Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poker bude jen v kasinech, plánuje vláda. Dělá z nás gamblery, vadí hráčům

Poker bude od 1. ledna 2011 možná povolený pouze v kasinech. Ministerstvo financí totiž považuje oblíbenou karetní hru za hazard a hodlá ji mít pod kontrolou. Pokerové kluby jsou rezolutně proti. Budoucnost pokeru mají v rukou poslanci, kteří by měli v úterý rozhodovat o návrhu vládní novely zákona o loteriích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

valachia

Las Vegas

Udělejme z ČR takové Las Vegas v EU. A pokud to Kalousek zase nezpronevěří,tak se budeme mít jako v LAS VEGAS !

0/0
24.11.2010 12:58

poiuuy

aby nám vláda nezakázala.Prší,

Mariáš,Vole lehni, Záchod.tuhle jsem vyhrál 15 kč v prší,aby mi to Liháč Kalouset nezdanil!!

0/0
9.11.2010 18:33

poiuuy

Re: aby nám vláda nezakázala.Prší,

opr.Kalousek

0/0
9.11.2010 18:35

fsp

Poker je hazardní hra,

stejně jako každá jiná hra, při které hráč může prohrát peníze. Pokud hraje amatér a amatér, záleží na štěstí. Pokud hraje amatér a profík, záleží na schopnostech a pokud hrajou pouze profíci, je to zase jenom o štěstí.

0/0
9.11.2010 14:57

Krtag

Re: Poker je hazardní hra,

Ufff... prosím o přečtení příspěvků níže - turnajový poker ja asi takový hazard jako...jakýkoli individuální sport praktikovaný turnajovým systémem.

Dle Vaší definice prosím zákonem označit za hazard a stejným způsobem tedy nakládat rovněž s institucemi poskytujícími půjčky a úvěry včetně bank a záložen (osobní finanční politiku a sebezadlužování nezvládá každý třetí občan) a samozřejmě s lidmi, kteří mají nebo jen přemýšlejí o hypotéce, úvěru, půjčce, leasingu... Pochopitelně nesmíme zapomenout na burzu cenných papírů a RM Systém a ty, kteří jen uvažují o tom, že by se zkusili tímto obchodem zabývat. Chcete něco nakoupit v e-shopu, POZOR to je také hazard, kde lehce můžete přijít o peníze...co dodat...

0/0
9.11.2010 15:08

fsp

Re: Poker je hazardní hra,

v tom případě, dle tvé definice, není harazd ani ruleta. O štěstí jde minimálně, protože statisticky jde vypočítat pravděpodobnost, se kterou padají barvy, sudá, lichá atp.

0/0
9.11.2010 15:19

Krtag

Re: Poker je hazardní hra,

...vidim, že jsi moc četl weby ruletních nadšenců, kteří se zoufale snaží najít v ruletě nějaký "betonový"systém...takový neexistuje... ruleta je v podstatě vydestilovaná náhoda (hazard)...statisticky nejde zjistit nic tuhle hodinu budu mít po X spinech úplně jinou statistiku než hodinu příští; nebo dnešní statistika říká něco jiného než zítřejší. Žádný časový úsek nebude vykazovat alespoň podobné statistické hodnoty jako ten další/předchozí. Klidně může celý den padat červená; není v tom pravděpodobnost stejně jako třeba v číselné loterii. Nehledě na to, že hraju proti "firmě", jejímž hlavním cílem je mě naprosto odrbat, protože  z toho žije, a na své straně má jak matematiku tak stát. Ale ruletu bych do debaty o pokeru netahal; taky neřešíme jaký nášlapy si pořídíme do svýho auta, ne?

0/0
9.11.2010 15:30

Jesuslives

Re: Poker je hazardní hra,

Ano, statisticky jde spočítat pravděpodobnost padnutí sudé. Je to 18/37, tedy 0,486486 periodických. Očekávaná hodnota při sázce S je 18/37.2S + 19/37.0S, tedy 36/37S. Jinýmy slovy v průměru za každou vsazenou tisícikorunu vyhraješ 973 korun, jsi tedy každý spin v minusu 1/37*S, v tomto konkrétním případě minus 27korun.

V ruletě máš přesně danou pradvěpodobnost výhry a také násobek výhry při splnění dané podmínky, to samé v plátýnku, v elektronické podobě je to i v bedách (i když tam přesný algoritmus mi není znám). V pokeru si kurzy určují sami hráči, ti lepší hledají výhodné sázkové příležitosti (dorovnám, pokud mám 35% šanci na výhru, ale můžu vyhrát čtyřnásobek), v kurzovém sázení zase profíci hledají kurz vyšší než je pravděpodobnost (a je jim jedno, jestli sázejí na favorita nebo outsidera), což v dlouhodobém horizontu vede k zisku. V ruletě žádnou kurzovou chybu nenajdeš, nelze to tedy obejít..  Ani ve sportce (což je také hazard, ale babičkám to nevadí...)

0/0
9.11.2010 16:32

J-Deer

...drobeček

peněz stačí a hned je tam jiný motiv,než když si jdete zahrát tenis za barák...pro zábavu,pro zlepšení kondice...

0/0
9.11.2010 14:27

Krtag

Re: ...drobeček

... ale ano, principielně poker je hra o peníze, stejně jako ostatní sporty...

A já si nejdu z technických důvodů zahrát poker za barák, ale do klubu, jinam domů, do svého oblíbeného baru... a tam se pobavit při brilantní taktické hře v poker, čímž zároveň zlepšuji svoji kondici ve svém odvětví a onen drobeček je příjemným bonusem navíc a zároveň aktivátorem mé snahy zlepšovat svou kondici a zároveň se bavit (stačí 10 Kč ;-D). A nejdůležitější je, že všichni kolem stolu(ů) máme stejné výchozí postavení a je jen na každém z nás jak zůročíme svoje zkušenosti a kolik taktických chyb nasekáme (jinými slovy - umožníme faktoru štěstí zapůsobit). Cosi jako "house edge" tady prostě nefunguje - proto poker a priori do kasína nepatří.

0/0
9.11.2010 15:00

J-Deer

drobecek

0/0
9.11.2010 14:24

Jolika

doba temna

To je tak, kdyz nekdo nevi, co znamena "gambler" a papouskuje co uz nekde slysel. Gambler je hrac na automatu.

A tak hrac na automatu rekne: Dělá z nás gamblery,  ;-D ;-D ;-D ;-D

0/0
9.11.2010 14:19

Pokemaster

je to hra umu

to, ze je to o stesti si myslim jen lidi co ho neumi hrat

0/0
9.11.2010 14:04

J-Deer

Poker je hra o peníze...

...tedy i hazardní. Jsou lidé,kteří mají na ní jistou závislost a mnoho těch,kteří k ní mají sklon. Rozhodně se nejedná o sport...kolik hráčů (sportovců) by hrálo třeba o sirky?!? Nepatří jinam,než do kasina.       (autor příspěvku je krupier s dlouholetou praxí)

0/0
9.11.2010 13:46

Krtag

Re: Poker je hra o peníze...

...souhlas, a tudíž je hazardem i golf, tenis, kulečník, šipky, šachy, go, dostihy a sázky..... a proto nepatří jinam než kasina :-DDDDD.... krupiér, nekrupiér, toto je zcela zcestný argument (autor příspěvku je hráč pokeru s dlouholetou praí) ;-))

0/0
9.11.2010 13:52

Ogrelord

Re: Poker je hra o peníze...

golf, tenis, kulečník, šipky, šachy to vše předpokládá určitý stupeň umu. Poker nikoliv. Je to pouze hazard s kartičkama pro frustrované dutohlavy, kteří zřejmě trpí akutním nedostatkem sexu, jelikož se jejich pokerové ukájecí orgie jinak vysvětlit nedají :-)

0/0
9.11.2010 14:00

Krtag

Re: Poker je hra o peníze...

...všechny tyto hry / sporty samozřejmě předpokládají určitý stupeň umu stejně jako právě poker, který bez umu, nabytých zkušeností, natrénovaných hodin samozřejmě efektivně hrát nelze. Karty jsou pouze prostředkem hraní této hry stejně jako pro tenistu raketa - bez ní samozřejmě tenis postrádá smysl :)

... a jaké že to máte konkrétní argumenty, proč je poker hazardem, který hrají dutohlavové s nedostatkem sexu??

0/0
9.11.2010 14:15

Ogrelord

Re: Poker je hra o peníze...

Konkrétní argumenty nemám. Prostě je to můj pocit z místních diskutérů. Pocit z hráčů, které jsem měl možnost sledovat při hře. Pokeru se věnuje můj švagr a on i jeho parťáci tuhle definici bezezbytku splňují. Manželky čekají po večerech nadržené doma a oni místo ní, píglují kartičky. :-) Ale třeba je to jinde jinak ;-)

0/0
9.11.2010 14:20

Krtag

Re: Poker je hra o peníze...

Hele, to je ale fakt jako v čemkoli jiným - máš hráče a hráče, jsme jenom lidi; pokud se jdu zbourat do hospy a u toho si štrejchnout kartičky, budiž.... Řeč by ale měla být hlavně jednak o vrcholovým pokeru a cestách, jak se nahoru dostat, čili vážně míněnej poker; ne Tvůj švagr a spol. ;-DDD Já třeba hraju i s partnerkou, oba nás to baví, máme nějakou vizi co dál i svoje oblíbený postupy v konkrétních situacích... a se sexem problém rozhodně nemáme ;-DD

0/0
9.11.2010 14:38

Ogrelord

Re: Poker je hra o peníze...

tak to je super a upřímně ti to přeji ;-)

0/0
9.11.2010 14:41

Ogrelord

Re: Poker je hra o peníze...

jenže místní dutohlavci ti vysvětlí, že v tom případě se má danit i to, že dáš mámě 10 000,- na oblečení, jak jsem se dočetl níže ;-D Bohužel je pravda, že závislák si těžko přizná že je závislej. To se pozná až v momentě, když jim na jejich závislost šáhneš. Viz. místní diskuze, plná ohnivě hovořících "diskutérů", o okrádajícím státu, zdanění šachu a dědkovského mariáše. :-) jedním slovem úsměvné

0/0
9.11.2010 13:58

Krtag

Re: Poker je hra o peníze...

Jenom bych to rád ubedl na pravou míru - zdanění pokeru je něco jiného, než o co běží tady; troufnu si tvrdit, že drtivá většina poker hráčů nemá se zdaněním jako takovým problém; o tom není spor. Primárně jde o to, že kdosi, kdo ani marginálně netuší, co obnáší pokerová hra a v ní obsažené taktické postupy, si prostě dupne a řekne prostřednictvím zákona: "Je to hazard" ; z podstaty pokerových her je toto tvrzení úplně mimo a poker nelze zařadit vedle rulety, red dogu, bakaratu, black jacku a vůbec kasinových her. Dokonce ani vedle kurzového sázení. Je to vlastně solo kategorie charakterem opravdu daleko blíže sportu. Téma závislosti bych si opravdu nechal pro kasinové hry...

0/0
9.11.2010 14:10

Ogrelord

Re: Poker je hra o peníze...

já osobně si sport představuju úplně jinak. ;-) Je to možná i tím, že jako sport neuznávám šachy a jiné podobné vysedávačky. Sport je pro mě Emil Zátopek, Jágr, Sáblíková, ne grupa nadrbaných karetních hráčů, těšících se na obrání druhého, méně zkušeného (viz. tvůj příspěvek níže :-) ) Hrajte si to do alelůja, ale osobně jsem pro zdanit. Hrajte si to třeba v kočárkárně, ale ZDANIT !! ZDANIT !!!;-D

0/0
9.11.2010 14:16

Krtag

Re: Poker je hra o peníze...

Ok v podstatě souhlas - ve světě se tomu říká "mind sport", ale to je asi jedno. Jinak, principem fotbalu je "rozdrtit" soupeře; z diskuzí vím, že je třeba soupeře zašlapat, zničit, rozsekat, usmažit a rozstřílet nabo totálně zostudit. V čem je rozdíl? Golfista nechce soupeře pohladit a pokecat s ním; chce vyhrát, chce mimo jiné jeho prachy (a ne malé), které spolu s dalšími dal při registraci do turnaje a ze kterých se tvoří "bank" (BTW = poker). Zkušenost vítězí ve všem, tak to prostě je. Mladý ucho nabere zkušenosti jen hrou s ostřílenějšíma pardálama; opět jako ve všem. Navíc nevím, proč by pokerový hráč měl být a priori "nadrbaný"; osobně to pro kvalitní hru nedoporučuju ;-)) Zátopek, Sáblíková a spol. samozřejmě respekt... stejně jako Ferguson, Hansen, Negreanu... A poslední bod - "zdanit" - naprostej SOUHLAS, ale ne jako hazard; jako kompletní příjmy poker klubů na straně poskytovatele a jako daň ze zisku na straně hráče...  

0/0
9.11.2010 14:31

romantický dívkař

hlavně

aby se nezačali montovat do on-line pokeru, jako v Itálii nebo Francii.

To by byl teprv problém... !!

0/0
9.11.2010 13:38

hiddenwars

Dosáhnou jediného

poker se bude hrát samozřejmě dál, ale tajně :-) kreténi prostě už nevěděj kudy z nás ty daně dostat Rv[>-]Rv

0/0
9.11.2010 12:45

Ogrelord

Re: Dosáhnou jediného

klidně ať se hraje tajně. Když ti to bude stát za obvinění z daňového úniku, klidně si házej kartičkama jako macho ;-D

0/0
9.11.2010 14:01

hiddenwars

Re: Dosáhnou jediného

To teda bude, aspoň přibude trocha adrenalinu :-).

0/0
9.11.2010 14:36

Huckelberry Švédd 3

hlavně, že "výherní" automaty , ty pravé oltáře závisláků

nechají fungovat v kdejakém pajzlu Rv;-O

0/0
9.11.2010 12:25

digitaaalek

Re: hlavně, že "výherní" automaty , ty pravé oltáře závisláků

Přesně tak. R^

0/0
9.11.2010 12:30

Vendelín Nademlejnský mladčí 4

Re: hlavně, že "výherní" automaty , ty pravé oltáře závisláků

Přece socani svým voličům nevezmou jejich největší životní radost

0/0
9.11.2010 12:35

Krak

Re: hlavně, že "výherní" automaty , ty pravé oltáře závisláků

A to je dobře... ;-D

0/0
9.11.2010 14:14

Jana11

Poker v kasínu

Mno, když se nad tím tak zamýšlím, tak poker v kasinu je asi hazard. Snažíte se hrát a vyhrát, ale nemáte šanci - je to hra, kde pokud to kasino dobře nastaví, vždy vyhraje to kasino. A kdyby to náhodou nevycházelo, tak si zaplatí pracovníka, co tam bude hrát s vámi, aby to ještě trošku vyrovnal. Ono stačí dobře nastavit "zápisné" pro kasino. A menší dohoda mezi sebou, jak to jedině správně lze nastavit.

Holt stát hledá, kde by mohl brát. Doufám, že se ještě nedočkáme toho, že i dárky k Vánocům se musí zdanit (jedná se přece o dar). Běžná rodina s dospělými dětmi utratí třeba 10.000 za dárky (4 členové, každý koupí třem ostatním za 2500 dohromady) - takže to máme - 2000 daň státu. Můžete se na ni složit rovnou pod stromečkem.

0/0
9.11.2010 12:24

Jesuslives

Re: Poker v kasínu

To neni pravda. Poker (myslim turnajova hra nebo cashgame, nikoliv to, kdy krupier vylozi proti hraci pet karet, coz se take nekdo drze snazi pokerem nazyvat) se ZASADNE lisi od BlackJacku a rulety predevsim tim, ze hraji hraci proti sobe, nikoliv proti kasinu. Takze kasinu je uprimne jedno, kdo bude vyhravat a kdo bude prohravat, protoze jejich zisk urcite procento provize z banku, o ktery hraci mezi sebou hraji v pripade cashgame, nebo procento z prizepoolu vytvoreneho do urciteho turnaje. Zatimco zisk v BJ nebo na rulete tvori rozdilem velikosti sazky a ocekavane(stredni, prumerne chcete-li) hodnoty vyhry (velikost vyhry nasobena pravdepodobnosti). Je zrejme, ze pro vsechny sazkove prilezitosti je to v rulete cislo mensi nez velikost sazky.

V pokeru kasino nema potrebu nijak zasahovat do hry..

0/0
9.11.2010 12:43

papros

Další příjem pro stát - už neví kde dále brát

Pokud se nepletu, největším ziskem pro stát jsou daně?

Navrhovalv bych proto zavést tzv. Daň z daně ! Ze všech daní, co by se vybraly, by stát byl povinen odvést sám sobě 30 procentní daň R^

Genialní ne? Vymyslel jsem ekonomické perpetum mobile? Anebo je to stejná blbost jako pokery do casina

0/0
9.11.2010 12:20

FISHonFORK

CO je to hazard

Další otázkou je to co je hazard. Hazard je i kouření cigaret, kterým můžou vážně ohrozit mé zdraví. Má léčba rakoviny, pak bude stát daňové poplatníky miliony. Nikdy nevíte jestli Vám kouření způsobí újmu, nebo ne - tudíž podnikáte hazardní hru se svým životem.

0/0
9.11.2010 12:13

FISHonFORK

zdanit? - ano

Nevím proč by neměli pokerové kluby danit své zisky. Hraji poker již 5 let, určitě nestojím a jakékoliv rušení pokerových klubů apod., ale pokud nějaký subjekt vytváří zisk, je normální, aby z něj platil daně. Nejedná se pouze o poplatky z turnajů, které jsou mizivé, ale v každém klubu se po turnaji hraje cash-game, kde se za večer i na jednom stole dá vybrat slušná suma.

V tomto směru casína chápu - taky bych nechtěl, aby někdo za stejnou činnost, kterou si vytváří zisk, neplatil daně a já musel...

0/0
9.11.2010 12:04

Marš Mal

Re: zdanit? - ano

...ono je to celé o pojmech, "zdanit poker jako hazard"  nebo "zdanit příjmy pokerových klubů z cash game"  případně "zdanit ... ... ... " doplňme si sami dle potřeby.

Problémem je, že se zde podmínkami, za jakých se to navrhuje udělat, de facto ty kluby zruší...

0/0
9.11.2010 12:07

RichardNovicky

Re: zdanit? - ano

Zdanit zisky klubů - ano. Návrh ale počítá se zdaněním výher - tedy výsledků jednotlivých hráčů. Tím z nich, tedy z amatérů, kteří občas hrají, chce někdo udělat profesionály, kteří na to budou mít asi živnostenský list. Pokud totiž na deseti turnajích prohraju, jde o podle mně o náklady, které si mohu odečíst ze zisku v jedenáctém turnaji, pokud ho vyhraju.

0/0
9.11.2010 12:10

FISHonFORK

Re: zdanit? - ano

Tak by to mělo být - každý BI by měl být brán jako náklady

0/0
9.11.2010 12:14

digitaaalek

Pekna hovadina

Takze kazdy sport se presune do kasina, kdyz team ma naklady aby hral svou ligu (soutez) ??? V pokeru je to Buy-in. Do kasina presuneme treba i psi vystavy, kde se plati registracni poplatek (Buy-in) a vitez bere vyhru. ;-D

0/0
9.11.2010 11:54

RichardNovicky

Re: Pekna hovadina

Psi v casinu?...Když budou hrát, tak proč ne? ;-D;-D;-D

0/0
9.11.2010 11:59

Marš Mal

Re: Pekna hovadina

Když budou mít lepší karty než Ty, nepochybně Tě dle pár místních diskutérů porazí a neuděláš s tím nic... ;-D ;-D ;-D

0/0
9.11.2010 12:03

Cocotus________Interruptus

Re: Pekna hovadina

;-D;-DR^

0/0
9.11.2010 12:04

FISHonFORK

Poker a náhoda

Kdyby se lidé co tvrdí že je poker gamble pokeru pořádně věnovali, tak by věděli to, že poker není jen o tom jaké karty máme v ruce, ale hlavně o tom vědět zhruba, jaké má karty soupeř a jak si proti němu stojíme. Dále bych měl vědět co si soupeř myslí o mě. Pokud mám karty jako 72, on má QQ a na boardu je AK7 mám dost velikou pravděpodobnost, že když dostatečně vsadím vyhraji, mám totiž velkou šanci, že se soupeř bude bát toho, že mám karty jako AQ, AK - samozřejmě záleží na tom, jakou si buduji image. Poker je souhra matematiky, managementu a psychologie to na tom nic nezmění.

Kdyby to bylo jen o náhodě, měli by logicky na tom být všichni z dlouhodobého hlediska stejně - což tak není, protože dlouhodobě vyhrává cca 10% hráčů. Mám statistiky na 3000 hráčů a z nich je dlouhodobě (stovky a tisíce odehraných turnajů) v plusu. Cca 50% je dlouhodobě v mínusu, až několik stovek tisíc a to po odehrání 1000+ turnajů. Zbytek cca 40% je většino v mínusu s občasným výkyvem do plusu.

0/0
9.11.2010 11:53

Spravedlivy Cech

Logický důkaz, že je poker pouze a jen o náhodě a o štěstí

Toto je můj poslední příspěvek a je to i nevyvratitelný důkaz, že poker je hazard a při určité smůle se zkrátka ovlivnit nedá byť by byl hráč sebelepší.

.

Hraje se klasickej Texas hold em, vyšel na váš big blind a váš soupeř dostane dvě esa.V tuto chvíli vám to rozhodně nepoloží protože nic lepšího mít nemůže, takže dorovná nebo přihodí.Pak se vyložej tři karty a dvě z nich budou esa - váš soupeř má v tuto chvíli nejsilnější poker (čtyřku) a jediný co by ho mohlo položit je čistá postupka, kterou teď rozhodně nikdo nemá, takže vám to určitě nepoloží.Pokud další dvě karty budou třeba 6 a 7 různý barvy, nikdo nemůže mít silnější kombinaci než ten váš soupeř a nikomu to doteď nemohl položit.Takovou hru zkártka NEMŮŽETE vyhrát a zcela určitě v ní kvůli náhodě-štěstí přijdete o prachy.Není možné tomu jakkoliv zabránit.

.

Tento zcela jasný příklad demonstruje to že náhoda a štěstí jsou v pokeru prim a schopnosti jsou až druhořadé.Poker tedy JE HAZARD a vždy bude.

0/0
9.11.2010 11:49

Spravedlivy Cech

Re: Logický důkaz, že je poker pouze a jen o náhodě a o štěstí

Souhlas R^

a mizim :-P

0/0
9.11.2010 11:49

Cocotus________Interruptus

Re: Logický důkaz, že je poker pouze a jen o náhodě a o štěstí

Ano, když s tebou nikdo nesouhlasí, tak si to alespoň odsouhlas sám. No, a běž si poplakat na rameno k mamince, že tě nikdo nemá rád.

0/0
9.11.2010 11:50

Jesuslives

Re: Logický důkaz, že je poker pouze a jen o náhodě a o štěstí

Jde tomu zabranit. Slozite karty a prohrajete 1BB, coz neni zase tak velka sazka. Nikdo vas preci nenuti, at souperi jeho monster kombinaci zaplati.

Pokud budu v situaci hrace s AA, tak se budu snazit z hrace ziskat maximum. Jestli bude takovy hrdina jako vy, ktery se mi tam nasype komplet za plnou ve snaze do me bluffovat, tak to potom bon chance :-)) Nevim, co bych musel drzet za kombinaci, abych hraci doplatil vic nez jeho preflop raise a pripadnou dalsi pruzkumou sazku..

0/0
9.11.2010 12:47

Gaelen

Re: Logický důkaz, že je poker pouze a jen o náhodě a o štěstí

sance ze se toto stane je.....cca 2%. Paklize se toto stane, jakykoli hrac okamzite poklada.

0/0
9.11.2010 11:52





Najdete na iDNES.cz