Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Průzkum vrátil do Sněmovny lidovce. Vládní koalici ubral 13 křesel

KDU-ČSL se podle průzkumu Factum Invenio vrátila nad hranici volitelnosti do Sněmovny. Hlas by jí nyní dalo téměř šest procent lidí. Vyhrála by ČSSD, vládní koalice by ale měla většinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

majkl1

No a?

Před každým mistrovstvím v hokeji dle "průzkumů" budeme hrát o medajle. A když nedaj medajli, holt se vrátíme i ze skupiny.;-D

0/0
9.10.2010 21:15

zberanek

VV to nezvládli

Lidovce opravdu NE, je to banda, která nic dobrého nedělá a jen překáží. Vadí mi to, že za VV kandiduje nicnedělák Kasal do Senátu.

0/0
8.10.2010 22:25

WelBloud007

"Průzkum vrátil do sněmovny"

Nevrátil, díval jsem se - nejsou tam, zaplať pánbůh.

A Bůh nás netrestá, naopak je k nám milostivý, asi už se nemohl na počínání svých oveček ani koukat.

0/0
8.10.2010 11:35

akrosob

Re: "Průzkum vrátil do sněmovny"

R^

0/0
8.10.2010 12:49

12mmmm12

Re: "Průzkum vrátil do sněmovny"

Co je zajímavé, že komančové se proklínají ve všech pádech, právem, ale to že s nimi vládli Lidovci 40 let, podtrhuji vládli, neb měli svého ministra, zdá se nikomu nevadí ;-)

0/0
8.10.2010 13:02

12mmmm12

Bůh nás netrestej

8-o8-o8-o8-o

0/0
8.10.2010 10:38

Muf Puf

Koho to zajímá???

Průzkumy co by, gdyby? K čomu to je půl roku po volbách?8-o

0/0
8.10.2010 9:50

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Průzkum vrátil do sněmovny

a proč se teda dělají volby, když o tom rozhoduje průzkum? ;-D

0/0
8.10.2010 6:54

Ringo.ringo

13 kresel ubrano?

ja vidim ubrane jen 4, lidovci by byli na 1000% ve vlade:-)

0/0
8.10.2010 6:37

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: 13 kresel ubrano?

R^

0/0
8.10.2010 6:54

buxus

Re: 13 kresel ubrano?

... no jo, ale lidovci by byli na 1000% v KAŽDÉ vládě

0/0
8.10.2010 7:04

kremsa

Re: 13 kresel ubrano?

Pane kolego, mýlíte se. Lidovci by ve vládě nebyli. Vládní koalice se téměř vždycky (snad kromě války apod.) sestavuje s co nejmenším počtem stran. ODS+TOP+VV by i bez KDU-ČSL měli pohodlnou většinu. Kdyby přibrali i KDU-ČSL, museli by jim v mnoha ohledech ustupovat, vzdávat se svých priorit a realizovat jejich požadavky, takže koaliční dohoda by byla obtížnější a přitom méně úderná.

0/0
8.10.2010 7:52

vrahoun11

Průzkum?

Nevím proč pořád někdo chce vyhazovat peníze, údajně v době krize a snižování všeho možného, za nějaké průzkumy voleb které asi v nejbližší době stejně nebudou. Možná si to politici platí sami, aby se ujistili, že mají nějakou nesmyslnou podporu stovky občanů kteří stejně k žádným volbám nechodí. Taky proč, vžyť jim je jedno kdo je u moci, stejně budou obyčejné lidi okrádat tak jak se jim to dařilo dělat doposud. A ti ostatní zase pro změnu vidí, že politika není o názorech, ale o tom jak se udžet co nejdéle u koryta ať už té nebo oné straně.

0/0
8.10.2010 5:37

WelBloud007

Není mi jedno, kdo je u moci

ale máte pravdu v tom, že je to jedno. Ať je tam kdo chce, kradou všichni.

0/0
8.10.2010 7:59

dogi

Lidovci mi tedy

ve Sněmovně rozhodně neschází, vždyť tam je překabátěná většina z jejich špiček v TOP09, dokonce jedna z nejneschopnějších lidoveckých političek všech dob, známá zpěvačka populárních písní, je místopředsedkyní Sněmovny. Tak co ty lidi blbnou? Osobně mi spíše ve Sněmovně přebývá, a to korupční strana VV. Ale v tomto směru bych byl docela klidným, byť se jich ze Sněmovny asi v průběhu tohoto volebního období nezbavíme, jejich působení ve vládní koalici dávám tak do dvou let, pokud tato vláda nepadne dříve.

0/0
8.10.2010 3:50

akrosob

Re: Lidovci mi tedy

R^

0/0
8.10.2010 12:50

JIPE

Proti nové totalitě

Dostal jsem mejlem odkaz na tyto stránky. http://stop-top09.webnode.cz . Podívejte se.

0/0
7.10.2010 22:26

kkuk.vykukk

Re: Proti nové totalitě

Jj tak to je.R^

0/0
8.10.2010 7:04

synli

Proč komentují změny, které jsou v rámci očekávané odchylky?

;-D

0/0
7.10.2010 20:53

je to na ......

Re: Proč komentují změny, které jsou v rámci očekávané odchylky?

Ovšem si musíte uvědomit, že odchylka může být i na druhou stranu, tedy vládní koalice v rámci odchylky nemá téměř většinu. Po třech měsících opravdu výkon.!!!!!!!!

0/0
7.10.2010 21:16

synli

Re: Proč komentují změny, které jsou v rámci očekávané odchylky?

Může, ale nemusí. A to jde -- že nikdo nic neví, protože to je v rámci statistické odchylky. Takže není co komentovat, leda něčí fantazie.

0/0
7.10.2010 22:41

vsemocny skalpel

to se tam zase vrati kalouek?

8-o

0/0
7.10.2010 20:27

akrosob

Re: to se tam zase vrati kalouek?

R^

0/0
8.10.2010 12:51

Semper..

LIdovci byly zdaleka nejslušnější stranou v parlamentu

pravicová strana , ovšem se silným sociálním cítěním. To vše je ted v kelu, Kalousek a jeho zednářský nekníže ničí obyčejní lidi i celý střední stav...

KDU R^,l ale šojdrová raus !

0/0
7.10.2010 20:19

Semper..

Re: LIdovci byly zdaleka nejslušnější stranou v parlamentu

opr.: lidovci byli...

0/0
7.10.2010 20:20

WelBloud007

Re: LIdovci byly zdaleka nejslušnější stranou v parlamentu

lidovci byli a slušný lidi z toho blili. Tato strana mi rozhodně nechybí, ale proti VV - zlatí ldovci.

0/0
8.10.2010 8:04

Muf Puf

Re: LIdovci byly zdaleka nejslušnější stranou v parlamentu

Černoprdelníci drželi dlouho min.obrany!;-)

0/0
8.10.2010 9:55

je to na ......

Re: LIdovci byly zdaleka nejslušnější stranou v parlamentu

Ono těch lidovců Kalousovského typu v té straně bylo podstatně více.!!!!

0/0
7.10.2010 20:22

dogi

Re: LIdovci byly zdaleka nejslušnější stranou v parlamentu

Haha, jako vtip opravdu dobré! Lidovci a nejslušnější strana...! Hahaha, fór dneR^

0/0
8.10.2010 3:51

pártyman

brutalita hodná třetího světa

"Dnes ráno jsem šel do lékárny. Přede mnou ve frontě stála starší paní, zhruba sedmdesátiletá. Jen ukázala lékárnici recepty, tak jí paní magistra ihned upozorňovala, že léky strašně zdražily.

Viděl jsem, jak paní (babička) bledne a její ruce se začínají třást. Když jí pak lékárnice řekla, že musí doplatit 1985 Kč, tak se paní musela zachytit pultu a rozplakala se.

V ten moment jsem se začal stydět - volil jsem ODS, v minulosti jsem přemluvil dědečka, aby ji volil také, a on to pro mě udělal, protože mě má rád. Stydím se pořád a nemohu se toho pocitu zbavit. Říkám si, proč se nestydí premiér se svou vládou, proč se nestydí poslanci a senátoři."

0/0
7.10.2010 20:12

pártyman

je to z

http://www.blisty.cz/2010/10/7/art54837.html

0/0
7.10.2010 20:12

Semper..

Re: brutalita hodná třetího světa

R^ souhlas, úplně sdílím vaše pocity...

0/0
7.10.2010 20:19

je to na ......

Re: brutalita hodná třetího světa

To je jen začátek. Počkejte příští rok po uvolnění cen nájemného a skokovém zdražení prakticky všeho, tedy mimo lokomotiv.!!

0/0
7.10.2010 20:24

synli

Re: brutalita hodná třetího světa

A přidal jste jí na ty léky? (Ono to totiž ze státní kasy je placeno podobně.)

0/0
7.10.2010 20:55

JIPE

Re: brutalita hodná třetího světa

http://stop-top09.webnode.cz

0/0
7.10.2010 22:22

Ringo.ringo

Re: brutalita hodná třetího světa

jako pohádkář jsi teda dobrý;-D

0/0
8.10.2010 6:39

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: brutalita hodná třetího světa

pěkná komedie. Nic není zadarmo. Pokud ti bylo babičky líto, že jí doktor nasypal tunu léků, tak si měl pohotově přiskočit, zaplatit 1985 Kč ze svého, abys projevil, jaké máš sociální cítění a jak tě tvůj omyl, že si volil ODS mrzí. A nemusela babička plakat. :-P

0/0
8.10.2010 7:03

notting

Re: brutalita hodná třetího světa

No.Jsem rád,že se někdo stydí,že volil v dnešní době u nás "tzv pravicovou stranu" a ještě přemluvil i dědečka!!! Za čas se  bude stydět těch lidí daleko víc!!Ale český člověk se prostě musí přesvědčit na vlastní kůži zač je toho loket!!Tak jako já! Jsem r.1948 a když mě v r.1989 můj otec který zažil 1.republiku a tytéž lidi(kapitalisty všeho druhu) říkal,že brzy v ystřízlivým za svého nadšení tak jsem mu nevěřil.Ale po pár letech a po pár Klausech,Kožených a potom spoustě dalších jsem pochopil co mě otec chtěl říct.Takže se také stydím,že jsem otci tenkrát nevěřil.Musím to ale napravit a vysvětlovat mladým co jsou "čeští kapitalisti" zač!!!Aby se i oni ve volbách nedali nachytat!!!

A to,že sem píše dav sfanatizovaných "pročeskokapitalistických"nadšenců mě nevadí!Někteří z nich píší ze setrvačnosti stejné slova a věty.Tedy jestli ti pisálci také nejsou "čeští kapitalisti".A proč píšu "čeští kapitalisti"? Protože nikde v Evropě si nedovolí kapitalista TO co "kapitalista český"

Tož tak.

0/0
8.10.2010 7:28

performance

To je zmatek jak se v tom má jeden vyznat pořád ty samé

tváře, jednou v té, podruhé v jiné straně ..ještě, že kradou všichni stejně.

0/0
7.10.2010 19:47

Reinkarnace_Obraceče kalendáře

.......................

V yytratila se některá závažná témata ................., zákaz potratů, zákaz práce v neděli, léčba homosexuálů a povinné přivázání žen k plotně

0/0
7.10.2010 18:55

Semper..

Re: .......................

RvRvRv to jsou závažná témata, dodejte ještě čipování, euthanasii a bude to komplet . A proti tomu všemu lidovci vystupovali...

0/0
7.10.2010 20:21

dogi

Re: .......................

Tady je to dneska samej vtipálek. Tato témata patří možná do témat stran 19. století, ale to ještě černozadečníci měli nějakou moc, takže hlavně hrabali pod sebe. Mně osobě vůbec neschází, že ta chamraď ze Sněmovny vypadla, byť to až zas tak pravda není s ohledem na překabátěné lidovce do TOP09.

0/0
8.10.2010 3:59

vítek z prčice

ano

Lidovci do sněmovny patří. Na rozdíl od populistické a Kalouskem předem zprofanované TOP a strany - nestrany VV. Doufám, že časem tyto strany ze sněmovny zmizí. Čím méně stran, tím lépe. Nesmí ovšem zůstat jen jedna - ani rudá, ani modrá. Ideální by byl systém dvou stran. Jinak jen vzniká prostor pro ambice populistických jedinců (Bobošíková a pod.)

  Český volič potřebuje dospět - v pochopitelné touze po nutné změně se při posledních volbách choval často povrchně a nezodpovědně. Cožpak je možno narychlo volit strany nemající prakticky žádný program ani v politice, na nižším stupni, prověřené a známé osoby ? !! 

0/0
7.10.2010 18:40

Přátelský

Re: ano

Systém dvou stran pro naši nedospělou demokracii nevyhovuje, To by způsobilo pouze nárůst korupce a zabetonování starých struktur ve všech úřadech i v politice.

Jinak souhlasím, že lidovci, jako standardní středová křesťanskodemokratická strana, už dnes ve sněmovně chybí a do naší sněmovny patří. Pouze by bylo třeba, aby je volilo ještě více voličů než 6% a měli tak větší vliv na naši politiku.;-)R^

0/0
7.10.2010 18:56

petr66

Re: ano

R^

0/0
7.10.2010 19:40

toddla

Re: ano

Hodnocení vašich stran nestran populistů apod. tak trochu nechápu. Jsou to nové strany a obměna politických stran je v noha západoevropských systémech zcela normální, např. i nové strany v zemích Beneluxu. Populismus ČSSD je myslím v tomto případě "zavedené" strany nepřehlednutelný:-)

0/0
7.10.2010 19:53

je to na ......

Re: ano

Po tom co tato koalice předvádí, tak bych v parlamentu raději vyděl kohokoliv s trochou rozumu, třeba i Bobošíkovou.!!!!!!!!!!!!

0/0
7.10.2010 20:26

Placirka

milej redaktóre

mi všichni nemáme Alzheimera.Pamatujme si na komunistické- lidovecké společenství. Rv

0/0
7.10.2010 18:32

vítek z prčice

Re: milej redaktóre

Pamatujeme toho více. Třeba ideály listopadu 1989 - chceme do Evropy, chceme vládu odborníků, nechceme kabinetní politiku ..... to zvonily klíče ! A dnes? Až směšný a českým zájmům odporující "euroskepticismus" a vláda totálních diletantů. :-)

0/0
7.10.2010 18:43

semafor

Re: milej redaktóre

R^

0/0
7.10.2010 18:49





Najdete na iDNES.cz