Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Napomenul bezohlednou řidičku a musel se bránit střelbou

Policie uzavřela vyšetřování incidentu, při kterém se v Ostravě na silnici popral řidič a spolujezdec druhého šoféra. Hádka skončila střelbou řidiče, který druhého muže zranil. Podle policie se však střelec jenom bránil agresivnímu napadení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NumLock

CPZ

Páni policisté! Ještě jednou! V poutech končí útočník, nikoliv obránce! Zase to není tak složité pochopit, ne? Klidně si udělejte tahák!;-O

0/0
5.11.2010 10:01

keblaklabek

...

Vsadím se, že tam bylo zúžení ze dvou do jednoho pruhu všichni stali v koloně v průběžném pruhu a řidička chtěla zipovat. Je smutné, když to tak účelově zabudujete.Rv

0/0
5.11.2010 7:19

bindy

Re: ...

Jestli chtěla zipovat, tak měla zipovat, nikdo jí nebránil. Nevím, jak to souvisí s tím, že její se její spolujezdec chtěl prát.

0/0
15.11.2010 22:44

keblaklabek

Re: ...

Vy jste tam byl(a) bindy?Beztak jí v tom bránil a ukazoval  jí zvednutý prostředník, což ji naštvalo, zvlášt když byla v právu.Takže já mohu se ,,lepit" na řidiče přede mnou pak, myškou rychle předjet a těsně za ním prudce zabrzdit?! A když na mě třeba zatroubí , mohu ho postřelit?!(pochopitelně myslím na silnici , kde je jedn pruh na každý směr a je tam plná čára.);-€;-ORv

0/0
16.11.2010 18:22

. . .

Re: ...

Ne, ale když tě někdo kvůli takovéto banalitě fyzicky bez varování napadne a ohrožuje tvoje zdraví či život, tak ano.

0/0
16.11.2010 18:27

fouly

Policie.

20 let ministři vnitra a policie slibují více policistů na ulicích a zatím už nejsou žádní!

0/0
2.11.2010 17:22

mihel

Re: Policie.

Ale kuš. Vždyť jich tady máme pořád o 2x tolik než v Rakousku? Naopak propustit jich nejméně polovinu.

0/0
2.11.2010 19:02

REKINM

Re: Policie.

to je prosté, když ti chybí tak si pořiď jednoho soukromého jen pro sebe. Bude tě stále chránit a pomáhat ti, i nějakou pokutu za rychlou jízdu od tebe vybere.:-P

0/0
2.11.2010 19:05

kosican

KONEČNE !!!

Sa môžu slušní ľudia proti grázlom a primitívom brániť a nebáť sa, že za ochranu vlastného života a svojej rodiny pôjdu do väzenia !!! SUPER !!! Dúfam, že to bude čo najskôr aj u nás na Slovensku ! R^R^R^

0/0
2.11.2010 17:07

mihel

Re: KONEČNE !!!

R^

0/0
2.11.2010 19:03

keblaklabek

Re: KONEČNE !!!

Proč jsme kvůli vám tvrdli ve východním bloku?!Aby jste se v roce 1993 odtrhli a posléze lezli na české weby?!Ten hloupý výkřik o tom,že mohu postřelit člověka, jenž se dožaduje svých práv na mně by líp zněl v Madarštině, horno uheráku!RvRvRv

0/0
16.11.2010 18:30

Šerlok Homeless

Re: KONEČNE !!!

Svatá prostato. 8-o8-o8-o

0/0
3.2.2011 21:53

Dr. Fe(5)

Náčelník střílející pěst

" ... v obavách vystřelil, přičemž pěstmi útočícího spolujezdce postřelil". :-P

0/0
2.11.2010 16:38

kolda501

Re: Náčelník střílející pěst

 ... a co ti na tom není jasné???........... pěstmi útočící muž???

0/0
2.11.2010 17:26

pingu1

Re: Náčelník střílející pěst

..spolujezdec..:-P   takhle blbe napsanou reportaz ,uz jsem dlouho necetl...;-D

0/0
2.11.2010 17:48

Generál Ugarte - vivido

Cože? Stalo se to skutečně v České republice?

Střelec podle policie zareagoval v nutné obraně a stíhán tak nebude, naopak útočníkovi hrozí za těžké ublížení na zdraví ve stadiu pokusu a výtržnictví až deset let vězení.

0/0
2.11.2010 16:16

vidocqcz

Re: Cože? Stalo se to skutečně v České republice?

Také mě to překvapilo. Nicméně velice příjemně. Konečně první vlaštovka :-)

0/0
2.11.2010 20:48

Jozko

zbran do kazdej rodiny

Keby bolo bezne, ze normalny slusny obcan je ozbrojeny, tak rozne agresivne hlavohrude by si tolko nedovolovali

http://www.aktuality.sk/clanok/67579/komentar-zbran-do-kazdej-rodiny/

http://www.aktuality.sk/clanok/106390/komentar-chvala-ozbrojenym-povazskobystricanom/

0/0
2.11.2010 16:10

Forrrest

Re: zbran do kazdej rodiny

To je ale blbost. Čím víc zbraní ve společnosti, tím víc mrtvých a těžce zraněných. Příště může být ozbrojený naopak útočník!RvRv

0/0
3.11.2010 1:10

Jozko

Re: zbran do kazdej rodiny

To nie je blbost. Statistiky z krajin, v ktorych je drzba zbrane pomerne bezna a z krajin kde su prisne obmedzenia na drzbu zbrani tvoj predpoklad nepotvrdzuju. Lebo kto ma predpoklad agresivne ohrozovat ludi (je zapleteny s mafiou, alebo len ma taky nasilnicky naturel) vacsinou kasle na zakony a ak ma zaujem vlastnit zbran, tak ju vlastnit bude ci uz legalne alebo nelegalne. Ak je niekde pomerne bezne narazit na ozbrojeneho cloveka, tito ludia su v utokoch na nahodne vybrane obete opatrnejsi

0/0
3.11.2010 8:01

Forrrest

Re: zbran do kazdej rodiny

V USA: Umírá více lidí na následky střelných zranění než automobilových nehod. Vražda je druhou nejčastější příčinou smrti lidí ve věku 25-34 let a třetí u 13-24letých. Ročně tam na následky střelby umírá více dětí pod 15 let než ve 25 dalších vyspělých státech DOHROMADY. Každý den tam z těchto příčin umře 8 dětí, tedy jakoby (v přepočtu na množství obyvatel) např. v Česku bylo zastřeleno dítě zhruba každý 4. den. Nepředstavitelné...

Dej mi prosím odkaz na ty tvé statistiky. "Lebo kto ma predpoklad agresivne ohrozovat ludi..." - Je obrovský rozdíl, jestli tu zbraň musí shánět na černém trhu nebo jestli si ji může koupit cestou ze samoobsluhy. U organizovaných kriminálníků se vlastnictví zbraně tak nějak předpokládá, naopak u ostatních, obyčejných (ač třeba problémových) lidí to zvykem rozhodně není.

0/0
4.11.2010 3:17

Jozko

Re: zbran do kazdej rodiny

Pytas si zdroje a sam nijake neuvadzas. (BTW: moje zdroje su v linkoch co som dal, necital si ich, ze nie?)

0/0
4.11.2010 8:00

mraduk

Re: zbran do kazdej rodiny

A zohledňuje ta tvoje slavná statistika taky počty obyvatel? Nebo porovnává absolutní počty vražd USA s Lucemburskem, Švýcarskem, Vatikánem, Monakem a Belgií? ;)

0/0
8.11.2010 1:57

Forrrest

Re: zbran do kazdej rodiny

"Ak je niekde pomerne bezne narazit na ozbrojeneho cloveka, tito ludia su v utokoch na nahodne vybrane obete opatrnejsi" - Měli bychom se tedy radovat, že násilníci a zloději budou opatrnější??8-o Pokud budou zbraně běžně k dostání, budou je vlastnit v prvé řadě právě agresoři, kteří s nimi útok rovnou začnou, takže obět bude mít už od počátku NULOVOU ŠANCI. Přitom beze zbraně by se mohla chránit buď útěkem nebo protiútokem.

0/0
4.11.2010 3:19

Jozko

Re: zbran do kazdej rodiny

Ak by nasilnici fyzicky nezautocili na kazdeho, kto im trosicku zdvihne adrenalin, ale len na kazdeho piateho lebo by u nich fungovalo v podvedomi "pozor, co ked je ten clovek ozbrojeny, kaslem radsej na to" tak ano, mali by sme sa tesit.

A nehovorim, ze uvolnenie podmienok predaja zbrani by automaticky viedlo k takemu stavu, musela by vzniknut tradicia vlastnenia zbrani medzi beznym obyvatelstvom a to sa ziadnym zakonom nariadit neda.

0/0
4.11.2010 8:11

Forrrest

Re: zbran do kazdej rodiny

http://www.momsagainstguns.org/facts  Ty tvé zdroje nevypovídají zhola nic o počtu mrtvých a raněných. Ty si ich nečítal, že nie?:)

"Ak by nasilnici fyzicky nezautocili na kazdeho..." - Jak jsem psal, je to blbost, prostě budou mít bouchačku a mohou napadat lidi ještě mnohem pohodlněji, a pro oběti s mnohem větším rizikem smrti či vážných poranění8-o

Ano, tradice jako na "divokém západě", přesně podle USA. Děkuji, nechci!Rv

0/0
4.11.2010 16:30

Jozko

Re: zbran do kazdej rodiny

momsagainstguns.org , to bude isto zdroj objektivnych informacii o vplyve zbrani na bezpecnost.... Na interne si moze dat ktokolvek cokolvek v podstate s nulovymi nakladmi a podla toho to tam aj vyzera. Tak ked chces niekoho presvedcit, mysli na doveryhodnost webu. Aby sa vobec oplatilo na to kliknut malo by ist o nieco kde je nejak zabezpecena aspon nejaka miera doveryhodnosti, napriklad stranky, ktore sa spravodajstvom zivia a zverejnovanim lzi a vymyslov by prisli o renome, pokazili si znacku, alebo nazory konkretneho cloveka, ktory by sa podpisanim pod vymysly a lzi tiez prisiel o renome a skomplikoval si napr. svoj pracovny zivot, alebo web ktory vlastnia doveryhodne organizacie, institucie. Ked das odkaz na stranky, ktorym nikto a nic nedava doveryhodnost, ako keby si ziaden nedal.

0/0
5.11.2010 10:22

NumLock

Re: zbran do kazdej rodiny

Přesně tak! A je tu ještě jeden aspekt. Když jsou zbraně povolené, nikdo nikoho nenutí si je pořizovat, záleží na každém, na kolik si cení obranu svého života. V opačném případě, při zakázaných zbraních, upíráte slušnému člověku možnost se bránit a vynucujete to za pomoci násilí.

0/0
5.11.2010 10:52

Forrrest

Re: zbran do kazdej rodiny

Ano, bouchačku pro každou babičku! Přesně takto mluví spodina z amerických ghett. A jak skvěle si tam žije - úplný ráj na zemi...Rv

Slušný člověk je mnohem víc v bezpečí, když ani on, ani se zbraní jistě mnohonásobně zručnější útočník... nejsou ozbrojeni. Česko se dokonale obejde bez všech zmatených ostrostřelců a rádoby kovbojů;-)

0/0
5.11.2010 15:46

bindy

Re: zbran do kazdej rodiny

Hm, asi jste se nikdy nedostal do situace, kdy bylo zdraví vaše nebo vašich blízkých v nebezpečí. Policie vám totiž určitě nepomůže. Ta tu totiž od toho není. Ta slouží k tomu, aby útočník neušel trestu, ale ve chvíli, kdy najdete dva vazouny v noci ve vlastním obýváku, asi těžko můžete čekat, že to za vás policie vyřeší.

Ba ne, pane. Zákazem zbraní se stane jen jediné - ti mocní a silní budou ti, kterým pánbůh nadělil pořádná ramena, případně nějaký ten rváčský výcvik na ulici. A to není dobrá kvalifikace.

0/0
15.11.2010 22:51

Forrrest

Re: zbran do kazdej rodiny

Škoda, že alespoň malinko neumíš anglicky. Jsou tam totiž uvedeny i zdroje - přestože se seriozností asi nevyrovnají příspěvkům z rubriky Komentáře webu Aktuality.sk ;-D;-D;-D

Např.: U.S. Centers for Disease Control and Prevention, U.S. Department of Justice, FBI, Pennsylvania State Injury Indicators Report 2006, Pennsylvania State Police Uniform Crime Reporting System atd. atd.

0/0
5.11.2010 15:39

Baround

Aha

A já myslel, že nejhorší jsou řidiči Mercu, BMW a Volva:-/

0/0
2.11.2010 15:58

Letter

Re: Aha

Aha ty jezdis Dacii a kazdej kdo ma lepsi auto je hulvat, Jojo vas na silnici znam, 110 na dalnici v levem pruhu, a tady jedu ja, neuhnu, nezrychlim, hlavne kdyz co nejvice lidi naseru. Kup si kolobezku a budes mit klid.

0/0
2.11.2010 18:06

procensora@seznam.cz

Vy se strilite kvuli jizde ?

;-D To jste uz jak v Bagdadu :-P

0/0
2.11.2010 15:38

arisman

Re: Vy se strilite kvuli jizde ?

ty nedokazes pochopit pisany text? to si ako z pomocnej skoly.

0/0
2.11.2010 16:06

procensora@seznam.cz

Re: Vy se strilite kvuli jizde ?

Co je "pomocna skola" ?

0/0
2.11.2010 16:11

jmaly.pce@seznam.cz

Re: Vy se strilite kvuli jizde ?

očividně jsi naprostý mimoň

0/0
2.11.2010 17:26

procensora@seznam.cz

Re: Vy se strilite kvuli jizde ?

Dekuji za informati :-/

0/0
2.11.2010 17:27

gilhad

Re: Vy se strilite kvuli jizde ?

Nikoli, střílíme v případě, že jsme bezdůvodně napadeni a hrozí nám vážné poškození zdraví či života.

Kvůli jízdě blbnou pouze debilové, jako ten útočník v článku, který půjde před soud a doufám, že těch deset let slibovaných v článku skutečně dostane.

0/0
2.11.2010 18:55

iryko

Policie tentokrát na 1

Agresivní grázly je třeba trestat!!

0/0
2.11.2010 15:34

mraduk

Re: Policie tentokrát na 1

Policie za sto bodů mínus, vzhledem k tomu že obránce osvobodil až soud. Dotyčné fízly na hodinu vyrazit, stejně jich je jak vší.

0/0
8.11.2010 1:59

busty

hmm, Ostrava

ze me to vubec neprekvapuje, holt brana na divoky vychod :)

0/0
2.11.2010 15:18

Baround

Re: hmm, Ostrava

A ty jsi odkud?

0/0
2.11.2010 15:58

Thorough

Re: hmm, Ostrava

z krmelce na Šumavě

0/0
2.11.2010 16:12

anozavislak

dobre nam to kvete...

davam tomu jeste rok, maximalne dva a bude valka.

0/0
2.11.2010 15:01

kostej_

tři v jednom autě

a ani jeden nedostal rozum? Tady mi něco nesedí...

0/0
2.11.2010 14:59

kOBLICH

Re: tři v jednom autě

Protože rozum nerozdává Správa sociálního zabezpečení, tak je jasné, že nedostal...

0/0
2.11.2010 16:32

wrangler

Re: tři v jednom autě

Třeba to byli nedotknutelní.:-)

0/0
2.11.2010 17:40

Kačenkin forever

Re: tři v jednom autě

nesmysl...protože potom by byl střílející už obviněn a hrozilo by mu 20 let za rasově motivovaný útok :(((

0/0
3.11.2010 21:19

svarak z krabicoveho vina

Zdravý rozum nechápe, že zvítězil

Neuvěřitelné, policistům i státnímu zástupci tleskám. 8-o

0/0
2.11.2010 14:59





Najdete na iDNES.cz