Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

John pošle auditory na vedení policie a hasičů, mají potvrdit plýtvání

Ministr vnitra Radek John chystá prověrku hospodaření policejního prezidia a generálního ředitelství hasičů. Podle deníku Právo v nich v nejbližších dnech proběhne hloubkový forenzní audit, který má odhalit případné plýtvání penězi nebo tzv. malé domů při zadávání veřejných zakázek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Čert Trepifajksl

John by měl udělat audit v Oraprintu

a zajistit vrácení těch 300 mil za "Svět pojistěnce".

To nedorovná počítáním květináčů a rolek toaletního papíru....

0/0
31.10.2010 17:34

Tom Atom

Re: John měl v Oraprintu řádnou zakázku,

tak proč by měl něco požadovat?8-o

0/0
31.10.2010 18:14

KTS-STB RAJON

Re: John měl v Oraprintu řádnou zakázku,

Toš chlapé,  aby byly penízky na léčení vaší sklerozy.... ;-D;-D;-D

0/0
1.11.2010 12:50

Vítek Procházka

tak to je dobrý začátek

před opravdovými změnami je potřeba to tam trochu provětrat.

0/0
30.10.2010 21:16

bez bodu

neplattepokuty.cz

Ministrem vnitra má být odborník v oboru a ne novinář. Každý se má držet svého. Kdyby se méně  staral o své absurdní protikorupční balíčky(stejně je to jen na oko) a více se věnoval tomu, co se týká nás, obyčejných občanů. Policisté neznají zákony a normální řidič kvůli nim kolikrát přijde o body jen proto, že napíší do pokutového bloku špatný  paragraf(mne se to stalo a náprava trvala měsíce).

0/0
30.10.2010 18:45

Vítek Procházka

Re: neplattepokuty.cz

no, vidíte další věc ke zlepšení.

Osobně si myslím, že se pan John ve funkci lepší. A je jasné, že před změnami je třeba udělat audit. Může se při něm přijít i na peníze, díky kterým se pak může zlepšit i vzdělávání policistů..

0/0
30.10.2010 20:02

stev

Re: neplattepokuty.cz

To bych ani neřekl. Se svou novinářskou zkratkou nemá, čím by státní policii prospěl. Reálný život není o tomto způsobu uvažování.Rv

0/0
30.10.2010 21:03

hanys66

Re: neplattepokuty.cz

Takže měl první udělat audit  a posléze propouštět či nikoli , že .

0/0
31.10.2010 13:01

Tom Atom

Re: neplattepokuty.cz

A proč si myslíte, že nemůže být novinář politikem? Ono víte, politik může být z jakékoli profese a zaplaťpánbůh teď už nemáme ty kované aparátčiky;-D

0/0
31.10.2010 17:33

VyMeTaky,2

Re: neplattepokuty.cz

A on je John novinář?;-D;-D;-D

0/0
1.11.2010 0:44

Tazwoman

Čekám,

kdy začnete řešit ty ,co posílaj prašule do daňových rájů. ;-D

0/0
30.10.2010 13:33

bobek_79

Re: Čekám,

s tím se obraťte na s. Kalouska. Ten to má na starosti.

0/0
30.10.2010 13:37

136N

Re: Čekám,

Už si slyšelo těch vránách a očích  ? ;-D

0/0
30.10.2010 14:02

Tazwoman

Re: Čekám,

Véčkaři jim slibovali daňovou amnestii.Za kolik? Nebylo to 5 procent? Opravte mě prosím. ;-D

0/0
30.10.2010 14:05

Rehor Samsa

Re: Čekám,

za dodatecne zaplaceni dani a prevedeni prostredku do CR, nebylo to tak..?

0/0
30.10.2010 14:14

Rehor Samsa

Re: Čekám,

ano, to je take vec, ktera by se mela resit..

0/0
30.10.2010 13:39

pták2

No jen

aby ty slavné audity nestály víc peněz, než se prošustrovalo plýtváním. Nic není zadarmo, ehm, že

0/0
30.10.2010 13:04

baloš

Re: No jen

To jistě, pže nic není zadarmo. Ale audity jsou normálně běžnou kontrolou hospodaření, kterou provádí všechny firmy, aby zpětně mohly zkontrolovat fungování podniku.

0/0
30.10.2010 13:22

Rehor Samsa

Re: No jen

souhlas s vami...

0/0
30.10.2010 13:23

performance

Re: No jen

 a já naivně myslel, že na kontroly má stát dobře placený NKÚ a ejhle ono se radši zaplatí soukromé auditorské firmě .....no co šetřit se musí všade

0/0
30.10.2010 14:07

Rehor Samsa

Re: No jen

nemyslim si, ze by tento pripad spadal pod jurisdikci NKU..

0/0
30.10.2010 14:28

pták2

Re: No jen

ale spadá, vše kde se hospodaří se státními penězi má kontrolovat NKÚ

0/0
30.10.2010 23:52

pták2

Re: No jen

audit není všemocný, ale hlavně je drahý, pokud je dělají soukromé firmy dá se řící až předražený a při odobornosti těchto firem předražený velice významně, bohužel. Takže opět nic, jen plácnutí do vody.

0/0
30.10.2010 23:54

pták2

Re: No jen

audity neprovádí všechny firmy jen ty, kde systém řízení nění na úrovni a tedy umožňuje podvodné jednání, pak ty, kde je uměle dosazené vedení, které je nutno kontorolovat (akciové společnosti), tedy ve firmách se soilidním odoborně erudovaným vedením je to zbytečné, tedy jsou to vyhozené peníze (neberme povinnost ze zákona). U státních organizací je prověrka hospodaření běžnou rutinou činností, že se provádí špatně je však chyba vedení organizace tedy policejního ředitele, který je neschopný a to včetně týmu vedení policie (náměstků a odborných ředitelů), když se vyhodí nic se nestane. 

0/0
31.10.2010 0:02

kkukino

John

Jak tak pročítám diskusi, tak John ať už by udělal cokoliv, stejně se některým vybraným jedincům nezavděčí. To takovej Bublan, to by byl ministr, co?:-)

0/0
30.10.2010 12:41

Rehor Samsa

Re: John

mate pravdu, ze mnozi jsou tu vylozene zaujati..

0/0
30.10.2010 12:43

paxxtor4u

Re: John

Není to tím, že je jenom až hrozivě nekompetentní? Takové ministerstvo (nejmocnější a vůbec největší) by mělo být řízeno v jiném režimu než jiné ústřední správní úřady - náměstci ze všech parlamentních stran - ti by formovaly závazné obecné "politiky"  plus nepolitičtí státní tajemníci, kteří by nezávisle spravovaly odbornou agendu úřadu.

0/0
30.10.2010 12:59

Rehor Samsa

Re: John

John udelal dost veci nesikovne, ale urcite bych nenapsal, ze je hrozive nekompetentni.. a mate pravdu, ze nam chybi zakon o statni sprave..

0/0
30.10.2010 13:02

_M_

Re: John

Ano,  hrozive nekompetentni bych také nepoužil. Raději něco ve smyslu totálně nekompetentní.

0/0
30.10.2010 22:01

baloš

Re: John

Je pravdou, že John se nezapsal do povědomí lidí jako ministr dobře. Každopádně, bych chtěl vědět, kdo z těch minulých ministrů vnitra byl více kompetentní?Anebo tedy kým ho vyměnit?

0/0
30.10.2010 13:19

Rehor Samsa

Re: John

vidim to podobne..

0/0
30.10.2010 13:27

franta100

Tak

audit na obraně,na dopravě,na vnitru, jen na ministerstvu financí NIC!!! - Kalouskovo je prostě nedotknutelnéRvRvRv

0/0
30.10.2010 12:35

Rehor Samsa

Re: Tak

aspon, ze to vnitro..

0/0
30.10.2010 12:43

Commentator

audit je potřeba,

nakonec se ukáže, že lze snížit objem platů ve státním sektoru nikoliv o 10 procent, ale klidně o 30 procent a vůbec nic se nestane...

0/0
30.10.2010 12:35

Rehor Samsa

Re: audit je potřeba,

take si myslim, ze ve statni sprave je kde setrit..

0/0
30.10.2010 12:44

Šulivajda

John pošle auditory

Nejvíce by se ušetřilo kdyby se všechno zrušilo ale čemu by pak šéfoval ?Jen si myslím jestli by neměl raději začít u sebe na ministerstvu !

0/0
30.10.2010 12:30

kkukino

Re: John pošle auditory

A kde asi začíná? U sebe na ministerstvu...

0/0
30.10.2010 12:34

Rehor Samsa

Re: John pošle auditory

presne tak.. ja mam obcas pocit, ze nekteri politici muzou delat cokoliv, a stejne to bude malo..

0/0
30.10.2010 12:51

maharal1

co takhle začít nejdřív u sebe pane Oraprinte,

šmejd křičí chyťte šmejdy v ČR nic neobvyklého  

0/0
30.10.2010 12:25

Čert Trepifajksl

Re: co takhle začít nejdřív u sebe pane Oraprinte,

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
30.10.2010 12:28

Rehor Samsa

Re: co takhle začít nejdřív u sebe pane Oraprinte,

to dela, ne..?

0/0
30.10.2010 12:44

paxxtor4u

Hoďte na toho šílence deku

Soukromé očko Bárta by vadil méně než tento škoditel národa (rozumný únik dat z veřejnoprávních evidencí bych ještě toleroval). To máte tak, když hochštapler poroučí a není státních tajemníků.

0/0
30.10.2010 12:25

Rehor Samsa

Re: Hoďte na toho šílence deku

nejake argumenty..? Jak presne vnimate skoditele naroda..?

0/0
30.10.2010 12:45

paxxtor4u

Re: Hoďte na toho šílence deku

Pouze nezávislý, organizačně oddělený útvar by mohl provádět seriózní inventuru financí a poskytnout věrný obraz hospodaření. Aby to mělo nějakou váhu, takový útvar by musel být složen z nestranných odborníků (nikoliv z věcně příslušného ministerstva) pracujících na různých úsecích veřejné správy, ale také v oblasti neziskových struktur nebo akademické sféry.

0/0
30.10.2010 12:54

Rehor Samsa

Re: Hoďte na toho šílence deku

dela audit uradu, ktery vede.. To neni nic nez zasluzne a melo by to byt samozrejmosti.. navic nevim, kde berete informace o tom, jak (ne)bude vypadat..

0/0
30.10.2010 13:13

furtspolu

Re: Hoďte na toho šílence deku

Pane a co kdyby se hodila deka na Vás ? Možná , že by jste to potřeboval. Když někdo chce udělat v tomto státě pořádek tak takhle ?  To jste pěknej prevít.RvRv

0/0
30.10.2010 15:17

Rehor Samsa

Re: Hoďte na toho šílence deku

100%souhlas..

0/0
30.10.2010 15:33

Čert Trepifajksl

Džon by měl nechat zauditovat proces s Kájínkem

vždy´t to národu slíbil

0/0
30.10.2010 12:23

boris.pouzar

příklad

Kdybych chtěl - coby ministr vnitra - ukázat svaly,tak bych šel do nějaké opravdu velké špíny - a ne hledat,jestli hasiči nekoupili nějakou dražší stříkačku.

Což si takhle půjčit od ministra obrany ženijní jednotku,přidat k ní komando zakuklenců a poslat je srovnat se zemí načerno postavenou děrevňu i s obrovským kostelem - kterou si postavil u Karlových Varů nějakej ruskej lampasák bez stavebního povolení.Ať mi někdo vysvětlí,jak to,že to tam stojí ilegálně už víc jak 10 let ?

0/0
30.10.2010 11:40

Rehor Samsa

Re: příklad

to neni zalezitost ministra vnitra.. A udelat fin. audit proste nei malo, kdyz z nej budou uspokojive vysledky.

0/0
30.10.2010 11:42





Najdete na iDNES.cz