- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dneska na co těšit. Píšu z Ruzyně, nastupuju na letadlo do Seolu a letím do Sydney. Ještě že letím s Korea Air :)) Doufam že mi to tam nebouchne
jako Seol v jedne tve verzi a jako Soul v jinem prispevku = to mesto je Seoul.
tak Kanadani natočí nový díl leteckých katastrof, už se moc těším :)
Tenhle Airtrus má nějak moc motoro poruch....
všecko nový má problémy...
Zřejmě se utrhla lopatka, která způsobila řetězovou reakci, případně se uvolnila jiná část (statorová bandáž), která taky způsobí pořádnou paseku. A tuhle část zřejmě vyšetřovatelé hledají.
A380 Blade Off Test: http://www.youtube.com/watch?v=j973645y5AA
za letu, je to velký malér. To způsobilo už velké nehody, může totiž rozsekat hydrauliku řízení a udělat díru do trupu a dekompresi. Chcete tím letět? Prodám zastaralý záložák za 999.-
a jejda, viděl asi alespoň jednu fotku toho motoru ?
tak to mě pobavilo .. a olej tam kde by neměl být .. :) to jsou fakt
mistři. To si toho všimli až teď ? Jo, předchozí problémy i s jinými
motory zřejmě nebyla náhoda .. asi kašlou na údržbu, ve smyslu, je to v
záruce, tak na to kašleme ...
Qantas zduraznuje, ze za udrzbu motoru A380 patricich Qantasu jsou v teto fazi zodpovedni primo technici z Rolls Royce, nikoliv Qantas. Najdi si predchozi clanky.
Tento motor byl vymenen techniky RR letos v unoru v udrzbarske zakladne RR v Hong Kongu a tzv. "velka udrzba", ktera take zahrnovala prohlidku motoru, se dela v udzbarskych hangarech Lufthansy ve Frankfurtu pred 3 tydny.
Jasně, i kdyby letadlo spadlo, motor by bezpečně přistál.