Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Globální vládnutí se mi nelíbí, zopakoval Klaus před summitem EU a Asie

Prezident Václav Klaus rozhodně není přívržencem myšlenky globálního vládnutí. Poněkolikáté to prohlásil před dnešním začátkem vrcholné schůzky víc než čtyř desítek zemí Evropské unie a Asie, na které se bude hovořit i o možnostech lepší správy věcí veřejných. Naopak se přiklání k co nejhlubší mezinárodní spolupráci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

b.aran

S tim se snad ani neda nesouhlasit...

0/0
6.10.2010 8:17

Eureka!!!

Venco dej si bacha at na tve presidentske limuzine

neselzou brzdy. Ono se ty tvoje reci nemusi kazdemu globalizacnimu holomkovi libit. :-/

0/0
6.10.2010 6:29

Noli tangere circulos meos

Kalus neni sionisticky poskok

:-)

0/0
5.10.2010 9:15

nucleus4

Bohužel

Musíme si projít fází hluboké krize, která bude záminkou pro pokus o nastolení globální vlády, pak si musíme projít oním pokusem a pak nezměrnou bídou, až to krachne.

Klaus sám s tím nic nenadělá, to je na občanech, zda budou chtít nebo nechtít, zda se podřídí nebo nepodřídí. Zatím to vypadá, že se (až na výjimky) podřizují.

0/0
5.10.2010 7:58

Fmighta the Affaffin

Nechte me hadat...

Na summitu si nevoleni zastupci OSN mezi sebou podepisou smlouvu, ktera jim bude davat zvlastni pravomoci nad ekonomikou a legislativou narodu, kterym o tom sotva vubec reknou, u vecere si mezi sebou zvoli prezidenta a dalsi funkce a zbytek jejich aktivity bude probihat za zavrenymi dvermi a my budeme jenom poslouchat, co mame platit, kolik ceho smime vyrobit a jake jsou nove zakazy a normy. A bude se to jmenovat demokracie.

0/0
5.10.2010 7:23

miluji japonské školačky

Globální vládnutí

Globální vláda není konspiračním výmyslem ale reálnou otázkou 21.století.Samozřejmě velká spousta lidí to nikdy mentálně nepochopí a budou žvatlat svoje naprogramované formulky o konspiracích a výmyslech, ale ono se to děje, právě teď.

Už od dob kdy lidé vedli první válečné výpravy se snažila jedna skupina lidí ovládnout ostatní a pokud možno všechno.Je to pud starý jako lidstvo samo, každá epocha, každé století mělo své římany, napoleony, turky, hitlery ..... atd.

A řekněme, že jak naše vědomí postupuje historií a naše technická vyspělost se zlepšuje ze dne na den, pochopila nová mocenská struktura, že snáze ovládat ostatní a pokus ovládnout svět lze novými zbraněmi.Už nemusí pochodovat milióny vojáků na bitevní pole, stačilo ukořistit monopol nad našimi penězi a ovládnout ekonomický systém.Armáda je dnes posledním mocenským tahem jak ovládnout další část šachovnice.

Žádná konspirace, ale realita.Dnešní dobyvatele nás nemusí dobývat, oni si nás skrze naši hamižnost mohou koupit.

0/0
5.10.2010 7:17

Larry Matejka

Re: Globální vládnutí

Kdo by to řekl před pár lety, že zase pomalu padne jedno "konspirační" tabu. Světová vláda... Je tu a je realná. A jak jinak, postavená na podvodu kolem strašáka AGW, a strašáka ekonomické a finanční krize, které jsou uměle vytvářeny v rámci hegeliánské dialektiky. Postavená na obrovském ponziho schématu snad ještě absurdnějším, než monetární systém, který máme a který umožňuje elitám na základě falešných šeků zkupovat zdroje, stěhovat bohatství jedním směrem a zotročovat celé národy na základě půjček pomocí peněz tištěných z čistého vzduchu. A k tomu se jajsněji rýsuje Huxleyovský Brave New World smíchaný s Orwellovským hyperpolicejním, celosvětovým systémem. Ale malinko s vámi nesouhlasím v jednom. Není to naše hamižnost, ale náš strach, který je primárním mechanismem k našemu ovládání.

"Nesčetní lidé budou nenávidět Nový světový Řád a budou umírat při protestech proti němu." H. G. Wells: New World Order  (1939)

Wells netušil, že se to dnes bude jmenovat globalizace.  

  

0/0
5.10.2010 10:26

mufik

souhlasím

Klausy plně souhlasím rozkrást si to tady umíme sami.;-D

0/0
5.10.2010 5:16

Noli tangere circulos meos

prostacku

navic nez kradeni nemas?

0/0
5.10.2010 9:14

Kosatka Dasha

:-D:-D:-D cha !

na globalni vladnuti eu nema.na to ma jen usa :-)

0/0
5.10.2010 0:01

vasek001

Jo jo

Me se zase nelibi lokalni Klaus, co s tim nadelam? :-P

0/0
4.10.2010 23:24

Deepy

Slepí zastánci EU

Mylí zastánci svrchovanosti EU  Tak mi řekněte

KDO VOLIL např. PRESIDENTA EU Rompuye ?!   Proč se EU snemovne

odehravaji takovehle sceny ? Nahoda ? Opravdu si to nekdo muze myslet

?! 

http://www.youtube.com/watch?v=g-R4MyQ_vfU&p=7DB9CF50D94FAF02&playnext=1&index=1   nebo zde:  http://www.youtube.com/watch?v=W1dnEyRUrvo&p=7DB9CF50D94FAF02&index=4&playnext=3 ;-) EU je pro vetšinu lidí líbivá myšlenka, ano , také bych chtěl aby se všichni meli lépe a lépe, ALE TAHLE FORMA EU JE JEN FRAŠKA,  Zkuste se nad touto variantou zamyslet. Už jen fakt, že před hlasovaním o Lisabonské smlouvě se jasně řeklo, že musí Lisabon odsouhlasit všechny členské státy dobrovolně a co se stalo ? Irsko řeklo jasné NE a ejhle to nebyl asi ten správný výsledek a najednou se o tom Irsko muselo znovu "svobodně rozhodnout" a podruhé již svobodně ANO ?   Nestačí Vám to ?! 

0/0
4.10.2010 22:44

vasek001

Re: Slepí zastánci EU

Kdyby Klausovi nabidli prezidentstvi v EU hned na zacatku a dozivotne, ver tomu ze by se tim ukajel kazdy noc a manzelku by ani nepotreboval... ;-D

0/0
4.10.2010 23:26

Tatanka Yotake

Re: Slepí zastánci EU

ty myslis ze to dela bezne s tou .... ;-D naka vrtka pokojska bych tipnulR^

0/0
5.10.2010 0:29

Deepy

Globalni Vladnuti

Naprosty souhlas, nejde totiz v podstate o nic jineho, nezli o "tiche ovladnuti sveta" kym ? Svetovimi elitami ala Bildenberg. To neni blabol. Pan prezident to vi a chvala jemu za jeho postoj, ktery snad probudi ze sna i nejvetsi eurozaslepence.  A ze je to konspiracni blabol ?  Ale no tak ! Zamyslete se, venoval by nas prezident profesor Klaus zvysenou pozornost tematu ktere si neoveri ?  Ano, nevenoval, spravne.  Nic se nemeni, boj o svetovladu stale pokracuje, jen jinymi zbranemi.  Uz davno mocni pochopili, ze co se ziska silou k nicemu dlouhodobe nevede.. Chcete nekomu vladnout ? Zadluzte ho..  Kupte ho.   A bude vám patrit.  V TV mu pusťte "svou pravdu" , "svou bibli" a svět bude váš.  Vážení, svet je stále šachovnice stejně jako za Alexandra Velikého, stále jsou zde "dobyvatelé" ,  ale mnohem mnohem chytřejší...  Představte si, že máte tolik peněz, že je nikdy neutratíte, co chcete ?  Ovládat , řídit ostatní svou vůlí.  Není to nesmysl, rozhlédněte se lidé se prostě takto chovají

0/0
4.10.2010 22:24

Taras Bulba

Re: Globalni Vladnuti

Správně je to BildeRberg. Svého úhlavního nepřítele musíš pro začátek umět aspoň správně pojmenovat. ;-)

0/0
4.10.2010 22:45

Deepy

Re: Globalni Vladnuti

proc ? nemusim, na to mam preci tebe ;-);-D

0/0
5.10.2010 0:46

miluji japonské školačky

Re: Globalni Vladnuti

R^Naprostý souhlas.

0/0
5.10.2010 7:04

;-)

...

Chápu názory, že jediný světový stát  není nejlepším řešením, protože chopí li se moci v něm diktatura, nebude kam utéct. Ovšem na druhou stranu jsou některé země pro samostatnou existenci příliš malé a integrace je nejlepším východiskem. Kdybychom nerozbili Rakousko, nepotřebovali bychom dnes možná EU.

0/0
4.10.2010 21:59

King_Feanor

nevím...

Po celou dobu kdy tu byly mezinárodní smlouvy... tak se v Evropě jen válčilo.. od té doby, co je tu nadnároní EU.. tak je v Evropě klid. Nestačí to snad jako argument?

0/0
4.10.2010 21:49

Taras Bulba

Re: nevím...

Klid? Takový klid, co byl skoro celá devadesátá léta v Jugoslávii? 8-o

0/0
4.10.2010 22:53

glumik

Tentokrát

s panem prezidentem souhlas.

0/0
4.10.2010 20:08

čuk2gek

aneb, mně stačí lukoilruplíky

čili eurofondy=korupce=plýtvání=peníze oknem ven (a eště by mi do všeho kecali), avšak ruští pobratimové to je srdeční a zcela nezištná podpora (těm do toho kecám já) a tak je to správné, bo to má tak byť

0/0
4.10.2010 19:02

navsteva s pravdou

Mistni "obcane" nejsou sto pochopit

nase domaci utahovani opasku, za to co v predchozich 10 letech prozrali. Jak se budou s takovym utahovanim identifikovat, az jim ho bude narizovat Brusel????

Vladnuti je potreba decentralizovat a presunovat na uroven malych celku a nikoliv centralizovat na urovni nadnarodnich organizaci.

0/0
4.10.2010 18:42

ELAPHURUS

Globální vládnutí se mi nelíbí

R^[>-]R^

0/0
4.10.2010 18:22

Si0 po druhém zákazu

Neboj, Venco,

nikdo tě nebude nutit globálně vládnout. Spíše tě budou přemlouvat, abys už odprejskl.

0/0
4.10.2010 18:11

jarda

Re: Neboj, Venco,

"Nejchytřejšímu" muži planety se nelíbí globální vládnutí zrovna tak jako globální oteplování. Z toho všeho je už hradní pán přehřátý. :-(:-P

0/0
4.10.2010 19:58

;-)

Re: Neboj, Venco,

Kupodivu Klaus v poslední době ukazuje, že více rozumí klimatu, než EU. Chápu, že se na Hradě nudí a potřebuje se nějak zabavit. Možná by se mohl se stejnou pílí s jakou se věnuje změnám klimatu věnovat i studiu a snaze pochopit fungování EU. Přecejenom, od prazidenta by to člověk čekal více.

0/0
4.10.2010 22:34

MerlinMagic

EU

Příští stanice je peklo i když slíbený byl ráj!  [>-]R^ EURv

0/0
4.10.2010 18:05

vasek001

Re: EU

To Landa nerekl, a myslim si ze zrovna on by to nerekl.... Manzelka nemka, on cech.... europska rodinka ;-)

0/0
4.10.2010 23:28

killy

Něco jsem chtěl sem připsat, ale.....

.... ke snůškám blábolů ..ne !

0/0
4.10.2010 18:01

Beham Bosky

Re: Něco jsem chtěl sem připsat, ale.....

No to je ztráta.;-(;-(;-(

0/0
4.10.2010 18:36

ewwwa

Re: Něco jsem chtěl sem připsat, ale.....

Jo,snůšky blábolů jsou tyhle diskuze.:-/

Zdravím p.Klause a sdílím stejné názory:-) 

0/0
4.10.2010 20:02

jyyy

ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwa

Zcela stejné názory s žádným Václavem nesdílím, ale kde jste vlastně VY ?

0/0
4.10.2010 21:48

jyyy

Jsem hrdý na své presidenty Václava I. a Václava II.

Václav I. nezvládl komunisty, ale vrátil imaginaci do Česka.

Václav II. místo za krásnými blonďatými letuškami leze za BoBo a infantilněsenilně plácá u DÁL-NIC, ale má svůj jasný názor na RZETA a EU a OSN.

0/0
4.10.2010 17:50

Pýthie

Re: Jsem hrdý na své presidenty Václava I. a Václava II.

A na co jsou hrdí Vaši rodiče u Vás ?  Na Vaše "infantilní " bláboly na netu : ??:-/

0/0
4.10.2010 17:56

čuk2gek

notosmudalačočku

"R^" muhehehe

0/0
4.10.2010 19:06

jyyy

Jsem hrdý na své presidenty Václava I. a Václava II.

Václav I., znovu pro blby, přinesl do Česka imaginaci a bohužel zabránil potrestání a definitivnímu vypořádání se s komunisty.

Václav II., pro stejné, má zaplaťpámbu pro mě a mě podobné (vzhledem k posledním  volbám nejsem sám, viz. výsledky křesťanských a RZETA), dobré názory na RZETA, EU, OSN. Bohužel pro mě, se kamarádí s kýmkoli BoBo a infantilněsenilně plácá o zastavení stavby panem ministrem Bártou, při skoro dokončené DÁL-NIC.

Maminka je po smrti pár let, otce jsem před dvěma měsíci vyléčil z polymorbidity, takže už umírá jen na 30% ejekční frakci srdce a neoperabilní výduť břišní aorty, s čím už umí žít. Internet mu nic neříká, jednou jsem ho přesvědčil, aby napsal vnoučatům, víckrát ne. 

Naučte se číst.  

0/0
4.10.2010 19:25

čuk2gek

hele bambulo, moc nevrtej do Bobo, alias pytije

nebo jí praskne žilka

0/0
4.10.2010 19:17

jyyy

Jsem hrdý na své presidenty Václava I. a Václava II.

Omlouvám se, četl jsem čunek, pardon.

Jóóóóóóóóó BoBo a žíla.

0/0
4.10.2010 19:29

jarda

Re: Jsem hrdý na své presidenty Václava I. a Václava II.

Beze slov : R^

0/0
4.10.2010 19:59

jyyy

Jsem hrdý na své presidenty Václava I. a Václava II.

Díky jardo, přidat se v něčem k oběma Václavům, proti komunistům, jim lezoucí BoBo, to chce skoro i odvahu. Naštěstí nás přibývá.

0/0
4.10.2010 21:44

VB158

Ten to člověk nepřeje EU

Je proti společenství chce jen vládnout a tríznit své spoluobčany. EU bráni lidi klas jen svou chuť vládnout a nikdo nad ním.

0/0
4.10.2010 17:22

tučňák v exilu

Re: Ten to člověk nepřeje EU

Třeba si jen nepúřeje EU v té formě, ve které je dnes :-P

0/0
4.10.2010 17:31

CasVyprsel

Re: Ten to člověk nepřeje EU

Možná má něco proti stylu jak je EU vedeno, tedy něco na způsob RVHP v podobě regulací, restrikcí, byrokracie, drahých EU poslanců a komisařů a zmenšení možnosti rozhodovat o státních otázkách nezávisle na tom, co řekne Brusel.

0/0
4.10.2010 17:36





Najdete na iDNES.cz