- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A vy z toho hned naděláte! Prostě asi špatná svíčka, tak ho odhodili, a lhli letět dál. Ale protože kapitám je opatrný, osprchoval ještě domorodce leteckým petrolejem a vrátil se .
Nene, já bych to viděl na zadřený píst ve válci.
nebo dokonce čínské výroby, to by bylo hned kraválu a nevybíravé kritiky na adresu šmejdských výrobků, ale když jde o Airbus z Evropy, vlastně se vůbec nic nestalo. Vždyť čtyřmotorové letadlo běžně dokáže letět nejen na 3, ale i na 2 motory (např. s Boeingy 747 "Jumbo" se tak po nabrání výšky létá) a doplachtit na nejbližší letiště se s ním dá při troše umění i bez motorů - pravda, přistání v takovém případě není moc hladké. Tak o co vlastně jde?
Ehm, jaká letadla vyrábějí Čínani, ža by pirátské kopie Boeingů a Arbusů??
Jinak z téhle zprávy vyplývá jen to, že bezpečnost toho letadla je v naprostém pořádku.
Vybouchl motor, ale letadlu to fakticky nijak neublížilo, takže bezpečnostní systém zafungoval na 100% správně (např. že se problém nerozšířil dál).
To se prostě stane že se něco rozbije, to není problém, problém by byl kdyby se něco rozbilo a vážně to poškodilo letadlo (co se nestalo, takže je vše v nejlepším pořádku).
souhlas, ještě připomínám že každé opakuji každé neplánované přistání se označuje jako nouzové i když proběhlo jakoby nic. Potěšilo mě, že piloty to nevyvedlo z míry a zvládli udělat to co měli.
A to je jako nejdůleitějí zpráva dne ? Zase vyvolávat mezi lidmi strach z létání ? Prostě jeden za 4 motorů se podelal... Proto jsou tam 4.
ano, oč lepší pro psychickou pohodu celého světa by bylo, kdyby iDnes místo toho napsal do titulků: Obří Airbus nepřistál nouzově v Singapuru, 1 ze 4 motorů mu neshořel.
Jo, to chápu že je blbý když letadlu zdechne motor. Mě se před týdnem ulomil kousek převodu na kole, zasekl se řetěz a málem sem si rozbil ústa o beton Ještě štěstí, že letadla při buchnutí jednoho ze 4 motorů let dál a nepadaj k zemi :)
Já jsem si teda zatím myslel, že katipát letadla o svém počínání a obzvláště v mimořádných situacích informuje řídící středisko. Tak nevím - buďto je to opět kachna na Novinkách, nebo mám špatné představy o tom, jak má probíhat komunikace za letu.
Prodeje to asi zrovna nevylepsi.
No - píšu to dole: ze 3 závad letadel za letu jsou 2 Boening a 1 Airbus... tak to není tak hrozný, ne?
Měli by ale zveřejnit detaily: co se stalo - jak reagovalo letadlo - jak reagovala posádka atd.
Posádka asi dobře. Jestli letadlo motor při poruše vyplo, oznámilo root cause posádce a spustilo automatické chlazení křídla, tak je to vlastně dobrá reklama.
Ja tehle velke potvore vubec neverim.Mam radeji Boeing 777.
No... ale zatím je to 2:1 "pro" Boening... ty poruchy za letu...
Quantas má na podobné příhody docela smůlu, že jo?