- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... mému konzervativnímu pojetí kultury v kombinaci s nenaplněným očekávaním klasického divadelního zážitku na Nové scéně Národního divadla toto konkrétní představení až tak přesně neodpovídalo ... ale nicméně nelze scénáristům, režisérovi a hercům upřít, že se snažili a ve svém konečném výsledku se nepochybně jednalo o velice intenzivní zážitek z odvážně zinscenovaného, provokativního, moderního a kritického pohledu na aktuálně zpracované téma alegorie ze života běžných pracujících lidí ... v každém případě byl tento zážitek postačující k tomu, abych sepsal tento komentář k výše uvedené kritice, se kterou jinak naprosto souhlasím ... ale přesto je toto představení jedním z těch, které si musíte zažít sami právě proto, aby jste pochopili, co tím autor chtěl říct!!! Přečíst si recenzi na iDnes v žádném případě nestačí.
Jo, jděte na to,abyste sami zjistili, že je to kravina. Ale on Šexpír se taky přejí a hledání je cesta a cesta je cíl. Problém je v tom, že kupříkladu opera věku režisérů je novou vzpruhou, kdežto činohra věku experimentu je vlastně jen ohavná nicneříkající nuda. No, vlastně, jak pro koho. zase to není jednoznačné. A i když nikdo nepřijde, diváci neprojeví zájem, dnes, ve věku bráchanabráchismu se virtuálně vytvoří dojem Velké Věci. Nablýskané Thalie a ceny MK a nevímjakécenyještě - to je přece totéž jako Oskary za dementní ptákoviny, normální podnikatelské projekty a vzájemné goldstein eisenstein weisensteinvýpomoce.