Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozum ve volbách do Kongresu: Akci v USA přišlo podpořit sto tisíc lidí

Na washingtonském prostranství National Mall nedaleko Bílého domu se dnes sešly desetitisíce lidí za zachování zdravého rozumu před úterními volbami do Kongresu. Akci zorganizovali televizní baviči Jon Stewart a Stephen Colbert jako protiváhu k rivalským mítinkům demokratů a republikánů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brainwashington.

Věci veřejné po americku?

Ale, pak je Tea Party jako americká dělnická strana. :-/

0/0
31.10.2010 6:40

windystreet

Cemu ten sileny Obama rika POKROK?

Za jeho vlady narostl dluh USA o 21%! To je pokrok? Rozpocet Pentagonu take vzrostl, valky v Iraku, Afghanistanu nadale pokracuji, valci se uz i v Pakistanu a Jemenu, Obama neustale vyhrozuej Iranu. To je pokrok? Wall Street, velke bankovni domy a korporace se maji pod Obamou nejlepe za posledni roky. Jakypak pokrok Obamo. STATUS QUO je to co chces udrzet!

0/0
31.10.2010 4:25

ELAPHURUS

Re: Cemu ten sileny Obama rika POKROK?

Prostě - emerická ekonomika spapala emerickou politiku......

0/0
31.10.2010 14:41

wIadin

jinak popisek

"Návštěvníci sledují show nedaleko Bílého domu" s fotkou kongresu v pozadí mě docela pobavil.;-D

0/0
31.10.2010 3:48

pes Muki

no jo

Tak se divam na kandidatku, kterou stranu bych mel volit, zda Peaceb and Freedom Party, Libertarien, nebo Green.

0/0
31.10.2010 3:09

Eureka!!!

Re: no jo

podle toho cim se tu presentujes, to nebude chytry vyber. ;-D

0/0
31.10.2010 13:17

ucho_7

Re: no jo

Muki, tahle election neni o tom, koho volit, ale jak ty hajzliky dostat pryc...

0/0
1.11.2010 9:59

jspost

Stewart s Colbertem vrátili do politiky rozum

No, ta akce vznikla jako reakce na demagogický mítink Glenna Becka z FoxNews na podporu TeaParty a Republikánů (28.srpna na stejném místě). A Jonu Stewartovi se Stephenem Colbertem se náramně vydařila, přišlo přes 150000 nadšených lidí (spíš příznivci demokratů nebo nezávislí - btw, pokud redaktoři nestíhají rešerši, rád poradím nebo napíšu za ně). Rozhodně nejlepší předvolební akce, jakou jsem kdy viděl, neuvěřitelně zábavná a přitom s hlubokými myšlenkami. Pokud budete mít možnost, určitě se podivejte na záznam, stojí to za to.R^;-)

Jon Stewart: "There will always be darkness, and sometimes the light at the end of

the tunnel isn't the promised land - sometimes it's just

New Jersey." ;-D

0/0
31.10.2010 1:55

ucho_7

Re: Stewart s Colbertem vrátili do politiky rozum

co bylo na Beckove meetingu "demagogicke"? Ze by tech 500.000+ lidi, kteri na to prisli, byli ty pravicaci, co chteji us of a vratit do dob temna? Taky bych se na vasem miste nejdriv podival, kdo ktery meeting financoval ...

0/0
1.11.2010 9:53

greenalien

Re: Stewart s Colbertem vrátili do politiky rozum

Půl milionu je dost nadsazené číslo, zkuste tak 87 000. ;-)

www.cbsnews.com

0/0
1.11.2010 10:18

ucho_7

Re: Stewart s Colbertem vrátili do politiky rozum

CBS? Od kdy lze verit odhadum od CBS? Obrazky zverejnene CBS ukazuji mensi pocet lidi, nez bylo videt z prenosu na tu event, a to dokonce in na CNN...

www.csmonitor.com

0/0
1.11.2010 13:04

greenalien

Re: Stewart s Colbertem vrátili do politiky rozum

V tom článku se mluví pouze o odhadu CBS a Foxu, srovnávají to s odhady Woodstocku a Million Man March, Mám-li si vybrat mezi CBS a samotným zapáleným organizátorem, volba je pro mne jasná.

To kde bylo vícero lidí lze ale odvodit z pouhé znalosti Washington Mall, lidé stáli na Rally to Restore Sanity and/or Fear skoro od Kongresu až k Washingtonově monumentu a snad i dál, na přilehlých ulicích nebylo k hnutí.

Na Beckově shromáždění stáli pod Lincolnovým památníkem okolo reflecting pool, a to ještě brali s sebou deky a sedačky.

0/0
1.11.2010 13:46

MilloRR

Obamovi oponenti nabývají na síle

Kdybych Comedy Central nesledoval, tak bych z článku vůbec nepochopil o co šlo. Podle organizátorů jde o apolitický mítink. O tom lze pochybovat, to ano, vzhledem k tomu že těmi organizátory jsou liberální komici Stewart/Colbert, z nichž jeden pozval Obamu do své show 3 dny před "rally". Ale jak to, že iDnes "a/nebo" ČTK takovou akci spojí s posilováním Obamových oponentů, s republikány, div ne s Tea Party?8-o

0/0
31.10.2010 1:03

chachara

Re: Obamovi oponenti nabývají na síle

Stewart je liberalni asi tak jako je liberalni Fox news;-)

0/0
31.10.2010 1:35

ucho_7

Re: Obamovi oponenti nabývají na síle

chacharo, Stewart je liberalni - vzdycky byl a navic, na rozdil od Fox News nenecha prostor k vyjadreni nazorum, ktere nejsou totozne... Rv 

0/0
1.11.2010 9:50

vitaboch

USA

Jednu věc na USA obdivuju (já jich teda obdivuju mnoho, ale tahle sem teď patří) - i když volby vyhrají drtivě Republikáni a ovládnou jednu nebo obě komory Kongresu, tak se až tak moc neděje. Obama sice bude muset reflektovat některé jejich požadavky už při předkládání návrhů a v domácí politice mu to pozici možná trochu zkomplikuje, ale v zahraniční bude nejspíš stálá kontinuita.

To v naší politické kultuře by bylo něco naprosto nepředstavitelného. Mít tu jiná strana většinu ve Sněmovně, tak je vláda do týdne pryč.

O kontinuitě v zahraniční politice ani nemluvě. Tam je jistý oranžový dobytek schopný si podmiňovat hlasování v zahraničně-politických otázkách ústupky v domácí politice RvRvRv

0/0
31.10.2010 0:56

pes Muki

Re: USA

No podivej se kolik let take trvaji.  Ta tech par set let co trva USA maji stale stejnou ustavu, stale plati penize, ktere kdy byli vytistreny. Zatim co se v ostatnich statech stridali revoluce, ruzna  zhrouceni,  menili se systemy vlady, jine ideologie se stridali jak ponozky, menove reformy a nove penize a stane nove ustavy. A to je to najzajimevejsi, ze ve state, kde se najdou lide puvodem s jakohokoliv statu na svete, rasy a barvy, mabozenstvi ma pomalu kazdy jine, zvyky nazory, neuveritelna smes. A ono to funguje jis par set let.

0/0
31.10.2010 2:53

ELAPHURUS

Re: USA

Správně, lobbisti si z žádné vlády moc nedělají ;-D

0/0
31.10.2010 14:40

Fai Rodis

Re: USA

Zatim to funguje, zatim. A bude to fungovat do te doby, dokud bude dominantni ten anglosasky styl. Coz se s demografii nejspis ponekud posune...

0/0
31.10.2010 18:35

danelk

Re: USA

"boze" chran nas od takovych PRIMITIVU jako jsi Ty! Takovy lidsky odpad je nejnebezpecnejsi pro ostatni obyvatele planety :-PRv

0/0
31.10.2010 21:18

wIadin

Re: USA

jo to je prezidentský systém. Jinak v ČR si taky vláda až tak moc moc nedělá z toho, že socialisti ovládli senát. Samozřejmě ČR je politickou kulturou někde jinde - holt se svými "slovanskými kořeny" má blíž k úrovni zemí jako třeba Ukrajina.

0/0
31.10.2010 3:43

1000101110110010

Re: USA

Meleš nesmysly dítě. ČR je postavena na tvrdě germánských základech, jakkoli se to mnoha "vlastencům" nelíbí a většina jejích dějin tak, jak byly učeny, je pouhou virtuální realitou, vytvořenou několika málo lháři. Proto také země velmi slušně prosperovala, proto byla schopna produkovat velmi kvalitní lidi (kteří se uplatnili později mimo jiné i právě v USA, kde jsou celé "české" enklávy), proto se zde vybudovalo tolik zajímavých míst atd.

.

Až levičácká, socialistická a komunistická lůza vyhnala původní obyvatele a majitele měst, nahradila je burany z venkova a zemi uvrhla do zmaru, který se projevuje ještě dnes. Najdi si například, jak kdysi vypadalo - hrubě německé - Brno a jaký mělo vliv. Podívej se, kde je dnes. I s černým Onderkovým dvojníkem na náměstí...

0/0
31.10.2010 13:25

Fai Rodis

Re: USA

A ty enklavy v USA jsou ceske, nebo "ceske", nebo dokonce "germanske"? Ja jen aby v tom bylo jasno.

A jejich dle vas kvalitni obyvatele byli puvodem z mest anebo z vesnic?

0/0
31.10.2010 18:33

Lady Humussprey

S podobnými nápady se pohybují lidé i po Česku

Jsou to takové zmatené akce a zakládání stran s názvy, "Strana slušných lidí" a podobně. Zakládání nerevolučních stran je pošetilost a nebo mazanost. Viz. Zeman a Bobošíková. Žít podle své filozofie lze i bez politické angažovanosti. Stačí zapadnout do společnosti, zajistit si slušný příjem, ale tu společnost si nepustit přes vrátka zahrady.

0/0
31.10.2010 0:24

smaky92

Re: S podobnými nápady se pohybují lidé i po Česku

Aby nedošlo ke zmatení pojmů, Rally to Restore Sanity and/or Fear neměla se zakládáním politických stran nic společného. Jedno ovšem zmatené je - psát v souvislosti s Colbertem a Stewartem o Bobošíkové a Zemanovi.

0/0
31.10.2010 0:53

pes Muki

Re: S podobnými nápady se pohybují lidé i po Česku

Treti politickou stranu, ktera by mela nejaky vliv se jeste nikomu nepodarilo ustanovit a dlouho udrat pri zivote. I dyz je na kandidatce vzdy par stran krome tech dvou nikdo je nebere vazne.

0/0
31.10.2010 2:56

greenalien

Koukal jsem na to

Moc pěkné. R^

0/0
30.10.2010 23:42

greenalien

Re: Koukal jsem na to

Jinak příjde mi že článek vynechal podstatnou věc: celý mítynk byl z velké části pojat jako kritika všudypřítomné rétoriky strachu v médiích a předvolební kampani.

0/0
30.10.2010 23:46

ucho_7

Re: Koukal jsem na to

jo, a ta retorika v mediich reflektuje to, ze demokrati (zaslouzene) prohrajou, takze je potreba podporit dems candidaty.... Stewart byl vzdycky do leva, a je zajimave, jak kratka je pamet verejnosti - jen si vzpomente, jak horovla za obumu. Tim nemyslim verejnost v ceske kotline, protoze ta je dobre informovana zpravami prejatymi ze CNN Rv

0/0
1.11.2010 9:57

net.Xtreme počtvrté

Neviděli jste moje klíče?

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
30.10.2010 23:03

Fai Rodis

Re: Neviděli jste moje klíče?

Ano, i ja bych takovy transparent povazovala v predvolebni kampani za velmi osvezivy. Paneboze, kdy uz zmizi ty xichty z ulic????

0/0
31.10.2010 0:16

vitaboch

Re: Neviděli jste moje klíče?

Nevím, jestli to původního přispěvatele pobavilo tak ze stejného důvodu jako mě, ale já v tom cítím (pravděpodobně absolutní náhodou) odkaz na klíče a jistou událost v nedávných českých dějinách :)))

0/0
31.10.2010 0:52

Fai Rodis

Re: Neviděli jste moje klíče?

V tom pripade klice radsi nedoporucuju.

0/0
31.10.2010 18:37





Najdete na iDNES.cz