Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve Vysokém Mýtě evakuovali školu, žák do ní přinesl granát

Jeden ze žáků základní školy v Jiráskově ulici ve Vysokém Mýtě dnes donesl do školy granát. Policisté proto celou školu evakuovali. Granát se nakonec ukázal jako neškodný a nyní už se děti do školy vrátily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hans IIIIIIIII

Provokace od učitelky

Co vím,tak hoch byl trochu nepohodlný paní učitelce.Chlubil se ,že má doma granát.Paní učitelka toho pohotově využila a řekla mu ať ho přinese ukázat do školy.Samozřejmě to byla atrapa,ale na umístění toho žáka do diagnostického ústavu přes odpor rodičů to bohatě stačilo ! [>-]

0/0
25.11.2010 23:25

Arkadij L. Turagyn - anarchyst

Jenom jestli ten "zak" nebyl spis

"mladik" s IQ okolo hodnoty 41  !RvRv

0/0
24.11.2010 19:50

maurizio

Mno ...

0/0
24.11.2010 18:41

Arkadij L. Turagyn - anarchyst

Re: Mno ...

......ze by .....?;-D;-D

0/0
24.11.2010 19:48

Modrá straka zlodějka

No nejlepší je to, že byl granát vyrobený z funkčních zbraní

Autorka by tu "lokálku" měla nechat svému parťákovi, co byl vojákem z povolání. Ta F1 na ilustračním obrázku vypadá jako pravá!;-D

0/0
24.11.2010 14:08

BrumlajiciCmelak

Nějaká divná doba

když sem chodil na gympl, dali jsme matikářovi do stolu bombu i s displejem a tikajícím bzučákem. Největší šou opak byla, když jsme tu bombu pronášeli mezi fízlama, páč nějakej imbecil zavolal, že je ve škole bomba (jiná - večer byly třídní zchůzky) a matikář to zhodnotil, že by to byl průser kdyby ji našli. Jindy zase kamarád donesl do školy granát - originál, jen s vyndanou roznětkou a složí, ale včetně střepinového prstence ... všichni se na to koukli, a zase to odnesl dom. Nikoho nenapadlo volat fízly.

Kam ten svět spěje :-/Rv

0/0
24.11.2010 13:25

Reeve

Re: Nějaká divná doba

Učitelka na vojně nebyla, ředitel zřejmě ano, takže musel poznat, že granát je přinejmenším zajištěný.

Ptejme se, proč ho nevzal a neodnesl na bezpečné místo? Proč nechal povolat policii, vyklidil celou školu a způsobil takový humbuk?

Já bych odpověď hledal právě v tom, že šlo o "problémového žáka". Možná se teď konečně podaří umístit ho jinam. Nebo přimět rodiče, aby ho přihlásili na jinou školu. Nebo alespoň přimět sociálku, aby se o žáka a jeho rodiče začala zajímat.

0/0
24.11.2010 14:06

Modrá straka zlodějka

Re: Nějaká divná doba

No v Jugošte ty granáty F1 taky vypadaly jako zajištěné,a přitom to byla v kredenci nástraha. O tom vy mohli vyprávět čeští "kvartýrmajstři" co čistili baráky.

0/0
24.11.2010 14:11

KarelM

Re: Nějaká divná doba

Tak policie se snad v takových případech volá automaticky. Nebo co si představujete pod pojmem "bezpečné místo"? Snad tělocvičnu, půdu či snad sklep? Nebo ho měl prostě vyhodit do popelnice?

0/0
24.11.2010 14:25

Reeve

Re: Nějaká divná doba

Normální by bylo ten granát odnést třeba někam do sklepa nebo školníkovi do kumbálu. Rozhodně bych ho nenechával ve třídě plné dětí. Ano, pak bych zavolal policajty, ale snažil bych se je přesvědčit, aby nebylo nutné evakuovat celou školu.

Ředitel samozřejmě postupoval přesně podle předpisů, takže mu nelze vůbec nic vytknout. Je otázka, zda by nepostupoval racionálněji, kdyby nešlo o "problémového žáka".

0/0
24.11.2010 14:47

killy

A paňčelko, dopravní pojistka byla na místě ?

:-P

0/0
24.11.2010 13:24

shane

normálně

je ta učitelka opravdu papežtější než papež, ejakulovat celou školu a je nesmysl, stačilo přece tu normálně jednu a tu vedle co je ta sádrokartonová příčka. A normálně, kdyby byla normální tak ten granát v pohodě vyhodí z okna a bude normálně učit přece. To je fakt blbá úča a za to má dva měsíce prázdniny.

Normálně teda dát dítě jedině do soukromý školy protože tam jsou sokromý úči a ty vědi co dělat s granátama a choděj tam soukromý děti a ty normálně nefetujou jenom soukromě a soukromou marjánu a prostě to to radši zaplatím svýmu dítěti sokromníka než bych platil daně na takovej  státní póvl.

0/0
24.11.2010 12:11

ježo

Re: normálně

Checht.

0/0
24.11.2010 12:15

male_zvire

Re: normálně

Však tobě by taky nějaký to soukromý doučování neuškodilo...Rv

0/0
24.11.2010 12:42

mattoni_uz_neni

Re: normálně

a Vám by zase neuškodilo trochu nadhledu a smyslu pro ironii :-P

0/0
24.11.2010 13:13

Rudla01

Tenhle mám doma taky

0/0
24.11.2010 12:09

Kozlík Matěj

Źák

asi ňákej Severokorejec... ;-D

0/0
24.11.2010 12:07

SCHNECK1984

vzhledem k tomu

0/0
24.11.2010 11:45

SCHNECK1984

Re: vzhledem k tomu

ze mejto bylo posadkovy rusky mesto a kulomet clovek sehnal za vodku (dle vypraveni mejtaku), tak bych se nedivil ze ucitelka reagovala jak reagovala.. riziko je velky..

0/0
24.11.2010 11:47

Modrá straka zlodějka

Re: vzhledem k tomu

Hm., jen je zajímavé, že se že se tady ještě žádný "prochlastaný"poválečný  kulomet nenašel. Totéž se dá napsat o klonech AK 47. Které spíše pochází z bývalé Jugošky.

0/0
24.11.2010 12:45

SCHNECK1984

Re: vzhledem k tomu

jste z Mejta? ;)

0/0
24.11.2010 19:46

zab4

Re: vzhledem k tomu

Taky jsem toho názoru

0/0
24.11.2010 11:47

artN

kristovanoho

Tyhle "granáty" se na vojně používaly na učebnách a pak se hodně rozdávaly jako ozdoba do poličky:-) , je to jen tělo bez náplně. Myslím, že se dají běžně koupit v Army shopech. Je sice pravda, že od ostrýho ho na první pohled málokdo pozná, ale taky myslím, že učitelka by nepoznala plastikovou atrapu M16 od funkční, takže spíš jde o to aby používala mozek a zjistila, že kluk v 7 obecné k ostrýmu granátu jen tak nepřijde a hned nemusí plašit:-/ Žijeme v době kašparů, po telefonátu nějakýho 8letýho recesisty se evakuují letiště, z atrapy granátu je regionální senzace8-o

0/0
24.11.2010 11:37

Guitarus

Re: kristovanoho

Nikdo neni tak blbej, aby riskoval (byt je to celkem nepravdepodobne), ze ten granat je funkcni. Kaspar ses leda ty, i kdyz je fakt, ze redakce iDnes na tom neni podobne, kdyz informuje o podobnych vecech... Kdyby radsi udelali neco se sekci Kultura.

0/0
24.11.2010 11:40

artN

Re: kristovanoho

Já zase nejsem tak blbej abych věřil, že malej kluk má ostrej granát. Kolikrát se tady evakuovaly školy, letiště, bůh ví co a proč a NIKDY se nic nestalo, protože ČR je venkov, kde není ETA ani IRA ani nic podobnýho. Příště paničelka evakuuje školu kvůli krabici s nápisem atomová bomba - co kdyby tam byla, že ;-D;-D nebudeme nic riskovat;-D

0/0
25.11.2010 8:42

KarelM

Re: kristovanoho

Učitelka se zachovala naprosto správně. Proč tak machrujete? Sám tady píšete, že od ostrého jsou pro laika k nerozeznání! Kdyby to bouchlo, tak byste tady měl plnou pusu řečí jak je ta učitelka hloupá, že nic neudělala. Radši jedna zbytečná evakuace než hromada mrtvých dětí, ne? Takový frajírky jako vy fakt "žeru".

0/0
24.11.2010 11:40

artN

Re: kristovanoho

takže když děcko přinese příště do školy stříbrnej tubus s nápisem atomová bomba, tak radši zase evakuujeme školu, co kdyby tam ta bomba byla, že ? Kde by malej kluk vzal granát ?Jako v obchodě, doma od tatínka vojáka co je má po šuflatech ?

0/0
25.11.2010 8:45

zab4

Re: kristovanoho

A co jako měla dělat? Dát ho do šuplíku a odpoledne mu ho vrátit, protože přece : Kde by k ostrému přišel?? Vás tady je troubů zase.

0/0
24.11.2010 11:41

bitkar

Re: kristovanoho

rozhodne je blbost evakuovat skolu kvuli jednomu granatu.... nejjednodussi reseni je zavolat PCR a prvne odejit ze tridy. Tot vse... granat urco nezdemoluje celou skolu, maximalne trochu tu tridu - lavice, zdi, okna. Nemeli podle vas evakuovat cely mesto?

0/0
24.11.2010 11:45

KarelM

Re: kristovanoho

Vy jste nějaký odborný pyrotechnik a odborný statik? Představte si situaci, že ten granát je pravý a bouchne. Není možné, že takový granát udělá pořádnou díru do zdi (obzvláště kdyby tam byla jen "papírová" příčka) nebo do podlahy a zraní tak žáky z vedlejších tříd?

0/0
24.11.2010 11:47

bitkar

Re: kristovanoho

ok, pokud mi tu servirujete teorii se sadrokartonovou prickou, tak v tom pripade evakuovat i dve tridy okolo. Ale beznou cihlovou nebo betonovou zed ten granat neprorazi. To bys musel tu zed aspon navrtat a granat dat do ty diry. Spis muze bejt vetsi nebezpeci venku, pokud by ty okna byly smerem k lidem, tak se na te to sklo vysype. Pyrotechnik nejsem, ale byl jsem na hodne narocny vojensky zakladni sluzbe.

0/0
24.11.2010 11:51

Kudry

Re: kristovanoho

a už je to dobrý?

0/0
24.11.2010 12:05

zab4

Re: kristovanoho

Ne. Ale podle těch machýrků, co vás tu je, bych baše dítě posadil před učitelku do lavice aby na ten granát líp vidělo. Pak bych se vás zeptal znova

0/0
24.11.2010 11:51

bitkar

Re: kristovanoho

klidne, jak rikam, zajistenej granat nevybuchne, neni to fyzikalne a technicky mozny.

0/0
24.11.2010 11:52

KarelM

Re: kristovanoho

Jasně, od toho je tam ta pojistka, ale tady se řeší zásadní otázka "Proč sakra zbytečně riskovat???". Vznikla snad tou evakuací celé školy nějaká zásadní hospodářská ztráta? Já bych se zachoval naprosto stejně jako ti učitelé, protože nemám zbytečné riskování rád, obzvláště když bych měl za ty děti zodpovědnost.

0/0
24.11.2010 11:57

KarelM

Re: kristovanoho

Moje řeč. Oni i přítomní pánové těžcí frajeři by se asi tvářili jinak než tady na diskuzi, sedět před granátem.

0/0
24.11.2010 11:53

bitkar

Re: kristovanoho

kdybys byl na poradny vojne, tak bys taky sedel pred granatem :) mel ho v ruce, ucil se o nem apod. Bat se zajistenyho granatu je jako kdyz zenska pisti na okolo probihajici mys nebo pavouka.

0/0
24.11.2010 11:57

KarelM

Re: kristovanoho

Granát na vojně a granát přinesený kdoví odkud je trochu rozdíl nemyslíte? Nevidíte rozdíl v tom, když granát přinesou z vojenského skladu a je přesně evidované jak na tom ten granát je z funkčností, kdy a kde byl vyroben atd. a když ho přinese do školy dítě, granát je kdoví odkud a v kdoví jakém stavu???

0/0
24.11.2010 12:01

bitkar

Re: kristovanoho

no pokud neni zrezly nebo neco podobnyho, tak pohoda. Bud jeste funguje nebo uz nefungujej = nevybuchne. Ono i staci kdyz chyti moc vlhkosti a uz je z nej sutr. Zrovna nedavno jsem videl dokument o SAS a nepritel po nich hazel spatne uskladneny granaty, ani jeden nevybuchl. Ono je to hold prave opacne nez si vetsina lidi mysli. Ale je mi jasny, ze to ucitelka nemuze vedet. Presto si stojim ze tim, ze ta reakce byla prehnana.

0/0
24.11.2010 12:17

zab4

Re: kristovanoho

A já si přesto myslím, že tobě je po tom kulový a rodiče těch dětí radši obětovali hodinu výuky než by riskovali životy svých dětí. Oni učitelce určitě nic nevyčtou a jsou rádi, že děcka neučí takový borec jako jsi ty.

0/0
24.11.2010 13:08

bitkar

Re: kristovanoho

aspon by se decka naucili rozebirat granat :D (joke samozr.) aspon by meli nejaky rozptyleni v hodine :))

0/0
24.11.2010 13:22

artN

Re: kristovanoho

Zeptal bych se ho kde to vzal, co to je a případně odvedl třídu na chodbu a zavolal někoho kdo ví vo co go

0/0
25.11.2010 8:47

Zabr-Ali Mubarak

Je zádumčivý

Je zádumčivý.

Přinesl do školy granát.

Je zádumčivý.

...

;-D

0/0
24.11.2010 11:31

Diskutující3

Re: Je zádumčivý

;-D;-D;-D

0/0
24.11.2010 11:35

thx1137

Re: Je zádumčivý

;-D

0/0
24.11.2010 11:42

jamiro

..

no to bude mít maminka a tatínek radost ;-D;-D;-D

0/0
24.11.2010 11:31

Diskutující3

Re: ..

...že ten granát přinesl do školy a ne domů,

0/0
24.11.2010 11:36

toulic

bomba

My jsme jako maly s kamaradem vyhrabali v lese nevybuchlou bombu z minometu (asi tam lezela jeste od druhy svetovy ... uz fest zrezla)  samozrejme, ze jsme si ji chteli nechat a machrovat pred klukama ve skole ... bohuzel jsem se doma neprozretelne pochlubil otcovi ... ten zavolal policajty, policajti zavolali pyrotechniky, bombu si odvezli a ja dostal pres drzku....

0/0
24.11.2010 11:30

KarelM

Re: bomba

Buďte rád, taky jste tady mohl už nebýt (případně i se zbytkem třídy a kusem školní budovy).

0/0
24.11.2010 11:33

Zabr-Ali Mubarak

Re: bomba

Život přináší různá protivenství...:-)

0/0
24.11.2010 11:33





Najdete na iDNES.cz