Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komunisty obdivuju odmalička, říká jejich devatenáctiletý zastupitel

Devatenáctiletý Jan Pikous se letos stal zastupitelem Českých Budějovic. "Odmalička jsem sympatizoval s politikou KSČM a obdivoval její funkcionáře, jak se staví k aktuálním otázkám a problémům. V osmnácti letech jsem se proto přihlásil do strany," svěřil se mladý politik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunista_clovek

Totalita v myšlení lidí po r.89

To je hon na čarodějnice, tahle diskuze. Našli jste si třídního nepřítele?

Děkuji Vám za pozornost. Před volbami jste o komunistech z médií neslyšeli, báli jste se, že kdybyste o nás mluvili, lidé by nás volili ještě intezivněji. Nyní máte čas diskutovat o tom, jakými duševními chorobami asi komunisté trpí (všech asi 12 procent voličů KSČM? – no to jsme ale retardovaný stát).

Ujišťuji zdejší diskutující, že se cítím v  dobře po stránce duševní kondice. V rodině nemáme žádné zločince.

Na vaše další urážky ale bohužel nemohu reflektovat zde, prosím obraťte se na email zřízený speciálně pro tyto účely: marxism.forever@email.cz. Pokud jste tak odvážní a tvrdě bojujete po boku pravicové doktríny, buďte sakra chlapi a podepište se.                                                                                                                       Těším se na vaše věcné dotazy(ne ty hlouposti tady).

Váš  zastupitel za KSČM Jan Pikous

0/0
1.12.2010 16:23

vancev

Re: Totalita v myšlení lidí po r.89

Pane Pikousi, jelikož pocházím od Budějc, je velmi pravděpodobné, že se mnozí z vašeho blízkého okolí na vaší stranické schůzi podíleli na tom, že jsem musel emigrovat,za což jsem byl odsouzen atd.atd. Jen se vás ptám, jak můžete sedět ve stejné místnosti na stranické schůzi s lidmi, dnes zřejmě důchodci, kteří jsou odpovědní za nesčetné lidské tragedie způsobené vaší stranou.

Nejsem zvědav na argumenty typu - dnes lidé způsobují také tragedie. Dvakrát špatně neznamená dobře. 

Vy jste představitel strany, která se nikdy se svou minulostí nevypořádala-je to stejné jako kdyby po minulé válce noví členové NSDAP chodili na schůze, tam hajlovali a potom venku  volali po demokracii a toleranci.

Vy možná v demokracii věříte, ale jste ve špatné straně,-ta vaše v demokracii vždycky věřila pouze tehdy když byla v opozici. Pak lítaly třísky.

Nemyslím si, že byste vy a vaši straničtí kolegové trpěli duševní poruchou - vy jste jen napomádovaní fašisti a jako s takovými by se s vámi mělo jednat.

0/0
2.12.2010 17:29

piky

Ten, o kterém tu hovoříte

Vážení a milí přispěvovatelé, diskutující, urážející,

Měli byste si laskavě vybrat, zda budete tvrdit, že jsem na plnohodnotný názor příliš mladý, nezkušený, nezasloužený..., nebo jestli jsem spoluviníkem všech skutečných i smyšlených nepravostí  KSČ  nebo jejích tehdejších současníků.

Vstoupil jsem do KSČM, do moderní demokratické levicové strany. Ne kvůli penězům (což asi nedokáží mnozí pochopit) ne kvůli vlivu nebo prospěchářství. Vstoupil jsem kvůli tomu, že jsem se postupně seznámil s pokrokovými  levicovými myšlenkami. Věřím totiž, že vyspělá společnost je společností sociálního smíru, spravedlnosti  a základních životních jistor. TO JE MŮJ NÁZOR.

Jsem snad příliš mladý na svůj názor?

Názory mého kolegy vám zase přijdou zastaralé, protože patří mezi ty starší a zkušenější. Nikdo vám není dost dobrý. Jediné názory, které ještě někteří z vás pochopí, jsou vyřčeny z úst krásných, mladých a rádoby inteligentních hrdinů vašich oblíbených seriálových hrdinů.

0/0
1.12.2010 12:40

Bouše

Re: Ten, o kterém tu hovoříte

Na komunismu nejsou nejhorší ty "nepravosti", jak je nazýváš. Ty jsou tak transparentní, že si je uvědomí každý blbec. Na komunismu jsou nejhorší ty ideály, kterým leckdo v mládí podlehne, protože navenek vypadají velmi líbivě, ale v konečném důsledku znamenají pro každou společnost cestu do pekel. Kam myslíš, že směřuje Kuba a Severní Korea? A proč tak nedopadne Čína? :-P

0/0
1.12.2010 13:02

Scarlett from Scottland

škoda psát

:-/

0/0
1.12.2010 11:08

Bouše

Vrozené choroby jsou holt různé ...

:-P Rv

0/0
1.12.2010 10:06

Mystic_CZ

Taky

bych chtěl někam patřit ...;-(

0/0
1.12.2010 6:58

tigrakrajtovita

K DS ho nechtěli?

;-)

0/0
30.11.2010 18:24

lukaswalker

asi

budu ZVRACET

0/0
30.11.2010 14:42

perpartes

Za dva roky to bude relevantní postoj.

A těch pět,kterým se to zajídá....

Uvidíme,jak budou stateční...

0/0
30.11.2010 0:26

holkazdaleka3

on mne nevadi, mne vadi ti lide, co ho volili.

ze se nejaky pubertak zblazni do jakesi strany, ktera ze sebe najednou po 40letem teroru a temna dela beranky je i pochopitelne. ale jeho volici by meli vic rozumu.

0/0
29.11.2010 16:56

černej oes

Takový mladý

a již tak těžce nemocný  chlapec.

0/0
29.11.2010 16:56

Mysel

Re: Takový mladý

Za par let se bude stydet, ze byl clenem uchylne zlocinecke partaje.

0/0
30.11.2010 17:08

černej oes

Re: Takový mladý

Doufejme. Ale zločinecké sklony bývají často i v genech.

0/0
30.11.2010 18:07

Poslední_Mohykán

Je to jinoch. Je jiný. Och.

0/0
29.11.2010 16:33

pouiyt

clovek nemusi cist vsechny prispevky

aby dosel k nazoru,ze ten mladik je odvazny Cesky clovek.R^

0/0
29.11.2010 16:10

Moravian.

Komunisty hájí hlavně jejich poskoci

No myslim ze kdyby si sam na sobe - striktne za ucelem hisrorickeho badani - nechal vyzkouset metody stareho Grebenicka ci stale zijiciho Vondrusky, stal by se z nej rychle zaryty antikomunista.

0/0
29.11.2010 16:29

holkazdaleka3

Re: clovek nemusi cist vsechny prispevky

mava s nim puberta, mel by se jen zkratka informovat o tom, co komunisti napachali behem 40ti let v cesku. a jestli by nepochopil, tak je to hlupak.

0/0
29.11.2010 16:59

kuttna

Re: clovek nemusi cist vsechny prispevky

Co je na jeho jednání odvážného? Odvážní byli třeba lidé odporující za totáče komunistům. Souhlasit dnes s komunisty nevyžaduje odvahu, ale ztrátu soudnosti.

0/0
29.11.2010 23:47

Kozousek

Že by se historie opakovala ?

Takovejch poblázněnejch mladíků v minulosti už bylo.... a až vystřízlivěli a rozsvítilo se jim v makovice tak obrátili. Asi byl kojený komunistickým mlékem a tak mu to zústalo.

Nebo mu někdo nabulíkal , že tady má možnost bezpracného výdělku. Kléma taky tak

začínál. Práce mu nevoněla a tak se dal dělat revoluci. Jenže to byl  parchant ( otec-neznámý) a proto nenáviděl všechny sedláky,vzdělané a bohaté občany.;-D

Pro :  cënsor tüte hümanus merda .Rv

0/0
29.11.2010 15:56

Svoboda je otroctví

Nerad bych se mýlil

ale ten jeho pohled a výraz tváře mi napovídá, že se o něm ještě dočteme. Ovšem v jiné rubrice. Má v očích cosi  Kalivodovského...

0/0
29.11.2010 15:11

k o z a k 5 2

poslední tři odstavce mě rozesmáli

;-D;-D;-D

0/0
29.11.2010 14:25

Ano, to je možné...

No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

co byli soudruzi pro svoji víru schopni a ochotni páchat za zvěrstva na svých spoluobčanech, když se neštítíš...

0/0
29.11.2010 14:24

..Zmuda..

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

..ale, ale! Tohle "soudruzi" nedělali pro svou víru. To vůbec ne. Tyhle zvěrstva páchali grázlové pro majetek. Zrovna jako dnes jejich potomci, pravda, ti jejich potomci šli na to sofistikovaně. Takže pár stovek mrtvých se nekoná, pouze několik set tisíc okradených lidí začíná koukat jako žluvy na to, co se vlastně po té slavné sametovce dělo.

Otcové a dědové páchali svinstva ve jménu komunismu a jejich potomci ve jménu kapitalismu. Je to tak?

0/0
29.11.2010 14:37

Gamehoror

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

Přesně takhle to samý budou psát po další revoluci o týhle době ve který dnes žijeme :-) Možná se budou učit ve škole že tady policie zlámala ruce každýmu kdo volil jinak než ČSSD-ODS.

Lidovci a Zelení budou svatosvatě přísahat že nemohli k Volbám jejich voliči protože je pozatýkala policie hned před budovou :-)

Fakt jste naivní :-)

0/0
29.11.2010 16:00

Elmo

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
1.12.2010 12:40

kuttna

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

Pro majetek zcela jistě ne - dohromady žádný tím nezískali. Snad až v 80. letech. Dokonce bych řekl, že část komunistů pomáhala likvidovat tzv. reálný socialismus právě proto, že nemohla volně hromadit majetek. V 50. letech to dělali pro moc nad lidmi, pro pocit, že jsou něco víc (jacísi nadlidi) a taky ze strachu.

0/0
29.11.2010 16:09

denny2006

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

několik set tisíc okradených kým? Že by proběhla např. měnová reforma ala r. 53?

0/0
29.11.2010 16:11

kuttna

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

Tomuhle možná rozumím. Peníze nacpané do tunelů nespadly z nebe, ty musely být někomu ukradeny. Jen ten počet okradených bych zvedl ze statisíců na miliony. No a k té "měně" taky vlastně došlo před 20 lety - skokové zhruba pětinásobné snížení kupní síly koruny.

0/0
29.11.2010 16:17

denny2006

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

pane ekonome,tzv. narovnání cen z bolševikem dotovaných na tržní,bez čehož nešlo zamést se socialistickým,plánovaným hospodářstvím,není měnová reforma.O kolik jste pane ekonome přišel na svém účtu v bance,při této tržní změně cen? Poptej se v Polsku,tam by ti mohli o svých znehodnocených úsporách během transformace vyprávět.

0/0
29.11.2010 16:53

kuttna

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

1) Já na tom nejspíš vydělal - neměl jsem v bance nic, jen dluh (tzv. novomanželskou půjčku, jestli víte, co to bylo.

2) Mně je jedno, jestli se tomu říká měna nebo narovnání cen nebo nějak jinak. Ten zloděj to vždy dokáže nějak obkecat. Viz tunelování (k tomu jste se vyjádřit zapomněl?).

3) Neberte se tak vážně, bude se vám líp žít a nic to nestojí.

0/0
29.11.2010 21:09

. . .

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

Kecy!!! Co si tu namlouváš?? Komunisti zavírali, ba i mučili a popravovali lidi nejen pro majetek, ale především ve jménu své zcestné ideologie, kterou byli ochotni prosazovat i přes mrtvoly. A rozhodně nešlo o pár stovek. Opravdu nechápu jako někdo dospělý s možností najít si relevantní informace může podobné zrůdy obhajovat.

0/0
29.11.2010 16:54

Elmo

Re: No, chlapče, když se ti nezajídá co je to za dobytek...

Souhlasím, minimálně počet poznamenaných lidi, co nedrželi krok se stranou a vybočovali z rady jsou také statisíce. Nemohli studovat, pracovat a žít!

0/0
1.12.2010 12:45

..Zmuda..

Každopádně to je věc toho mladíka.

Zřejmě vyrůstal v rodině, kde myšlence komunismu věřili a věří. Rozhodně je mi ale sympatičtější než nějaký Nečas, který byl také vychováván v komunistické rodině (a né ledajaké), v mládí byl velice aktivním členem SSM a nyní se pasuje na "zdatného" konzervatice.

Na to musí být opravdu silná "játra".

0/0
29.11.2010 13:53

fantasy

Re: Každopádně to je věc toho mladíka.

Trestat děti za činy jejich rodičů ... to je ryze komunistický počin. Nechápu proč předhazujete Nečasovi jeho komunistickou famílii. Osobně ho taky moc nemusím, ale tyto vaše odsudky jsou ubohé Rv

0/0
29.11.2010 14:05

..Zmuda..

Re: Každopádně to je věc toho mladíka.

Já vyjadřuji pouze své dojmy a názory na věci, které se zde dočtu, tak jako každy druhý. Ani slůvkem jsem se nezmínil o nějakém trestu pro kohokoliv, a napadat sprostě někoho, kdo vysloví jiný názor, to není má doména. A vše další je otázkou svědomí těch dotyčných, mám na mysli těch dotyčných ,o kterých je řeč. Stačí?

0/0
29.11.2010 14:13

ichabod_crane

Re: Každopádně to je věc toho mladíka.

tak to jste na tom s Nečasem obdobně...i tys za komančů zařezával, v armádě si to díky aktivnímu politickému přístupu dotáhnul na podprapočíka a po revoluci se z tebe najednou stal děsnej pravičák....:-(

jak jsou na tom tvoje játra?

0/0
29.11.2010 14:09

..Zmuda..

Re: Každopádně to je věc toho mladíka.

Do armády jsem narukoval v roce 1973, končil jsem v roce 1979. Po té jsem vystřídal nejméně patero povolání, když jsem se stěhoval asi tak desetkrát, myslím tím do roku 89. Jo, a na vojně jsem byl též v SSM, asi tak dva měsíce.., možná tři. Já mám svědomí čisté. Když už se tedy ptáš na má "játra".

0/0
29.11.2010 14:20

ichabod_crane

Re: Každopádně to je věc toho mladíka.

no vidíš to...tak vy jste byli spolu s Nečasem v SSM, připravovali jste se na dráhu komunistů a ty máš ty koule ho za to kritizovat.....jakej je mezi váma rozdíl?

0/0
29.11.2010 14:23

denny2006

Re: Každopádně to je věc toho mladíka.

73 -79? Tak tos musel bejt "k;-€vanej",rudochu!

0/0
29.11.2010 16:44

diviznaT

Re: Každopádně to je věc toho mladíka.

R^ Jistě, je to mladý muž, který jde za svým cílem a neztratil přitom čest. To je dnes velmi vzácné.

0/0
29.11.2010 14:17

kuttna

Re: Každopádně to je věc toho mladíka.

Jak by mohl ztratit co nemá?

0/0
29.11.2010 16:14

denny2006

Re: Každopádně to je věc toho mladíka.

právě naopak,rudochu. Ani k;-€munistické rodinné prostředí nesvedlo pana Nečase na zcestí. Být členem SSM v 70.,nebo 80. letech nebyl a není žádný morální poklesek. Já tu dobu pamatuju a vím,o čem to také bylo.

0/0
29.11.2010 16:16

Antikodex

Myslím, že z toho vyroste.

Říká se přece: Kdo nebyl ve 20 komunista, nemá srdce. Kdo jím je i po 30ti, nemá mozek.

Chlapec má ještě reánou šanci z toho vyspět....

0/0
29.11.2010 13:32

Gamehoror

Re: Myslím, že z toho vyroste.

Kdo ve 40 neni zpátky komunistou tak se z života niak nepoučil a už nemá ani srdce ani rozum :-)

0/0
29.11.2010 16:04

kuttna

Re: Myslím, že z toho vyroste.

Tak tohle jsem ještě neslyšel. Podle toho by se mohlo zdát, že z lidí starších 40 let mají rozum jen komunisti? Rozumím tomu správně?

0/0
29.11.2010 16:12

Antikodex

Re: Myslím, že z toho vyroste.

Kdo je komunista i po 30ce, nemá rozum...;-)

0/0
29.11.2010 16:27

Antikodex

Já bych tomu chlapci přál....

....žít aspoň jeden rok pod nadvládou Rudých Khmerů!!

0/0
29.11.2010 13:31

Elmo

Doporučuji mu výlet do Severní Koreje.

Ať vidí jak funguje komunistická strana v praxy.Rv

0/0
29.11.2010 13:09

..Zmuda..

Re: Doporučuji mu výlet do Severní Koreje.

A co máš jako levičák proti Severní Koreji?

0/0
29.11.2010 13:25





Najdete na iDNES.cz