Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ztraceného tříletého kluka z Liberecka našli utopeného v řece

Liberecká policie ukončila pátrání po tříletém chlapci z Hrádku nad Nisou. Tělo dítěte našli záchranáři v řece přibližně sto metrů od jeho domova. Pátrací akce trvala od čtvrtečního večera, policie nasadila i vrtulník s termovizí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tiborko1

neštěstí

je to tragédie, na druhou stranu bych nikdy nenechal si hrát malé dítě (děti) bez dozoru poblíž řeky nebo v místech, kde hrozí, že se k řece sami dostanou. To samé platí nejen pro řeku, ale i jiná nebezpečná místa, kam mohou spadnout nebo se jim něco stát (studna, septik, sklep, žebřík, silnice, koleje atd atd). Bohužel při přečtení prvního článku o ztracení kluka někde poblíž řeky mě napadlo to nejhorší...je jasné že řeka obecně přitahuje a to nejen děti...

0/0
29.10.2010 9:40

xal

boty a brácha

tyhle dve veci me zaujaly nějak nejvíc...

0/0
23.10.2010 14:34

nocnizvire

sakra

tady se to hemží samou soustrastí.....

0/0
23.10.2010 14:28

killy

Je to přinejmenším podivné,

že, jak jsme se dozvěděli v bulvární TV, s ním byl venku ještě starší brácha a ten vlastně nic neví...kluka našli v řece 100 m od domu .....a botičky o 300, resp 400 m dál. Tam je donesl kdo ?

Kdopak ho vlastně zul ?

0/0
23.10.2010 11:23

eprin2

...

Cituji jeden výrok z dneška na této diskuzi:

"Románi přišli o peněženku" - a je to tak!!! Bůh ví, jak to ale bylo ?Jak se dítě zuje z bot? Nejdří v jednu a o pár metrů druhou???

Chudák dítě!!! Matka byla nezodpovědná, bílá máma to vživotě neudělá - 3 leté dítě nechat běhat po dvoře, když dům je u řeky;-€? Já mám 2 leté dítě, nebydlím u řeky - lepší je hlídat roj včel než tyhle malý šmudly, kterým stačí vteřina a je zle:-) Už se těším na vaše reakce,ale je mi to jedno, co si budete psát :-P

0/0
22.10.2010 23:56

GalileoGalileovič

odsuzovat rodiče jen proto že neměli fotku dítěte?

proč by mělo být standardem mít doma foťák? Možná neměli ani televizi, no a co? Možná dítě milovali nadevše a nepotřebovali mít jeho fotky.... Kdo z vás, kdo je soudí, je skutečně znal?

0/0
22.10.2010 22:43

nocnizvire

Re: odsuzovat rodiče jen proto že neměli fotku dítěte?

třeba měli víc televyzý

0/0
23.10.2010 14:29

...Tai

Re: odsuzovat rodiče jen proto že neměli fotku dítěte?

...a nebo taky mohli o fotky příjít, předpokládám, dle blízkosti řeky Nisy, že se jednalo o oblast zaplavenou srpnovými povodněmi...to nikoho nenapadlo, že třeba proto nemusí mít fotky?

0/0
24.10.2010 15:11

GalileoGalileovič

Baudyšová propaguje čipizaci dětí

možná by měla navrhnout i automatické podkožní plováky pro děti ;-ORv

0/0
22.10.2010 22:38

mmoni

to už je moc

To je demokracie!!! Ale asi jak se komu hodí, v poslední době je hodně lidí háklivých na určitá slova, lépe řečeno na pravdu, před kterou se schovávají. No neměla by ta maminka dostat od státu pár milionů ??? Za zanedbání péče v tomhle státě může dostat pár let akorát bílá máma, cikánku bude každý litovat. A ty slzy, na to neskočím, možná plakala, že bude mít menší sociální dávky a tatínek bude muset nakrást víc plechů aby měli na chlast.

0/0
22.10.2010 22:11

Své dukáty věnuji na chudé psy

Prosimvás, rači sem nepište,

politoval jsem chudáka kluka a konstatoval empirická fakta o bezútěšnosti výchovné situace v těchto rodinách a hned mi to smazali. Podotýkám, že jsem neuvedl nic hrubého, urážlivého, neslušného. Trapnost nehrubšího zrna.... ;-(Rv

0/0
22.10.2010 21:31

net.Xtreme počtvrté

Re: Prosimvás, rači sem nepište,

Mám pocit, že Rom, rasismus a mladíci jsou nová zakázaná slova...

0/0
22.10.2010 21:39

net.Xtreme počtvrté

Re: Prosimvás, rači sem nepište,

A zanedbání povinné péče,to se trestá mimořádně tvrdě...

0/0
22.10.2010 21:40

Své dukáty věnuji na chudé psy

Re: Prosimvás, rači sem nepište,

Já ti nevim, cenzoři asi naprogramovali automat na mazání příspěvků podle generátoru náhodnýho čísla. Jinak si neumím vysvětlit např. smazání příspěvku od "Libusa" v

18:43 (zobrazte si smazaný, budete valit 8-o).Už mne to tady začíná trošku -píp-. Na aktuálně.cz jsou diskuse ještě v pohodě R^

0/0
22.10.2010 21:48

daBmV

Re: Prosimvás, rači sem nepište,

myslis:

"Někdo tady v diskuzi již psal, že náklady za hledání ztracených dětí by měli rodiče platit. V případech kdy se prokáže, že zmizení nesouvisí s trestným činem, bych  byl také pro. V tomto případě je jednoznačně vina rodičů. Takhle malé dítě není možné nechat bez dozoru a ještě k tomu, když je nedaleko řeka. Zaráží mně, že po 3 letech nemají ani jeho fotku.?"

to teda taky nechapu. na rozdil od spousty "uvedomelych" bilych prispevatelu, tenhle reaguje naprosto vecne!

0/0
23.10.2010 1:26

vodnicivcechach

prosim vas poucte se z toho a hlidejte si deti vic

!! :-/ je to to nejsmutnejsi,co se muze stat

0/0
22.10.2010 21:12

Doubin

Re: prosim vas poucte se z toho a hlidejte si deti vic

Já je nespustil z očí a v tomto věku jsem si s nimi hrál. Někdo dává pčed dětmi přednost cigareto alkoholovému dýchánku. :-/

0/0
22.10.2010 21:17

MORHHO

To je zřejmé zanedbání povinné péče

 To se musí pořádně vyšetřit !  Co dělala matěr a kde byl otec ?[>-]

0/0
22.10.2010 20:55

Doubin

Re: To je zřejmé zanedbání povinné péče

Co dělala ví jen ona sama, ale kdo ví, jestli si to vůbec bude za dva dny pamatovat ta starostlivá matka. Po reportáži v TV mi je jasno. :-/

0/0
22.10.2010 21:02

thomassinno

Copak se asi stane matce-cikánce, která se o chudáka

malého vůbec nestarala ? Bude spravedlivý soud _

0/0
22.10.2010 20:26

00Nika

Re: Copak se asi stane matce-cikánce, která se o chudáka

těžko Anežko :-/

0/0
22.10.2010 20:50

analytik05

Re: Copak se asi stane matce-cikánce, která se o chudáka

Dostane soudním příkazem foťák od státu aby si příště dítě nafotila aby měla alespoň jednu jedinou fotografií pro příště až zase budou hledat dítě bez dozoru ztracené.......;-)

0/0
22.10.2010 20:53

českej.venkovan

Re: Copak se asi stane matce-cikánce, která se o chudáka

..chichichi.....checheche.....chochocho....

0/0
22.10.2010 21:10

Fantomas III.

Tak jak to teda bylo???

Na Novinkách píšou, že tělíčko našli na břehu řeky pod nějakým mostkem, tak mě napadlo že asi netrefil domů a v chladné noci zemřel na podchlazení.

0/0
22.10.2010 20:23

Své dukáty věnuji na chudé psy

Děs, chudák kluk...

Před lety jsem vídával v boleslavi u baráku na nejrušnější silnice malý cikáňata, jak tam pobíhají polonahý mezi autama, a nechápal jsem, jak je tam můžou rodiče nechat...

Ale asi je tam ta laxnost tak nějak daná, nějak bylo, nějak bude...

Matku můžeme samozřejmě odsuzovat, ale když se nad tím zamyslíte, tak oni se to prostě nemají kde naučit, předávají si to z generace na generaci...

0/0
22.10.2010 20:03

Doubin

Neměli ani jednu fotku vlastního dítěte

nechali ho bez dozoru venku ve třech letech - zřejmě milující rodiče a hlavně matka. Tady mi něco silně nesedí. Chudák kluk, určitě si zasloužil lepší osud. :-(

0/0
22.10.2010 18:40

Libusa

Re: Neměli ani jednu fotku vlastního dítěte

Musela to být asi nějaká "povedená" rodinka.

0/0
22.10.2010 18:44

iamek

Re: Neměli ani jednu fotku vlastního dítěte

Ted v TV reportaz. Romove :-D ... To maji za tu zmanipulovanou kauzu ...

0/0
22.10.2010 19:35

lokut99

Re: Neměli ani jednu fotku vlastního dítěte

Vzhledem k tomu, že v této kauze opět figurují "mladíci, lidé neboli Mikešové", tak bych se nedivil, kdyby opět padlo rozhodnutí o rasově motivovanému útoku;-D RvRv

0/0
22.10.2010 19:52

evilmind

Re: Neměli ani jednu fotku vlastního dítěte

Stacila jedna televizni reportaz a je jasno. Doufam, ze sem hned prichvataji nejaky multikulti demagogove nam zase zopakovat, jak cigani hrozne milujou svoje deti... ;-€

0/0
22.10.2010 19:52

Adonaj

Re: Neměli ani jednu fotku vlastního dítěte

milují je tak, že v dětských domovech jich je minimálně 60 %... ale jen proto, že jim zlý gadžo nedá peníze...

0/0
22.10.2010 20:08

vodnicivcechach

Re: Neměli ani jednu fotku vlastního dítěte

to byl tento kluk???ja myslel,ze neee8-o

0/0
22.10.2010 21:13

Next20

Je to hozné

ale od samého začátku to bylo jasné. Jen mě zaráží, že ve třech letech neměli jednu jedinou chlapcovu fotku. Pořád mám nějaký divný pocit, že za to můžou rodiče!

0/0
22.10.2010 18:33

Stone_Pilot

Je to hrozný

, je mi z toho fakt smutno, chudák dítě. Prostě takový dítě musí být pořád pod dohledem. Vím o čem mluvím, mám doma taky 3-letý děcko.

0/0
22.10.2010 17:54

vena.m

Re: Je to hrozný

Věřte mi, že pokud ho budete mít stále pod dohledem, tak i tak nebudete .. a pokud ano, tak z něj bude paranoidni dítě ... prostě se to občas stane¨. Bohužel ....Úúpřimnou soustrast rodičům, je to por ně tragedie.

0/0
22.10.2010 17:58

referentka

Re: Je to hrozný

..nemáš pravdu...tříleté dítě nemá být na dohled, ale na dosah...NESMÍ být samo, zvlášť, když barák sousedí s řekou a zahrada není oplocena, nebo z ní kdykoliv prcek může odejít...toto je jednoznačně vina rodičů...(mám děti, vím co dokážou, ale tady toto je neomluvitelné)

0/0
22.10.2010 18:03

net.Xtreme počtvrté

Re: Je to hrozný

Bezpečnost především, dítě dokáže hodně, ale rodič má navrh. Že se zraní, to se stane, ale těm opravdu vážným problémům se lze vyvarovat dohledem.

0/0
22.10.2010 19:56

Stone_Pilot

Re: Je to hrozný

No tak je to moje třetí, ty dvě starší tím dozorem v raném věku prošly a paranoidní nejsou. No a že nezabráním všemu, tak o tom není sporu - můžu stát metr od něj  a stejně mi zakopne a rozsekne si třeba čelo o stůl.  To se stává. Ale když mi nedejbože spadne do řeky a budu tam s ním, tak ho vytáhnu. Nebo mu raději nedovolím se k té řece přibližovat, zařvu na něj, když pobíhá moc blízko. Ale mám přehled. A i když se mi třeba praští do hlavy, taky je důležitý to aspon vidět, abych to třeba mohl popsat doktorovi, protože to malé děcko to ještě nedokáže . To je ten dozor. Ne že ho stoprocentně před vším ochráním, to samozřejmě nejde. Kdo má děcka, ví o čem mluvím..

0/0
22.10.2010 22:22

vtech

Re: Je to hrozný

teorie

0/0
22.10.2010 18:05

Next20

Re: Je to hrozný

tak to mě jako teorie teda opravdu nepřipadá. To je samozřejmost. Tříletej prcek je malý na to, aby si někde hrál sám a bez dohledu!!! Je to jasné zanedbání povinné péče. Napřed by měli zaplatit to pátrání a pak jít na 25 let do vězení!!!

0/0
22.10.2010 19:12

mmoravia

Re: Je to hrozný

přesně tak to vidím já!;-O

0/0
22.10.2010 20:00

MORHHO

Re: Je to hrozný

Naprosto souhlasím ![>-]

0/0
22.10.2010 20:56

pipinuvhrnec

soudruzi máte v tom trošku hokej..

Novinky:  - - "Tříletý chlapec byl nalezen mrtev na břehu řeky Nisy před malým okamžikem," řekl Právu v pátek krátce před 15. hodinou Hlinovský.

Později upřesnil, že chlapeček byl nalezen u řeky pod malým mostkem 200-300 metrů od svého domova. K okolnostem úmrtí nejsou žádné informace, příčinu smrti určí až pitva. Místo nálezu však patří k oblastem, jež byly už prohledávány, není proto vyloučeno, že se pod mostkem tělo objevilo až dnes.

0/0
22.10.2010 17:50

novakal

Skoda

Je mi lito ditete, ale je vysoce pravdepodobne, ze je to chyba matky, ktera ho nehlidala. Pokud by zahrada byla zabezpecena, tak prece nemuze zdrhnout a utopit se v rece. Navic trilete dite je treba hlidat, staci ho videt z okna, neco se mu muze i na uklizene a ciste zahrade.

0/0
22.10.2010 17:46

rychloslimejs

je mi moc líto

toho chlapečka,upřímnou soustrast mamince a nackove všech zemí,kterých je tady opět dost,vyližte si prd..

0/0
22.10.2010 17:35

jakarte

Re: je mi moc líto

Je mi jedno jakou ma matka barvu kuze.Ale nechat dite bez dozoru u reky je vylozene nezodpovedne.

0/0
22.10.2010 17:41

vasapro

Re: je mi moc líto

uprimnou soustrast "matce", ktera jej nechala bez dozoru venku na pozemku blizko reky? 8-o ... to snad nemuzes myslet vazne ... uz ti to multikulti vymyvani mozku vzalo zrejme velkou cast IQ, kdyz jsi kvuli barve ochoten omluvit i takove do nebe volajici zanedbani povinne pece ;-€ ... chudak kluk, ze se narodil takove nezodpovedne osobe Rv

0/0
22.10.2010 21:20

daBmV

Re: je mi moc líto

co to ma spolecneho s barvou pleti ? na jare se stalo neco podobneho bilym rodicum. nemel tu o multikulti, kdyz jde pouze o zodpovednost a domysleni rizik...

0/0
23.10.2010 1:16

paskudilek

u domu na zahrade

a maji vubec plot?

0/0
22.10.2010 17:09

Jan Zamazal

Odpovednost?

A uz prosetrovali, jak se mohl vubec ztratit?

0/0
22.10.2010 17:05





Najdete na iDNES.cz