Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva lidé zemřeli po nárazu do stromu u Bělé, jeli příliš rychle

Šestatřicetiletý řidič a o sedm let starší spolujezdec nepřežili náraz do stromu. K nehodě došlo ve středu pozdě večer nedaleko Bělé pod Bezdězem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Podrazza

RE: příspěvek 43345548

Pokud se v takové situaci nepokusíš nic udělat, mrkni po nějakém kurzu bezpečné jízdy. Když kolem silnice nejsou žádné překážky jako např. stromy, řešení je hned několik. Děkuji za pozornost a předávám slovo do studia ;-)

0/0
21.10.2010 10:06

Smrť

Re: RE: příspěvek 43345548

Imho lépe do stromu než do jiného auta (motorkáře, cyklisty nebo chodce). Stromy na silnici neskáčou a řidiči by neměli přeceňovat své schopnosti a podceňovat fyzikální zákony, nejsou na cestě sami a měli by se podle toho taky chovat. Stačilo sundat cihlu z plynu a mohli oba žít - nehybné objekty mimo silnici skutečně nejsou odpovědné za nehody.

0/0
21.10.2010 11:33

Nahlas se ti směju

Re: RE: příspěvek 43345548

...a ví to každý, kdo má zdravý rozum.

0/0
21.10.2010 11:50

mattonka

Re: RE: příspěvek 43345548

jak vidno, tak dost lidí ho pořád nemá...8-o

0/0
21.10.2010 15:09

MasoxCZ

Re: RE: příspěvek 43345548

Humoristo. Vstřícná rychlost (při jízdě podle předpisů) 180/h, viditelnost cca 60 metrů. Tzn. na vyhodnocení že je problém, na rozhodnutí i manévr máš ... tramdadadá ... po odečtení reakční doby necelou vteřinu. Za tu musíš stihnout otočit volantem a auto musí stihnout ukročit cca o 2 metry. Při 90ce udělat esíčko o dva metry trvá přes půl vteřiny a máš velmi dobrou šanci že to nevybereš.

Tak buď tak laskav a nehoň si triko; v reálu si nestihneš ani ušpinit trencle, natož reagovat.

0/0
21.10.2010 14:34

MasoxCZ

Re: RE: příspěvek 43345548

P.S. a to za předpokladu že v momentě kdy ho na celou dálku na kterou vidíš je jasné že je problém. Pokud k tomu dojde až během průjezdu zatáčkou, není boha co by ti zachránil krk.

Jistě, než trefit protijedoucí auto je lepší skočit do pole, ale s ohledem na způsob deformace boudy bych dost vážně pochyboval, že je lepší trefit jakýkoli strom silnější než ruka. Strom se totiž do auta zařízne a je to podobný rozdíl jako švihnout se přes ruku trubkou nebo sekerou.

0/0
21.10.2010 14:39

Deleter

Dobrá rada nad zlato.

Vykácejte stromy, namalujte krajnice, osadte patníky, vymalujte středovou čáru a rychlost vozů se zvýší o 100 procent.

0/0
21.10.2010 9:52

3032

Re: Dobrá rada nad zlato.

A pod mosty dejte sítě.Rv

0/0
21.10.2010 9:55

Smrť

Re: Dobrá rada nad zlato.

A domy vyrábějte z gumy nebo z plyše. A také na přejezdech by šraňky měly zastavit vlak, ne řidiče - vždyť všichni určitě právě vezou těžce zraněného do nemocnice, proto tak spěchají. A nezapomínejme na ty, co nemají na silnici patřičnou závodní rychlost - takové rovnou střílet: chodce, cyklisty, mopedisty, řidiče dodržující předpisy, nedejbože začátečníky za volantem... :-/

0/0
21.10.2010 11:39

MerlinMagic

Cenzore

proč jsi smazal příspěvek kde jsem napsal "Proč to hrotíš, on myslel nebezpečná místa" přitom vulgární příspěvky zde necháváš. Nechápu.

0/0
21.10.2010 9:49

MasoxCZ

Re: Cenzore

To neres, nema to smysl. Zpravy tu stoji cimdaltimvic za drek, a kdyz se k tomu prida jeste "splaseny skrtatko", prestane mit smysl sem vubec chodit.

0/0
21.10.2010 9:54

persona-non-grata 2

Re: Cenzore

Asi tak  :-/

0/0
21.10.2010 9:59

MerlinMagic

Re: Cenzore

To máš pravdu, dneska se cenzor asi blbě vyspal.

0/0
21.10.2010 9:59

persona-non-grata 2

Re: Cenzore

Pamatuješ nějaký den, kdy se vyspal dobře?

0/0
21.10.2010 10:04

persona-non-grata 2

Jak jde o stromy, jde i o dukáty.

Takže zdejší diskuzi je lépe se obloukem vyhnout Rv

0/0
21.10.2010 9:47

3032

Re: Jak jde o stromy, jde i o dukáty.

Za jeden velkej strom 100 dukátů, to je dobrá cena, škoda že netopím dřevem.;-D

0/0
21.10.2010 9:53

Podrazza

Stromy u silnice

Pokud se jedná o nebezpečné místo, stromy nemají kolem silnice co dělat.

0/0
21.10.2010 9:08

AMCPP

Re: Stromy u silnice

Nebo mají být obalené balíky se slámou, že?

0/0
21.10.2010 9:11

Podrazza

Re: Stromy u silnice

Myslím, že tahle práce není nic pro Tebe :-)

0/0
21.10.2010 9:13

MerlinMagic

Re: Stromy u silnice

Nemáš tak docela pravdu. Jsou místa, jedno takové znám, kde je obráceně klopená zatáčka a zrovna v místě kam vynáší jsou dva metry od vozovky dvě staré jabloně. Jsou už úplně bez kůry v dolní části protože je tam už omlátilo tolik aut, že se to dá těžko spočítat. A nikdo s tím nic nedělá. Místní to tam znají ale kdo ne tak má smůlu, hlavně za mokra nebo sněžení.

0/0
21.10.2010 9:39

3032

Re: Stromy u silnice

Takový míst je hodně, zavírající se zatáčka, ještě z kopce dolů, někde u Čáslavi, to je taky chuťovka.

0/0
21.10.2010 9:46

MasoxCZ

Re: Stromy u silnice

A urcite pred ni neni omezena rychlost? Nikoho nenapadlo vznest pozadavek na oznaceni nebezpecneho mista nebo po letech nekonani treba trestni oznameni na neznameho pachatele? Sprava silnic ma povinnost nebezpecna mista oznacit, a nejaky paragraf se na to urcite najde. Nebo jen vsichni leta nadavate a smejete se rozmlacenym "cizakum"?

0/0
21.10.2010 9:47

MerlinMagic

Re: Stromy u silnice

A jsme u toho, to bys musel dávat omezení před každou zatáčku. Ona není ta zatáčka zase nijak zvláštní, jen tam záleží na dobrém odhadu.

0/0
21.10.2010 9:53

MasoxCZ

Re: Stromy u silnice

Tak je nebezpecna nebo ne? Pokud neni nebezpecna sama o sobe, co to sem tahas? K rizeni auta staci IQ kolem 50ky; pokud nekdo potrebuje pred banalni zatackou sranku u ktery zastavi a dojde se tam podivat, nema v provozu co pohledavat.

0/0
21.10.2010 9:57

pipi02

Re: Stromy u silnice

Já to vím úplně přesně.

A pokud chceš chránit sváteční i jiné řidiče konkrétně na téhle trase, můžeš vykácet les, který je tam dál směrem na Českou Lípu. Konkrétně tahle zatáčka je nebezpečná právě jenom proto, že je tam stromů málo a paka co hrozně spěchají, jsou si hrozně jistá.

0/0
21.10.2010 9:36

pipi02

Re: Stromy u silnice

..koukám, že to tady nějak probrali, na tohle jsem nereagoval..

0/0
21.10.2010 9:37

MerlinMagic

Re: Stromy u silnice

Tady někdo mazal příspěvky. Reakce pak ztrácejí smysl. Admine, když už, tak smaž celé vlákno at v tom není chaos.

0/0
21.10.2010 9:45

MasoxCZ

Re: Stromy u silnice

Nebo by silnicari mohli pred zatackou udelat na silnici "velbloudy" :-) Kdyz uz tam pojede nejaky dalsi vemeno, tak ho to aspon mimo silnici vystreli vrchem a nesunda nikoho v protismeru :-) Na nizke orbite je mista zatim pomerne dost a pri navratu shori :-D

0/0
21.10.2010 9:39

nicméně

Re: Stromy u silnice

ahoj pipino!  reaguješ sice dobře, ale na blbým místě;-)

0/0
21.10.2010 9:42

pipi02

Re: Stromy u silnice

nazdar. já reaguju správně, zapni si smazané příspěvky.

0/0
21.10.2010 9:45

nicméně

Re: Stromy u silnice

ajó

0/0
21.10.2010 10:17

větrník, pán prdů II

Re: Stromy u silnice

Nebezpečný byl ten řidič, ne strom!

0/0
21.10.2010 9:19

Pejsátko

Re: Stromy u silnice

A nebylo by lepší vyřešit ten problém se součástkou auta, která se nachází mezi volantem a sedačkou a obvykle se nazývá řidič?

0/0
21.10.2010 9:45

Nahlas se ti směju

Re: Stromy u silnice

Nesmysl. Stromy nikomu neubližují.

0/0
21.10.2010 10:27

sexysadie

muhehe

stříbrná oktáfka fmetle, fkombíku a nahlínách....terminus technikus pro nejrychlejší vůz na našich silnicích:-)

Vňňň..a žuch!!!R^

0/0
21.10.2010 9:08

MasoxCZ

Re: muhehe

Viz ten mantak co loni v zari proletel v Nemecku strechou kostela :-)

0/0
21.10.2010 9:36

3032

Re: muhehe

Jo ten byl dobrej.

0/0
21.10.2010 10:06

Jan Gutbayer

chybně určená příčina

Příčinou zcela jistě nebyla vysoká rychlost, ta byla jen symptomem. Příčinou byla pravděpodobně nedostatečná schopnost řídit vozidlo a posoudit veškeré vlivy do procesu řízení vstupující. Příčinou tedy byla nezkušenost či přecenění svých schopností.

0/0
21.10.2010 8:57

tuan

Pitomec nabourá i do vlastního stínu.....

natož do stromu.Vzal ho čert !

0/0
21.10.2010 8:44

tmf

no hlavně aby nechtěli kácet stromy

tam je celkem dlouhá rovinka, mírný dolíček a pak zase rovinka a mírná zatáčka. Rychlost omezena na 70. Než tam bylo pár bouraček tak se jezdilo normálně 90. Dá se to projet i 110. A stromy nemohou za to že to mastil 140. Kdyby jel mírněji tak má bouchlou druhou stranu, takhle je vidět, že se točil.

0/0
21.10.2010 8:40

3032

Re: no hlavně aby nechtěli kácet stromy

Jezdím často po okreskách a se stromy nemám žádný problém, ty chytrolíny, co by chtěli na každou stranu únikovou zónu jak ve formuli 1 bych nakopal.

Jinak přírodní výběr zafungoval, škoda spolujezce. R. I. P.

0/0
21.10.2010 8:58

MasoxCZ

Re: no hlavně aby nechtěli kácet stromy

Budu oponovat. Prece vedel s kym leze do auta.

0/0
21.10.2010 9:19

3032

Re: no hlavně aby nechtěli kácet stromy

To já taky, a stejně jsem seděl v R 19 u Svitav na tachometru 200 a na teploměru -10°C, nikdy nelezte do auta, které řídí divoký motorkář.

0/0
21.10.2010 9:31

nicméně

Re: no hlavně aby nechtěli kácet stromy

jo, a navíc, žádná mladá kočka to nebyla

0/0
21.10.2010 9:37

AMCPP

Stříbrná Octávie...

Doufám, že si nadčlověk za volantem těsně před smrtí uvědomil, že i na jeho vozidlo platí fyzikální zákony.

0/0
21.10.2010 8:36

Jan Gutbayer

Re: Stříbrná Octávie...

A není to jedno?

0/0
21.10.2010 8:58

MasoxCZ

Re: Stříbrná Octávie...

Pro jeho karmu ne :-)

0/0
21.10.2010 9:23

mattonka

Hmmm... na té silnici to není žádná novinka

...jezdí se tam rychle, docela riskantně se tam předjíždí...

0/0
21.10.2010 8:34





Najdete na iDNES.cz