Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva dělníci nepřežili srážku s vlakem na trati u Lovosic

U Lovosic porazil vlak EC dva železniční dělníky, oba střet nepřežili. Provoz na trati do Ústí nad Labem musel být na dvě hodiny zastaven, po čtvrté hodině se ho podařilo obnovit alespoň po jedné koleji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deleter

Hrůza

pár dnů do důchodu a takové neštěstí.:-(

0/0
21.10.2010 10:27

lipan z coridy

je pravda

!!je pravda že většina těchto dělníků co se motají při opravách v kolejišti tak o nich kolikrát strojvedoucí  neví a oni nejsou vůbec označeni a uskakují na poslední chvíli před lokomotivouRv

0/0
21.10.2010 9:56

kacaba82

strašné příspěvky

Vůbec nechápu jak něco takového sem můžete napsat. Byli to dva lidské životy. Nikdo z Vás je neznal a tak tu plácáte nesmysli. Jste opravdu, tak hloupý?

0/0
21.10.2010 8:43

Rob Halford1

Viamont?

Viamont? To asi pan bývalý ministr dopravy za ODS zahlazuje stopy.

0/0
20.10.2010 20:51

Duke-Nukem

Re: Viamont?

;-D

0/0
20.10.2010 21:31

;;;

090/091 ...Prokletá trať

0/0
20.10.2010 18:26

paprna

Dozor

A copak asi delal dozor?

0/0
20.10.2010 17:27

Mahathma

je to nutné

No práveže je nutné všetko nafotiť, dať dýchať "fírovi", skontrolovať všetky záznamy (či použil rýchlobrzdu, či neprešiel na červenú), zohnať náhradného strojvodcu a vymeniť starého, a kým sa to všetko spraví, ubehnú dve hodiny...

0/0
20.10.2010 17:25

Ahasver

mhmm

Dost dobře nechápu, proč po sražení člověka musí postižený vlak zůstávat na místě. Když je to civil, je to vždy jen a jen jeho vina, v případě dělníků kteří jsou v obvodu dráhy oprávněně může nést vinu i někdo další, rozhodně ale ne fíra který je přejede. Jasně že je třeba na místě MU provést spoustu úkonů, ale ten vlak tam (resp. několik set až tisíc metrů za tím místem) přeci čeká úplně zbytečně. Stačí opláchnout mašinu wapkou, nejvýš ještě "pro pořádek" stáhnout data z rychloměru, dát fírovi dýchnout případně ho vystřídat a souprava může jet s jakžtakž přijatelnou sekerou dál...

Btw. neví prosím někdo zda má některá 371 ETCS?

0/0
20.10.2010 17:12





Najdete na iDNES.cz