Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie chce koupit dva nové vozy Audi, aby lépe ochránila Klause

Policie plánuje koupit dva vozy Audi, které by využívala při ochraně prezidenta. Cenu a přesný model aut nechce policie z bezpečnostních důvodů prozradit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dusan321

Usmevna starost

Libi se mi jak se vsichni staraji o to kdo a za kolik dostane puvodni auta. Vzhledem k tomu, ze jsou pancerovane tak jejich prakticka pouzitelnost je velmi blizka nule, takze zadne prodejni terno to opravdu nebude. ;-D

0/0
17.10.2010 10:03

Dýzl

Z Trabantu na Hrad....

Zajimavá kariera. Kdysi budoucímu panu prasidentovi stačilo Trábo z DDR, dnes má vládni letku a kolonu aut.

Nechápu, jak má čas ještě cestovat, když je tak zaneprázdněn, myslím, že vytvořil více spisu jako můj oblíbený spisovatel Jack London a Karel Marx dohromady..

0/0
16.10.2010 18:21

cvergl

Tajnosti

to je tajností,jako by po něm někdo šel.

Chápu,že je to hlava státu,ale dělat s tím takový ciráty.

Taky by mohla policie zveřejnit kdo a za kolik koupí ty starší vyřazované.To by mohlo být zajímavější.Postaví to do áček,nebo už mají kupce zajištěny?

0/0
16.10.2010 17:45

old fashioned Vince IV..

čtyři audiny by byly lepší, do každého rohu jedna

:-)

0/0
16.10.2010 17:43

_-1-_

Měně by se ty starý, opotřebovaný šunky ....

.... který jsou teď nadbytečný .... docela hodily ;-)

0/0
16.10.2010 16:43

Dýzl

Re: Měně by se ty starý, opotřebovaný šunky ....

A co jeho původní Trábo? Dalo by se natůnovat, dnes je to móda.

0/0
16.10.2010 18:23

holkazdaleka5

Re: Měně by se ty starý, opotřebovaný šunky ....

i ojeta audina je OK.

0/0
16.10.2010 19:14

bobomyl

Superb drncá prohlásil nás nejvyšší a nejchytřejší státník

na návštěvě fabriky která je vyrábí.To bylo na jejich nesmělou otázku proč přijel z Audi.Takže je jasné odkud vítr fouká..

0/0
16.10.2010 16:27

biggles

Re: Superb drncá prohlásil nás nejvyšší a nejchytřejší státník

Je to celkem jedno - Audinu stejně vyrábí ta samá automobilka... ;-)

0/0
16.10.2010 17:20

Typický český hovňousek

Re: Superb drncá prohlásil nás nejvyšší a nejchytřejší státník

Superb ho drncá do zadečku :-P

0/0
16.10.2010 17:24

Létající švec

limuzina

navic limuzina je v kontextu bezpecnosti nejhorsi volba, proto take nejvetsi tunelari (pardon miliardari) pouzivaji pancerove tereni Toyoty  - da se totiz ujet i na polni ceste.

0/0
16.10.2010 15:51

biggles

Re: limuzina

a také po některých horších úsecích D1...

0/0
16.10.2010 16:03

cvergl

Re: limuzina

spíš po celé D1 s menšíma vyjímkama,především v pravém pruhu.

0/0
16.10.2010 17:23

Bílý rytíř

To je tedy problém!

V zemi bují korupce, miliardy mizí v černých dírách, jako je armáda a Senát, státní kasu hlídá ten největší (nechci přijít o dukáty) a tady se řeší nákup dvou auťáků8-o

0/0
16.10.2010 15:44

brutusacek

a

bude na benzín? ;-D

0/0
16.10.2010 15:22

Létající švec

Re: a

pro reditele zemekoule, excelentniho lyzare, odbornika na oteplovani, ekonoma vsech dob -tak bude vzdy na vse a v neomezenem mnozstvi, akorat on to moc nevyuzije, on totiž pouze léta

0/0
16.10.2010 15:29

Létající švec

Palas

tak nakonec je Palas ukecal na tu krajskou audinu? Co za to asi od Policie zada jako protisluzbu? No aspon to ten zlodej nedava z vlastni kapsy. Kdyz uz konecne skoncujem s touto slechtou?

0/0
16.10.2010 15:17

beachside

bože můj,

před kým ho mají lépe chránit nová auta?

0/0
16.10.2010 14:44

danny47

Re: bože můj,

Tak jestli ten článek dobře chápu, tak ty auta nebudou vozit prezidenta (to by je kupoval Hrad) ale jeho ochránku ....! ;-)

0/0
16.10.2010 16:00

volotrk

Kolona

Takovéhle vládní kolony by jste náhodou znovu nechtěli?? Na vládní auta se nadávalo za každého režimu... zapoměli jste??

http://www.tatra700.cz/fotoalbum/archiv/vladni-kolony-cssr/

0/0
16.10.2010 14:42

Létající švec

Re: Kolona

okazalost zabiji duveru v demokracii

0/0
16.10.2010 15:32

volotrk

Re: Kolona

R^R^R^R^

nicméně bych Vaškovi ty dvě Audinky nezáviděl, má je koneckonců kdejaký druhý podvodník v Čechách. Lepší, než aby se tu zase proháněli Zily a prostý lid měl Trabanty.

0/0
16.10.2010 15:38

mpes4

Re: Kolona

proč podvodník? Audi si dnes můžu koupit i jako zaměstnanec...

0/0
16.10.2010 18:02

Kubrt - milovník nálevu

Proboha proč DVĚ ??

To musí mít každá gorila pomalu svoje nebo co ?? Ochranka potřebuje leda rychlé auto s neprůstřelnými skly, neprůstřelnou vestu, vysílačky či nějaké komunikátory a kvalitní zbraň. Nic víc . Jaký další vozový nadstandard ? Na co ? Holt má poslední období, tak co by se žinýroval, nemá už co ztratit .... Občane ty nejlépe nežer, všechno si škrtni a buď vůbec rád, jestli máš ještě práci ....  Věřme, že nám pan Jakl poskytne nějaký odborný komentář, přece tomu nikdo jiný nerozumí ..... ;-(;-€

0/0
16.10.2010 14:30

lajos.bacs

Re: Proboha proč DVĚ ??

tak zrovna blby dve pancerovany audiny za +-14M bych neresil, na to snad jeste mame.

0/0
16.10.2010 14:39

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proboha proč DVĚ ??

jasně, tady se řekne - to jen drobek, jinde se řekne totéž, zase jinde zase totéž - moře se skládá z kapek  .........

0/0
16.10.2010 14:49

lajos.bacs

Re: Proboha proč DVĚ ??

to samozrejme, ale resit tady dve auta za par korun, kdyz existuje dalsich X megapruserutunelumaladomu za miliardy me pripada jako honeni za vlastnim ocasem..

0/0
16.10.2010 14:54

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proboha proč DVĚ ??

ale jistěže jsou jinde šlehy v miliardách, ale s tvým názorem to dopadá přesně jak dopadá - šetřit se bude, ale nejlépe u souseda. Vysvětli to třeba policajtovi, kterému zastavili na služebně teplou vodu, že tohle je přece jen hloupých pár mega.  ..... Jenže jsme v ČR, takže něco platí pro všechny, akorát někteří jsou si rovnější ..... Jde o princip, ne o sumu.....

0/0
16.10.2010 15:00

lajos.bacs

Re: Proboha proč DVĚ ??

ja to vidim jinak. nejde jen o prezidenta, ale vozeni delegaci, reprezentace. soudnymu policajtovi je jasny, ze snizeni platu neni kvuli tem dvoum autum za par drobnejch pripadne podobnym relativne normalnim nakupum. neznamena to snad, ze kdyz se ted stat rozhodne setrit na zamestnancich (soukromy firmy setrej uz par let, ale to je  zrejme v poradku) tak uz se nemuze nic koupit, protoze "vysvetli to treba policajtovi/urednikovi/doktorovi/janevimkomu". to je prece blbost. pokud bychom se ale bavili o tech odmenach v radu stovek tisic policejnim hlavounum za to, ze delaji svoji standardni praci a sedi v kanclu, kdy pak policajti kteri nasadili zivot u magora s granatem dostanou 10K, tak to je skutecne vysmech a k nasrani. ty veci nejsou tak cernobily - setrime, nekoupi se nic za zadnou cenu, tecka.

0/0
16.10.2010 15:12

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proboha proč DVĚ ??

no jistěže s odměnami kancelářskám policajtům v min. destitisicích (zatímco ti, co makali v terénu a pomáhali dotali diplom) je to výsměch. Však jsem taky říkal jedno: Za toto musí policejní prezident okamžitě odvolat daného krajského ředitele a pokud to neudělá, zak musí John okamžitě odvolat polic. prezidenta. Samozřejmě se nestalo nikomi nic - jak říkám moře se skládá z kapek. Megatunely nekomentuju, díky tomu jsou státy tam kde jsou ..... ale i ten megatunel začíná někde na kapkách. Reprezentace ?? Velké množství států je na generace  zasekáno dluhy..... Reprezentovat před někým můžu až poté, co mi nehoří koudel jinde ... Jenže to se reprezentuje, krade, zadlužuje, chodí se do Bruselu vymýšlet koko*iny..... a občane přece to musíš pochopit. V rámci solidarity si budeme půjčovat tak, že si na půjčku musíme sami půjčit. Začínám mít pocit, že poslední normální je snad Radičová ..... Měli dát auto na generálku, na nové prostě není. Rozdíl v penězích půjde na snížení dluhu. Tečka.

0/0
16.10.2010 15:28

lajos.bacs

Re: Proboha proč DVĚ ??

ad ta tepla voda na sluzebne - to je nejaka urban legend, ne? je mozny, ze je nekde poturcenec horsi turka a z vlastni iniciativy prikazal vypnout teplou vodu na sluzebne, ale tohle je ojedinely problem blbce co se boji o zidli a pod tlakem ho napadaj takovyhle hovadiny. zazil jsem i v soukromym sektoru u mezinarodni firmy, kdy sekretarka musela jit vymenit propisky a vzit za ne jiny, asi o 10,-/kus levnejsi. nakonec ho stejne vyhodili, byla to bejvala guma co umela jen plnit prikazy, v krizi si nevedel rady a dely se podobny veci.

0/0
16.10.2010 15:19

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proboha proč DVĚ ??

to není urban legend, to je fakt.

0/0
16.10.2010 15:29

FiS95

Re: Proboha proč DVĚ ??

Vy jste ten trik ještě neprohlédl? VV mají jedno pravidlo. Neotevírej plechovku s červy! Velké tunely nevyšetřují, protože nevědí jestli nenarazí na vlastní lidi. Zato si hledají malé prohřešky konkrétních osob a ty co nejsou si vymyslí. Myslím že když už jde o prezidenta, tak by měl nějakou ochranu mít. Dva vozy proto, že v jednom jede perzident s bodyguardy a v druhém pouze bodyguardi a nikdo neví v kterém.

0/0
16.10.2010 15:06

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proboha proč DVĚ ??

Mě by docela zajímal ten absolutně nevyhovující stav .....

0/0
16.10.2010 15:15

lajos.bacs

Re: Proboha proč DVĚ ??

me taky, ale nedavno jsem v tv videl zabery a v kolone jela A8, jeste ten starsi typ 4D co se delala mezi 94-02. tam bych si umel predstavit ze je duvod k vymene. nevyhovujici stav nejspis znamena moralni zastaralost, mozna ze i pancerovani uz je dnes lepsi nez v aute z te doby. neni tim mysleno ze to nejede a nebrzdi.

0/0
16.10.2010 15:23

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proboha proč DVĚ ??

řešit morální zastaralost a pokrok v pancéřování  budu tehdy, když budu mít alespoň. vyrovnaný rozpočet. Jinak je to socialistická zhovadilost.... Omlouvat si to tím, že jinde jsou přece megazáseky nikam nevede.

0/0
16.10.2010 15:34

lajos.bacs

Re: Proboha proč DVĚ ??

zkuste se na ty veci podivat v sirsich souvislostech, ne jen pohledem domaciho rodinneho rozpoctu. takhle to ve velkym opravdu nefunguje. jakkoliv blbe a nepochopitelne to zni, tech usetrenych par M kc za dve limuziny pro prezidentsky urad nas ve finale muze stat nekolikanasobne vice..

0/0
16.10.2010 15:45

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proboha proč DVĚ ??

ano, ono to "ve velkém" funguje reálně jinak a výsledky můžeme u sebe a kolem sebe (i u jiných zemí) vidět. Vždy´t sami pánové říkají - přece stát nemůže dlouhodobě fungovat jinak, než domácnost, taky nemůže utrácet, když na to nemá .... Toto není investice, toto je prostě spotřeba. Ledaže by to starší auto byla už opravdu "totálka". Čemuž ale nevěřím u vozu, který je garážován, servisován a udržován s TOP péčí a řízen jedním možná dvěma lidmi, kteří nepochybně nevidí volant poprvé po autoškole. To není Felcka, tohle auto nemůže být total out ani po 15 letech - to jedině tehdy, pokud se o to majitel absolutně nestará, což zde neplatí.

0/0
16.10.2010 16:07

Miloš R.

Re: Proboha proč DVĚ ??

Hele, přečti si neco o tom, jak se tvoří ochrana VIP. Zda se, že nemaš o tom, ani tucha...

0/0
16.10.2010 17:53

Dies00Irae

Proč Audi ?

Nechci se zastávat Klause (ani ho zatracovat) ale proč zrovna Audi už jednou vysvětloval.

Prý má nějaké bezpečnostní předpisy, které nemá možnost měnit. A ty předpisy splňuje právě jen Audi a ne třeba česká škodovka. Nějaké neprůstřelné komponenty či co...

0/0
16.10.2010 14:29

holkazdaleka5

Re: Proč Audi ?

podle statistik je to take nejmene poruchove auto.

0/0
16.10.2010 14:37

beachside

Re: Proč Audi ?

tak se synku zeptej u nás nebo v jiném servisu a dozvíš se,co jsou Audi za shit.

0/0
16.10.2010 14:46

holkazdaleka5

Re: Proč Audi ?

hele, nejsem synek. a ceska auta, ktera se dostanou do garaze jen, pokud se uplne rozpadaji  a nemaji pravidelny servis znam.

0/0
16.10.2010 15:02

hellblazer

Re: Proč Audi ?

ale ale, podle jakejch statistik je audi nejmíň poruchový auto??? 8-o

0/0
16.10.2010 14:49

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proč Audi ?

to bývala ještě nedlouho zpět Toyota......taky ale záleželo na typu

0/0
16.10.2010 14:51

holkazdaleka5

Re: Proč Audi ?

toyoty uz take nejsou, co byvaly. stale porad ctu, ze je vraci do fabrik.

0/0
16.10.2010 15:03

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proč Audi ?

Ok, ale to je třeba případ celé nějaké vadné dávky, takže to zveřejní oficiálně a stáhují zpátky za účelem nápravy. To se čas od času stane snad každému. Já hovořil o autech, která jsou ponechávána normálně k užívání .....

0/0
16.10.2010 15:12

holkazdaleka5

Re: Proč Audi ?

jakojak, ponechana k uzivani? ti lidi s tim autem najeli x-km a pak museli zpatky do fabriky/garaze, protoze byla zjistena spatna konstrukce neceho? v tom pripade to neni auto, s kterym muzes bezpecne jezdit.

0/0
16.10.2010 15:18

Kubrt - milovník nálevu

Re: Proč Audi ?

jako tak, že se nejedná o auto ze série, která byla samotnou fabrikou prohlášena za vadnou. Tzn. že je považováno za bezvadné - a teď hodnoťme poruchovost a spolehlivost, výdrž dílů apod. Porovnávat něco, co sama firma prohlásí za zmetek je o ničem. Stačí třeba vadná subdodávka .....

0/0
16.10.2010 15:40

objektivny

Re: Proč Audi ?

zřejmě jen podle něměckých statistik.. že ? :-)))

0/0
16.10.2010 14:55





Najdete na iDNES.cz