Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za vraždou Valka by mohla stát kauza státní loterie, míní jeho blízký přítel

Vražda elitního advokáta Ernesta Valka by mohla mít spojitost s jeho pracovními aktivitami. Serveru SME.sk se o tom zmínil jeho blízký přítel a bezpečnostní analytik Milan Žitný. Stejně se vyjádřila i Valkova dcera. S obavami prý mluvil o jedné z kauz, kterou v poslední době řešil, a ve které šlo o miliony eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

countOlaf

Podle

rodinné zkušenosti to byl slušný člověk. Jestli to tak úplně nebylo, nevim - osobně jsem se s ním nesetkal, ale pifku na něj mělo dost lidí. Jinak SVK je opravdu v té obchodněsoudní rovině velkej humus, žel taky řada rodinných zkušeností...

0/0
10.11.2010 12:31

Andrea77

Ruka ruku myje 2

funguje byznys v SR. Kôli tomu nemajú šancu podnikať poctiví ľudia. Títo “známy“

ľudia by si mali uvedomiť, že aj oni sú iba z mäsa a kostí a sila a úspech štátu nezávisí na nich, ale na zomknutosti celého národa a hlavne “OBYČAJNÝCH ĽUDÍ“.

Na Slovensku ruka ruku myje a myslím si, že si od vraždy pána Valka veľmi veľa politikov a “známych ľudí“ posilnilo svoju ochranu. Ako sa hovorí, všetko zlé je na niečo dobré, tak sa s tým možno konečne začne niečo robiť. I keď.......

0/0
10.11.2010 10:01

Andrea77

Ruka ruku myje 1

Je mi zle z toho ako to na Slovensku funguje. Akurát mi je ľúto jeho rodiny, pretože ktokoľvek stratí blízkeho človeka, prežíva veľmi ťažke chvíle. Ale tie správy ktoré kolujú momentálne v médiách ma teda iba utvrdili v tom, že som urobila dobre, keď som SR nadobro opustila. Ja ani neviem, kto ten pán bol, ale dozvedela som sa, že: citujem "Valko bol známy právnik, ktorý sa dal do služieb spravodlivosti" Hmmm, tak to teda áno, všetci vieme, aká spravodlivost funguje v Slovenskom právnom štáte. Ďalej citujem šéfa policajných vyšetrovateľov: " Ak je zavraždená známa osobnosť, právnik a bývalý politik, ľudia si kladú otázku, ako je zabezpečená bezpečnosť". Zobudťe sa! Ľudia si kladú túto otázku každý deň a upozorňujú na neprávosti neustále, akurát sa ohľadom toho nič nerobí, ak sa to týka obyčajných ľudí. Ešte ma pobavil výrok istého šéfredaktora slov. časopisu a známeho pána Valka: " Ernest vedel, ako funguje byznys" Tak to je teda naozaj vystižné, ale nič nové, lebo to všetci vieme ako 

0/0
10.11.2010 10:00

mildapr

V kauzách

kde jde o miliardy eur a ješlě ve sporech polostátních nebo státních peněz s mafiány nehrají zákony žádnou roli. Tam se hraje s jinými kartami. Pan Valko si asi myslel, že má žolíka, ale měl kulový ... (eso).

0/0
10.11.2010 8:43

Poslední_Mohykán

Re: V kauzách

Spíš měl toho žolíka. A proto ten konec.

0/0
10.11.2010 9:51

yanoshick

Šok?

Media na Slovensku se snaží lidem vnutit, že Valkova vražda šokovala Slovensko. Já ale neznám osobně nikoho pod IQ 100, koho by jeho smrt opravdu šokovala, spíš se to dalo čekat. A ty kecy o tom, že Valko zosobňoval právní stát? ;-D

 

Možná tak právo silnějšího ;-(

A jak se kolem toho motá moc politiků, začíná být zjevné, komu překážel asi nejvíc...

0/0
10.11.2010 8:13

matiias

Re: Šok?

mozno sa skus orientovat na ludi s IQ nad 100 , orientovanim sa na dementov iba stracas cas, urcite sam mas viac sudiac podla tvojho inteligentneho prispevku

0/0
10.11.2010 12:47

yanoshick

Re: Šok?

Mea culpa, zle som sa vyjadril, nepoznám nikoho, kto nemá menšie ako 100, a ...

0/0
10.11.2010 19:27

berber111

Aj Ducký bol "miláčik" národa,

a postupne  špina odfarbila jeho biely dres a ten smrad! ....Tak vydržme pár dní.

0/0
10.11.2010 7:23

julo

Neviem, prečo by mala mať strach z kauzy Tipos

Jednak nezastupoval Tipos - je tam iný právnik ( resp. bol) a Valko mohol prispieť iba radou. Protivníkom v spore s Tiposom je česká Sazka, ktorá pohľadávku "predala" cyperskej firme Lemikon. A ak chcel niekto percentíčka, tak to boli najskôr sudcovia - a tí ešte zatiaľ u nás nevraždia. :-)

0/0
10.11.2010 7:07

ábeles1.

A víte, že je mi to tak,

nějak jedno? Kdo žije ve špíně, tak se musí umazat. A ten jejich ministr vnitra měl už dávno být za katrem, a to dost dlouho!R^

0/0
10.11.2010 1:09

perpartes

Re: A víte, že je mi to tak,

Balkán...no...

0/0
10.11.2010 1:22

1000mb

Re: A víte, že je mi to tak,

Běž si radši zopakovat zeměpis:-P

0/0
10.11.2010 5:44

berber111

Re: A víte, že je mi to tak,

On nie je nič moc , ale na Standu Grosse ešte nedorástol!

0/0
10.11.2010 7:12

Svědomí národa

2. nebo 3. jakost?

Cech, Slovak, Rom, Bulhar nebo Rumun. Nejaky rozdil? Nadavky nebo narodnosti? Vse jedna (odlisna) jakost.

0/0
10.11.2010 1:03

berber111

Re: 2. nebo 3. jakost?

á , pán ešte nebol ďalej ako v Rozvadove?

0/0
10.11.2010 7:11

cibich

Re: 2. nebo 3. jakost?

Zbohom rodné Slovensko,rukujem do Žiliny !

0/0
10.11.2010 9:45

oběť cenzora

Re: 2. nebo 3. jakost?

Máš štěstí, že jsi tam nenapsal Moravák.;-O

0/0
10.11.2010 9:08

unbreakable debater vol.13

Balkan Breaking News

;-DRv

0/0
10.11.2010 0:00

petacx

rekl bych ze spise pritel dostal strach i kdyz

rekl bych ze spise pritel dostal strach i kdyz samozrejme pro to nemam ani jeden jediny naznak ci indicii

-

ale jak by jste premysleli vy pokud by vam nekdo zastrelil blizkeho pritele?

po vychladnuti by se asi clovek nechtel stat tercem ;-€ 

pokud ale dotycny ktery to tvrdi ze tusi proc dotycny zemrel a ma indicie - pak klobouk dolu a hluboka poklona!!!

0/0
9.11.2010 23:18

Budin.Frantisek

Měli by udělat federaci s rusákem...

Tolik vražd v pětimilonovém kmenu...rusák by pochvalně zamručel...

0/0
9.11.2010 23:01

Budin.Frantisek

Re: Měli by udělat federaci s rusákem...

Sorrry...pětimilionovém...

0/0
9.11.2010 23:02

Budin.Frantisek

Re: Měli by udělat federaci s rusákem...

Sorry...Sorry...

0/0
9.11.2010 23:04

Sarulinka

Re: Měli by udělat federaci s rusákem...

;-DR^

0/0
9.11.2010 23:45

Sarulinka

Re: Měli by udělat federaci s rusákem...

Jinak prvni prispevek k smichu nebyl, az ty nasledne opravy! :-)

0/0
9.11.2010 23:57

perpartes

Re: Měli by udělat federaci s rusákem...

Ale zablbnul jsem si...

0/0
10.11.2010 0:11

m8642

Re: Měli by udělat federaci s rusákem...

Spominam si ako u vas zastrelili kolotocara na paroubkovej party... tak neviem ci sa v tej rusackej federacii nestretneme.

0/0
10.11.2010 0:46

Sarulinka

Re: Měli by udělat federaci s rusákem...

Vypada to tak ;-)

0/0
10.11.2010 0:50

perpartes

Re: Měli by udělat federaci s rusákem...

Nesejdeme se...jsem si jistý...

0/0
10.11.2010 0:53

berber111

Re: Měli by udělat federaci s rusákem...

nie je to až také zlé, zatial na recepciach kolotočárov nestrielame.

0/0
10.11.2010 7:15

Lavra

Kdo s čím zachází...

A nemyslím si, že by to byl zrovna druhý inspektor Cattani, nebo v reálu třeba Giovanni Falcone... Když mluvil o procentíčkách, tak tam bylo asi víc...

0/0
9.11.2010 22:42

El Comandante 7

Ešte pred chvílou

ste Slovensko v inom článku na túto tému posielali na Balkán . Nakoniec to vyzerá , že sa potvrdí , že za každou ,,významnou,, vraždou na Slovensku stoja ČESI !!!

0/0
9.11.2010 22:41

Kekule

Re: Ešte pred chvílou

Alebo kominári!

0/0
9.11.2010 22:51

joyFX

Re: Ešte pred chvílou

už zase ten Štefánik ?  anebo Tiso ? ;-D

0/0
9.11.2010 22:53

Baround

Re: Ešte pred chvílou

Asi mi unikají reálie tohoto případu, ale nikde tam čechy nevidím.

0/0
9.11.2010 22:54

biggles

Re: Ešte pred chvílou

však tak to má být - táhněte na balkán -

řečeno jinýmy slovy - přidejte se k nám  ;-D ;-D ;-D

0/0
9.11.2010 23:01

berber111

Re: Ešte pred chvílou

dobře bratre , pridáme sa k vám. Vy ste za 18 , my bez 2 za 20.

Nemáme si čo vyčítať, len to , že v novembri 1989 sme ten náš federálny chliev nevystriekali tlakovou vodou - do čista a nevidezifikovali. A nezbavili sa Kočkov, Valkov , Slotov, Grossov a inej hávedi....!

0/0
10.11.2010 7:19

ábeles1.

Re: Ešte pred chvílou

tak, tak.R^

0/0
10.11.2010 22:31

Vins

To s tím vybouchlým autem

 určitě nesouvisí. To se děje pořád.

0/0
9.11.2010 22:37

joyFX

Re: To s tím vybouchlým autem

za to může Toyota

0/0
9.11.2010 22:53

buranumdopamatniku

Evropa bez nacistu a komunistu... jenom sen

Komuniste vychovali vychodni Evropu zdarne tak , aby v ni trval mafiansky boj alespon 50 let. Komuniste se se pro verejnost tohoto boje nezucastnuji, ale maji  z neho nejvetsi vyhody.  Dovoluje jim zase se stavet do role  dobrodincu.  Komunisti a nacisti  vzdy zdarne podkopavaji klid v Evrope.

0/0
9.11.2010 22:31

biggles

Re: Evropa bez nacistu a komunistu... jenom sen

byt spatne naprogramovan, click, click,  ... potrebovat upgrade, error ... prosim upgrade na min. nazi 2.0, lepe na gottwald 3.2 ... error 404 ... click, click, bluescreen, .. beep ... nebo rovnou na mafia 2 ... dekuji ... podkopavat chce dalsi strelba na advokat ... ;-D

0/0