Diskuze

Nová zastávka v Desné je o šest metrů kratší než vlak, dráhy žádají nápravu

Na nové železniční zastávce Riedlova vila v Desné v Jizerských horách musejí cestující dávat pozor, kde vystupují. Zastávka, která prošla 27. října kolaudací, je totiž o šest metrů kratší než vlak. Průvodčí proto musí upozorňovat cestující, aby nevystupovali zadními dveřmi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Petr Tenzor

11. 11. 2010 9:24
A ze v Brne

denne zastavuji vlaky na stejne koleji, kde uz je jiny vlak takovy zpusobem, ze cestujici ze zadnich dveri musi vystupovat na sluzebni prechod v oblouku (dira ctvrt metru od schudku a pul metru dolu), pripadne primo na koleje a vyhybky, to nikomu nevadi?Rv

0 0
možnosti
MH

mattonka

11. 11. 2010 9:37
Re: A ze v Brne

asi tam ještě nevystupoval žádný redaktor

0 0
možnosti
MP

mp1

11. 11. 2010 7:43
ozubnice

Ale vždyť ta zastávka Pustinská právě že JE na ozubnicové trati, ozubený

hřeben mezi kolejnicemi je na té fotce jasně vidět. 

Jiná věc je, že ozubnicové lokomotivy tu - v běžném provozu - už

nejezdí.

0 0
možnosti
JVCDTA

John VV Capo di tutti ABL

10. 11. 2010 22:13
A vlakvedoucí má taky malé botky

pročpak toto nedali do sekce Cestování  když je to taková rarita , proč to matlají do zpráv

0 0
možnosti
BA

b arbudo

10. 11. 2010 21:42
A co jako?

... v Kytlicích z posledního vagónu vystoupíte na zábradlí na mostě ...

0 0
možnosti
V

Vysočiňan

10. 11. 2010 19:16
Typické Česko :-/

Správně by při výběrovém řízení na dopravce měla být v podmínkách mmj. maximální délka soupravy. V Česku to bohužel dopadá tak, že žádné výběrové řízení není, Moloch na trať nasadí vlak, který zrovna najde v kopřivách, pak se diví, že se nevejde na zastávku, a ještě svaluje vinu na ostatní. Rv

0 0
možnosti

Bery

11. 11. 2010 10:01
Re: Typické Česko :-/

Mno, tak pokud tam vystupuje az 60 lidi, tak zjevne dopravce nasadil spravny vlak. ;-)

0 0
možnosti
O

ostravak73

10. 11. 2010 18:21
Co dodat

jeden schvaluje druhý bere dotace a třetí staví podle toho co načmaral projektant který neví nic ale razitko má na celý život. Spravedlnost made in bohemia.Rv

0 0
možnosti
K

Kidkid

10. 11. 2010 18:08
Mně se spíš líbí

vyjádření mluvčího p. Šťáhlavského, že délku zastávky plánovali v době, kdy byly vlaky kratší. Neměl by nás tedy informovat kdy to bylo? Za Rakousko-Uherska, 1. republiky a nebo snad za nějaké pětiletky?

To mají na ministerstvu takový nepořádek, že si nevšimli jak dlouhé vlaky kde jezdí?

0 0
možnosti
KK

ookamishounen

11. 11. 2010 9:36
Re: Mně se spíš líbí

Mám dojem, že architekti tu zastávku navrhli podle rozměrů Regionovy. Dvouvozová se tam vejde ještě s velkou rezervou, třívozová by musela asi o tři metry přejet ... což by se taky dalo vyřešit tak, že se ta cedule, označující konec nástupiště, zapíchne o 3 metry dál :-P

0 0
možnosti
FM

Deph

10. 11. 2010 17:15
Fotografie

Z fotografie se mi zda, ze delka soupravy je o mnoho vetsi nez vzdalenost mezi prvnimi a poslednimi dvermi.

Skutecne nelze zastavit tak, aby byly vsechny dvere pro cestujici u nastupiste?

Mimochodem. V New Yorku byla do roku 2009 stanice metra, kam se veslo jen prvnich 5 vagonu z 10.

0 0
možnosti
I

infinity1

10. 11. 2010 16:22
Nechápu

Proč sakra hlásí, aby lidi nevystupovali zadními dveřmi, zvlášť když jsou bezbariérové? Nebylo by logičtější, kdyby strojvůdce o 6 metrů zastávku přejel? Strojvůdce v zastávce stejně nevystupuje, případně může přejet ještě předníma dveřma a ty si snadno ohlídat...

0 0
možnosti
PP

černej oes

10. 11. 2010 16:45
Re: Nechápu

Nebo tak.... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
AS

Zabr-Ali Mubarak

10. 11. 2010 15:58
Stanice je zrušena,

stavíme až na konečné! :-)

0 0
možnosti