Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na německé hranice se vrátily samopaly, kontroly neminou nikoho

Na hranice mezi Německem a Českem se vrátili policisté v neprůstřelných vestách se samopaly v ruce. Zpřísněná bezpečnost kvůli teroristické hrozbě zkomplikuje život všem řidičům, kteří se tam z Česka vydají například za vánočními nákupy. Zastavovat se bude téměř každé auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Arkadij L. Turagyn - anarchyst

Velky prdlajs - v osm jsem prekrocil hranici

v Rozvadove , v jedenact v Saarbruckenu a nikde jedinej nemeckej policajt. Ti novinari jenom lzou a snazi se vytvorit senzaci i tam, kde zadna neni !RvRv

0/0
21.11.2010 23:57

pes Muki

Re: Velky prdlajs - v osm jsem prekrocil hranici

A nemci te nezastrelili?

0/0
22.11.2010 7:10

Gamehoror

Re: Velky prdlajs - v osm jsem prekrocil hranici

A předal jsi ty rozbušky v pořádku ?

Nenavlhly Ti po cestě nebo tak něco ?

0/0
22.11.2010 21:39

Arkadij L. Turagyn - anarchyst

Re: Velky prdlajs - v osm jsem prekrocil hranici

Provezl jsem tri kila prachu v plicich, a jeden casovatelny, devitimesicni detonator mezi nohama !;-D;-D

0/0
22.11.2010 21:44

Vanes Sirac

Ultra-Ossi

Nevím jak vypadají nové "protiteroristické" kontroly, ale problém diskriminace českých řidičů a cestujících evidentně existuje. Taky by mě zajímalo (chjo, novináři zas jako obvykle neuvádí věci v kontextu) zda je kontrola zavedena na všech německých hranicích nebo jen na východních, nebo dokonce jen na českých? Chápu že když po dvaceti letech někteří Němci pořád považují východní Němce  "Ossis" za špínu, tak neočekávám že by na tom Češi byli líp. Na druhou stranu z osobní zkušenosti vím že nás někteří hlavně mladí Němci berou v úplně v pohodě. Hlavní věc je, že všeobecný respekt si nevybojujem fňukáním o diskriminaci. Takže by bylo dost trapné a kontraproduktivní kontroly nafukovat, skandalizovat a zveličovat.

0/0
21.11.2010 14:45

raymondchandler

Re: Ultra-Ossi

samozrejme na vsech hranicich. A pokud mate pocit, ze je to bublina, tak se vratte na Zem.

0/0
21.11.2010 22:51

cenda54

Bože,

když tady čtu některý diskutéry, dělá se mi špatně. vyzvracejí sem svůj hloupej názor (neb netuší o co jde) a je to především zásluhou novinářů, kteří píšou úmyslně tak, aby vygradovali něco, co vůbec není. bylo by dobrý, kdyby novináře dělali ti, kdo to umí. kontroly jsou, jenže nejen v sasku a jsou namířený nikoli proti čechům, ale na ochranu německa a jejich obyvatelstva. což v české republice nefunguje.

0/0
21.11.2010 13:59

C2 H5 OH purum

jenomže

 po ztrátě  stát. hranic  tohoto státu,  z doby Masarykovské,  stali jsme se  něco,  jako  jihoafrické Království  Leshoto, v evropském provedení. A to navíc, jsem přesvědčen,  že Jihoafrická republika,  má k Leshotu  přátelštější  vztahy,  než  nás  hranicemi  uzavírající   "přátelští"  sousedé,  ze všech světových  stran. A v krizových  situacích, pro nás vyloženě  nepřátelské  a kořistnické........

0/0
20.11.2010 17:43

liptoncz

Re: jenomže

Dovolím si nesouhlasit. bydlím kousek od německa, jezdím tam celkem čsto nakupovat., nepocítil jsem žádný odpor nebo nadřazenost. Dobří sousedé a praktičtější.

0/0
20.11.2010 22:33

mattonka

Re: jenomže

ba co víc....v obchodech nekoukají na každého jako na zloděje, krabice s mlékem/džusem je možné mít dole ve vozíku a vyndat jen jeden kus a nahlásit množství... A některé prodavačky už začínají umět česky (což se o českých prodavačkách a cizích jazycích říct nedá...)

0/0
21.11.2010 17:17

jerryy

Ach jo ...

Už mě štve stupidita těchto keců -  "Neměli bychom se nechat zastrašit teroristy." - a k tomu tyhle opatření. A co takhle říct - Jsme podělaní až za ušima ... a proto děláme co můžem ... Btw. zajímalo by mě jestli někdo vůbec věří, že tímto můžou něčemu potenciálně zabránit.

0/0
20.11.2010 17:28

Hamburg

Re: Ach jo ...

tahleta opatření nedělají Němci z dlouhé chvíle, ale po té, co obdrželi zprávy, že se teroristi chystají v Německu rozjet akce - v Berlíně momentálně hlídají policajti parlament, na který má být proveden teroristický útok.

0/0
20.11.2010 17:36

Gamehoror

Re: Ach jo ...

Nemá ten teroristický ůtok být až v ůnoru nebo březnu ?

Konečně má být ůtok na Berlín z české strany aby zastavovali a kontrolovali česká auta ?

Šikana je to. Jen nám ukazují jak se na nás dívají.

Pro ně jsme pořád ta podřadná nečistokrevná rasa.

0/0
21.11.2010 11:25

cenda54

Re: Ach jo ...

nevíte o čem tu blábolíte. při mé kontrole na přechodu schmilka byly se mnou kontrolovány dvě německá auta na vjezdu a dvě německá auta na výjezdu. opravdu kecy o šikaně jsou to nejlepší co umí někteří lidé vypotit. třeba vy

0/0
21.11.2010 13:42

Gamehoror

Re: Ach jo ...

No vidíš to jsem nevěděl. :-)

Díky, hned Tvůj poznatek přidám do své mozajky pohledu na svět :-)

Hmmm přehodnocuji data ... s ejhle pořád k Němcům jímám nedůvěru.

0/0
21.11.2010 16:28

Beham Bosky

Oplatit jim stejnou mincí

dobré ploty dělají dobré sousedy.

0/0
20.11.2010 17:17

C2 H5 OH purum

a sakra, to ti Švejcaři,

Francouzové,  Lucemburgšťánci, Belgové, Nederlandi i Dáníci, musej bejt pěkně naštvaní, když jim po desetiletích  volnosti,  zavedli takovej germánsky akurátní, přísnej, pohraniční režim.  A nebo, snad,  tydlencti národové, oproti Polákům a od nás, z Čechárny ( dodnes mezi lidem německým, tento název zavedený jakýmsi kaprálem,  "was in Städtchen Braunau am Inn geboren ist ", běžně používaný ), tak ty vostatní, co sem menoval,  sou ňáký privilegovaný  a kmenu německýmu, milejší  a furt  si volnosti  uživají ?

0/0
20.11.2010 17:15

rasta_vesta

Re: a sakra, to ti Švejkovci

;-D;-D

0/0
20.11.2010 18:29

qvido31

No jen aby mi...

Nešahali na ehm vercajk;-D;-D

0/0
20.11.2010 15:48

Trabant Combi

Dostali echo

Že Juraj Dimitrov vstal z mrtvých a chystá sa im zapáliť parlament ako za Hitlera.;-D

0/0
20.11.2010 15:33

annalucie

to je asi čekají jen z Čech,ne??

a na saské straně hranic,nikoli třeba v Bavorsku???? - jo,jasně,to by museli kontrolovat i rakouské a švýcarské hranice..takhle to padne jen na čechy a poláky??? to musí mít obchody v Sasku radost...při tom by si měli spíše kontrolavat své arabské přistěhovalce,ty jsou přímo u nich...už teroristu vidím,jak si to šine autem přes Cínovec na Drážďany

0/0
20.11.2010 15:14

Soininen

Re: to je asi čekají jen z Čech,ne??

Jen bych chtěl upozornit, že u nás máme též muslimskou menšinu čítající něco pod 20 000 lidí. Co se přiznal český muslim v pořadu Kontexty, tak někteří muslimové když se něco stane, prožívají něco čemu se říká skrývaná radost. Ještě nemaj koule na to vyjít do ulic a juchat ale už to v nich prostě bublá. Činnost islámské obce v ČR je financována z části Saudsko arabskými penězi a jak známo v Saudi vládnou Wahhabisté a ti jsou řekněme dosti konzervativní. To je do budoucna jisté riziko. ČR samotná je vynikajícím strategickým místem pro vznik nějaké buňky, páč by zde nikdo nečekal, o to více je zde musíme důkladně sledovat a jejich život jim co nejvíce ztěžovat, jak jen to jde.

0/0
20.11.2010 15:29

vokroj

Do Německa vždy rád jezdím,

mám tam vždy jakýsi pocit jistoty, snad ta hraniční opatření nepřeženou ....

0/0
20.11.2010 15:08

neznam

Re: Do Německa vždy rád jezdím,

Já mam taky pocit a to ten že co přez hranice tak buzerace a problémy, at jdou doprdele němci se svou fašistickou šikanou...

0/0
21.11.2010 1:04

Si0 po třetím zákazu

Tak já do Reichu jezdím zásadně přes Ostmark,

já jim na kontroly kašlu.

0/0
20.11.2010 14:32

jirspi

To byla blbost! Zrušit hraniční kontroly!

A pod různými záminkami je znovu zavádět ...

0/0
20.11.2010 13:34

xxxiksiksiks

Němcům jejich kontroly schvaluji.

Kdo má čisté svědomí a nechová se k nim jak k českým, nemusí mít obavy

0/0
20.11.2010 13:11

Gamehoror

Klidně zase zeď.

Vůbec by mi nevadilo kdyby se tam vrátila zeď a ostnatý dráty.

Je mi padesát, v německu jsem nebyl ani se tam už nechystám.

Klidně umřu aniž bych něaký Německo navštívil.

Pravda o Rakousku a Polsku bych mohl napsat naprosto to samý :-)

0/0
20.11.2010 12:27

Fluffin

Re: Klidně zase zeď.

zeď a dráty navrhuju kolem tvého příbytku, aby individua jako ty nepouštěli ven ;-D..ale nejspíš jsi jen provokatér... ale pokud jsi nikdy nikam nevycestoval, tak jsi možná opravdu ne úplně chytrý :)

0/0
20.11.2010 12:30

Prowokatér

Re: Klidně zase zeď.

Tak moment...Prowokatér jsem tady já! ;-D

A takowý nesmysl jako ten jouda bych fakt newypotil. Souhlasím s wybudowáním oplocení okolo jeho baráku. Práwě proto, že soudí ostatní dle sebe, a když ON to newyužije, tak proč by to museli wyužíwat ostatní. Typická myšlenkowá "zaprděnost"..... :-/

0/0
20.11.2010 12:36

xxxiksiksiks

Re: Klidně zase zeď.

Myslím, že se již oplotil sám

0/0
20.11.2010 13:15

Gamehoror

Re: Klidně zase zeď.

Však jsem to řekl bych napsal ze svého pohledu :-)

Neni to ani návod ani jsem to neposlal jako projekt parlamentu :-)

Jezdil jsem léta na vandry, Sázava, Berounka, Děčínsko.

Neni ani čas procourat tu naší zemičku za jeden život. Co v cizině ? :-)

0/0
20.11.2010 13:49

Hamburg

Re: Klidně zase zeď.

krásně napsaný - to nepotřebuje už žádný komentář! R^R^R^

0/0
20.11.2010 17:34

Prowokatér

Mají stejnou "zeď" nyní postawenou také na čáře s Austrií?

0/0
20.11.2010 12:23

český_vesničan

..je čas na reciproční opatření.....třeba kontrolovat

..každé německé auto a prověřovat je z hlediska pedofilie.....

0/0
20.11.2010 12:18

xxxiksiksiks

Re: ..je čas na reciproční opatření.....třeba kontrolovat

Zbaběla ČR to nikdy neudělá

0/0
20.11.2010 13:14

cenda54

Re: ..je čas na reciproční opatření.....třeba kontrolovat

máte pravdu, reciprocita je nutná. také že němci recipročně kontrolují víc německých aut než našich. a to proto, že jich prostě přes přechod schmilka přejede víc

0/0
21.11.2010 13:47

def.

přísnost je potřeba

Co si budeme vykládat, otevřenost, svoboda a demokracie je krásná fantazie, ale když úmorně někdo buduje svůj stát, tak si ho chce i chránit. Takže se nebudu divit, když se časem vrátí zadrátované hranice a kontroly. Ne proto, aby někdo nešel ven, ale že ne každý musí jít dovnitř.

0/0
20.11.2010 12:07

Fluffin

Re: přísnost je potřeba

R^:-)

0/0
20.11.2010 12:31

Dalšínickvpekle3

U hraniční závory

sedí německý pohraničník se psem , svačí kaviár a zapíjí ho šampaňským . Na druhé straně stojí český pohraničník , žvýká krajíček chleba  a smutně kouká přes čáru . Němec se na něj koukne a povídá : ,, Chceš kousnout ? " Čech rychle souhlasně přikývne . A němec na to : ,, Horste trhej ! "

0/0
20.11.2010 11:57

def.

Re: U hraniční závory

;-D dobrý

0/0
20.11.2010 12:04

glem

Re: U hraniční závory

;-D;-D;-D  pecka

0/0
20.11.2010 12:06

pingu1

Re: U hraniční závory

..no Horst jako psi  jmeno jsem jeste neslysel,ale..;-D

0/0
20.11.2010 18:20

136N

Re: U hraniční závory

Proč ? Já měl NO .  Heike a další štěňata z vrhu byla Heidi , Horst ,Helmut , Hanke .

0/0
21.11.2010 18:03

wolfskin001

Dělají dobře...

teroristi určitě pojedou z Česka ve Favoritu. Určitě nepojedou po dálnici (kde každé auto stavět nelze) a určitě budou v hábitech, mumlat modlitby z Koránu a kufr bude plný výbušnin....Rv

0/0
20.11.2010 11:48

luban12

V dnešní době

je na sobě závislý celý svět. Bez energetických,nerostných a potravinových zdrojů se dnešní Evropa neobejde,hodně toho přichází z muslimských zemí.Stejně tak oni potřebují nás.Jednotlivé kultury jsou různě vyspělé a převést je o "několik století dopředu" není prakticky možné.Názorný příklad je třeba cikánské etnikum,které se snaží naše společnost převychovat již několik století a výsledky známe.Stejné je to s muslimy.Husité byli také fanatici a nerozmýšleli se obětovat život za víru,kterou jim někdo předložil.

0/0
20.11.2010 11:28

Fai Rodis

Re: V dnešní době

Jak nekdo predlozil? 8-o

0/0
20.11.2010 12:20

Lady Humussprey

To by snad měli stát na hranicích Češi

Těch 3.3 miliony muslimů je na jejich straně hranic.Nebo se bojí, aby jim nějaký neutekl? Kdepak, to není ono, Němci už pěkně dlouho chystají záminku, aby mohli obnovit pro ně tak milovanou činnost, jako je buzerace Čechů.

0/0
20.11.2010 11:26

Ormir

Re: To by snad měli stát na hranicích Češi

R^R^R^

0/0
20.11.2010 11:30

annalucie

Re: To by snad měli stát na hranicích Češi

to je přesný

0/0
20.11.2010 15:16





Najdete na iDNES.cz