Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud se žháři z Vítkova je ve finále, třem hrozí výjimečné tresty

Hodinovou řečí státní zástupkyně začalo v Ostravě finále soudu se žháři z Vítkova. Trojici Davidu Vaculíkovi, Jaromíru Lukešovi a Václavu Cojocaru navrhla výjimečné tresty. Pro čtvrtého z útočníků na romskou rodinu Ivo Müllera žádá za pokus o vraždu 15 let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blackgoat

thor steinar

asi jsou uplně blbý,když jdou k soudu v košili od T Steinara a tvrděj že šli zapálit sklad .Pro neznalé přepis z wiki :Thor Steinar je německá registrovaná značka oblečení vyráběného společností MediaTex GmbH. Známku Thor Steinar zaregistroval v říjnu 2002 Axel Kopelke . Firemní logo se skládalo z run Teiwaz a Sowulo, z nichž vycházely některé nacistické symboly, což vyústilo v kontroverze. Společnost jej proto později musela změnit. Současné logo tvoří runa gebo a dvě tečky.

0/0
6.10.2010 1:58

modra sluchatka vz. 58

Re: thor steinar

takze thor steinar propaguje nacismus? 8-o anebo je zakazany tuhle znacku prodavat a nosit? 8-o

0/0
6.10.2010 7:48

modra sluchatka vz. 58

Re: thor steinar

si schvalne pujdu tricko tyhle znacky koupit, jen kuli tomu, abych provokoval podobny idividua ;-D;-D;-D

0/0
6.10.2010 7:51

Jinotaj

Re: thor steinar

Pokud vím, tak tuhle značku nyní vlastní Žid;-)

0/0
6.10.2010 8:00

modra sluchatka vz. 58

Re: thor steinar

;-DR^

0/0
6.10.2010 8:17

Muci-Pucinek-v3.0

Re: thor steinar

Arabové...

0/0
9.10.2010 4:25

zlobir

Re: thor steinar

TS je značkové oblečení jako každé jiné, nechápu jak někdo může u soudu zohleďnovat značku košile, kterou má někdo na sobě. Sám mám také pár kousků a nikdy stím nikdo neměl problémy. Kvalitní materiál, super design, vydrží i časté praní a nejsou to tuctový hadry jako od nike, adidas, reebook atd. a nebo vytahaný sra.ky ze skateshopů co vypadají jak po starším bráchovi... navíc to není žádný podpult, je to absolutně běžně prodávaná značka.

0/0
6.10.2010 8:52

Blackgoat

Re: thor steinar

Možná dost dobře nechápete smysl mého příšpěvku,šlo mi o to že obžalovaný jsou tak otroubený že si rovnou mohli vzít triko s nápisem :jsem nácek" a pak soudu tvrdit opak,Všichni německý náckové choděj oblečený v týhle značce,proč asi,

0/0
7.10.2010 19:48

Mončí2

Zajímala by mě výše trestů

 v případě kdyby šlo o legálně obydlený barák třeba českého podnikatele..........

0/0
6.10.2010 0:45

samota

Česká televize

ve zprávách zkreslila celý průběh procesu.  Z dvouhodinové řeči obhájce, který vytkl všechna pochybení policie, soudu i médií uvedla jen poslední slova o zproštění viny. Za tento čin musí být potrestáni, ale rozdíl v posuzování soudu,  kdy mnohokrát trestaný cikán dostane za ublížení na zdraví s těžkými následky  tři roky a v opačném případě navrhuje soud vyjímečný trest (až 25 let), tak to je opravdu spravedlnost po česku.

0/0
5.10.2010 23:46

TF209

Re: Česká televize

Kdybych to nesledovala , ani bych tomu nevěřila , je to všechno přece tak jasné ! TI pacholci si šli splnit nějaký svůj vymaštěný záměr , ale nešli zabíjet dítě ! To děcko tam bylo odkázáno na rodiče a TI selhali :;-€

0/0
6.10.2010 0:00

denny2006

Re: Česká televize

ti rodiče nemohli nic pro ochranu své dcery udělat,byli v rauši a proto by bylo zajímavé se podívat na výsledek jejich lékařského vyšetření.

0/0
6.10.2010 8:05

cufir-mufir

Re: Česká televize

jj, byli v rauši, proto nejdříve zachraňovali vybavení a až poté dceru... tomu říkám rauš jak kráva!

0/0
6.10.2010 23:43

Marik admin 0:9

Tak nevím...

dokázali jim že jedou zabít ? Nedokázali... dokázali jim jen žhářství, ne?

Potom dostanou tři roky maximálně. To bude signál pro další nácky a ty budou házet další koktejly... a rómové se jednoho dne zvednou a všichni odejdou do Austrálie....

A budou z nich hrdinové u nás i ve Francii, Itálii, Anglii ;-D

0/0
5.10.2010 21:51

kůroš

Re: Tak nevím...

Jo jo, budou. Ti kluci nešli zabíjet a soud si smlsne, uš pro to, že tento případ je moc medialní.

0/0
5.10.2010 22:30

Isaac Rokosowski

Styďte se!!!!

Po přečtení této diskuze jsem se až zděsil kolik nenávisti, zloby se v lidech bere. Všichni kteří tu obhajujete, zlehčujete tento případ srovnáním různými nepotrestanými případy kdy romové někoho napadly, okradly atd.zapomínáte na zásadní věc- jsou to odlišné případy, stímto nesouvisící! Nepopírám že se staly, ani naopak, ale stímto případem nesouvisí. Řeší se zde případ kdy 4 podle všech důkazů neonacisticky smýšlející "lidi" zaútočily, též prokazatelně dle záznamů hovorů, úmyslně na romskou rodinu!!!! Pokus o vraždu je velice vážný zločin. Vím, že se najdou tací kteří budou obhajovat slovy, že v tom objektu neměla ani rodina co dělat, ANO máte pravdu, ale nadávejte na systém který jim to umožnil, Natálka za to opravdu nemůže. Jinní co budou argumentovat o minulosti otce rodiny atd, tež nepopírám,ale opět Natálka za to opravdu nemůže, až skončí tento soud podejte si na otce trestný oznámení. Za krádeže, špatný sociální systém Čr či původ si zaslouží smrt úpálením i zcela nevinné dítě?

0/0
5.10.2010 21:26

killy

Máte pravdu ! Natálka za to nemůže .

Ale jinak bych se zeptal : Jste vůbec Čech ?

0/0
5.10.2010 21:28

hany1

Re: Máte pravdu ! Natálka za to nemůže .

Já jsem. Ale výše dávámR^

0/0
5.10.2010 23:07

Isaac Rokosowski

Re: Máte pravdu ! Natálka za to nemůže .

pro killy: Ano, jsem Čech.

0/0
6.10.2010 10:35

hasmen - náhradní nick

Re: Styďte se!!!!

Nepamatuji si,že by to někdo té Natálii přál... Ona za své rodiče nemůže a co se jí stalo - to je smutné.Ale asi čtete jiné diskuse,nikde jsem neviděl příspěvek,který by jí to přál.

0/0
5.10.2010 21:32

Isaac Rokosowski

Re: Styďte se!!!!

pro hasmena- neříkám že ji to někdo přál- můj příspěvek je reakce na celkovou diskuzi a hlavně reakce hodně diskutujících a poukazování na jiné zločiny spáchané romy, využívání dávek atd. což stím vůbec nesouvisí.

0/0
6.10.2010 10:37

CO HO FOTÍŠ?

Re: Styďte se!!!!

Zapálit rozpadlej barák - skladiště kradeného zboží - patřící třetí osobě (osobám) narozdíl od poškozených, tak to není snad ani na přestupkovou komisi...

0/0
5.10.2010 21:43

hany1

Re: Styďte se!!!!

RvRvRv

0/0
5.10.2010 23:08

Isaac Rokosowski

Re: Styďte se!!!!

pro CO HO FOTÍŠ: Zapálit vědomě objekt ve kterém jsou lidé je pokus o vraždu. A je to na soud :-)

0/0
6.10.2010 10:39

kůroš

Re: Styďte se!!!!

Ona ta rodina v tom domě být neměla, zavřel bych tu rodinu a toho zloděje co dostal milost. Prostě ta holčička to odnesla za blbost rodičů. Nemělo by se tohle dít.

0/0
5.10.2010 22:25

Isaac Rokosowski

Re: Styďte se!!!!

Pro kůroš: podejte na tu rodinu trestný oznámení, v tom Vám nikdo nebrání. Ale můžou za to ti kteří hodily ty láhve!

0/0
6.10.2010 10:45

Galanthus nivalisL

Re: Styďte se!!!!

Pán jistě zapomíná Rv!! Nečte pozorně a nebo - nechce rozumět !! Po obhajobě , jako by se zem slehla Rv

0/0
5.10.2010 22:25

Isaac Rokosowski

Re: Styďte se!!!!

pro Galantus: Myslím že Váš příspěvek se dá aplikovat spíše na Vás, hlavně část o tom že o obhajobě se zem slehla, u Vás by platilo po argumentech ;-) 

0/0
6.10.2010 10:46

modra sluchatka vz. 58

Re: Styďte se!!!!

az sem se skoro rozbrecel ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.10.2010 7:50

Isaac Rokosowski

Re: Styďte se!!!!

pro modré sluchátka vz. 58: budiž Vám přáno ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.10.2010 10:48

killy

Když bysme to shrnuli:

Jedna sviňárna s házením molotovů

se řeší

další sviňárnou, zvanou zmedializovaným, zpolitizovaným, ale jinak prej nezávislým, soudem.

0/0
5.10.2010 21:13

Galanthus nivalisL

Re: Když bysme to shrnuli:

R^R^

0/0
5.10.2010 22:28

kůroš

Re: Když bysme to shrnuli:

Máš recht, přecedo. Soudy k ho...u, soudci berou ja strhaný. Ta jak četla, chladnokrevní vrahové. Zatím to byl sklad kradeného zboží. Co tam ta rodina dělala? Tohle soudy nezajímá.

0/0
5.10.2010 22:40

cenzorova strážní věž

Bojím se cokoliv napsat.

Aby si mě Papovci nepodaly.

0/0
5.10.2010 20:46

popocatepetl

potrestat si zaslouzi

ale stat by mel hlavne razantne zakrocit proti asocialnim romum,romske deti mlati do nasich deti ,takze ty kdyz vyrostou hledaji spravedlnost a tak to dopada, kdyz mladi kluci maj hodne sily a testosteronu,chteli je spise postrasit,nejhorsi je na tom ze chytri kluci si posrali zivot,a romska mensina bude dal vycucavat danove poplatniky nikdo z te romske rodiny nedodelal ani zvlastni zakladni skolu a stat je podporuje dal a to nejenom tyto ale vsechny romy,ja se ani nedivim ze hledaji socialni spravedlnost holohlavi s delnicke strany a pouzivaji nasili,jsem definitivne proti rasismu, ale jsem definitivne proti nadrzovani romum ,kteri jsou vseobecne k budiznicemu , oni neustale porusuju nase zakony ,a taky mezinarodni lidska prava ceskych obcanu,v madarsku do nich extremiste strileji jako do skodne. Jak se to asi vyhroti v nasi zemi???Natalky je mi lito to se nikdy nemelo stat.Stat je vinen a vlazni politici.

0/0
5.10.2010 19:23

Kilián Nedory - asi po desáté

Re: potrestat si zaslouzi

tvrdit o těch útočníkách, že to jsou chytří hoši - to vyžaduje značnou míru demagogie Rv

0/0
5.10.2010 20:07

UpgradeSdvemaS

napíšu to znova, pro mě za mě

chudáci kluci vyfasovali exemplární trest. To by mě zajímalo jak dopadli ti opálení sběrači kovů, co zbili toho kluka ze sirotčince?

0/0
5.10.2010 18:52

Fakyr

Re: napíšu to znova, pro mě za mě

No to by me taky docela hodne zajimalo!

0/0
5.10.2010 19:12

Galanthus nivalisL

Re: napíšu to znova, pro mě za mě

I kdyby potloukli a zmrzačili všechny děti z d.d.neni to nic prostě NIC.;-€;-€;-€;-O

0/0
5.10.2010 19:23

Galanthus nivalisL

Re: napíšu to znova, pro mě za mě

Bohužel pro náš národ !!

0/0
5.10.2010 19:34

Kilián Nedory - asi po desáté

Re: napíšu to znova, pro mě za mě

jasně - "nic než národ"  nácku Rv

0/0
5.10.2010 20:08

modra sluchatka vz. 58

Re: napíšu to znova, pro mě za mě

a jeje, nackobijec opet v akci ;-D;-D;-D

0/0
5.10.2010 20:13

TF209

Re: napíšu to znova, pro mě za mě

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.10.2010 20:21

Galanthus nivalisL

Re: napíšu to znova, pro mě za mě

Mno - ty víš kulový ! BLBE!!

0/0
5.10.2010 20:30

Rozšlápnutá_bábovička

Dle mého je to celé humbuk...

Jak mohl být někdo popálen v domě, ve kterém nikdo nebydlel? To ať mi někdo vysvětlí. Neslyšel jsem nikde o tom, že by tento dům jeho majitelé někomu pronajali nebo prodali. Byl tedy zcela logicky prázdný a tudíž, i kdyby shořel do základů z jakéhokoli důvodu, nemohlo dojít k žádnému úrazu kohokoli popálením!! Takže jak???

0/0
5.10.2010 18:44

Kosatka Dasha

Re: Dle mého je to celé humbuk...

ja tomu vubec nerozumim uz:-/jak to teda bylo??

0/0
5.10.2010 18:59

Isaac Rokosowski

Re: Dle mého je to celé humbuk...

Vysvětlím. Proč by nemohlo dojít k úrazu bez popálenin? V objektu, který nemá oficiálního nájemníka se nemůže nikomu nic stát? Samozřejmě může. Vím na co narážíte, že tam rodina neměla co dělat atd. a ti náckové se zápalnejma láhvema tam měly co dělat? Jestly nevíte co se stalo tak zhruba toto: V objektu bez povolení bydlela rodina na kterou zaútočily zápalnými láhvemi přívrženci neonacistických hnutí a teď se čeká na rozsudek jejich ohavného činu, co je na tom k nepochopení? Jestly chcete řešit, že tam byla rodina bez povolení nic Vám nebrání podat trestné oznámení, ale nic to nemění na tom, že tito čtyři obžalované "prasata" - omluva všem prasatům- spáchaly pokus o vraždu.

0/0
6.10.2010 11:10

Fakyr

Jednota

Soud si asi uvedomuje ze timhle jen cesky narod sjednoti obycejne se tu hada kdo je vetsi blb jestli topolanek paroubek nebo kalousek .Na toto tema je min 80% shoda vsech diskuteru tady.Proste sem etnikum nepatri:-)

0/0
5.10.2010 18:39

UpgradeSdvemaS

Re: Jednota

80%, tak to bych řekl tak 96%jednoty. Ty 4% to jsou lidi zaplacený různýma službama a lidi, který IDnes, jehož existence pochází ze SSM, dosadila.

0/0
5.10.2010 18:58

Fakyr

Re: Jednota

Rikam minimalne:)

0/0
5.10.2010 19:10





Najdete na iDNES.cz