- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
denne zastavuji vlaky na stejne koleji, kde uz je jiny vlak takovy zpusobem, ze cestujici ze zadnich dveri musi vystupovat na sluzebni prechod v oblouku (dira ctvrt metru od schudku a pul metru dolu), pripadne primo na koleje a vyhybky, to nikomu nevadi?
Ale vždyť ta zastávka Pustinská právě že JE na ozubnicové trati, ozubený
hřeben mezi kolejnicemi je na té fotce jasně vidět.
Jiná věc je, že ozubnicové lokomotivy tu - v běžném provozu - už
nejezdí.
pročpak toto nedali do sekce Cestování když je to taková rarita , proč to matlají do zpráv
... v Kytlicích z posledního vagónu vystoupíte na zábradlí na mostě ...
Správně by při výběrovém řízení na dopravce měla být v podmínkách mmj. maximální délka soupravy. V Česku to bohužel dopadá tak, že žádné výběrové řízení není, Moloch na trať nasadí vlak, který zrovna najde v kopřivách, pak se diví, že se nevejde na zastávku, a ještě svaluje vinu na ostatní.
Mno, tak pokud tam vystupuje az 60 lidi, tak zjevne dopravce nasadil spravny vlak.
jeden schvaluje druhý bere dotace a třetí staví podle toho co načmaral projektant který neví nic ale razitko má na celý život. Spravedlnost made in bohemia.
vyjádření mluvčího p. Šťáhlavského, že délku zastávky plánovali v době, kdy byly vlaky kratší. Neměl by nás tedy informovat kdy to bylo? Za Rakousko-Uherska, 1. republiky a nebo snad za nějaké pětiletky?
To mají na ministerstvu takový nepořádek, že si nevšimli jak dlouhé vlaky kde jezdí?
Mám dojem, že architekti tu zastávku navrhli podle rozměrů Regionovy. Dvouvozová se tam vejde ještě s velkou rezervou, třívozová by musela asi o tři metry přejet ... což by se taky dalo vyřešit tak, že se ta cedule, označující konec nástupiště, zapíchne o 3 metry dál
Z fotografie se mi zda, ze delka soupravy je o mnoho vetsi nez vzdalenost mezi prvnimi a poslednimi dvermi.
Skutecne nelze zastavit tak, aby byly vsechny dvere pro cestujici u nastupiste?
Mimochodem. V New Yorku byla do roku 2009 stanice metra, kam se veslo jen prvnich 5 vagonu z 10.
Proč sakra hlásí, aby lidi nevystupovali zadními dveřmi, zvlášť když jsou bezbariérové? Nebylo by logičtější, kdyby strojvůdce o 6 metrů zastávku přejel? Strojvůdce v zastávce stejně nevystupuje, případně může přejet ještě předníma dveřma a ty si snadno ohlídat...