Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsme vrazi, řekli žháři z Vítkova. Obhájce viní rodiče Natálky ze lži

Po dvou dnech skončily v Ostravě závěrečné řeči při procesu se žháři z Vítkova. Tři ze čtyř útočníků na závěr soudu promluvili. Nešli jsme vraždit, je to politický proces, uvedli. Jeden z obhájců předtím obvinil rodiče popálené Natálky, že lhali o záchraně dcery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

evon

Už pan Kudrik nastoupil trest?

Pokud vím, tak v době útoku měl být v kriminále!!!!!!!!!!!!! Jak to, že se mu vyhýbal? ;-€To se neřeší??????????? Proč to nikoho nezajímá??? Nemusel být vůbec ohrožený tím útokem, kdyby tou dobou - místo nelegálně okupovaného domu - seděl podle zákonů této země na Pankráci!!!!!!!!!!!!!!! Tak co tam dělal, v tom baráku ve Vítkově?????????????????? 8-o

0/0
20.10.2010 8:09

evon

Proč trest jak za vraždu, když nikoho nezabili??

Prostě monstrproces JENOM PROTO, že se jedná o privilegovanou a nedotknutelnou skupinu, zvanou - no všichni víme jak... Když se vyskytnou opačné případy (a to prosím STEJNĚ ZÁVAŽNÉ!!!), vyváznou útočníci jen s podmínkami nebo VELMI mírnými tresty... TAK TAKHLE VYPADÁ RASISMUS, KTERÝ PRODUKUJE SÁM STÁT [>-]

0/0
20.10.2010 8:05

Poslední_Mohykán

Re: Proč trest jak za vraždu, když nikoho nezabili??

Trestný čin vraždy ve stadiu pokusu je trestný podle stejné trestní sazby, jako vražda.

0/0
20.10.2010 8:06

evon

Re: Proč trest jak za vraždu, když nikoho nezabili??

A proč se stejně přísně neposuzuje, když cikáni napadnou surově bílé???????????????????????????????????????????????? ;-€;-€;-€

0/0
20.10.2010 8:10

Poslední_Mohykán

Re: Proč trest jak za vraždu, když nikoho nezabili??

To víš, já ti to napíšu a zase dostanu zaracha.

0/0
20.10.2010 8:15

evon

Re: Proč trest jak za vraždu, když nikoho nezabili??

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
20.10.2010 8:32

hryhryhry

je to velmi zajímavé.

tento proces, jak se zdá z informací o něm, jen zvyšuje možnost, že se v naší zemi rapidně zvýší počet skutečných rasistů.

......... Otázkou je, za je to záměr, anebo kouzlo nechtěného....

0/0
7.10.2010 9:37

xKROKODYLx

bude i zde takovy monstrproces

http://www.zkracovatko.cz/02f9 - bude i zde takovy monstrproces? Asi ne, to by byl rasííííízmus a ta dyškrymynace. Stydim se za to v jake zemi ziju.

0/0
7.10.2010 8:21

ich_bin_die_neue_hier

Cikan a lhat?

Neeee ti nelzou....:-)

0/0
7.10.2010 0:23

zrušený3x

Už pracují?

nevíte někdo, zda otec Natáli už pracuje? ;-D

0/0
6.10.2010 21:03

xKROKODYLx

Re: Už pracují?

Jo, na dalsim diteti maximalne.

0/0
7.10.2010 8:20

periflex

Re: Už pracují?

More,celebryty nesmí!

0/0
7.10.2010 10:10

periflex

Re: Už pracují?

Budišováci by mohli povídat,jak pracují!

0/0
7.10.2010 10:14

VaseJasnost

?

Ten pan Pěnkava to je taky pěknej ptáček! Asi nemá doma zrcadlo, jinak by ze sebe blil od rána do večera. Kluci mu asi slíbili že ho vezmou příště sebou, když je z toho vyseká ne? Hnus. Člověk nemusí být génius aby mu došlo, že když hodí zápalnou lahev do baráku kde jsou lidi, může někoho zabít nebo přinejmenším zranit, což se stalo. A tihle hoši myslím moc dobře věděli co dělají. Sazby 1-5 let jsou opravdu k smíchu! Pane Pěknavo, styďte se! Rv

0/0
6.10.2010 20:01

periflex

Re: ?

vasejasnosti,vám ještě neřekli že se práce vykonává za mzdu? Řidič veze zboží,prodavač prodává,a nemusí nutně souhlasit s tím co veze,co prodává,asi máte svůj naprosto nereálný svět!

0/0
6.10.2010 20:57

Ondra Zima

Re: ?

X Svět je takový jaký si ho uděláme, vy realisto. Každý má právo na obhajobu, ale pokud by mi ten prevít přiznal mezi čtyřma očima, že je chtěl zabít, dal bych od něj ruce pryč. Lež zůstane lží a zločin zločienem. Když je vám jedno, že v autě vezete bombu nebo drogy, tak jste přesně ten typ "realisty", který si tím uklidňuje svoje vyhořelé svědomí. X

0/0
6.10.2010 21:06

Dalšínickvpekle

Obhájce nesmí řešit vinu nebo nevinu klienta

Obhájce je povinen využít všechny zákoné prostředky pro obhajobu svého klienta . Jde o to že příště můžete vy stát před soudem a čelit vykonstrované a důkladně důkazy a svědectvími připravené obžalobě kdy jedinou vaší obhajobou může být jen a pouze vaše jistota že jste nevinen .

0/0
6.10.2010 21:54

Hunab Ku

Re: ?

tam neni zadne ale. A jestli Ti to vadi, tak tu praci nedelej.

0/0
7.10.2010 12:45

vsemocnycenzor

kdesi v diskusi

zaznělo, že tu kdosi obhajuje potírání rasismu, ale to co se děje u soudu není potírání rasismu, rasismus bude pokud nějaká skupina bělo, hnědo, modro, žluto, červeno, nebo zeleno čechů bude mít jiný metr než zbytek obyvatel tohoto státu, a to se tu děje, a dokonce se státní podporou, kdy etnikum nedotknutelných může vše a úřady čumí a čumí, pak lidé vezmou jako jediné řešení věci do svých rukou a bude to teprve sranda, ne neonacisti, ale přístup státního úředního aparátu k tomuto problému je pravej důvod toho co se děje, a myslím si, že to bude jen horší, a nepomůže tomu monstr proces u soudu ................................;-O

0/0
6.10.2010 18:17

feese

hlavně pozor na pozitivní diskriminaci

Pevně věřím, že i níže uvedené dva případy budou přeměřeny stejným metrem a po zásluze potrestány:

http://brno.idnes.cz/muz-ktereho-v-breclavi-napadli-ctyri-utocnici-je-po-operaci-pos-/brno-zpravy.asp?c=A101006_1461636_brno-zpravy_toi

http://zpravy.idnes.cz/romove-brutalne-zbili-skolaka-vitkov-naruby-ozyvaji-se-extremiste-1pz-/krimi.asp?c=A100521_1388447_krimi_kot

0/0
6.10.2010 17:54

V.Poustka

jedno je předem jasné

soud bude pokračovat po odvolání dál, nejlépe opět před nějakými dalšími volbami. Odvolá se buď státní zastupkyně, nebo obžalovaní.

0/0
6.10.2010 17:08

Nannius

Re: jedno je předem jasné

treba ne - pokud jim soudce nadeli po 12 letech (organizovana skupina, rasovy motiv, tezke ublizeni na zdravi - kolik to "hodi"), treba si statni zastupkyne rekne, ze uz ma dost cirkusu a ze ji to staci.

0/0
6.10.2010 17:12

V.Poustka

Re: jedno je předem jasné

podle řečí obhájců do toho odvolání v tebou uvedeném případě půjdou určitě

0/0
6.10.2010 17:15

Nannius

Re: jedno je předem jasné

to je fakt. Ono taky proc si jeste chvili neuzit pozornost, kdyz i napr. z tehle diskuse vyplyva, ze ti 4 maji spoustu obdivovatelu...

0/0
6.10.2010 17:25

Hunab Ku

Re: jedno je předem jasné

evidetne nevis, v cem spociva prace obhajce. A to, ze se pri tom objevi v TV je (pro nekoho mozna) bonus / komplikace.

0/0
7.10.2010 12:46

CasVyprsel

Doufám, že k podobnému mediálnímu a soudnímu cirkusu

dojde i v případě, těžkého ublížení na zdraví v opačném gardu, kdy příslušníka většinové společnosti napadne gang nedotknutelných. Jen tak v rámci rovného metru a objektivity.

0/0
6.10.2010 17:00

Nannius

Re: Doufám, že k podobnému mediálnímu a soudnímu cirkusu

ten cirkus by ani byt nemusel, staci normalni informace v mediich, podstatne je tech 15 - 20 roku natvrdo. Garantuju, ze by se utoky z obou stran zredukovaly na polovinu, protoze by kvuli strachu odpadli ti pesaci, coz jsou mladi a hloupi "kluci", kteri by si pri takovych trestech moc rozmysleli znicit si zivot (ono totiz 15 let sedet za vrazdu neni uplne nejlepsi radek do zivotopisu)

0/0
6.10.2010 17:04

Kilián Nedory - asi po desáté

Re: Doufám, že k podobnému mediálnímu a soudnímu cirkusu

ani jako vzpomínka to pak nebude nic moc

0/0
6.10.2010 17:05

Nannius

Re: Doufám, že k podobnému mediálnímu a soudnímu cirkusu

zvlast pokud predpokladam, ze v kriminalech se vyskytuje dost "kamaradu" obou stran (jak nacku, tak hnedocechu)

0/0
6.10.2010 17:10

hasmen - náhradní nick

Re: Doufám, že k podobnému mediálnímu a soudnímu cirkusu

Tohle se ti jeví,jako normální informace? http://zpravy.idnes.cz/zharstvi-ve-vitkove-0l1-/domaci.asp?o=0&klic=64086

0/0
6.10.2010 17:06

navsteva drti socialistu

Mohu potvrdit ze nekolik poslednich dnu sem opravdu

take nemohu chodit.

Svoboda slova je v teto zemi soustavne a dusledne poslapavana.

0/0
6.10.2010 16:51

Nannius

Re: Mohu potvrdit ze nekolik poslednich dnu sem opravdu

kde a jak?

0/0
6.10.2010 17:00

evon

Re: Mohu potvrdit ze nekolik poslednich dnu sem opravdu

Chytrému napověz :-) Nanniuse plácni ;-D

0/0
20.10.2010 7:59

vipeeer3

Rozsudek

Soudce narozdíl od zdivočelé státní zástupkyně vypadal celkem normálně, takže myslím, že to pojmenuje pravým jménem a překvalifikuje na obecné ohrožení a ničení cizího majetku, 2-5 let.

0/0
6.10.2010 16:40

CasVyprsel

Re: Rozsudek

Viděl bych to tak na 5 až deset let (čin byl spáchán v organizované skupině) ale to obecné ohrožení a ničení majetku sedí. R^

0/0
6.10.2010 16:42

je to na ......

Re: Rozsudek

Pouze ničení majetku. Obecné ohrožení-jak je to definováno zákonem to nemůže být.

0/0
6.10.2010 16:50

yan007

Re: Rozsudek

a kedže šlo takmer o ruinu tak vlastne ani to nie - proste partička na táboráku, možno mali aj špekáčky a otec Natálky vlastne by mal dostať za vraždu, lebo niekdo dospel k názoru, že nereagoval dosť rychlo... 8-o8-o8-o

0/0
6.10.2010 16:52

vipeeer3

Re: Rozsudek

14x reagoval dost rychle, když s lupem odněkud utíkal, jen te%d měl nějak opožděné reakce...

0/0
6.10.2010 16:55

CasVyprsel

Re: Rozsudek

To je zase demagogické převracení smyslu příspěvku oponenta ad absurdum. Co mu to proboha vkládáš do úst? 8-oRv

0/0
6.10.2010 16:57

Kilián Nedory - asi po desáté

Re: Rozsudek

přizpůsobil se jeho "právnímu" názoru :-P

0/0
6.10.2010 17:03

je to na ......

Re: Rozsudek

Ne, to je názor oproštěný od všech emocí. A podpořený důkazy, které bylo možno zjistit. Nevím soud jich třeba má více, tak se rozhodne jinak, ale na základě toho co je zveřejněno a bez emocí to jinak hodnotit nejde. Nezáleží co si myslím.

0/0
6.10.2010 16:58

kiwi007

Re: Rozsudek

Samozrejme v soucinnosti s § ublízení na zdraví. Jen ta vrazda mi tam fakt nesedí. Stejne je to v organizované skupine a s rasovym podtextem, tak tam mohou být u té vyssí sazby vzhledem k následkum. Ale vrazda je opravdu pritazena za vlasy.

0/0
6.10.2010 16:58

Nannius

Re: Rozsudek

u nas se trest udeluje za to nejhorsi, ne? Takze ty ostatni body obzaloby jsou podstatne spis "jen" kvuli odskodnemu, atd. Je to tak, pravnici?

0/0
6.10.2010 17:07

aizoonjacq

Možnost tu je ..

prosím aby se předešlo nedorozumění , každé obydlené smetiště označit vlaječkou .;-)

0/0
6.10.2010 16:27

jamski

Re: Možnost tu je ..

No - to už nebude třeba. On už dnes každý člověk s alespoň dvouciferným IQ ví, že zápalné lahve se na domy nehází. Protože by to mohlo mít velmi vážné následky - tedy třeba patnáct let natvrdo, jako v tomto případě.

0/0
6.10.2010 16:38

Nannius

Re: Možnost tu je ..

tak tak

0/0
6.10.2010 16:40

vipeeer3

Re: Možnost tu je ..

Oni už dostali 15 natvrdo?

0/0
6.10.2010 17:00

Kilián Nedory - asi po desáté

Re: Možnost tu je ..

zatím ještě ne...až jo, tak budou ještě rádi, že to není víc

0/0
6.10.2010 17:04

jamski

Re: Možnost tu je ..

A já snad něco takového někde píšu? Jen píšu - že to  - může mít .... náslekdky

0/0
6.10.2010 17:16

periflex

Re: Možnost tu je ..

souhlas,a umístit vedle kasičku na peníze pro ty co tam nejsou!

0/0
6.10.2010 16:40





Najdete na iDNES.cz