Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za polévání studenou vodou na lyžařském kurzu padlo obvinění

Policie obvinila učitele jedné ze škol na Chrudimsku z útisku dětí. Měl se ho dopustit, když nepřiměřeně trestal děti na lyžařském kurzu. Za porušení pravidel je čekalo polití studenou vodou. Ač to policie nemůže potvrdit, je zřejmé, že učitel je z odborného učiliště v Chroustovicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mischood

úchylák

já bych mu dal hnusákovi.... to by zkusil jednou....

0/0
18.11.2010 13:37

Leninovo bytostné já

co je to za blbé učitele?

tohle je pedagog? Padáka by měli dostat tihle rádoby výcvikářiRv

0/0
17.11.2010 23:27

danny47

Aha děti...

A stěžoval si na to dvacetiletý student .... ;-)

0/0
17.11.2010 23:10

Hodně prolhaní novináři

Budou na Jehličkově seznamu?

:-)

0/0
17.11.2010 20:45

Thorough

Pokud byly tresty dobrovolné tak co se řeší?

Ten studentík pokud souhlasil, ale v duchu nesouhlasil by se měl obrátit na své rodiče s dotazem proč ho tak vychovali.

0/0
17.11.2010 17:37

lesní zvěř

Re: Pokud byly tresty dobrovolné tak co se řeší?

;-D Případně podat reklamaci. ;-D Dřív byl pan učitel autorita, dnes vám děcka na základce nadávají nejsprostšími slovy jen co se otočíte zády k nim - k tabuli. Když ho zavedete k řediteli, přilítne na vás druhý den matka a vyhrožuje policií, šikanou a kdoví čím ještě. Lituju učitele. Jakákoli forma trestu je nepřípustná a kluci už na základce na vás klidně ukáží vztyčený prostředník. Mají příklad od vrcholného nejmenovaného politika. Kultura, morálka, slušnost... ? - vysloužíte úšklebek.

0/0
17.11.2010 20:32

BigM

Re: Pokud byly tresty dobrovolné tak co se řeší?

R^

0/0
17.11.2010 20:36

TF209

Re: Pokud byly tresty dobrovolné tak co se řeší?

R^R^R^

0/0
19.11.2010 0:19

M.I.R.

No a?

Naší třídu taky buzerovali na lyžáku, jak se svítilo po večerce, tak hned ven a běhat do kopce ;) Normálka ;)

0/0
17.11.2010 14:56

daaaanyyyy

super aktivity

na utuzeni kolektivu a imunity. Myslim, ze byl dokazan priznivy vliv otuzovani na zdravi.

0/0
17.11.2010 13:19

lesní zvěř

Re: super aktivity

Přesně. Onemocněl jen onen šprt a ten si přivezl streptokoka už z domova.

0/0
17.11.2010 14:21

lesní zvěř

nic se nestalo.

Jen nějaký šprt prásknul učitele a udělal z komára velblouda. Vyloučit práskače ze školy! Jsem na straně učitelů. Vzpomeňte si na Igora Hnízdo. Ten si uměl sjednat kázeň a nakonec ho žáci milovali. Rodiče a šprti křičí jakmile se někdo jejich mazánka dotkne byť jen prstem. Rákosku i na rodiče.

0/0
17.11.2010 13:12

Létající Rybka

choré mozky

Ti vyučující, kteří tyhle praktiky používali, museli být opravdu choré mozky, jinak si to neumím vysvětlit. To už je normální šikana. ;-O Vystavila bych je stejným trestům, aby taky zakusili...

0/0
17.11.2010 8:19

lesní zvěř

Re: choré mozky

létající rybku vylít do záchoda.R^

0/0
17.11.2010 13:12

hlnocd8

No nic, mejte se, jdu spat

0/0
16.11.2010 23:23

Lukers

Re: No nic, mejte se, jdu spat

taky, pekne uzavrena uz skoro neutichajici diskuze, nejhezci ze uplne jinak v smirem :-)

0/0
16.11.2010 23:30

vaclav13

Re: No nic, mejte se, jdu spat

A Vy se divíte? Melete tady ty svoje bláboly na obhajobu téhle úchylárny jako nekonečná magnetofonová smyčka a kloudný argument veškerý žádný. To by udolalo i koně.

0/0
17.11.2010 0:17

hlnocd8

Re: No nic, mejte se, jdu spat

argumentu jsem vam dal hodne, vy ale neposlouchate. Proc si stezovalo jen jedno dite? Proc bylo nemocne jen jedno dite? Proc se ostatni zaci za ucitele postavili? To vam nestaci?

0/0
17.11.2010 21:48

hlnocd8

2Lukers

Nic se nedeje, nebral jsem to jak urazku - i kdyz to tak skoro je :) HP vazne nesnasim. Mam radsi treba knizky T. Pratchetta nebo D. Gemmella. CCNP je CISCO certifikace na urovni diplomu z VS. Je to papir, ktery zarucuje, ze jeho drzitel je opravnen a autorizovan servisovat a konfigurovat CISCO zarizeni - to je nejvetsi vyrobce paternich boxu. Prakticky na nich bezi internet.....receno s nadsazkou.

0/0
16.11.2010 23:03

Lukers

Re: 2Lukers

Ha klar, dik za osvezeni, mam dojem ze jsou dve urovne, kazda rozdelena do 4 semestru....Prvni lekce nejlehci urovne OSI, ISA, nastrelit par UTP a pak uz je to vyssi divci....

0/0
16.11.2010 23:08

hlnocd8

Re: 2Lukers

je to slozitejcih, tech urovni je vice. Ono to neni jako klasicka VS. Studovat vubec nemusite, kdyz prijdete do CISCO, zaplatite si zkousku a udelate ji, nikdo nezjistuje, kde jste znalosti znal. Ale to bud opravdu dlouho musite pracovat s jejich zarizenim a s nekym, kdo dany certifikat ma nebo si zaplatite CISCO academy a budete se sprtit a sprtit a sprtit a sprtit......zkuste treba toto: http://www.cisco.com/web/learning/le3/learning_career_certifications_and_learning_paths_home.html

0/0
16.11.2010 23:12

Lukers

Re: 2Lukers

dik, uz to vidim, staci jen pro rozhled a hrubou orientaci. Ale docela dobry tah, i presto ze se kurz plati, byva na VS dodovan, takze student plati cca 3k. Ale vychovaji si potencialniho zakaznika, nebot s certifikatem a znalostma se nekam dostane. A jelikoz bude znat dokonale cisco technologii, je mi jasny kam jeho nakuo povede :-)

0/0
16.11.2010 23:18

hlnocd8

Re: 2Lukers

jj, toto dela treba CVUT, ale mam takovej pocit, ze to je jen pro  zakladni certifikat.....navic se certifikace musi pravidelne obhajovat a u tech vysich to uz je docela slusna palka....takze pokud to cloveku nezaplati zamestnavatel je to pro nej vetsinou nedostupne....CISCO si tak hlida, ze budou takto certifikovani jen lide, kteri opravdu neco umeji.

0/0
16.11.2010 23:23

Lukers

Re: 2Lukers

dobry system, takze to neni jen papir jak na bezicim pasu z pracaku preucenej odbornik na word :-)

0/0
16.11.2010 23:26

hlnocd8

Re: 2Lukers

jinak i ta nejlehci uroven je docela fuska. Zkousky delate bez manualu, vsechny prikazy clovek musi znat z hlavy /z zarizeni je dokonce odstranen help aby clovek nepodvadel :) / proste kdyz to srovnam s VS tak zakladni certifikat je obtiznosti zhruba nekde na urovni dodelani VS v CR.

0/0
16.11.2010 23:14

Lukers

Re: 2Lukers

Ja sem k tomu nachomyt, ale jen lehce, nebot to neni moje parketa, ale jen jak jsem zminil pro rozhled.Ale jaksi se me uz vykouril ten nazev.

0/0
16.11.2010 23:20

Deleter

Re: 2Lukers

O náročnosti dodělání VŠ nemáš ty ani ponětí, nebo tě snad nevyhodili?

0/0
19.11.2010 7:54

hlnocd8

2modra sardinka

Kolik vam je? Me 26 tak. Tak me prosim nepoucujte, jak to v dnesnich kolektivech chodi. Vam je kolik? 40? To mate k dnesni mladezi dale nez ja.

0/0
16.11.2010 22:59

modrá sardinka

Re: 2modra sardinka

"Milý mládenče", máte názory, při nichž mi vstávají vlasy hrůzou a za které by vás nejeden rodič s chutí nakopal do zadku, včetně mě. Chci pevně doufat, že nejste učitel.

0/0
16.11.2010 23:07

hlnocd8

Re: 2modra sardinka

A to jako proc?? Protoze mam nazor, ze dite v 17ti ma mit vlastni rozum? Proc si myslite, ze mate vice rozumu nez vase dite? V 17ti uz ma byti dite mentalne dospele. Ma miti vlastni rozum a vedet co si muze dovolit a nemuze. Paklize by mi moje temer dospela dcera rekla,  ze to je ok, tak bych ji veril. Ovsem vy to vite lepe. Vzdyt je fuk co vam rika vase dite, vy mate vlastni rozum tak budete jednat podle nej ze :)

0/0
17.11.2010 21:50

lk75

Neexistuje..

Za deti nese pravni odpovednost rodic dokud nejsou plnoleti. V pripade skolniho vyletu a pod. je tato odpovednost predana uciteli. Neni podstatne ci dite souhlasilo nebo ne, ucitel je zodpovedny za zdravi, chovani a td. A kdyby slo o me dite, budu si take stezovat, aby se ma dcera v sedmnacti svlekala v zime  a na verejnem prostranstvi a jeste ji pri tom jeji ucitel fotil neschvaluji. Pedofil nepedofil to presahuje meze, jinak nejsou telesne tresty povoleny a kdybych takove pouzival ja jako rodic , tak mam na krku socialku.

0/0
16.11.2010 22:57

nicolbolas

Re: Neexistuje..

souhlasím

0/0
16.11.2010 22:58

hlnocd8

Re: Neexistuje..

a ono doslo nake dite k ujme na zdravi? Ono je otuzovani zdravi skodlive? Ne. Jen jeden usmrkanec dostal rymu.

0/0
16.11.2010 23:00

lk75

Re: Neexistuje..

To je uplne odveci jestli doslo nebo ne, kdyz me dite jde ven s kamarady a nekde se dobrovolne svlika, je to smutne, ale pochybovat mohu maximalne o sve vychove. Ale pokud se nekde v zime polonahe holky valeji ve snehu mezi projizdejicimi turisty, je to predevsim neslusne a trapne. Ale kdyz jsou decka na lyzarskem vycviko tak se spoleham na slusnost a kompetentnos ucitelu a ne , ze je v tom budou podporovat. Alkohol se na vycviku take normalne nesmi a prespavani hochu u divek take ne, pritom jsou uz skoro plnoleti. Jde o zodpovednost za svereneho jedince. Ta nebyla podle meho dodrzena . Musi se stat nekomu neco vazneho, aby jste to pochopili?

0/0
16.11.2010 23:08

hlnocd8

Re: Neexistuje..

jiste, ale dle toho co se pise v clanku, to byla jejich volba a nikdo je do toho nenutil. Jak rikam. Vidim to na klasicky: chces trest nebo poznamku?

0/0
16.11.2010 23:09

lk75

Re: Neexistuje..

Volba nevolba , probudte se . Uz jen ten napad patri potrestat a ten byl uciteluv. Kdyby mi dcera doma tvrdila, ze ji to vubec nevadilo se venku prede vsemi svlekat do spodaru a nechat se polevat studenou vodou a jeste se od ucitele nechat fotit, tak ji zliskam jak se to nesmi.

0/0
16.11.2010 23:15

vaclav13

Re: Neexistuje..

Přesně, tohle udělat nějaký zakomplexovaný učitýlek mým dětem, tak se tam rozjedu a přímo před těma děckama ho tak zliskám, že se mu o tom bude ještě hodně dlouho zdát. A to mají jinak učetelé povolení či spíše příkaz v rámci umravňování mého potomstva klidně použít nějaký ten fyzický trestík, které jsem já sam zažil, neboť svatoušek jsem taky zrovna nebyl. Říďa, který nás měl i na tělák, nám napohlavkoval nebo nás nakopal a tím bylo vyřízeno. Proti tomu nic, ale tohle přesahuje meze zdravého rozumu.

0/0
16.11.2010 23:26

vaclav13

Re: Neexistuje..

Ne nebyla. Čtěte ten text pozorně.

"...všichni hned po příjezdu podepisovali papír, že souhlasí s lyžařským výcvikem. Kdo nechtěl, mohl se na vlastní náklady vrátit domů...." Tohle je právně minimálně sporné. Pochybuji, že ten výcvik byl zadarmo a tudíž měli jen těžko na něco takového nárok. Nehledě už na to, že kdyby se něco skutečně stalo bude papír podepsaný neplnoletým jen těžko někoho zajímat.

0/0
16.11.2010 23:20

hlnocd8

Re: Neexistuje..

ale todle se podepisuje pri kazde skolni akci

0/0
17.11.2010 21:51

vaclav13

Re: Neexistuje..

Jistě, nějaký usmrkanec mohl také klidně chytit zápal plic. To je dle Vás také v pořádku? Polít někoho na mrazu vodou nemá s otužováním zhola nic společného. To je prostý hazard se zdravím. Stejně tak jako válení ve sněhu bez možnosti se pak slušně zahřát. Pan učitel by nejspíš potřeboval, aby si to s ním nějaký tatík rozdal na férovku a rozbil mu hubu. A k tomu důklané psychotesty. Některé obody zřejmě nejsou na svém místě.

0/0
16.11.2010 23:34

Leninovo bytostné já

Re: Neexistuje..

R^

0/0
17.11.2010 23:15

hlnocd8

2nicoll

Takze jste srab. Nejdriv vykrikujete, jak by jste me zmlatil kdyby jste me potkal a kdyz vam reknu kde me muzete potkat, tak zacnete trapne vyhrozovat kriminalkou.....hm....myslite, ze vas mohou mit vase deti za vzor?

0/0
16.11.2010 22:57

hlnocd8

2modra sardinka

Muzete mi prosim vysvetlit, jak jste prisla na to, ze se dany ucitel nad tema fotkama doma ukaji? Jen proto, ze vyfotil holku v plavkach tak to musi byti uchylny pedofil? Tak to abych si priste na plazi dal pozor, koho vsechno mam v zaber 8-o

0/0
16.11.2010 22:54

prasák

Re: 2modra sardinka

Ostražitost je na místě. Jisté signály, které není možno podceňovat, zde zcela jistě jsou.  Ostatně policie to již odpovídajícím způsobem vyhodnotila.

0/0
16.11.2010 22:57

hlnocd8

Re: 2modra sardinka

aha, takze kdyz vas bez dukazu obvinim, ze jste pedofil tak se jiste nebudete branit domovn prohlidce, vyslechum vasi rodiny, zamestnavatele, kolegu v praci.......

0/0
16.11.2010 22:57

prasák

Re: 2modra sardinka

Policie neobviňuje bez důkazů, ale na základě šetření a důvodného podezření ze spáchání trestného činu.

0/0
16.11.2010 22:59

hlnocd8

Re: 2modra sardinka

no jiste ze PCR neobvinuje bez dukazu.....viz Dara Rolins nebo treba Eva Cerna nebo Kanyza :))

0/0
16.11.2010 23:01

prasák

Re: 2modra sardinka

Podezření je podezření a další trestní řízení ukáže, zda se jako důvodné i ukáže. Bez  podkladů se ale nikdy neobviňuje.

0/0
16.11.2010 23:03

Lukers

Re: 2modra sardinka

Jak jsem zminil, jde o uhel pohledu. A kazdy v tom vidi neco jineho. Jako treba v OBI, koupim si 10m sisalu a jeden clovek vidi v tom, ze se jdu obesit-nestastnik, druhy ze potrebuju si na kladku na stavbu-zednik, nekdo ze mam rad zvrhle hry svazovani-vyznavac tohoto smeru a jiny treba to, ze si chci udelat ozdobu na zed-architekt...a tak bych mohl pokracovat. Proste kazdy vidi svyma ocima to, co je mu blizke a chce videt.

0/0
16.11.2010 22:58

modrá sardinka

Re: 2modra sardinka

Já jsem nenapsala ukájí, nýbrž neutěšuje. zdá se, že už byste si měl odpočinout. Jestli to těm učitelům nepřišlo divné, tak asi nemají příliš vysoké IQ.

0/0
16.11.2010 22:59





Najdete na iDNES.cz