Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co ti to jen udělali, plakala prý první dáma nad umírajícím J. F. Kennedym

Dallas 22. listopadu 1963. Jacqueline Kennedyová drží v klíně zkrvavenou hlavu svého umírajícího manžela. Na zadním sedadle limuzíny vyhasíná život prezidenta USA J. F. Kennedyho. Na dramatické okamžiky nyní vzpomíná osobní strážce Clint Hill, který mlčení porušil po téměř půlstoletí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bezevlas

Atentát

pro nezasvěcence doporučuji výborné čtení od Anthony Sammerse-Konspirace..normální člověk pod tíhou uváděných faktů přeci nemůže věřit,že Oswald byl vrah nebo aspoň osamocený vrah

0/0
21.1.2011 18:39

9 99

Je symbolem katolického mučedníka

Ještě za komunistů jsme měli o jeho životě včetně atentátu atd. velkou krásnou obrázkovou knížku z Rakouska, často jsem si ji prohlížel, v podstatě jsem na něm vyrostl. Krásná vzorová katolická rodina a otec zemře jako hrdina za ideály dobra. Je to stále silný, strhující a dojemný příběh. R^:-)[>-]EU

0/0
23.11.2010 10:38

Big.M

Re: Je symbolem katolického mučedníka

Kennedyovi vzorná katolická rodina?

0/0
21.1.2011 18:41

kohr26

Re: Je symbolem katolického mučedníka

Ne , je to jen Idnes odpoutani pozornosti co se děje v Rusku Rv

0/0
21.1.2011 18:44

Big.M

Re: Je symbolem katolického mučedníka

vrtěti psem

0/0
21.1.2011 18:46

kohr26

Re: Je symbolem katolického mučedníka

poslouchat psy z ruska V[>-]

0/0
21.1.2011 18:48

reinkarnace Děda Vševěda

udelal to

Greer. zdroj: William Milton Cooper, Behold a Pale Horse.

0/0
22.11.2010 19:47

OptieX

Re: udelal to

Já jsem ze začátku tuhle na první pohled šílenou teorii zavrhoval, teď už jí nezavrhuju, ale pořád mi příjde extra nepravděpodobná.

A: To z těch 300 lidí (a ti ostatní v autě!) neviděl nikdo, jak ŘIDIČ střílí?(I když tohle je hodný debaty, protože mohli být všichni konsternováni a zaujati tím, co se děje s kennedym)

B: Nebylo by pro konspirátory nevýhodný takhle riskovat odhalení že střílel U.S. Secret Service agent?

C: Na videích je vidět jak se Greer otáčí, ale že by měl v ruce zbraň se nedá rozpoznat...Spolujezdec prohlásil že na řidiče zavolal něco ve stylu střílejí na prezidenta jeď, jeď. Z toho co se pak stalo vychází Greer jako smutná postava, protože naopak přibrzdil a dvakrát se otočil na prezidenta, jako by nechtěl věřit co se děje, čímž usnadnil střelbu. Anebo, někdo tvrdí že přibrzdil schválně.....

8-o

0/0
23.11.2010 9:46

OptieX

Re: udelal to

A ten Cooper tvrdí, že se sem chystaj na návštěvu mimozemšťani.....:-PRv

0/0
23.11.2010 9:48

paxxtor4u

Teorie jediného střelce a komplot není kontradikce

Škoda, že vyšetřovatelé a investigativní novináři nešli tímto směrem. Tento scenář je evidentní a je jenom zvláštní, že není zmiňován.....

0/0
22.11.2010 14:48

OptieX

NEJLEPŠÍ DISKUZE NA IDNESU

Koukám že nejsem jeden z MÁLA čechů co ho to zajímá. Tady tu diskuzi prožeru jako žádnou jinou. O kennedyho smrt se zajímám už 2 roky. Je kolem toho takové zvlážtní dobové fluidum.... A rozhodně o tom člověk musí hodně pročíst, než k tomu může přidávat závěry...

0/0
22.11.2010 7:31

petless_pes

Kenedy se zastrelil sam

zde je dukaz: http://www.youtube.com/watch?v=HlWyFDec2rA

0/0
18.11.2010 14:36

opeth

druhy strelec v kanalu

je taky docela opakujici se teorie http://www.youtube.com/watch?v=hfU9tqbA_hY&feature=related

0/0
16.11.2010 21:50

Duke-Nukem

Re: druhy strelec v kanalu

co porad melete o nejake teoriii.Kazdy soudny clovek na tom videu vidi,ze smrtici kulka urcite nepriletela z domeleho stanoviste oswalda,ale z toho vyvyseneho kopecku,kde ostatne spousta lidi vystrel slysela,ale pri vysetrovani jejich svedectvi nikdo nechtel poslouchat...

0/0
17.11.2010 7:34

Duke-Nukem

Re: druhy strelec v kanalu

a jeste dodatek,uz to jak hned vysetrovatele vedeli kdo to udelal a z jakeho mista strilel bylo smesne.Proste to byl komplot a jako vinik se do dejin zapise trosku vysinuty prostacek,velmi smutne..

0/0
17.11.2010 7:37

RX472

Re: druhy strelec v kanalu

No, uplny prostecek to asi nebyl. U marine-corps pracoval jako radista na zakladne odkud startovaly spionazni lety U-2. Rusky umi toliko perfektne, ze jeho budouci zena (ruska) si z pocatku myslela, ze je Rus. Po dvoulete emigraci v Rusku ho misto basy ceka novy americky pas, vystaveny do 48h..... neco tu nehraje

0/0
30.11.2010 0:24

opeth

Re: druhy strelec v kanalu

vsak ja si taky myslim ze stanoviste za plotem bylo daleko vyhodnejsi. navic v tom kanalu by strelec musel zustat jeste dlouhou dobu nez se situace kolem uklidni. musel by tam taky byt dlouho predem. ale to profesionalni odstrelovaci zvladaji dobre. zajimave to je proto, ze podle pohybu kennedyho hlavy to skutecne vypada jakoby strela sla zepredu zprava, ale zespodu

0/0
17.11.2010 13:12

opeth

Re: druhy strelec v kanalu

v prvni minute tohoto filmu je spousta zaberu lidi bezicich na ten vrsek. http://www.youtube.com/watch?v=z5UDV7WkZNI

nevim proc by tam bezeli, kdyby odtamtud neslyseli vystrely

0/0
17.11.2010 13:28

dj1

Řidič

když se dívám na řidiče a JFK, mám pocit, jako by mu taky pomoh. Na videu není poznat jestli měl pistoli nebo něco jiného, ale vypadá to přinejmenším zvláštně.

0/0
16.11.2010 15:55

opeth

Re: Řidič

to je trochu moc. jako ze by si toho nikdo nevsim? V aute jich jelo sest, vsude kolem lidi..

spis mi prijde divny, proc osobni strazci sesedli z tech stupinku na zadi auta. Kdyby na nich stali, zadni strelec by nemel sanci...

http://www.youtube.com/watch?v=XY02Qkuc_f8

0/0
16.11.2010 21:34

nomistore.elite.to

Re: Řidič

"proc osobni strazci sesedli z tech stupinku na zadi auta"

Protože je někdo odvolal. To je snad jasné.

0/0
19.11.2010 16:47

Dusan321

Nebyl to az tak zazracny vykon

Presna puska, nikterak velka vzdalenost, pomalu jedouci auto, stacionarni cil v nem. Pro Oswalda, ktery byl spickovy strelec nemohlo byt vubec problemem na tuhle vzdalenost bezpecne zasahnout cil.

0/0
16.11.2010 10:41

obambiodřekykunene II.

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

nechci polemizovat, ale přiznám se, že teorii o jednom střelci moc nefandím.....lidský faktor je skoro vždy poruchový, takže spoléhat se, v tomto konkrétním případě, jen na jednoho střelce mi přijde amatérské....;-)

0/0
16.11.2010 11:23

hlnocd8

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

ale vy porad pocitate s tim, ze se jednalo o planovanou akci....Oswald byl spise blazen odtrzeny od reality

0/0
16.11.2010 14:45

opeth

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

samozrejme se to muselo naplanovat. nejdriv musel zjistit, kudy vubec pruvod pojede. mimochodem timto mistem puvodne kennedyho vuz bubec nemel jet. zadruhe si musel vybrat odkud bude strilet, odkud budou nejlepsi uhly a bude mit nejvic casu na stralbu. zatreti si musel predem zajistit zbran na misto. a zactvrty si musel zajistit pristup do toho mista. Predpokladam ze ty mistnosti nebyly verejnosti otevrene, a asi by se tam chtel zamknout. Tezko by chtel nechat nahode ze zrovna nekdo vejde dovnitr a uvidi ho s odstrelovackou v okne. Nebo vy si snad myslite ze to byla hura akce, ze sedel doma najednou mu ruplo v hlave, sebral zbrana sel rovnou na misto? aniz by se predem podival jestli otamtud vubec muze strilet, jestli tam nahodou neni kancelar, atd atd. vazne verite ze to nebyla pripravena akce?

0/0
16.11.2010 16:04

opeth

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

tady o tom nekteri mluvi jako by to opravdu znamenalozajit si na strelnici, dat si pivko, a vpohode, az vyjde slunicko, prestane foukat vitr, a vklidku se vydejcham, si zastrilim do terce. Vy uplne pomijite stres strelce, ktery musel vedet ze jakmile jednou mine, a pak se mu nedejboze zajamuje puska (mimochodem ten model byl dost poruchovy) tak ma smulu a uz Kennedyho nedohoni a cela akce skonci fiaskem. V takove situaci, pokud bych vedel ze jsem skutecne jediny strelec, bych mel tak spoceny ruce, ze by mi puska vyklouzla z ruky a padala ze sestyho patra nekam do kanalu.

0/0
16.11.2010 14:22

hlnocd8

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

ten clovek byl armadou trenovany odstrelovac. To neni normalni Pepa kterej si pro zabavu obcas vystreli! A ze byl model poruchovy?? Tim asi nemyslite vazne? Mannlicher-Carcano patri k nejspolehlivejsim zbranim! Zajamuje?? Clovece, vy jste zbran v ruce v zivote nedrzel co?

0/0
16.11.2010 14:58

obambiodřekykunene II.

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

no, já si dobře trénovaného snajpra představuji úplně jinak....nevím, co dělal v SSSR, možná pálil a trénoval každý den, ale o tom dost pochybuji....řeknu to takhle, buď měl absolutní štěstí a vyšlo mu úplně vše(a já o tom pochybuji) nebo....doplňte si sám...;-)

0/0
16.11.2010 17:30

smiss

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

Odstřelovač to nebyl,normální voják....jen připomenu zázračný průstřel přes 2lidi,ale to je asi normální,když střela lítá klikatě:-)

Video použil ve svém filmu už v roce 1991 Oliver Stone,tady se našlo až teď8-o

0/0
16.11.2010 19:17

opeth

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

ja jsem nikdy nezkousel strilet tak rychle po sobe, ale vychazim z testu ktere provadeli ruzni lide. a nekde jsem nasel video s testy s touto zbrani a tam snad z 20ti rychle po sobe jdoucich strelach 10x vubec nedoslo k vystrelu (kvuli chybne manipulaci s nabijecim mechanizmem). Zkouseli to tri ruzni lide. To video co jste tady ukazoval vy, jak nejaky typek nasazi asi 6 ran rychle po sobe, to je zrejme idealni stav, za idealnich podminek, kdy strelci vyjde kazdy pohyb. Predpokladam, ze ani on by to nezopakoval trikrat po sobe.

0/0
16.11.2010 21:18

opeth

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

krome toho spousta svedku uvadi, ze nektere vystrely padly temer soucasne, zejmena druhy a treti, a mely odlisny zvuk. To vylucuje jednoho strelce. POliciste na motorce jedouci vlevo vzadu byli nahozeni krvi ¨, mozkem a kostickami z lebky. Jak by se to mohlo stat, pokud by nekdo nestrilel z prava zepredu

0/0
16.11.2010 21:20

opeth

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

dale je nekolik zaberu jak policista seseda z motocyklua bezi smerem k tomu pahorku vpravo vepredu, sbihaji se tam i jini lide. proc by tam asi bezeli, kdyby odtamtud neslyseli vystrely. tech analyz je na youtube plno. staci si to behem dvou hodin projit, snad vas to presvedci ze verite bludu

0/0
16.11.2010 21:21

opeth

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

napriklad zde http://www.youtube.com/watch?v=un2Q3sO7Xbk&feature=related

cas 2:20 az 3:00

0/0
16.11.2010 21:25

Deleter

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

Ten člověk byl armádou trénovaný operátor radaru.

0/0
22.11.2010 7:12

Karel2002

Re: Nebyl to az tak zazracny vykon

Těch výstřelů bylo více než tři. A z obou stran, nejen tedy ze strany skladiště knih. Oswald by všechno vysvětlil, ale to by ho nesměl kvůli tomuto svědectví zastřelit Ruby, jinak mafián a agent CIA zároveň. Já vidím hlavně vinu předsedy nejvyššího soudu Warrena, který, zřejmě úmyslně, ignoroval jasné důkazy o spiknutí. 

0/0
16.11.2010 19:59

hlnocd8

2Shima

Myslis ty rozbory, ktere tvrdi, ze 6.5 mm Mannlicher-Carcano z roku 1917 nejde tak rychle strilet??

http://www.youtube.com/watch?v=h4c5Zr7hzzA

0/0
16.11.2010 10:33

obambiodřekykunene II.

Re: 2Shima

ovšem je rozdíl nasypat to do terče na střelnici anebo trefit chlapa do hlavy za jízdy autem(byť to jelo "pomalu");-)

0/0
16.11.2010 11:25

opeth

Re: 2Shima

jeste k tomu ze sesteho patra. vsechny tyhle testy strileji na stojici terc, nektere na pohybujici se, ale strelec je ve stejne rovine. At to nekdo zkusi z toho sesteho patra na auto jedouci po zemi. Strelcu muselo byt vic, taky si to myslim. Nedavno se o tom psalo i zde, ze podle nejnovejsich teorii bylo strelcu vice http://www.youtube.com/watch?v=rNhje3Whc7o&feature=related

ale uznavam, ze to ze se o tom psalo zde, neni nijak smerodatne...

0/0
16.11.2010 14:09

opeth

Re: 2Shima

pardon psalo se o tom zde http://zpravy.idnes.cz/j-f-kennedyho-nezabil-jeden-strelec-tvrdi-experti-f7j-/zahranicni.asp?c=A070518_020859_zahranicni_jba

0/0
16.11.2010 14:10

hlnocd8

Re: 2Shima

proboha, pomalu jedouci atu, cil v klidu, temer bezvetri. Strelba pod 300m.....co chcete vic??

0/0
16.11.2010 15:00

obambiodřekykunene II.

Re: 2Shima

...ale to nemyslíte vážně, že?;-)

0/0
16.11.2010 17:31

schima

Re: 2Shima

Lepší video

http://www.youtube.com/watch?v=rNhje3Whc7o&feature=related

0/0
16.11.2010 11:26

H8USuckers Reloaded

hmmm

první dáma vypadala spíš že chce z auta utéct.....

0/0
16.11.2010 10:16

Andrea Šretrová

Re: hmmm

Jo, taky tam nejak nerozeznavam, ze by stenala nad jeho hlavou spocivajici na jejim kline :-). Proste utika z auta :-).

0/0
16.11.2010 10:24

Duke-Nukem

Re: hmmm

a divis se ji..

0/0
16.11.2010 10:28

Andrea Šretrová

Re: hmmm

No my se nedivime, asi bychom se chovali stejne, ale jde nam o to, co rika o chovani Jackie ten bodyguard... je v dost velkem rozporu s tim, co vidime. Vzdyt z ni nemusi delat nejakou hrdinku, je podle me normalni, ze se snazila utect. Hlavne duveryhodnost informaci v te jejich nove knize asi dost utrpi...

0/0
16.11.2010 10:33

hlnocd8

Re: hmmm

jezisi, to vide konci predtim, nez se do toho auta dostal. A to co on popisuje /jak drzi jeho hlavu atd/ se stalo az PO skonceni tohoto videa. To je makacka na hlavinku co.

0/0
16.11.2010 10:35

Andrea Šretrová

Re: hmmm

To neni makacka na hlavinku, samozrejme me to take napadlo, ze asi popisuje to, co se stalo pote, puvodne jsem to i chtela napsat, ale nakonec bych si tim prodlouzila prispevek a ja jsem se zarekla, ze budu vice strucna...

0/0
16.11.2010 10:46

hlnocd8

Re: hmmm

ok, v poradku, priste radsi vice psat :)

0/0
16.11.2010 10:48

Andrea Šretrová

Re: hmmm

No jo, ale pak si zase kdekdo stezuje, ze nechce cist tak dlouhe prispevky :-). Zrejme neumim byt strucna pri zachovani vsech podstatnych informaci :-).

0/0
16.11.2010 10:51





Najdete na iDNES.cz