- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je pravda že většina těchto dělníků co se motají při opravách v kolejišti tak o nich kolikrát strojvedoucí neví a oni nejsou vůbec označeni a uskakují na poslední chvíli před lokomotivou
Vůbec nechápu jak něco takového sem můžete napsat. Byli to dva lidské životy. Nikdo z Vás je neznal a tak tu plácáte nesmysli. Jste opravdu, tak hloupý?
Viamont? To asi pan bývalý ministr dopravy za ODS zahlazuje stopy.
No práveže je nutné všetko nafotiť, dať dýchať "fírovi", skontrolovať všetky záznamy (či použil rýchlobrzdu, či neprešiel na červenú), zohnať náhradného strojvodcu a vymeniť starého, a kým sa to všetko spraví, ubehnú dve hodiny...
Dost dobře nechápu, proč po sražení člověka musí postižený vlak zůstávat na místě. Když je to civil, je to vždy jen a jen jeho vina, v případě dělníků kteří jsou v obvodu dráhy oprávněně může nést vinu i někdo další, rozhodně ale ne fíra který je přejede. Jasně že je třeba na místě MU provést spoustu úkonů, ale ten vlak tam (resp. několik set až tisíc metrů za tím místem) přeci čeká úplně zbytečně. Stačí opláchnout mašinu wapkou, nejvýš ještě "pro pořádek" stáhnout data z rychloměru, dát fírovi dýchnout případně ho vystřídat a souprava může jet s jakžtakž přijatelnou sekerou dál...
Btw. neví prosím někdo zda má některá 371 ETCS?