Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nezabrala výzva ani 3,5 milionu, malá Anička zůstává nezvěstná

Do nedělního poledne se policii ohledně pohřešované Aničky nikdo neozval. Právě do té doby nabídl její otec Miloš Janatka možným únoscům 3,5 milionu korun za propuštění. Pátrání po devítileté dívce tak pokračuje už pátý den.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Další

Podle nejnovějších zpráv byla unesena další holčička také blonďatá.

0/0
19.10.2010 8:40

xxy

Re: Další

Dle toho, co bylo vidět v televizi a videu, policie sice hledá, ale policajti v úhledném šiku pochodují pěšinami v prostoru, který je hustý, neprůchozí, nepřehledný. Vypadá to, že žádný z nich radši nechce nic najít. Když se ztratily 2 děti na Moravě, prošli policajti pozdější místo nálezu 3x, až je pak našel houbař po roce ve spacáku. Když hledali mladou Neffovou, psalo se, že tlející podzimní listí překryje pachovou stopu. Kdyby jim manžel neřekl, kde se nachází, byli by bez šance. Určitě tam někde je, bohužel. Copak asi dělá ten magor Robin z Kmetiněvse ?  

0/0
19.10.2010 11:40

babacek

Re: Další

Dle reportérů ČT chodí na terapii, ale sám jeho lékař říká, že pokud přestane chodit ( léčba je dobrovolná ) může a nejspíše i bude čin opakovat. Doporučuje kastraci.

0/0
20.10.2010 8:18

Létající švec

skandalni

dnes propustili z vazby spicky ruske mafie....duvod? Skoro zadny

0/0
18.10.2010 19:43

babacek

Anička

iDnes již to zařadilo ze zpráv do černé kroniky tedy již to asi začíná být málo skandálně–bulvární. ;-(

Uznávám však, že je to čím dál více zamotané a nebude asi jednoduché tuto záhadu zmizení vyřešit. Dost možná se stane dalším pomníkem v historii pohřešovaných. To však rodičům rozhodně nepřeji. I když píši tyto řádky tak mě je těsno na duši jak teprve musí být jim a Aničce která je již několik dnů bez svých rodičů. ;-(

0/0
18.10.2010 8:50

bitkar

rocne se ztrati

mnohho deti. - desitky az snad stovky. Nechapu, proc zrovna toto se ma medializovat. Jen protoze ma nekdo 3.5 mega na vykupny nebo proc? Ma to proste resit policie a ne z toho delat medialni kampan, aby se media nazrala.

Nechci bejt hnusnej, ale zijeme v hnusnym svete a myslim, ze sance jsou minimalni. Pravdepodobne uz neni koho zachranovat. Bohuzel se to stava a preji rodicum, aby je to poznamenalo co nejmene. Samozrejme si preju, aby ji nasli.

0/0
18.10.2010 8:37

Calinda

Re: rocne se ztrati

Máte naprostou pravdu, že se ročně ztratí stovky dětí, ale nechápu, proč Vám vadí, že zrovna tento případ je tak medializován, já jsem naopak ráda, protože větišna příspěvků a reakcí ukazuje na to, že nejsme až takové hyeny, jak to někdy vypadá. A třeba to taky pomůže k tomu, že někteří rodiče si konečně uvědomí, že děti se musí hlídat, znám osobně rodiny dětí, kteří pustí samotné ven třeba 5-6 leté děti a vůbec jim nedochází, že se něco může stát. Třeba jim to teď některým dojde, v tom případě je to ku prospěchu.

0/0
18.10.2010 8:48

bitkar

Re: rocne se ztrati

tezko rict, jestli si to takovy lidi, jaky jste popsala, uvedomi. Ale mate pravdu - kez by.

0/0
18.10.2010 9:04

babacek

Re: rocne se ztrati

Právě díky médiím se podaří mnohé nalézt a mnohé kriminální případy objasnit.  

0/0
18.10.2010 8:52

opportunity

Re: rocne se ztrati

R^

0/0
18.10.2010 9:38

pan.gumidek

Re: rocne se ztrati

ach jo. další tele. Dej sem odkaz na ty stovky devítiletých dětí, které už nepřišli ze školy domů. Ony to totiž nejsou ani ty desítky. Kdybys tomu nerozuměl tak pes je zakopán v tom, že ty ztracené děti jsou převážně teenageři utíkající z domovů a z ústavů. chápeš ?

0/0
19.10.2010 1:56

mira778

teda ale snad si nikdo

nemyslel ze se nekdo na tu nabidku ozve. vzdyt musi byt kazdymu jasny ze by zadnejch 3,5 milionu nedostal akorat by ho tak poslali do bane a otec by si na nej jeste odplivl. je jasny ze se neni cemu divit ale taky je jasny ze ten clovek by musel byt uplnej primitiv kdyby takovy nabidce uveril a nebo opravdu meli nejake problemy o kterych nic nevime protoze jinak nevim jak si takovou nabidku vysvetlit.

0/0
18.10.2010 7:56

mira778

beztak ji nekdo zatah

do auta a odjel. je to divny kdyz najdou batoh a veci pohazeny. to vypada jak kdyby pred nekym utikala odhazovala veci a ten clovek ji dohonil a zatahnul do auta. to nemaji nejaky stopare ktery by podle stop poznali co se na miste cinu stalo? kazdopadne je to hrozny.

0/0
18.10.2010 7:53

ValentinaRossi

Re: beztak ji nekdo zatah

V nekterych rubrikach to delam i ja, ze pisu, aniz bych si precetla clanek nebo neco s tim souvisejici, ale zrovna v tomto pripade (nejedna se totiz o Revue ani Onu :-) ) bych se byt vami vyhnula vytvareni nejakych scenaru a spekulaci, kdyz je zrejme, ze o tom vlastne vubec nic nevite. Jiz nekolik dni je znamo, ze veci nebyly pohazene, ale ukryte po drevotriskovou deskou ;-).

0/0
18.10.2010 8:11

babacek

Re: beztak ji nekdo zatah

To již je pouhé slovíčkaření.

0/0
18.10.2010 8:56

ValentinaRossi

Re: beztak ji nekdo zatah

No to neni, vy nevidite rozdil mezi tim, jestli jsou veci pohazene bez ladu a skladu (to by odpovidalo priapadne nejakemu panickemu uteku), nebo jestli jsou uschovane v nejake zahrade pod deskou?

0/0
18.10.2010 8:57

babacek

Re: beztak ji nekdo zatah

Vzhledem k tomu, že často mediální zprávy bývají nepřesné tak dle mě pro pouhé pozorovatele tato věc skutečně nepodstatná. To je podstatné pro kriminalisty.

A pak některé zprávy první hovořily o batohu a mnohem později a dalších věcech.

0/0
18.10.2010 9:01

ValentinaRossi

Re: beztak ji nekdo zatah

Ja moc nechapu ten prispevek... samozrejme, ze je to podstatne pro kriminalisty, protoze ti to vysetruji, ctenari a diskuteri na iDnesu nikoliv. Nicmene pokud uz se zde najdou smelci, kteri konstruuji vlastni teorie, meli by alespon vychazet z tech samych znamych faktu, z kterych vychazeji i vysetrovatele, jinak je to jen placani do vody, nemyslite? Ja jen nechapu, kdyz uz se to propira od stredy, ze se tu stale najdou lide, kteri pisi o tom, ze veci byly pohazene, nebo ze byly zakopane... Pak necemu verte, kdyz to projde takovouhle upravou...

0/0
18.10.2010 9:09

babacek

Re: beztak ji nekdo zatah

Nevím jak kdo, ale já ten případ celkem sleduji z pozice člověka který má rád děti, má děti a nedokáži si představit co musí rodiče a samozřejmě i dítě prožívat.

Včera hovořil šéf kriminalistů v TV kde naopak žádal na veřejnosti třeba i spekulace. On i naprvní pohled spekulativní názor může se ukázat jako opodstatněný.

0/0
18.10.2010 9:14

ValentinaRossi

Re: beztak ji nekdo zatah

Nezlobte se, ale tady nejde o vas pohled, zacali jsme o tom, ze tu diskuter psal, jak veci byly pohazene a ze chudak holka asi musela utikat a tohle vsechno odhazovat. Ja mam deti rada take, ale pro podstatu nasi diskuze to je irelevantni. Jde o to, jak tu nekteri lide pracuji s informacemi. A pokud se bude spekulovat na zaklade neceho, co si nekdo vymyslel nebo slysel z druhe ruky (zakopane veci, pohazene veci), myslite, ze treba policii pomuze? To je jako kdyby se hledalo dite dejme tomu cernovlase v cervene sukni a nekdo tu zacal tvrdit, ze to blondate decko v modrych kalhotech, ktere videl cestou domu z autobusu stat na zastavce, bylo stoprocentne ono, a ze je tudiz treba zacit s patranim zrovna tam...

0/0
18.10.2010 9:19

babacek

Re: beztak ji nekdo zatah

Tak jinak. Pro vyšetřovaní to podstatné je ! Pro diskusi nikoliv.

U popisu by to ovšem mohlo být skutečně závažné. Není však vyloučeno, že tato hezká blonďatá holčička je již teď černovláska.

Jinak já zde píši pouze svůj osobní názor a postoj a nikoliv odborný kriminalistický výklad.

0/0
18.10.2010 9:27

ValentinaRossi

Re: beztak ji nekdo zatah

No, ja uz nevim, jak vam to napsat... mne prijde, ze porad nechapete, o co mi jde. Mne je jedno, ze si tu lide vytvareji vlastni scenare, obraznosti se meze nekladou, ale proc nevychazeji se znamych informaci? Proc jsou schopni i nekolik dni po uvedeni informace, ze veci nebyly pohazene, ale ukryte v zahrade pod deskou, ve svych spekulacich vychazet z toho, ze veci byly pohazene nebo zakopane? A ze je to diskuse... no a? To, ze to je diskuse, opravnuje kohokoliv k desinformovani? A pokud nevidite rozdil mezi vecmi pohazenymi a vecmi peclive uschovanymi, pak asi nema cenu se tu dal bavit....

0/0
18.10.2010 9:34

babacek

Re: beztak ji nekdo zatah

Vím oč jde.:-)

Jde o to aby se psalo jen a jen pouze o tom co je uvedeno v článku a nikdo neodbočoval nebo nenazýval věci jinak než je uvedeno.

I slovní nuance jsou nepřípustné.;-)

0/0
18.10.2010 9:38

Lucipherka

Re: beztak ji nekdo zatah

tak to přece není, jde jen o to, aby lidé nepřekrucovali již známé informace!!! To tu taky můžu napsat, že se to vůbec nestalo v Tróji a potom je ta diskuze ale uplně k ničemu.

0/0
18.10.2010 9:45

Lucipherka

Re: beztak ji nekdo zatah

jenže lidé, co to čtou, z toho můžou být zmatení. Když si každý napíše dle svého názoru jinou verzi,tak tu za chvilku budeme mít tisíc nesmyslných verzí a lidé nebudou vůbec vědět, co z toho je pravda a co jen holý nesmyslný výplodek člověka, který dle svého názoru nepíše "kriminalistický výklad". Každý ať pracuje s tím, co je známé, a o zbytku už můžeme diskutovat.

0/0
18.10.2010 9:37

babacek

Re: beztak ji nekdo zatah

Tak já nemám velké iluze o lidech. Mnozí skutečně zmatení jsou. Bohužel! 

Pokud by tomu tak nebylo mnohé z naši minulosti by již bylo dávno napraveno.

0/0
18.10.2010 9:40

ValentinaRossi

Re: beztak ji nekdo zatah

Ano, presne... :-). To je jako ticha posta, clovek neco rekne a na konci z toho vyleze neco uplne jineho... Neco se napise a najedou si to lide pretvori k obrazu svemu. Rikam si, cim to je. Jestli ti lide maji vlastni scenar a pod jeho optikou ctou clanky a ignoruji znama fakta, nebo jestli proste nejsou schopni chapat psany text a pracovat s informacemi...

0/0
18.10.2010 9:44

babacek

Re: beztak ji nekdo zatah

Já předpokládám, že lidé nemají hlavu jen proto aby jim nepršelo do krku a tedy si umí informace porovnat. A tak klidně napíši pokud mám ověřenou jinou informaci něž píše jiný diskutér, že se spletl a nebudu to dále pitvat. A tečka. :-)

0/0
18.10.2010 9:50

ValentinaRossi

Re: beztak ji nekdo zatah

No, nekteri ji asi jenom k tomu maji... Mimochodem ja nic nepitvam, udelala jsem to, co jste napsal, upozornila jsem, ze diskuter uvadi nepravdive informace, a co se stalo? Zacal jste tu se mnou polemizovat, ze slovickarim :-), pritom take pouzivate variantu, ze veci byly pohazene...

0/0
18.10.2010 9:53

babacek

Re: beztak ji nekdo zatah

Jak již jsem uvedl, tak některé informace skutečně poházení některých věcí definovaly. Tedy mohou to být i záměrně uvedené informace od kriminalistů aby nějaký dement nezačal napodobovat. Ne vše lze uvést s přesností do médií.

Mě to jako slovíčkaření přišlo a tedy pokud se tě to nějak dotklo tak se omlouvám.

0/0
18.10.2010 9:58

ValentinaRossi

Re: beztak ji nekdo zatah

Nic takoveho jste neuvadel, prectete si, prosim, co jste zatim napsal. Uvadelo se to nekdy ve stredu, hned ve stredu vecer uz se ale vedelo na zaklade Mediafaxu (tusim), ze ty veci byly ukryte. Co jste chtel rict vetou, ze to mohly byt zamerne uvedene informace, aby nejaky dement nezacal napodobovat, mi nejak unika... A slovickareni je trosku neco jineho, nez opravovat zastarale informace informacemi aktualnejsimi.

0/0
18.10.2010 10:07

babacek

Re: beztak ji nekdo zatah

Poházené věci a batoh může být jen falešná stopa která má policii nasměrovat jinam. Věřím, že i tuto možnost kriminalisté prověřují.

0/0
18.10.2010 8:55

k o z a k 5 2

a co mobil ?

děvče nechají chodit takovou cestou a ani jí nedají mobil , kdyby něco potřebovala

0/0
18.10.2010 7:43

Calinda

Re: a co mobil ?

Mobil měla, našel se vypnutý v batohu.

0/0
18.10.2010 7:44

k o z a k 5 2

Re: a co mobil ?

aha, no , tak by si měli vyžádat pohyb mobilu před vypnutím ,

0/0
18.10.2010 7:46

babacek

Re: a co mobil ?

Jsem si jist, že to napadlo i kriminalisty. Pokud však máš pochybnosti můžeš se ze svou motivací na policii obrátit. Sami žádají občany aby se aktivně zapojili.

0/0
18.10.2010 8:58

oracle29

Proč nepoužili včas psovody dokud bylo podle čeho hledat

Varianta A Bezdomovec nemá auto, ať už ji kontaktoval z jakéhokoliv důvodu nemohl s ní běhat po městě jen tak, musel ji znehybnit a pak nějak přepravit z oblasti - vozík nebo něco podobného by si musel sehnat. Přemístil by se do oblasti bez lidí - břeh řeky, nepřístupné místo apod v dosahu několika kilometrů.

Varianta B auto je k dispozici Buď to mohli být

- ukrajinský dělníci, kteří na místě přespávali nebo 

- organizovaný únos (vzhledem k tomu že nikdo nechce výkupné možná vyřizování účtů)???

0/0
18.10.2010 7:11

oracle29

Re: Proč nepoužili včas psovody dokud bylo podle čeho hledat

Pokud ji v oblasti nenašli psi pak mě napadají ještě hluboké studny.

0/0
18.10.2010 7:22

be kind to czech neoliberalist

Re: Proč nepoužili včas psovody dokud bylo podle čeho hledat

Neinteligente, psovodi byli nasazeni hned ve středu v podvečer.

Pes našel batoh a tu láhev.

Přemýšlej než něco napíšeš, akorát se ztrapňuješ.

http://zpravy.idnes.cz/stovka-policistu-hledala-devitiletou-anicku-ktera-zmizela-mezi-chatkami-1qe-/krimi.asp?c=A101013_204550_krimi_jba

0/0
18.10.2010 7:32

oracle29

Re: Proč nepoužili včas psovody dokud bylo podle čeho hledat

Dle slov psovoda z (z tisku) bylo již místo rpošlapáno tolika lidma že psi nemohli už nic najít.... Inteligente sečtělý.

0/0
18.10.2010 7:40

be kind to czech neoliberalist

Re: Proč nepoužili včas psovody dokud bylo podle čeho hledat

To pak nechápu jak pes mohl najít batoh a to pití.

0/0
18.10.2010 7:46

oracle29

Re: Proč nepoužili včas psovody dokud bylo podle čeho hledat

To bude asi tím že stopu držel jen krátce

0/0
18.10.2010 7:55

be kind to czech neoliberalist

Re: Proč nepoužili včas psovody dokud bylo podle čeho hledat

Takže ty si myslíš, že jsi chytřejší než všichni cajti z kriminálky, co tohle vyšetřování vedou, dohromady ? ;-D

0/0
18.10.2010 7:59

Calinda

To vypadá,

že jí opravdu někdo naložil do auta, akorát mi tam nehraje ten batoh a pití, pochybuji, že pokud by se jednalo o únos, tak to musela být bleskovka a těžko by se únosce zdržoval tím, že bude hledat místo k ukrytí batohu. Na bezdomovce nebo feťáka se mi to nezdá, protože ten by jí určitě neschoval tak úkladně, že by jí důkladné policejní pátrání i pátrání dobrovolníku po několika dnech nenašlo. Jestli ovšem bylo opravdu důkladné... Říkali, že v okolí je množství hlubokých studen, zajímalo by mě, jestli prozkoumávali i ty studny.

0/0
18.10.2010 6:59

medabzuk

pokud ji nekdo unesl a policie ho vypatra

(a nedej boze ublizil), tak predpokladam, ze vzhledem k absenci trestu smrti v tomto state nedostane nic jineho nez dozivoti

0/0
18.10.2010 5:41

babacek

Re: pokud ji nekdo unesl a policie ho vypatra

Trest smrti by byl jen vysvobozením. To co by taková bestie zažívala den co den bych nepřál ani největšímu nepříteli.

0/0
18.10.2010 9:05

joyFX

jestli ji za pár týdnů najdou

v jedné z těch trojských chatrčí (což předpokládám), tak navrhuji červíčka rozpůlit Rv

0/0
18.10.2010 1:16

LUBr.doktorka_bačkorka

Bohužel v tomto státě existují všechna práva s nějakým

"ALE" Takže, je sice možné zakládat právnickou osobu, "Občanské sdružení", ale ne se zaměřením, něco jako domobranu, či občanskou hlídku. Takové brlohy, jako je okolí kde se holčička ztratila, by měli lidi mít právo prohledat a zamapovat si, kdo se tam ochomítá.

0/0
18.10.2010 0:36

;;;

Re: Bohužel v tomto státě existují všechna práva s nějakým

ochomÝtá

0/0
18.10.2010 0:53

turista-

Re: Bohužel v tomto státě existují všechna práva s nějakým

A to je právě to nebezpečí. Pologramot chce zakládat domobranu. Ještě že se to nesmí.

0/0
18.10.2010 1:32





Najdete na iDNES.cz