- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vadná součástka se tam mohla dostat při údržbě... nebo se mohla opotřebit provozem... ale nevím, nevím přesně, o co šlo a až tak hluboce motorům zase nerozumím
Základem je nelézt vůbec do letadla. Je to jen o desítkách minut hrůzy, stresu, zoufalství a beznaděje. Často někdo namítá, jak je to strašně bezpečný. Radši budu jezdit "nebezpečným" autem, busem, vlakem, lodí atd.
Bacha na to, i v autě může sáknoucí olej způsobit velkej problém, třeba když ti u dýzlu sákne turbo. To ti pak začne auto samo šlapat na plyn a stejně jako u toho letadla ti nakonec vybuchne motor
Doufám, že v motorech letadel jsou jen samé specifické součástky, byl bych si trochu nervózní, kdybych se dozvěděl, že je tam i nějaká nespecifická. :-)
Specifická součástka = nechtělo se nám hledat ve slovníku jak se ten bazmek jmenuje česky
Nemažete klepeto.
Když se k motoru pustí nekvalifikovaní údržbáři, pak se není čemu divit, je vážně zvláštní že Němci mají motory v pořádku....
Ten Airbas na konci je dobrej... Škoda, že nenapsali přímo Érbas