Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič zkoušel strážníky ze znalosti zákona, vyškolil i přivolané policisty

Řidič skútru vyškolil pražské strážníky ze znalosti zákona o obecní policii. Nelíbilo se mu, že ho zastavili při silniční kontrole, aniž by mu vysvětlili, že může odmítnout vypovídat. Hlídka si přivolala na pomoc státní policii. Když motocyklista nakonec přistoupil k dechové zkoušce, nenadýchal žádný alkohol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ram1zes

Chytrák nebo chyták?

Přestupce se jenom snažil být zajímavý.

0/0
17.10.2010 11:39

seth-well

Re: Chytrák nebo chyták?

absolutně ne...

0/0
21.10.2010 13:20

criticafacilis

Re: Chytrák nebo chyták?

take nesouhlasim, policie se casto mylne domniva ze obcan ma delat co mu straznik / prislusnik rekne, odpovidat na co se ho pta.

pak si ovsem nestezujte na arogantni sefy, kluci a holky ;-)

0/0
23.10.2010 19:49

Thorough

Zřetelně zazněl dotaz zda si dýchne do přístroje

Zajímalo by mě jak by dopadlo když by policie vyhodnotila to divadlo jako obstrukci která má vést k neprovedení dechové zkoušky a postupovala by tak jako by byla dechová zkouška odmítnuta.

0/0
17.10.2010 3:12

Thorough

Stupidní článek o stupidním frustrátovi

Bylo by zajímavé kdyby byla na iDNES funkce která umožní filtrování některých novinářů.

0/0
17.10.2010 2:59

k.prdko

Idnes stále dementnější

Tak jsem se zase nechal nachytat nadpsiem. Čekal jsem, že nějaký řidič vyškolí a zesměšní policajta. Místo toho nějakej drzej kafemlejnek mele nějaký nesmysly s poučením. Jestli se chtěl s policajtama porafat a pokecat, budiž. Ale proč takovou prasečinu zveřejnit? ;-( Jediný, co drží tenhle plátek IN je sport a rozdávání výtisků brněnským studentům zdarma.

0/0
16.10.2010 17:10

aferaCASA

Konečně nelobistické medium.

vasevec.cz R^

0/0
15.10.2010 21:09

Si0 po třetím zákazu

Víte, co máte dělat, když nejdete lístek na zákazu zastávení

ne bo stání?

Musíte tvrdit, že jste nezastavili ani nestáli, ale pouze jste "zastavili vozidlo" (t.j. vozidlo bylo uvedeno do klidu nezávisle na vůli řidiče), protože vám došel benzín. Pak jste šli s kanystrem k benzince no a mezitím jste nafasovali ten lístek.

0/0
15.10.2010 9:16

retkini

Re: Víte, co máte dělat, když nejdete lístek na zákazu zastávení

a pak dostanete flastra za to, že jste neoznačili překážku a neoznámili správci komunikace.

0/0
15.10.2010 11:09

Thorough

Re: Víte, co máte dělat, když nejdete lístek na zákazu zastávení

Trochu ti to pokulhává. Ne že jsi zastavil vozidlo, ale vozidlo se zastavilo - nezávisle na tvé vůli. Dále jak už bylo řečeno - označit, oznámit.

0/0
17.10.2010 3:07

OptieX

a

Hecheche, než než se dostali k měření alkoholu v dechu, tak vystřízlivěl. :-) Ale je to nepříjemnej chlápek.

0/0
14.10.2010 16:35

viper

Nedělejte kreténské zákony.

Díky takovým zákonům mohu prodávat asi čest neotevřených lékarniček a díky dennímu svícení pár baterií.Když neví naši zákonodárci co dělat chovají se jako blechy.Dávají svou přítomnost najevo tím,že koušou.Kvůli tomu si respekt těžko získalí.Nemyslím tím řadové policajty ti za to nemohou, ale kdyby mohli,možná by ten pendrek použili jinam.

0/0
14.10.2010 0:28

krokodýlův smrdutý dech

Re: Nedělejte kreténské zákony.

Pokud od vás čest neotevřených lékárniček někdo koupí, klidně ji prodávejte.;-)

0/0
15.10.2010 15:13

mcsoap

Ech

Je tu dost lidí co do toho člověka rejpe že měl bejt zticha a spolupracovat a že ho tam měli podusit na prohlídce toho jeho skůtru. Já nechápu kde se tyhle názory berou. Z okolních zemí se mi jenom tady a dál na východ stává (a pořád častěji), že mě policajt zastaví jen tak, protože by ze mě mohlo něco kápnout. Na západ stavějí až v případě, že mají podezření. Nechápu, proč mě nějakej policajt co ani nezná paragrafy podle kterejch má sám postupovat má stavět jen tak, protože sem nic neudělal, ale MOHL JSEM. Co kdybych si šel rovnou na pár let sednout za vraždu? Sice jsem nikoho nezabil, ale mám zbroják a MOHL JSEM. Považuji to za největší rozdíl mezi touhle dírou a západem. Kdekoli jinde se k lidem chovaj slušně a pokud možno je vůbec nezdržujou až do momentu, kdy na ně něco maj (a není to stání na vlastním trávníku). Totalita hadr v tomhle státě.

0/0
13.10.2010 21:07

japík

Re: Ech

Směrem na západ jsou myšleny třeba ty dikriminační kontroly těsně za naší hranicí s Německem ze strany německých policistů?Rv

0/0
13.10.2010 21:48

net.Xtreme počtvrté

Re: Ech

No já nevím, Němci mě nestaví:-)

0/0
14.10.2010 20:26

JoahymDeJilo

Re: Ech

Tohle jsou plany kecy a pseudo argumenty, jel jsem tenhle rok 2x pres hranice pres Nemecko a nikdo nas nestavil, jsou to famy a nebo si semtam nekoho vyhlidnou a kontrolujou

0/0
15.10.2010 14:57

tali111

Re: Ech

za a) Vás nikdo v té "díře" nenutí žít a mám pocit, že by ste tu evidentně nikomu nechyběl

za b) Policie by měla samozřejmě dělat preventivní prohlídky, protože dokud po dvaadvacáté hodině každý druhý řidič nadýchá tak je to jednoduše ve veřejném zájmu

0/0
14.10.2010 9:29

ruda281

Re: Ech

mas pravdu. Policejni kontrola v CR je peklo. Policajti nejsou nad veci, nemaji prehled, proste snazi se jen najit, za co te muzou zkasirovat, kdyz uz si te zastavili. Pod to se podepisu, ze kontrola at uz MP nebo PCR je v CR a i v SR na 99% sikana a jasna demonstrace arogance moci.

0/0
14.10.2010 9:44

net.Xtreme počtvrté

Re: Ech

Spíš na 50%, ale i to je hodně.

0/0
14.10.2010 20:27

modra_kravka

Re: Sir Hupherey, joscer a spol.!

Veřejným prostranstvím jsou všechna náměstí,

ulice, tržiště, chodníky, veřejná zeleň, parky a další prostory

přístupné každému bez omezení, tedy sloužící obecnému užívání, a to bez

ohledu na vlastnictví k tomuto prostoru (dle zákona č. 128/2000 Sb., hlava I, díl 4, § 28-34), ve znění pozdějších změn.

Chcete ještě nějaký komentář????:-/Rv

0/0
13.10.2010 14:05

Sir Humphrey Appleby

Re: Sir Hupherey, joscer a spol.!

ok, s tímhle souhlasím, ale přesto se mi nezdá že mi může policajt dát pokutu za stání na vlastním trávníku :)    je otázka jak je formulován přestupek 'stání na zeleni' - zda je tam použit onen veřejný prostor také....

0/0
13.10.2010 14:14

modra_kravka

Re: Sir Hupherey, joscer a spol.!

mohu tě ubezpečit, že jsem se také ohradil a odvolal na KÚ, a ukázali mi kornůto! Tak že mám již slušivý plot za několik litrů (na oznámení o stavbě), a lidi (bohužel) mají po cestičce přes můj pozemek(proluka mezi dvěmi oplocenými pozemky) na zástávku!Pak mám milovat ODS (viz ten druhý kolega)!Rv

0/0
13.10.2010 14:45

modra_kravka

Re: Sir Hupherey, joscer a spol.!

Ještě to doplním, stání na "veřejné zeleni" řeší obecní vyhláška, a dopravní zn.Obytná zóna!

0/0
13.10.2010 14:48

Sir Humphrey Appleby

Re: Sir Hupherey, joscer a spol.!

veřejná zeleň není totéž jako veřejný prostor - viz i to co jsi dával nahoře..

0/0
13.10.2010 15:01

Sir Humphrey Appleby

Re: Sir Hupherey, joscer a spol.!

;-D s tím jak dokážeš ODS zahrnout do jakéhokoli problému mne docela bavíš, to se musí nechat :))

0/0
13.10.2010 15:02

modra_kravka

Re: Sir Hupherey, joscer a spol.!

No v tomto konkretním přpadě to byl pan starost!Také bych se tím rád bavil, i dalšíma kulišárnama toho bratrstva! 

0/0
13.10.2010 17:33

qwenda

Odhaduji,

že 8 z 10. zde diskujících jsou policajti, jedno jaký. Jejich argumenty a vymyšlený historky jsou fakt tragický. Viz modrá kravka... Policajti jsou obecně od pomáhání a ochraně, bez ohledu jestli to maj napsaný na autě. Jenže spousta z nich si to trochu plete a uniforma jim slouží k buzerování, vybíraní pokut, měření rychlosti na místech, kde to vůbec není nutné, honění si trika na slušných lidech atd atd. Když maj řvoucího cikána na vachcimře, tak mu ještě dělaj čajíček a chovaj se k němu tak slušně, že to je neuvěřitelný. Viděl jsem to na vlastní oči, když mi vykradli auto a byl jsem v noci na stanici. Se mnou jednali, sám nevím proč, dost odměřeně s tou lupičskou palicí v rukavičkách.

0/0
13.10.2010 12:41

modra_kravka

Re: Odhaduji,

Mohu tě ubezpečit, že nejsem policajt ani náhodou (městský, státní nebo vojenský), i když musím občas nějaký ten zákon oprášit. A ten dementní slogan na dveřích si nevymysleli policajti ale Íčko. Ostatně jsou především reperesivní složka státu. nikoliv Armáda spásy nebo charitativní organizace! Chapu, že to  o tom co je buzerace, a co je a není nutné se již od r.1989 snaží rozhodovat někteří šibalové, a různými reorganizemi rozkládat polici. Aby se jim mohlo lépe rozkláda a tunelovat. Nějaký "zbuzerovaný" řidič za lekátničku je zástupný problém. Tak že chápu, že kdo na iDnes nekydá na policajty, tak musí být jejich. Apropos, popiš mi nějakou story kterou nechápeš!

0/0
13.10.2010 13:28

qwenda

Re: Odhaduji,

Oprašuj zákony dál a nestyď se za to co děláš nebo jsi dělal. Někdo holt policajta dělat musí.Můžeš být taky vyhozenej a dneska jsi třeba detektiv u nějaké BA, což je úplně to nejlepší ;-). Každopádně tvoje ztotožňování se s pratkikovanými praktikami hovoří samo za sebe.

0/0
13.10.2010 14:43

modra_kravka

Re: Odhaduji,

no to už tak bývá, někdo je honěný, a někdo honí. A k ABL za 35 kč. na hodinu bych nikdy nešel. Za mého studia se ještě VŠ diplomy koupit nedaly (ani ty RSDr.). Ale chápu, že ten kdo v Klausově tržním hospodářství nekydá na cajty, tak není normální, příp.  je podezřelý!;-DR^

0/0
13.10.2010 14:55

AAA2

Re: Odhaduji,

no ty my chapame, ze sis na RSDr vystudoval pilne a se zajmem...

0/0
13.10.2010 15:01

modra_kravka

Re: Odhaduji,

Eh., zkoušku z Marx.leninismu musel mít i pan Čistý-Neposkvrněný, a dokonce i náš slavný chemik!;-D

0/0
13.10.2010 17:37

ddt74

Re: Odhaduji,

Nevim kdy jste studoval, ale Diplom z VS sel koupit jiz v roce 1974 za cca 3 000,-.

0/0
14.10.2010 8:35

modra_kravka

Re: Odhaduji,

Hm 3000, ta inflace! Tak to se ke mně nedostalo. (to že se na práva nebo medicínu dávalo všimné to je možné). Mohl jsem si ušetřit nějaký ten nervák. Ale v každěm případě ty ksichty se kterými jsme byli na imatrikulaci, tak i na promoci! Nikdoť "de jure" neudělal VŠ za rok(nedostal diplom), jako někteří současní "nadaní" rychlozbohatlíci!

0/0
14.10.2010 12:30

Sinnorca

Re: Odhaduji,

Třeba se jednalo o osobu zadrženou, které po určitém čase jsou povini poskytnout stravu dle její libosti, ať je to tebou zmiňovaný cikán, či kdokolv jiný v postavení zadrženého. Pokud přijde něco ohlásit poškozený, ten bohužel na toto nárok asi nemá. Tím neomlouvám odměřené  jednání s tebou a policajt taky nejsem. Osoby páchající kriminální činy mají totiž znalosti jako ten pán co je na tom videu, možná i lepší, protože mají čas se v chládku toto učit a svá práva znají velmi dobře a povinnosti je více či méně nezajímají.

0/0
13.10.2010 20:28

DanteTheBlue

skutečnost

Tohle je velký problém policie.

Ono skutečně jsou do ulic vysíláni policisté, kteří o svých pravomocích a zákonech nemají přehled a tak mohou pokutovat ty, na které dosáhnou. Ale jak natrefí na někoho se znalostí (nabo alespoň hranou znalostí) zákonů, jsou v koncích.

Takže ve výsledku pokutují babičky páchající nepatrný přestupek, ale hajzlíky, kteří spáchají přestupek nebo dokonce trestný čin větších rozměrů ale mají drzost se hájit, často musí nechat být i a často si i sami možný další postup svým prvotním chováním zmaří.

Bohužel tak to je. Zkušení policisté, kteří by nováčky do praxe uvedli od policie z nám všem jasných důvodů odešli...

Jen si dál volte Paroubky, Topolánky a dnes Kalousky...až se nám stát rozpadne, možná vy budete první kdo za to zaplatí majetkem, životem nebo zdravím :/

0/0
13.10.2010 12:34

Deleter

Co je to za lidi?

Cituju: "Ale přeci odpověď jestli pil nebo nepil není žádný důkaz kolego, důgazem je přeci to zda nadýchal, či zda měl v krvi alkohol. Kdybych byl takový rýpal jako ten pán, tak bych jim přeci mohl říci že jsem vypil litr vodky, pak jim nadýchat 0 a to by tepve byli měšťáci zmatení. "

;-D;-D;-D

0/0
13.10.2010 12:25

Sir Humphrey Appleby

Re: Co je to za lidi?

"alkohol jsem požil, avšak pod jeho vlivem jsem rozhodně neřídil"  :))

0/0
13.10.2010 12:29

martin_simek

Re: Co je to za lidi?

R^

0/0
13.10.2010 20:03

japík

Re: Co je to za lidi?

a co ty jsi za lida?Rv

0/0
13.10.2010 21:48

davidh2002@volny.cz

DOBRÝ!

Ať už zasahující strážníci či policisté byli zkušení či začátečníci, předpisy podle kterých pracují, by znát měli. Osobně mám s policisty pouze dobrou zkušenost, takže nemám škodolibou radost, že vypadají na videu jako trotli. Ale pro občana i policistu platí to stejné (a policisté to rádi, a naprosto v souladu se zákony) uplaňují: Neznalost neomlouvá. U policistů to platí řekl bych dvojnásob. :-)

0/0
13.10.2010 11:37

Evik2005

Provokačka

První co mě napadlo bylo, že je to dobře připravená akce :-)

.........Policie dostane anonym, že řidič odjíždí z hospody pod vlivem a když ho kontrolují, tak je zrovna perfektně připravenej za znalostí tohoto zákona, navíc má zrovna sebou kameru a točí to a nakonec nic nenadýchá.........?.....?

Ale to nic nemění na tom, že policisti měli zákon znát, pak by byli připravení,nemoh by je takhle zaskočit a oni mohli poslat toho týpka do patřičných mezí kam patří a jemu by videozáznam nebyl k ničemu, natož aby ho vystavoval na internetu. :-)!!

0/0
13.10.2010 11:28

modra_kravka

Ten machýrek, co ho tady někteří plácají po hřbetě,

narazil na slušné,a  zřejmě nezkušené policajty. Nerazit na dopraváka, který denně čelí aroganci různých rychlozbohatlíků vyhrožujících právníky a známými  funkcionáři ODS. Tak s ním s úsměvem vytřeli dlažbu.I na skutříku je dost možností co kontrolovat. O kontroly kastle, přes povinné vybavení, až po pravost osvědčení o registraci! A on toho operační má v noci mnoho, tak to chvíli trvá že vozidlo vylustruje v registru. Možná by ho příště přešlo otlemovat se na policajty!

0/0
13.10.2010 11:14

lu1

Re: Ten machýrek, co ho tady někteří plácají po hřbetě,

Pokud je mi známo,jedním ze základních úkolů policie je chránit bezpečnost občanů. Pokud někdo tento úkol nenií schopen plnit, nemá u policie co dělat. To, jestli byli policisté nezkušení, není žádná omluva, pokud byli nezkušení všichni čtyři nebo kolik jich tam nakonec bylo, tak to taky o němčem svědčí.

0/0
13.10.2010 11:19

modra_kravka

Re: Ten machýrek, co ho tady někteří plácají po hřbetě,

Ano, tak proto ty měšťáci toho skutříka zastavili (aby ožralý někoho nezabil). Na základě oznámení, že odjíždí z nedaleké hospody! Jestli byl tak chytrý i v hospodě, tak  se ani nedivím že někdo z hecu pozvonil policajtům!

0/0
13.10.2010 11:42

Deleter

Re: Ten machýrek, co ho tady někteří plácají po hřbetě,

Možná ti ještě nedošlo, že ožralý nebyl. Ale třeba ti to nějak vysvětlí náčelník.

0/0
13.10.2010 12:19

AAA2

Re: Ten machýrek, co ho tady někteří plácají po hřbetě,

ale bude to jiste tezka prace ;-D

0/0
13.10.2010 12:32

modra_kravka

Re: Ten machýrek, co ho tady někteří plácají po hřbetě,

Hm.,Demet ere a máš nějaký nápad jak to něli zjistit bez kontroly??8-o

0/0
13.10.2010 13:31

radik

Re: Ten machýrek, co ho tady někteří plácají po hřbetě,

Možná ti ještě nedošlo že policii bylo oznámeno že ožralý byl.

0/0
13.10.2010 13:35





Najdete na iDNES.cz