Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obézních lidí v Česku přibývá, pojišťovny šetří na jejich léčbě

Stále více lidí v Česku bojuje s desítkami kilogramů navíc. A na vině není jen slabá vůle nebo špatné stravovací návyky. Pojišťovny kvůli krizi také utáhly kohoutky a na operaci zažívacího ústrojí, která v extrémních případech často bývá jediným řešením, se dostane jen zlomek pacientů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr88

Už se zase hledá

nějaký problém. Kolik například stojí, léčba řidiče, který se rozmlátí na cucky. Kolik stojí adrenalinové sporty a další. když ono je nejlepší ukázat na tlustý a říci, ať si všechno platí sami.

0/0
20.10.2010 13:51

Hillar

Re: Už se zase hledá

Ti tlustý jsou jen pro srandu okolí ;-D ty jejich faldy ;-D a jen žerou Rva znova  žerou Rv

0/0
20.10.2010 16:27

ichabod.crane

důsledek konzumace junk-food

0/0
20.10.2010 12:10

Nahlas se ti směju

Re: důsledek konzumace junk-food

Nejen, ale i.

0/0
20.10.2010 12:12

Deleter

Re: důsledek konzumace junk-food

"Jen si dej ještě plátek sekané, byla ve slevě!!!"

0/0
20.10.2010 15:00

Lvy

Hlavně, že dotujeme zemědělce...

Kdy už konečně skončí ten absolutní nesmysl s dotacemi do zemědělství?? Kdyby stejné peníze šly do zdravotnictví, tak se to všem bohatě vrátí a budeme zdravější, takhle jsou potraviny skoro zadarmo a navíc jen to rozdělování dotací živí tisíce úředníků, kteří by místo toho mohli třeba opravovat cesty.

0/0
20.10.2010 11:41

velkej_prut

Re: Hlavně, že dotujeme zemědělce...

Právěže navzdory dotacím potraviny jsou poměrně drahé a navíc kvalitní potraviny se od nás vyváží pryč. Což je absurdní. Daňoví poplatník na ně zaplatí dotaci a pak je ani neuvidíRv

0/0
20.10.2010 11:44

Lvy

Re: Hlavně, že dotujeme zemědělce...

No drahé nebo levné, to záleží na úhlu pohledu, ale jinak naprostý souhlas. Jinak kdyby se zrušilo plno nesmyslů a úřadů, byly by nižší daně a tím pádem i levnější potraviny a vyšší mzdy, ale na to Evropa přijde až ten průšvih bude mnohem větší než je...

0/0
20.10.2010 11:51

p.erk

Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

Jinak-jsem proti tomu aby se z mých peněz platilo "léčení" tlustochů. At si to platí sami z toho ,co ušetří na žrádle!;-O

0/0
20.10.2010 11:38

velkej_prut

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

Já jsem proti tomu aby se z mých peněz platila léčba kuřákům. Obézní jsou proti nim marginální výdaje

0/0
20.10.2010 11:45

Nahlas se ti směju

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

To je hezký výkřik, ale na své atraktivitě ztrácí v okamžiku, kdy by ses dozvěděl všeobecně známý fakt: náklady spojené s léčbou chorob způsobených kouřením jsou dlouhodobě plus mínus srovnatelné s výnosem ze spotřební daně z tabákových výrobků, kterou kuřáci zaplatí. Jinými slovy, kuřáci si svou léčbu v podstatě financují.

.

Pokud tedy říkáš, že nechceš, aby se s veřejných peněz platila léčba kuřáků, jedním dechem bys měl dodat, že zároveň nechceš, aby peníze ze spotřební daně z prodeje tabákových výrobků byly příjmem státního rozpočtu.

0/0
20.10.2010 11:50

velkej_prut

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

To je právě ten nesmysl, který jsi ještě nestačil odhalit. Náklady na léčbu kuřáků jsou docela masivní a zdaleka nejde jen o léčbu rakoviny a jen o léčbu. Problém je v tom, že velká část těch nákladů jde z jiného balíku a jsou dlouhodobějšího rázu takže nejsou na první pohled vidět. Blábol o výhodnosti kuřáka pro stát byl vyvrácen již za král klacka. Aby tomu tak bylo musela by být daň několikanásobně vyšší ale pak by se zase víc pašovalo takže výběr by ani nemusel vzrůst.R^

0/0
20.10.2010 11:54

Nahlas se ti směju

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

"Náklady na léčbu kuřáků jsou docela masivní a zdaleka nejde jen o léčbu rakoviny a jen o léčbu." - Nic takového neuvádím.

"Blábol o výhodnosti kuřáka pro stát byl vyvrácen již za král klacka." - netvrdím, že kuřák je pro stát výhodný.

.

Tvému příspěvku a jeho návaznosti na můj nerozumím. Píšeš o něčem jiném než já, uvádíš výroky, které jsem nenapsal a polemizuješ s nimi, tedy sám se sebou.

0/0
20.10.2010 12:08

velkej_prut

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

Reaguji správně. Kuřáci si svoji léčbu nezaplatí poněvadž je třeba do toho započítat nejen léčbu rakoviny ale i ostatní položky z kouření vyplývající

0/0
20.10.2010 12:10

Nahlas se ti směju

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

Před dalším opakováním tohodle nesmyslu si několikrát po sobě a pozorně přečti, co jsem napsal.

.

Polemizuješ s něčím, co jsem nenapsal. Polemizuješ s tím, co sis vymyslel. Polemizuješ sám se sebou. Už?

0/0
20.10.2010 12:12

tmf

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

když je kouření tak prodělečné proč není zakázáno. Nemyslím zákaz v hospodě a na zastávce, prostě zákaz dovozu, výroby a prodeje tabákových výrobků.

0/0
20.10.2010 12:45

Nahlas se ti směju

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

Proč se mě na to ptáš?

0/0
20.10.2010 12:52

Deleter

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

Ptá se pruta. Velkýho. Což je zbytečnost. Velká. Prut neví a vědět nebude.

0/0
20.10.2010 15:02

p.erk

Re: Zajímavé že řvou lékaři kteří se na bandážích žaludků pakují

Nemoci které si lidi způsobují špatným životním stylem jsou valstně přínosem pro ostatní, jejich léčení kompenzují spotřební daně, a to že kuřáci, pijáci a tlustoši jdou dřív do kytek je velké plus pro penzijní fondy, tedy pro všechny, kdo se chtějí dožít vyžšího věku.

0/0
20.10.2010 11:55

lokut99

Obezita?Ano,u jistých

U jistých lidí, jenž pobírají dávky a vybydlují byty(pardon,multikulturně nás obohacují), u těch je obezita opravdu problém a já takové jedince potkávám každý den. Je vidět, že diskriminace zašla opravdu daleko, protože tito "chudáčci" jsou tak diskriminovaní, že začali tloustnout;-D

0/0
20.10.2010 11:26

suzuki

to jsou ty

levny lahvace

0/0
20.10.2010 10:42

Darask

Teřichy

se odstraní prací, nikoliv demonstracemi a stávkováním :-P

0/0
20.10.2010 10:36

Hufo

pokud to není genetický problém

není co řešit. chceš být tlustej? tvoje volba, ale pak nic nechtěj po doktorech, až budeš mít kvůli váze problémy. a nebo si všechno zaplať.

pokud někdo nemá v háji klouby, může klidně doma rotovat na rotopedu, pokud nechce vylízt z baráku a jít cvičit, je třeba na vesnici kde nic není. známej takhle shodil 20 kilo za půl roku a to se moc nehonil.

0/0
20.10.2010 10:29

untermenschvonsocdem

obezní člověk si za svou visaž a zdravotní problémy

muže sám, proto navrhuji priesnitzove lázne ( 3xdenne studené stŕiky) spojené s kálením dřeva v krásnem prostředí jesenicka a samozřejmé bez spolučasti pojišťovny!!

0/0
20.10.2010 10:23

Levicový populista XIII.

Re: obezní člověk si za svou visaž a zdravotní problémy

Pán je zřejmě veliký labužník, když je schopen mluvit o kálení dřeva ;-D;-D

0/0
20.10.2010 10:33

Fantox

každý si za to může sám

každý člověk (až na ojedinělé vyjímky), si za obezitu může sám. Nikdo přece nikoho nenutí, aby pořád jen jedl a nic nedělal! takže nevidím jediný důvod, proč by pojištovni měli těmto lidem něco platit, ať si náklady na léčbu a operace každý platí sám! ;-) A ještě něco: Nechápu ty  extrémní případy (např. 250Kg a víc) že s tím něco nedělají, když mají třeba 150Kg, že to nechají dojít do takovýchto extrémů. mě kdyby takto extrémně narůstala váha, tak bych se všemožně snažil s tím něco udělat! a oni prostě jedí dál, a takhle to dopadá:-)

0/0
20.10.2010 10:22

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

Naprostý souhlas.

Na druhé straně je pravda, že někteří z těch extrémně obézních lidí, jsou psychicky nemocní. Takže tam jsem pro proplacení psychiatrické léčby.

0/0
20.10.2010 10:24

Deleter

Re: každý si za to může sám

To byla v bedně baba, co večer sežere dvě kuřata a zapije to flaškou oleje. Neuvěřitelný.

0/0
20.10.2010 10:26

cufir-mufir

Re: každý si za to může sám

Holina Plowsková ? ;-D

0/0
20.10.2010 10:28

cufir-mufir

Re: každý si za to může sám

jistě a sportovec si bude sám platit operaci kolene, protože ten sport nedělal z donucení, ale z vlastní vůle...

Operaci nádoru tlustého střeva si také budeme platit sami, protože si zato můžeme sami, nikdo nás přeci nenutí jíst to co jí způsobuje...

Všechny prohlídky a zákroky u lékaře si budeme platit sami, protože kdo nás nutí tam chodit?

Bože, ty jsi hloupý až to není hezké....

0/0
20.10.2010 10:27

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

Hloupý je ten, kdo píše absurdní nesmysly. A to autor vlákna neudělal. Ty čtu ve tvém příspěvku.

0/0
20.10.2010 10:33

cufir-mufir

Re: každý si za to může sám

ne, je to analogicky naprosto shodné... Můžeš si zato sám? Ano, zaplať si to... Nic jiného z toho neplyne...

Neboj, dojde i na tebe...

0/0
20.10.2010 10:39

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

V pořádku. Nevidíš v tom rozdíl. To nevadí.

0/0
20.10.2010 10:40

cufir-mufir

Re: každý si za to může sám

ne, zaviníš si nemoc nebo zranění? zaplať... jaký je v tom rozdíl, zda jde o rakovinu, zlomeninu nebo obezitu? nemoc jako nemoc... to vy si stále myslíte, že v tom je nějaký rozdíl...

0/0
20.10.2010 10:41

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

A tlustí oslové hýkají...;-D

0/0
20.10.2010 10:44

cufir-mufir

Re: každý si za to může sám

tlustý nejsem, ale na rozdíl od tebe mám mozek a dokážu se zamyslet nad souvislostmi. Ty bohužel jen z nějakého důvodu nemáš rád obézní, tak se jim chceš nějak pomstít... proč ne... tvůj boj...

0/0
20.10.2010 10:49

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

Proč bych se chtěl mstít?

Jen vidím věci racionálně a nezatížené nějakou falešnou morálkou a falešným soucitem.

0/0
20.10.2010 10:51

cufir-mufir

Re: každý si za to může sám

ale vždyť to je v pořádku... stejně tak já... jen analogicky považuji za správné vyjmenovat všechny možnosti... není v tom rozdíl... to co si zaviníš sám, zaplatíš... v pořádku... ale aplikovat toto jen na "úzkou" skupinu lidí je prostě hloupé a dětinské...

0/0
20.10.2010 10:53

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

Hloupé a dětinské je vidět věci tak přímočaře, jak je vidíš ty. Zaviníš = platíš.

Já to vidím v širších souvislostech.

0/0
20.10.2010 10:54

cufir-mufir

Re: každý si za to může sám

to právě nevidíš... pokud by tomu tak bylo, nemohl bys psát takové nesmysly...

0/0
20.10.2010 10:58

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

Sám voláš po argumentech a píšeš tyhle bezobsažné výkřiky. Příznačné... ;-D;-D;-D.

0/0
20.10.2010 11:03

zog

Re: každý si za to může sám

Tak se racionálně zamysli nad tím kolik stojí pojišťovny léčba druhotných následků obezity jako jsou výměny kloubů, operace srdce a spousta dalších. Tomuto by se dalo předejít poměrně jednoduchou a levnou operací žaludku. Už dlouho pozoruji tvé výroky pod tímto nickem a dáváš o sobě jasně najevo jaký jsi ubohý a pomatený primitiv.

Tipuji na voliče dělnické strany.

0/0
20.10.2010 11:11

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

"Už dlouho pozoruji tvé výroky pod tímto nickem... Tipuji na voliče dělnické strany" - těma dvěma větama si slušně protiřečíš. Pokud mě něco jako ty má za primitiva, jsem jím rád ;-)..

.

Ale k věci: Pokud uměl číst pozorně, věděl bys, že nikde nikomu nezakazuju ani nevyjadřuju souhlas s tím, aby obézním lidem byly zakázány bandáže žaludku. Píšu něco jiného.

0/0
20.10.2010 11:17

redi

Re: každý si za to může sám

protože v tom není rozdíl

0/0
20.10.2010 10:41

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

Rozdíl je tam naprosto zásadní.

.

Kondiční sport je pro jedince i společnost jednoznačně přínosný. Obezita není ničím přínosná jak pro jedince, tak pro společnost a obému jednoznačně škodí. Proto je pro společnost celkově smysluplné a přínosné přispívat na léčení zranění plynoucích z prospěšné činnosti na úkor škodlivé.

0/0
20.10.2010 10:50

cufir-mufir

Re: každý si za to může sám

aha... tady je argument... konečně...

.

a kdo nám nadefinuje, co je a co není prospěšné? Věřím, že obezita je prospěšnější... více utratíte za jídlo, za oblečení a dříve umřete... tedy zcela logicky obézní kuřák, který žije do 62let je možná prospěšnější než šlachovitý sportovec, co bude 40 let čerpat starobní důchod a chodit po operacích kyčelních kloubů, očí atd...

Ale je to jen jeden pohled... Samozřejmě z dalšího pohledu to bude třeba obráceně, ale kdo to definuje? hmmm... Takže nic...

0/0
20.10.2010 10:56

Nahlas se ti směju

Re: každý si za to může sám

Vymýšlíš si naprosté nesmysly jen abys podpořil svůj omezený názor.

Pokud bys alespoň náznakem tušil něco o problematice, o které píšeš, věděl bys, že obézní lidé jsou v drtivé většině případů silně podvýživení. Tedy trpí nedostatkem živin, jídla.

A to, že utratí více za oblečení je také přání otcem myšlenky, že? U nás tedy třeba košile velikosti 56 nestojí více než košile velikosti 48. Ve velkých velikostech je i o hodně menší výběr, člověk tedy často nesežene a nekoupí, co by chtěl. Atd.

.

Jaký nesmysl vytáhneš dál?

0/0
20.10.2010 11:02

JendaV

Re: každý si za to může sám

Trpí nedostatkem živin, ale ne jídla.

0/0
20.10.2010 11:28

JendaV

Re: každý si za to může sám

Podle mě má pravdu. Když vyjmout z pojištění jednu věc, za kterou si člověk může sám, proč nevyjmout všechny? Ale kdo to určí? Kdo to ví?

0/0
20.10.2010 10:44

cufir-mufir

Re: každý si za to může sám

Nahlas se ti smeju to ví... ten vám to řekne přesně... zřejmě to budou všechny nemoci, které se ho netýkají... Asi by koukal, kdyby takový list existoval a najednou by si musel platit operaci kolene, když se zranil při fotbalu, protože si to zavinil sám... Najednou by to bylo nespravedlivé... no nic... diskuze s člověkem bez logických a věcných argumentů nemá smysl... končím...

0/0
20.10.2010 10:47





Najdete na iDNES.cz