Diskuze

Dva dělníci nepřežili srážku s vlakem na trati u Lovosic

U Lovosic porazil vlak EC dva železniční dělníky, oba střet nepřežili. Provoz na trati do Ústí nad Labem musel být na dvě hodiny zastaven, po čtvrté hodině se ho podařilo obnovit alespoň po jedné koleji.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Deleter

21. 10. 2010 10:27
Hrůza

pár dnů do důchodu a takové neštěstí.:-(

0 0
možnosti

lipan z coridy

21. 10. 2010 9:56
je pravda

!!je pravda že většina těchto dělníků co se motají při opravách v kolejišti tak o nich kolikrát strojvedoucí  neví a oni nejsou vůbec označeni a uskakují na poslední chvíli před lokomotivouRv

0 0
možnosti

kacaba82

21. 10. 2010 8:43
strašné příspěvky

Vůbec nechápu jak něco takového sem můžete napsat. Byli to dva lidské životy. Nikdo z Vás je neznal a tak tu plácáte nesmysli. Jste opravdu, tak hloupý?

0 0
možnosti

Rob Halford1

20. 10. 2010 20:51
Viamont?

Viamont? To asi pan bývalý ministr dopravy za ODS zahlazuje stopy.

0 0
možnosti

Duke-Nukem

20. 10. 2010 21:31
Re: Viamont?

;-D

0 0
možnosti

;;;

20. 10. 2010 18:26
090/091 ...Prokletá trať

0 0
možnosti

paprna

20. 10. 2010 17:27
Dozor

A copak asi delal dozor?

0 0
možnosti

Mahathma

20. 10. 2010 17:25
je to nutné

No práveže je nutné všetko nafotiť, dať dýchať "fírovi", skontrolovať všetky záznamy (či použil rýchlobrzdu, či neprešiel na červenú), zohnať náhradného strojvodcu a vymeniť starého, a kým sa to všetko spraví, ubehnú dve hodiny...

0 0
možnosti

Ahasver

20. 10. 2010 17:12
mhmm

Dost dobře nechápu, proč po sražení člověka musí postižený vlak zůstávat na místě. Když je to civil, je to vždy jen a jen jeho vina, v případě dělníků kteří jsou v obvodu dráhy oprávněně může nést vinu i někdo další, rozhodně ale ne fíra který je přejede. Jasně že je třeba na místě MU provést spoustu úkonů, ale ten vlak tam (resp. několik set až tisíc metrů za tím místem) přeci čeká úplně zbytečně. Stačí opláchnout mašinu wapkou, nejvýš ještě "pro pořádek" stáhnout data z rychloměru, dát fírovi dýchnout případně ho vystřídat a souprava může jet s jakžtakž přijatelnou sekerou dál...

Btw. neví prosím někdo zda má některá 371 ETCS?

0 0
možnosti