Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rezignoval soudce Englich. Místo dechové zkoušky se oháněl průkazem

Soudce Obvodního soudu pro Prahu 9 Jiří Englich rezignoval. Englich počátkem září odmítl při silniční kontrole zkoušku na alkohol a oháněl se průkazem soudce. Hlídka sepsala záznam a nechala ho odjet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

libl3

Soudci jsou holt stateční lidé.

Když udělají lumpárnu, nic se jim nestane a proto je od nich šlechetné, že se sami potrestají. Úžasná morálka.

0/0
12.10.2010 12:43

procurator

Re: Soudci jsou holt stateční lidé.

Na tento příspěvek si dovolím použít větu, kterou v jiném článku napal jiný diskutující:

Doporučuji nejdřív myslet, když nemyslím, informuji se, když se nedokážu ani informovat tak raději nepsat.

Soudce dostane trest ve správním řízení za odmítnutí dechové zkoušky jako každý jiný občan a sedm bodů k tomu. Plus přišel o práci, což by se v podobném případě většině pracující populace nestalo.

Naopak, páni podnikatelé a jiná smetánka včetně politiků i za horší prohzřešky často nedostane žádnou sankci - myslím, že netřeba rozepisovat.

Poučení? Příště kážu o morálce tam, kde se to hodí a ne pod článkem o člověku, který díky své chybě dopadl tak, jak by správně s ohledem na svou funkci dopadnout měl, nečekal na rozhodnutí kárného senátu a složil karty dobrovolně sám.

0/0
12.10.2010 14:24

Tommy Gun

Re: Soudci jsou holt stateční lidé.

Páni pracháči se vykoupí a nebo se nad nimi přivře očko, ale proč do toho motáš obyčejný pracující plebs? Třeba kopáči by za to měli odstoupit od lopaty, že jo?  A zedníci od míchačky. To budou titulky, instalatér rezignoval na svou funkci. Za chlast za volantem by se z povolání měli vypakovat hlavně řidiči. A soudce který porušuje zákony, za které jiné soudí, v úřadě nemá co dělat. A hlavně má soudit s jasnou hlavou, což u alkoholika bývá problém.

0/0
12.10.2010 16:13

procurator

Re: Soudci jsou holt stateční lidé.

"Třeba kopáči by za to měli odstoupit od lopaty, že jo?  A zedníci od míchačky." Přečti si můj příspěvěk pořádně a, pokud to umíš, zamysli se nad tím. Nic takového jsem nenapsal. Dokonce jsem vyslovil podobnou myšlenku, jako ty.

0/0
12.10.2010 19:11

hanys66

Koukám

Tento pán je příkladný a statečný  jak uvádí jehonadřízený.

I kdepak se nám poděl stud v této malé zemičce:-/

0/0
12.10.2010 10:53

jeenedobík

Zajímalo by mě

Zajímalo by mě, jaký že to mají soudci průkaz. Vojáci a policajti mají služební průkaz, to chápu  - místo OP.

Soudci kromě jmenovacího dekretu dostávají ještě jakýsi průkaz nedotknutelnosti?

0/0
12.10.2010 10:46

modra_kravka

Re: Zajímalo by mě

No máš trochu špatné informace. Občanky mají všichni (vojáci až po Velké sametové). Jmenované profese spadají pod kázeňskou pravomoc nadřízených, policajt je správně nesmí na ulici pokutovat. Předává se to k projednání šéfům, a příp. dál na pověřený úřad!

0/0
12.10.2010 10:58

modra_kravka

Re: Zajímalo by mě

Když to doplním, tak ty policaty co soudce pustili, můžo opísovat pro "nadržování".

0/0
12.10.2010 11:02

aktovkar

Re: Zajímalo by mě

Tak to máš neúplné informace ;-)

0/0
12.10.2010 12:19

modra_kravka

Re: Zajímalo by mě

Eh, tak to mi je upřesni, zákon o přestupcích 200/1999 Sb., není až zase to co mě zajímá!

0/0
12.10.2010 20:36

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: Zajímalo by mě

místo OP8-o ?   a soudci (stejně jako státní zástupci( mají prostě průkaz soudce (nebo stáítního zástupce) - služební průkaz mají třeba i zaměstnanci FÚ - a o té nedotknutelnosti nic nevím - já osobně jsem o talár jednoho státního zástupce připravil :-) 

0/0
12.10.2010 10:59

Naked and petrified

Sice zadna slava...

...ale porad by si z nej ostatni, co se pri silnicni kontrole nebo predbihani v obchode ohaneji s pripadem zcela nesouvisejici verejnou funkci, meli vzit pripad.

Z tohoto hlediska tedy panovi patri male, chabe, ale prece jiste R^

0/0
12.10.2010 10:34

Iwan

Re: Sice zadna slava...

Hlavně za statečnost. ;-D;-D;-D;-D

0/0
12.10.2010 10:38

jeen

Re: Sice zadna slava...

Akorát je tu podezření, hraničící téměř s jistotou, že soudce "požil" alkohól.

Jiný důvod k odmítnutí dechové zkoušky nevidím.

0/0
12.10.2010 10:39

Naked and petrified

Re: Sice zadna slava...

No vsak za to ho snad budou resit ve spravnim rizeni...

0/0
12.10.2010 11:05

R@VI

Re: Sice zadna slava...

Pro spravni rizeni dukazy potrebne nejsou? Nejak mi neni jasne, jak lze ted po mesici dokazat, ze neco pozil, pokud se neprizna ...

0/0
12.10.2010 12:58

Naked and petrified

Re: Sice zadna slava...

Nevim, zda jsou po mesici jeste nejake metabolity...v CSI by urcite neco nasli.

No ale jinak - nepredpoklada se nahodou v pripade odmitnuti vseho vina, nemaji nejakou vahu svedecctvi policistu?

0/0
12.10.2010 13:01

hanys66

Re: Sice zadna slava...

Opravdu ne, ani to malé chabé nic Rv

0/0
12.10.2010 10:55

Naked and petrified

Re: Sice zadna slava...

Al eno kdyz se vezme v ptaz, ze to mohl rok, dva zkouset vest do ztracena a ohanet se svou dulezitosti, je toto opravdu i z jeho strany statecnejsi reseni. Ozralej clovek placne leccos...blbe je, kdyz je to soudce nebo policajt a to, co placne je neco jako "vite kdo ja jsem...to vas bude mrzet...postaram se, aby".

Takze stat se muze, ale dusledky take musi byt, a ty v tomto pripade, jak se zda, jsou.

0/0
12.10.2010 11:07

Gunter von Bahnhof

ach jo

kdekdo u nas, jakmile ma prukaz, tak jim zacne mavat.

To byly svazacke prukazy, stranicke prukazy a ted to jsou opet stranicke prukazy, soudcovske, poslanecke atd.

Lidi jsou stale stejny at je komunbimus, kapitalismus nebo cokoliv jineho. Proste moralka lidi je stale nekde u dna zumpy.

0/0
12.10.2010 10:29

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: ach jo

a přitom stačí mít služebák v jednom pouzdře s dalšími doklady - mávání a ohánění se s průkazem je úplně zbytečné a nesmyslné   :-)

0/0
12.10.2010 10:37

Iwan

Jaká statečnost,pene doktore Sváčku???

Soudce J A N   S V Á Č E K: "Tento postup soudce považuji za příkladný a statečný. Rozhodl se k

tomu sám a dobrovolně," ;-D;-D;-D Pokud tomu dobře rozumím, JAN SVÁČEK už poslal do vězení spoustu statečných lidí, kteří se ke svému selhání přiznali a právem byli odsouzeni. Tomu se říká SVÁČKOVA STATEČNOSTt! ;-D;-D;-D;-D

0/0
12.10.2010 10:27

astrix01

Soudruh po měsíci od průšvihu sám od sebe prozřel?

Ale kdepak? Přátelé. Diskuse mezi Englichem a jeho šéfem Sváčkem byla asi taková to: "Tak tos nám Englichu pěkně podělal, v době kdy chceme mít stejné platy.

Tak aby bylo jasno Englichu, když složíš  soudcovký talár, tak ho složíš jako  férovej a rovnej chlap. Ve všech masmédiích bude  článek o tvém rovném přístupu o složení taláru, na to že to bylo  před měsícem na to si nikdo už nevzpomene, jenom bude vyzdviženo,  že jsi fér chlap. Já tě vynachválím až do nebes jaký jsi ty borec a  čestný  a takový  by měli jít příkladem a podobná cancy? Souhlašíš. Pak až to utichne tak se v tichosti vrátíš. Já věděl že se dohodneme. Jo a odstupné máš schváleno jak jsme se domlvili.  Tak teď to podepiš ať to můžu dát do médií". No a platy máme zachráněné. Moc nechybělo a málem nás ten sprostý lid sežral. "Halo? to je iDnes?

Mám pro Vás novinku - soudce Englich sám rezignoval. Že přijede redaktorskej? Jasně že mám čas na rozhovor. Čauky čekám na něj"

0/0
12.10.2010 10:08

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: Soudruh po měsíci od průšvihu sám od sebe prozřel?

ale di ty brebto ;-D;-D;-D

0/0
12.10.2010 10:14

modra sluchatka vz. 58

Re: Soudruh po měsíci od průšvihu sám od sebe prozřel?

;-DR^R^R^

0/0
12.10.2010 10:27

modra_kravka

Re: Soudruh po měsíci od průšvihu sám od sebe prozřel?

Bóže ty jsi kus ........ Aby se mohl vrátit, tak ho musí Klaus znovu jmenovat! Exsoudce  už má někde místo v advokacii. Tedy na druhé straně barikády!

0/0
12.10.2010 11:05

cvergl

Jaký průkaz

můžu policajtům ukázat já,i když budu střízlivej.Očkovací.

Kontrola lékárničky a náhradních žároviček a další nástroje šikanování slušných řidičů.

Pan soudce je holt pan soudce.

0/0
12.10.2010 10:02

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: Jaký průkaz

KAŽDEJ MŮŽE UKÁZAT POLICATŮM JAKEJ PRŮKAZ CHCE - HLAVNÍ JE SE S NÍM NEOHÁNĚT :-)

0/0
12.10.2010 10:15

Mirco1

Příkladné a statečné, vážený pane Sváčku, by bylo...

... uznat, že jako ožralý nejsem schopen řízení, a nesedat vůbec za volant a raději si zavolat taxík nebo řešit dopravu jinak.

0/0
12.10.2010 9:52

Tomaseq

Pod vlivem

Tak to byl 100% pod vlivem omamné a návykové látky. Soudce by mělo být příkladem . A proto správně rezignoval...

0/0
12.10.2010 9:50

jirkas13

Je to hrdina!

"Dvakrát jsme se kvůli tomu sešli, vše probírali a jeho rozhodnutí pak vzešlo z tohoto jednání." Ano a vždy mu drželi hlavu pod vodou. Doufám, že mu dají za statečnost ještě nějaký prachy,

0/0
12.10.2010 9:47

R@VI

Tento postup soudce považuji za příkladný a statečný.

Ten, kdo sedne za volant pod vlivem je priklad a kdyz potom zabrani policii ve vykonu sluzby, tak se stane i statecnym a nejstatecnejsi je ten, kdo pri kontrole policii zamava prukazem soudcem a pod vlivem opet usedne za volant ...

0/0
12.10.2010 9:47

MISXO

IMUNITA

a u nas takýmto prasatam nechcu odobrat imunitu a "socialisti-bolsevici" ich v tom podporuju.... je to jedna hnusna banda....

o co su taketo prasata lepsie ako my??? okrem toho, ze beru obrovske platy z nasich dani?

VEUV

0/0
12.10.2010 9:37

frnis

Re: IMUNITA

Co do toho motáš socialisty ty odeesáku?;-D

0/0
12.10.2010 9:42

MISXO

Re: IMUNITA

ty tusim tiez pekny dementko;-D

ked nieco nepochopis tak nemusis komentovat. radsej si pozri obrazky:-P

0/0
12.10.2010 10:46

jeenedobík

Re: IMUNITA

A proč by nemohl?  Máme demogracyji, ty socane!   ;-D

0/0
12.10.2010 10:48

davidh2002@volny.cz

česká justice

Zabil člověka, na útěku střílel, ale pak si to rozmyslel a šel se udat. FÉROVEJ CHLAP! VÁŽÍM SI HO!

0/0
12.10.2010 9:36

Iwan

Re: česká STATEČNÁ justice

A snad teké  S T A T E Č N E J, ne?  Proč to neříct, když to tak vidí soudce Sváček.

0/0
12.10.2010 10:35

garii v14.0

Endlich

0/0
12.10.2010 9:31

Wonder Figi

Kdyby byl ferovy

tak by nevytahoval ani prukaz. Proste byl popity, a za to mel dostat trest jako kdokoli jiny. Ale to ze rezignoval, to u nas nikdo po necem takovem nedela, takze je to frajer. Ale zase rezignoval az po nejake domluve se znamym, pote co si to rozmysslel a probral vsechny moznosti a tahle mu prisla nejjednodussi pro nej. Tkze to bylo spis z vypocitavosti.

0/0
12.10.2010 9:21

vver440-dukátový spekulant

doufám, že každej z týhle hlídky

dostal finanční odměnu:-):-):-):-):-)

0/0
12.10.2010 9:21

MaverikOne

Re: doufám, že každej z týhle hlídky

A co jako měli dělat, pokud někdo vytáhne služební průkaz má policie pouze možnost sepsat to a předat jeho nadřízenému. V praxi to zneužívá spousta lidí, policisté, hasiči, bachaři apod., hlídka potom, než by se sepisovala s protokolem, tak je radši pustí a dělá že nic nevidí, tihle byli podle mě lepší než jakýkoli průměr.

0/0
12.10.2010 9:29

LaDinek007

Re: doufám, že každej z týhle hlídky

pokud maji podezreni, ze je ozralej, tak ho poustet nemaji, nemeli by ho nechat odjet vozidlem. jinak pozitivni, ze to s ni mvubec sepsali.

0/0
12.10.2010 10:17

Své dukáty věnuji na chudé psy

Nevím, jestli je to ÚPLNĚ příkladný postup....

Samozřejmě, 99% našich veřejných činitelů by podala vysvětlení o kloktání francovky a na rezignaci by se zvysoka.

Nicméně OPRAVDU PŘÍKLADNÝ a chvályhodný postup by byl pěkně si dýchnout a vyžrat si to v plné parádě Rv

0/0
12.10.2010 9:11

Cislo 2

Re: Nevím, jestli je to ÚPLNĚ příkladný postup....

Jenže on ho pochválil za to, že když už se choval jako hovado, pak z toho vyvodil důsledky, u jiných kolegů státní moci (správy) nevídané. Nepochválil ho za to, že chlastal, nepochválil ho za to, že pak jel opilý autem a také ho nepochválil, že místo dýchání vytasil služební průkaz.

0/0
12.10.2010 9:18

davidh2002@volny.cz

Re: Nevím, jestli je to ÚPLNĚ příkladný postup....

Jó, když se někdo vzdá postu soudce, což znamená peníze a moc, tak to je holt příkladné a odvážné. Kdyby to samé udělal zedník, tak je to sprostej ožrala, který nechtěl dýchnout....

0/0
12.10.2010 9:38

borovec

Re: Nevím, jestli je to ÚPLNĚ příkladný postup....

souhlasím,bohužel je to tak R^

0/0
12.10.2010 9:48

frnis

Re: Nevím, jestli je to ÚPLNĚ příkladný postup....

Máte pravdu--;-D

0/0
12.10.2010 9:43

borovec

Re: Nevím, jestli je to ÚPLNĚ příkladný postup....

R^R^R^

0/0
12.10.2010 9:46

Stone_Pilot

Smutné

Za hrdinu je ten, kdo najde v sobě aspoň zbytky slušnosti a svědomí a po prasáckém chování rezignuje..... To je snad samozřejmost, nebo ne? Nebo je už normou Dohnal, Kavan a jim podobní?

0/0
12.10.2010 9:10





Najdete na iDNES.cz