Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Značkování deviantů vede do pekla

Zmizení Aničky oživilo nápad zveřejnit seznam deviantů. Značkování lidí s odlišnou sexualitou není a nemůže být řešením a jediná slušná země, která toto dovolila, Spojené státy americké, již začíná připouštět, že se minulo účinkem. Neochránilo nejspíše ani jedno dítě před zneužitím či ženu před znásilněním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka964

Je také důležité vědět, kdo napsal tento článek

Nikdy jsem to jméno autora článku neslyšel, ale na Google je hned 2. odkaz na web znamy.lekar.cz.

zajímal jsem se, kdo napsal tuhle vášnivou obhajobu práva sexuální deviantů na naprosté utajení před veřejností.

Koho to taky zajímá: http://www.znamylekar.cz/26761/mudr-ondrej-trojan/sexuolog-psychiatr/praha-5. Nemyslím si, že všichni ti lidé lžou, navíc je tam odkaz na televizní pořad.

Když to řeknu drsně, vypadá to, že tu máme dalšího devianta, i když ne (snad) přes děti...

Nechci nikoho lynčovat ale je dobré vědět, kdo mluví a co je zač...

0/0
17.11.2010 9:33

fedorko

Re: Je také důležité vědět, kdo napsal tento článek

ty jsi zoufalec, a kdopak se nám schovává za Jirka964? napiš tady své jméno, příjmení a adresu a nad čím onanuješ a bude to bomba

0/0
17.11.2010 9:48

strcprstskrz

Re: Je také důležité vědět, kdo napsal tento článek

Máš moji podporu.R^ Opravdu mě překvapilo, že autorem není laik, ale odborník. Docela mě děsí takové uvažování, které obhajuje patologicky narušené jedince. Srovnávání s Hitlerovými a Stalinovými čistkami je úplá zhůvěřilost a postrádá i logiku. Tady nejde o "normální " lidi, ale zcela jednoznačné devianty.  

0/0
13.12.2010 12:28

Jaroslav Hráček

Jen pro policii

celoevropskou

Souhlas s tebou

0/0
14.11.2010 23:32

felson

dvě poznámky

1) Proč by měly existovat seznamy pachatelů jen jednoho typu zločinů?

2) Jeden obdobný oficiální seznam už máme.

http://old.hrad.cz/president/Havel/speeches/1993/1412.html

0/0
12.11.2010 20:05

jochanan

díky

Moc děkuji za krásný komentář, pane Trojane. Zveřejňování jakéhokoliv takovéhoto seznamu je zásahem do lidských práv. A ty mají všichni stejná, ať už se nám to líbí nebo ne. Mnoho z nich se během výkonu trestu polepšilo, resp. se začalo léčit a jsou s to mít svoji poruchu pod kontrolou a tímto by jen přišli o nově nabité přátele, práci...

Všem, kdo rádi soudí, doporučuji ke shlédnutí film Boy A (Chlapec A)m aby viděli, jak prozrazení vašeho přečinu před patnácti lety Vám může zničit život...

0/0
12.11.2010 12:46

BigM

Re: díky

R^

0/0
12.11.2010 21:49

hlava222

Re: díky

Hele soudruhu a rodiče dětí a ty děti nemají ta tvoje "lidská práva" tedy aby rodič věděl že nesvěřuje své dítě do kroužku nebo na tábor trestanému deviantiovi atd.

Uznávám že devianti mají lidská práva ale jen do té doby než spáchají trestný čin na dítěti, potom už jsou to jen zločinci a tady by jasně práva potencionálních obětí měla být nadřazena nad právy devianta a to i tehdy kdyby z tohohle důvodu mohl deviant přijít k nějaké újmě, furt je to lepší možnost než když k újmě přijde to nevinné dítě.

Nebo tys snad také deviant který tvrdí že dítě nemá právo na život nebo na zdraví. ?8-o

0/0
12.11.2010 21:53

jrozec

Re: díky

ještě jednou si po sobě přečti jakou kravinu si napsal. "práva potencionálních obětí" . I děti samozřejmě mají svá práva, ale právo zničit někomu jinému život mezi nimi jaksi není, stejně jako u nikoho jiného. Co kdybychom preventivně všechny  muže kastrovali, abychom ochránili "potencionální" oběti co? A opět napadání diskutujících z toho že jsou devianti, protože mají jiný názor, to je ubohé...

0/0
12.11.2010 22:13

Gamehoror

Re: díky

Lidská práva co to je a co si pod tim má kdo co představit ? Kdo určuje odkud kam mají sahat a co vše do toho zahrnout ? Osobně je vnímám tak že by mi nikdo neměl diktovat jaký semínka jaký rostliny zasadim do zemně , pohnojim a zalejvám vodou. Každýmu by mělo být šumák do toho jestli na poli ohnu hřbet a utrhnu si lisohlávky. Každýmu by mělo bejt putna jestli si škatulkuju lidi podle barvy kůže dokud je zrovna nemlátim násadou od krumpáče.Lidská práva ty všeobecné tušim mluví že každý má právo na soukromí ale co je tím myšleno ?

že budeš mít svůj azyl doma kde si dopřeješ toho soukromí ale ne na veřejných prostorách kde to prostě neni možné protože jsou veřejná. Něaký seznamy je věc veřejná a to by na Tvé omezování soukromí nemělo mít vliv jen bude veřejnost vědět co jsi zač.

Jen se zloději, podvodníci a nejrůznější ůchylové snažej překroutit věty o lidských právech tak aby byli anonymní a mohli páchat svoje skutky utajeně.

0/0
13.11.2010 4:09

jrozec

Re: díky

Tak je nepřekrucuj....

0/0
13.11.2010 11:21

Gamehoror

Re: díky

No právě.

Nemusim nic překrucovat.

Ale proč nechat druhý aby si z lidských práv dělali beztrestný teritorium.

Životy většiny jsou nadřazeny životu jedinců.

Jestli-že většina usoudí že je mají být seznamy tak je zřejmé že to lidská práva vyžadují aby tomu tak bylo.

0/0
13.11.2010 21:19

jrozec

Re: díky

Jestliže většina usoudí, že tě zlynčují tak je zřejmé, že lidská práva vyžadují aby tomu tak bylo... Pak že nepřekrucuješ.

Lidská práva platí pro všechny stejně to s žádnou "většinou" nesouvisí. Navíc postižená by byla většina pro neexistující "ochranu dětí".

0/0
13.11.2010 23:13

hlava222

Re: díky

Kdyby hloupost nadnášela tak víš co by se s tebou dělo

Ten kdo se dopustí trestného činu na dětech ten už si nemůže diktovat žádná svoje práva, prostě má být označen aby každý věděl s kým má co do činění aby mu náhodou nesvěřoval třeba svoje děti na letní tábor, tady musí mít přednost vždycky a jen ta práva bezúhonných občanů a nikoliv kriminálníků.

Když si někdo v mládí hraje s výbušninami atd. tak je potom holt také označen na celý život a má problémy všude, společenské, pracovní atd.  

0/0
13.11.2010 9:26

jrozec

Re: díky

Práva nelze měnit podle toho jak se to některým samozvaným "ochráncům" hodí. Pokud někdo spáchaný trestný čin, dostane za něj trest. Ten ovšem žádný "seznam"  a veřejný lynč nezahrnuje. Jediné co umíš je urážet... NELZE udělovat tresty preventivně, pokud tohle nepochopíš, jsou tvoje narážky na blbost více než vtipné..

0/0
13.11.2010 11:25

trodas1

Tak já bych jednoho...

...na ten seznam měl. Jmenuje se, ne tosi přečtěte sami zde: http://zpravy.idnes.cz/recidivista-dostal-12-let-za-petilete-zneuzivani-nezletile-divky-pxu-/krimi.asp?c=A101112_090428_krimi_jba  Kdybych napsal méno, hned mi to cenzura vymaže, protože by byla pošlapána je ho "lidská prrrráva".

0/0
12.11.2010 12:23

on2.

Re: Tak já bych jednoho...

tak ten by az doted na seznamu nebyl.

0/0
12.11.2010 12:51

trodas1

Re: Tak já bych jednoho...

Hele matematiku, jsi skutečně tak tupej, nebo se tak jen účelově tváříš? O to právě jde. Ten seznam měl teoreticky obsahovat pouze jména již trestaných úchylů. Jasný?

Seznam těch, co již byli chyceni a usvědčeni. Na seznamu by se například objevil dotyčný pachatel o kterém píšu níž (už podruhé) na což jsi se neobtěžoval reagovat. O co šlo? Tři znásilnění a jeden pokus o vraždu!  Tři odsouzení, všechna směšná! Kdyby po tom prvním odsouzení lidé věděli, koho mají v sousedství, možná by ty další soudy už nebyly! Podle ČT to bylo hned v prvním případě dost nechutné. Po vlastním znásilnění hlína nacpaná do úst, do análu a do pochvy. No co, na rozdíl od obětí má přece pachatel "lidská práva".

0/0
12.11.2010 13:25

on2.

Re: Tak já bych jednoho...

nekde dole jsem psal, ze nas trestni zakonik povazuji za mekky (u nasilnych cinu). Proti verejnemu seznamu jsem pro vysoke riziko chyb.

Vic polopatisticky to snad ani napsat nemuzu.

0/0
12.11.2010 13:54

Poslední__Mohykán

Re: Tak já bych jednoho...

Další soudy už by nebyly? Takže lynč. No výborně, Ty ses taky poved.

0/0
12.11.2010 15:49

LUCKA.KOBRA

Re: Tak já bych jednoho...

hmm, kdyby byl seznam, tak se do něj ráno podívám a podle toho půjdu do práce. A neomezoval by více nás na seznamu neobsažené??? Seznamy už se psaly a nikdy z nich nevyšlo nic dobrého, poučme se z příkladů. V USA ho mají, mají ho v VB, ale opravte mě jestli se pletu, znásilňuje se tam dál, i děti. Ochrání vás jen vaše obezřetnost, ne seznam.R^

0/0
15.11.2010 13:17

LUCKA.KOBRA

fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

Do vašeho města, do vedlejší ulice, do osmi patrového panelového domu se nastěhuje „úchyl“. Veřejný seznam deviantů neexistuje. Vy o „úchylkovi“ v sousedství netušíte. Své dítě jako uvědomělý rodič poučíte o nebezpečí kontaktu s lidmi, které nezná. Vysvětlíte mu, že pokud se bude bavit s kde kým, hrozí mu nebezpečí. Moc, moc, moc veliké nebezpečí. Dítě vás poslechne. S nikým nepromluví, když mu stará paní nabízí čokoládku, protože ten klučík je tááááák roztomilý s hrůzou uteče. Nebo vás neposlechne. Švitořit bude nadšeně s kýmkoliv. Lákat ho nikdo nebude muset ani lízátkem, půjde samo a rádo, že má nového kamaráda. Nevadí že je to „dospělák“. „Úchyl“ na přijde, počká si na něj. A problém je na světě.

0/0
12.11.2010 10:11

LUCKA.KOBRA

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

Do vašeho města, do vedlejší ulice, do osmi patrového panelového domu se nastěhuje „úchyl“. Veřejný seznam deviantů existuje. Jako uvědomělý rodič, své dítě upozorníte na nebezpečí které mu hrozí pokaždé, když vystrčí nos z domu. Ale pro vaši větší jistotu si každý den otevřete onen seznam, s úlevou zjistíte, že okolí je bezpečné a vy můžete klidně spát. Ovšem jednoho dne se objeví v seznamu „úchyl“ z vedlejší ulice. Zavedete opatření. Poučíte dítě, že „úchyl“ už nečekám na kterémkoliv rohu, ale na rohu vaší ulice!!! Dítě poslechne a s nikým by nikdy nikam nešlo, strachy ani na dotaz neodpoví. Nebo vás neposlechne. „Úchyl“ situace využije. A je průser.

0/0
12.11.2010 10:12

LUCKA.KOBRA

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

Do vašeho města, do vedlejší ulice, do osmi patrového panelového domu se nastěhuje „úchyl“. Veřejný seznam deviantů existuje. „Úchyl si vašeho dítka vlastně nevšímá, raději ho ignoruje. Chodí se léčit. Někde hluboko v jeho nitru se zrodilo svědomí a po pobytu ve vězení se snaží zapojit do společnost. Neublížit. Dáváte si na „týpka“ pořádný pozor. Dítě strašíte jeho fotografií každé ráno než jde do školy, každé odpoledne, když jde s kamarády na hřiště, pro jistotu postrašíte i kamarády, i každý večer před spaním. Ve vedlejším bytě je milý starší pán, má hezkého pejska. Dítko zlákáno vidinou hry s pejskem navštíví jeho byt. Ale realita je bohužel jiná, pán měl jiný záměr. Ale na žádném seznamu jeho jméno nenajdete. Neudělal to poprvé, ale prochází mu to.

Hmm, jak nám rodičům teda veřejný seznam pomůže??;-(

0/0
12.11.2010 10:12

on2.

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

Do vašeho města, do vedlejší ulice, do osmi patrového panelového domu se nastěhuje „úchyl“. Dítě neohlášeně odjede k babičce. Rodiče rozmlátí uchylovi hubu. A ještě při tom veznou všechny, co se jmenují podobně.

0/0
12.11.2010 10:27

Nannius

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

nebo mala modifikace:

Do vašeho města, do vedlejší ulice, do osmi patrového panelového domu se nastěhuje „úchyl“. Verejny seznam existuje. V dome, ve kterem bydli uchyl je ve 3.patre rodina, ktera "vychovava" sve dite bitim a palenim vajgly. Dite to jednoho dne nevydrzi a utece z domu. O dva dny pozdeji najdou "uchyla" umlaceneho nejmene 8 pachateli (treba podle DNA) ve sklepe domu...

0/0
12.11.2010 10:47

on2.

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

a aby to bylo bylo jeste zajimavejsi - ten umlacenej nebude Novak ze seznamu, ktery bydli v 4 patre, ale novomanzel Novak (jehoz zena ceka dite) z patra 2.

0/0
12.11.2010 10:51

Poslední__Mohykán

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

Vo totiž vypadal nějakej divnej. Jak jsme mohli vědět, že za ten jeho pohled nemůže vilnost, nýbrž skleněné oko z války v Afgánistánu?

0/0
12.11.2010 11:13

Poslední__Mohykán

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

...Nelekejte se. První slovo je "Von".

0/0
12.11.2010 11:16

on2.

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

jestli byl ve valce, tak to bude nasilnik (pokud nedelal doktora nebo neco podobneho). Lepsi by bylo, kdyby o ne prisel pri zachrane ditete z horiciho baraku :-)

0/0
12.11.2010 11:19

Poslední__Mohykán

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

...například ve Vítkově. A kruh je uzavřen.

0/0
12.11.2010 11:22

Gamehoror

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

Jak pomáhaj seznamy čehokoliv ? Celou dobu to nepotřebujete a najednou vznikne podezření a chcete si ověřit zda podezření nemá oprávněné základy.Nahlédnete do seznamu a jednáte. Někdo k Vám chce do podnájmu ? Projedete seznam a hezky se dotyčnýmu omluvíte že je podnájem již zadán.

Snad každej kdo popřemejšlí najde desítky příkladů kdy může být dostupný seznam užitečný. Nechápu jak tady vůbec někdo může takovou otázku položit.

0/0
12.11.2010 16:04

on2.

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

uzitecny byt muze, ale mnohem vic muze byt nebezpecny.

I kdyby se 99% lidi chovalo racionalne a vyhodnotilo spravne vsechny informace (cemuz neverim), to 1% je stale dost na peknou radku velmi hnusnych zmyleni.

0/0
12.11.2010 16:15

LUCKA.KOBRA

Re: fakt nám veřejný seznam pomůže? Ale jak??

je člověk, který se dostane na seznam automaticky nebezpečnější než někdo kdo na něm není, jen proto, že se na něj "nepřišlo". Není na seznamu, pak udělá nějaký průser, na seznam se dostane, ale průser už udělal, takže vám ten seznam stejně nepomohl.Rv

0/0
15.11.2010 13:10

on2.

Neda mi to a jeste napisu 2 otazky

1. kolik takovych propustenych zvrhliku vlastne je?

2. jaka je pravdepodobnost opakovani cinu?

Tohle jsou imho podstatne informace.

0/0
12.11.2010 9:42

Nannius

Re: Neda mi to a jeste napisu 2 otazky

myslim, ze na ot. 1) je odpoved "minimum, jestli vubec nejaci" jeden z parametru opravdoveho propusteni je obvykle nebezpecnost pro spolecnost. Pokud si to odsedel a presto je nebezpecny, nasleduje narizena ustavni lecba...

0/0
12.11.2010 10:50

on2.

Re: Neda mi to a jeste napisu 2 otazky

pravem, taky bych rek, ze ti opravdu nebezpecni cvoci jsou na psychine. A pokud ne, je to chyba psychiatra.

0/0
12.11.2010 10:53

on2.

Re: Neda mi to a jeste napisu 2 otazky

pravem -> prave

0/0
12.11.2010 10:53

trodas1

Re: Neda mi to a jeste napisu 2 otazky

Hele ty intelektuálně nadřazenej matematiku neovládající gramatiku, začínáš se opakovat a číst reakce na svoje výblitky je zřejmě pod tvou úroveň. Opakuji, co již bylo uvedeno:

Statistiku neznám, ale včera 11.11. v televizi informovali čistě náhodou o případu jednoho a téhož opakovaně souzeného pachatele za třetí znásilnění spojené s jedním pokusem o vraždu. Předchozí tresty byly směšné (má přece lidská prrrráva). Hlavně o něm neinformovat okolí aby nedošlo k chybám ze strany veřejnosti. To ať radši trpí ty oběti znásilnění, že ty pito.če!

Mimochodem, kdy děláš tu "matematiku"? Včera jsi tu strašit deset hodin a dnes jsi tu od božího rána zase. Ty ale musíš být makáč na matematickém poli! Nespočívá spíš ta tvoje "matemetika" v počítání podpory v nezaměstnanosti vyplácené z daní těch, co skutečně pracují?

0/0
12.11.2010 12:36

on2.

Re: Neda mi to a jeste napisu 2 otazky

tak to mame jednoho. Vuci kolika?

0/0
12.11.2010 14:21

on2.

Re: Neda mi to a jeste napisu 2 otazky

topho cloveka mimochodem meli zavrit do blazince. Pokud to neudelali, tak je chyba na strane psychiatra, ktery spatne odhadl moznost recidivy.

0/0
12.11.2010 14:26

tetek.

USA a slušná země?!

Názory ať autor nechá na čtenáři - článek má být objektivní a ne propagandistický. Ale jinak celkem souhlas.

0/0
12.11.2010 7:37

Kirken

Jasně,...

... hlavně je třeba zaručit "lidská prrrráva" všem úchylům. A jejich oběti mají prostě smůlu. Rv

0/0
12.11.2010 6:40

trodas1

Re: Jasně,...

Podepisuju!

0/0
12.11.2010 7:26

tetek.

Re: Jasně,...

Podle tebe je úchyl např. muž, jenž opíchal vyvinutou 15-ku?! Tak to jsem pro tebe asi taky úchyl. ;-D

0/0
12.11.2010 7:39

Lanolin

Re: Jasně,...

No jasně a jakpak byste rozhodl v případě, že mezi sebou mají dobrovolný pohlavní styk dva mladí s věkem pod 15 let? Který z nich je úchyl?

Žádný? Oba? Jen jeden a který?

A co když spolu mají dobrovolný pohlavní styk dva mladí, on z průmyslovky, ona ze zdrávky, oba ve stejném ročníku, ale jeden je mladší patnácti let (jedno který)? Jak toto rozhodnout? Ten starší jednal  v dobré víře, že ten druhý je stejně starý (rozumný předpoklad).

Takové byste házel do stejného pytle se skutečnými zvrhlíky a dal je do stejného lynčovacího registru? V USA to tak funguje, to chcete i tady?

Přeji hodně přemýšlení nad tím, kde nastavit hranici.

0/0
12.11.2010 8:46

Nannius

Re: Jasně,...

jasne. Takze na seznamu nebude pedofilni sadista, ktereho z nejakeho duvodu jeste nechytili, zatimco leceny clovek, ktery pred desitkami let neco spachal, je mu 60 a po davkach hormonu v ramci lecby je z nej vlastne eunuch, tak ten tam bude a pokud dite X v okruhu 50 km od nej utece z domova, prijdou ho "slusni obcane" zlyncovat.

 

Dav nikdy nebyl a nebude nestranny a nezaujaty soudce, ani racionalne uvazujici entita. Priklady davoveho chovani je mozne pozorovat napriklad na fotbale, nebo (v mene nebezpecne forme) napriklad u hloucku pubertaku tahnoucich ze skol - sam by nikomu nenadaval, ale v parte bude nicit lavicky a ponizovat holky...

0/0
12.11.2010 9:09

wiro

Re: Naprosto souhlasím ...........

0/0
12.11.2010 10:08

wiro

Re: Naprosto souhlasím ...........

......s Nanniusem, jen ještě dodám, že sledovat nebezpečné lidi je úkolem státu a navíc na tom našem českém dvorečku je dost časté, že se na různé seznamy dostávají a naprosto účelově očerňují neviní lidé. Oni se sice časem očistí ale čecháčci jim to už nikdy neodpářou, přeci není šprochu....................

0/0
12.11.2010 10:13

Lady Humussprey

Jestli tohle je názor sexuologa, pak je nutno bít na poplach

Všechny děti jsou ohroženi deviantem a je nutno takovéto "odborníky" zahnat a bez milosti deviantům nasadit třeba nesejmutelný kroužek do nosu. Někde v horách, daleko od lidí může pást ovce, ale jak se objeví mezi dětmi, bude okolí vzhůru nohama a deviant šanci nemá.

0/0
12.11.2010 2:19





Najdete na iDNES.cz