Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bárta platí za rady ekologa z Dětí Země, který žaluje jeho ministerstvo

Spoluzakladatel Dětí Země a letitý bojovník proti státní variantě dálnice D8 Miroslav Patrik pracuje už měsíc jako poradce ministra dopravy Víta Bárty. Vydělá si tím až 40 tisíc měsíčně. Patrik stále vede se státem 15 žalob, ani jednu nestáhl a tvrdí, že kdyby Bárta porušil zákon, žaloval by i jeho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel.61.

rozhovor s nepovedeným dítetem země

http://byznys.lidovky.cz/a-urednikovi-ti-mrtvi-nevadi-brani-se-bojovnik-proti-d8-p11-/ln-doprava.asp?c=A100828_220420_ln-doprava_kim

Jde mu o právo odvolat se. Takže Ti co trpí, chodí do práce, platí prodražení, platí přes dane deti země, tak se můžou, ve svém volném čase také odvolávat, lítat po soudech a by to už dostavěli.

0/0
4.10.2010 8:24

To je bomba

Re: rozhovor s nepovedeným dítetem země

mohl byste objasnit, jak kdokoliv zvládne "platit přes daně" nevládní organizaci Děti Země ?

0/0
4.10.2010 9:08

pavel.61.

Re: rozhovor s nepovedeným dítetem země

nevládní příspěvkové organizace žijí z grantů. Aby je nikdo nepodeziral granty od státu dostanou jiné příspěvkové organizace a ty je pak předávají nezávislým. Tohle praktikuje grínpic a naše zelené superchytre spolky to delaji též viz jejich stránky

0/0
4.10.2010 9:43

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: rozhovor s nepovedeným dítetem země

já nechápu, jak může zabíjet něco, co neexistuje

za tu smrt si mužou jen sami lidi - řidiči

0/0
7.10.2010 18:25

slon75

Vydírání

To, že ekologické organizace si umějí obstarat peníze docela nechutným vydíráním, je už doufám všeobecně známo. Takže buď pan Patrik na Bártu něco ví a využívá toho, jak je zvyklý, nebo jde od Bárty o jednoduchý postup, jak pozdržet stavbu dálnic a vymámit tak ze stavebních firem všimné.

I tak jsou moje sympatie mírně na straně Bárty, protože dostavět D8 je nezbytné nejen z dopravního, ale i ekologického (nikoliv ekologistického) pohledu.

0/0
4.10.2010 0:22

Vítek Procházka

A proč by nemohl

Tak je vidět, že si Patrik stojí za svými názory, stát žaluje za věci minulé.

A nevidím problém v tom, že Bártu zajímá názor ekologů při stavbě silnic. Spíš naopak. Předejde se tím i pozdějším sporům a průtahům.

0/0
3.10.2010 18:03

Valdaa

Re: A proč by nemohl

Souhlasím, vždy je lepší počíat s názory všech skupin občanů, pak lze předejít všem těm hádkám...:-/

0/0
3.10.2010 19:17

buranumdopamatniku

ten pan pomuze vytahnout karu z bahna

Nedavno byl s timto panem na CT24 interview.  Mluvil velice rozumne a  ukazal hlubokou znalost problemu.   Na ministerstvech sedi pravnici a ti sepisi   veci ze vam z toho jde hlava kolem.   Protoze jsem vedl velky spor  se statnim gigantem, vim, ze tito  urednici  sepisi co vidi na ocich ministra.   Musime si priznat, ze  uroven ministerskych uredniku je uboha   a   tim trpi vsechna jednani, jsou neustale napadana  a vec se protahuje. Kdyby  smlouvy byly psane v redne kvalite, usetrily by se miliardy.   A nyni jim radi nekdo, kdo jim hned rekne, aby si ty nesmysly sporili,  Kazdy si vzpomene, jak  po sametu bylo tvrzeno, ze na posty musi odbornik,  a to byli jen komunisti s legitimaci.  Tady mame   opacny gard.  Doufam ze to bude dalsi krok k pravnimu statu.

0/0
3.10.2010 13:44

silný kuřák

Re: ten pan pomuze vytahnout karu z bahna

Máte dojem, že za pomoci lidí, kteří právo nedodržují, vytvoříte právní stát?

0/0
3.10.2010 13:48

Jasanek

Re: ten pan pomuze vytahnout karu z bahna

Vas nazor je mi sympaticky..

0/0
3.10.2010 14:19

Si0 po druhém zákazu

Re: ten pan pomuze vytahnout karu z bahna

Mně ne.

0/0
3.10.2010 17:06

p555

Re: ten pan pomuze vytahnout karu z bahna

ty prvni vety jsou zabavne...

0/0
4.10.2010 9:31

maharal1

je to vyčurané a hezky!!!!

Chcete se zbavit velkého potížisty a křiklouna? Někoho, kdo vás obtěžuje a hrozí vám žalobou? Tak mu dejte pořádné koryto na ministerstvu, když mu tím rovnou nezavřete ústa neřkuli hubu, budete ho mít aspoň pod permanentní kontrolou. A že to bude něco stát, On to daňový poplatník zatáhne, ale vy budete mít klid

0/0
3.10.2010 13:29

AntonínP

Re: je to vyčurané a hezky!!!!

JJ Své přátele si drž blízko, své nepřátele ještě blíž

0/0
3.10.2010 13:44

Jasanek

Re: je to vyčurané a hezky!!!!

Fakt si nemyslite, ze Patrik muze na ministerstvu necemu pomoct...?

0/0
3.10.2010 14:21

marcik123

Re: je to vyčurané a hezky!!!!

a může snad něčemu uškodit, přinejmenším podá náhled na stavby, které by mohly být taky žalovány a pozastaveny, a tak se tomu dá předejít

0/0
3.10.2010 15:13

Si0 po druhém zákazu

Re: je to vyčurané a hezky!!!!

Jo, tím, že zavře ústa, jinak by neměl čím polykat bakšiš.

0/0
3.10.2010 17:07

12mmmm12

Co je v tomto Čunkystáně možné,

to zůstává rozum stát. 8-o8-o8-o

0/0
3.10.2010 13:03

fanfan tulipan

Koukám

že u těch W je kdejaký šikula8-o;-D;-D a zase se dojí stát!!

0/0
3.10.2010 12:53

Jasanek

Re: Koukám

Pockejte?? Dojit stat? cetl jste ten clanek poradne? ja vam nevim..:-P

0/0
3.10.2010 13:06

Rajon-KTS STB

Re: Koukám

už to vzdej TOP09 - Kalousek  právě poslala exekutora  na dlužníka ABL , ABL se nepodařilo prodat sekci sledování a Bartovo výpalné od betonových míchaček nedorazilo.

0/0
3.10.2010 16:30

Valdaa

Re: Koukám

A co takhle začít psát pravdivé informace? Poradce není politickou funkcí a to, že poslouchá ministr názory všech skupin, ne stavařského lobby, tak to je podle mě správné!

0/0
3.10.2010 17:56

pavel.61.

Re: Koukám

nezapomeň na zelené lobby. Cožpak už dost neplatíme (aniž by to ŽP nějak vylepšilo?)

0/0
4.10.2010 9:07

marcik123

a už je to i tady

Oráč už se začal vylejvat i tady? jeho obsese a mindrák už jsou vážně přehnané, příjde mi, ale že všichni lidé z ČSSD mají nějaké psychické problémy z minulosti, nějaké mindráky a nějaká traumata z dětství

(viz. Paroubek a jho pes, nebo Rathův vzrůst...)

0/0
3.10.2010 12:13

Jasanek

Re: a už je to i tady

taky mi prijde ta stvava uroven diskuzi.. velmi smutna..;-(

0/0
3.10.2010 12:20

brain18

Re: a už je to i tady

To vám jenom nepřijde. Ono to totiž smutné je.

0/0
3.10.2010 12:32

Rajon-KTS STB

Re: marcik123

 

Tak kdo vám píše ty články , kdo vám maže "nevhodné informace", odpovězte si to, a pak hodnote ty co neznáte

Nebyly to právě VV, které volaly po slušnosti v politice a teď se snaží pouze kydat hnůj? Nebyli to VV, kteří nechtěli dinosaury a teď se paktují s desítkami zkompromitovanců... Nebyli to VV, kteří nechtěli poplatky ve zdravotnictví atd. atd... A teď se všem voličům směje Bárta svým skřehotavým smíchem .

A na webu VV píšou anonymní pomluvy , ti lidé se stydí podepsat .......a Nazývají to komentáře a analýzy. To nedělá ani ČSSD, ODS ani TOP09 , zkrátka firma zbabělých demagogů.

Z webu VV  smazali konfrontační vyjádření vůči dinosauru Kalouskovi vč složenky. Kritická vyjádření ani na jednom z vwebů ostatních stran vydrží min 5 let . Zde ani ne půl roku .

0/0
3.10.2010 12:30

marcik123

Re: marcik123

nepsal Toho předtím Oráč, si jen změnil nick a udělal ctr C ctrl V z listu co vám posílá vedení čssd, viď? ?8-o

0/0
3.10.2010 12:35

Lajos Bacs - Budapest

Re: marcik123

na toho mladého Oráče pozor , už v 5letech vstoupil do KSM, vyrostl v tzv Rudého barona , nosí rudou kamizolku , dobře střílí a loví zejména Bažanty oranžové, VeVerky bělohlavé   a rád se vyřádí na smradlavé zvěři jako jsou kuny Topové a skunci z Ptakostrany.

Jinak střílí rád po každém blbci.Vyhýbat se mu......;-D;-D;-D

0/0
3.10.2010 16:45

Jasanek

dobry krok

Dokud se neprokaze, ze Patrik na ministerstvu skodi, tak at tam funguje.. Ty podminky, jak jsou popsane v clanku pusobi celkem ferove.. Lepsi se s temito lidmi radit  treba prijit, zda v necem nemaji pravdu, nez s nimi apriori valcit..

R^R^R^

0/0
3.10.2010 12:12

marcik123

Re: dobry krok

s tímhle úplně souhlasím, nemá smysl dělat stavby, které se pak pozastaví kvůli ekologům, nebo zkomplikují a prodraží, lepší je s nimi se rovnou poradit a předejít tomu

jinak taky souhlasím, že ty podmínky jsou docela fér, externí poradci jsou třeba jen jednou za čas, nemají jistý příjem a jejich práce není tak obsáhla tak je třeba je trochu připlatit

0/0
3.10.2010 12:18

JohnOraprint

Ten žabák je Barto slabý .....

to chtělo rovnou Kájínka.!!

S takovou budeš betonovým míchačkám pro smích a provizi ti nezaplatí  ;-D;-D;-D

0/0
3.10.2010 11:44

Kormidelník

Re: Ten žabák je Barto slabý .....

Vy uz mate vazne dost.. Ja myslim, ze betonova lobby je k smichu Bartovi.. Coz ne kazdy dobre kouse, ze?;-)

0/0
3.10.2010 11:59

JohnOraprint

Re: VV klikači=sekta co věří na Ducha Veřejnosvatého

VV největší křivárna

Nebyly to právě VV, které volaly po slušnosti v politice a teď se snaží pouze kydat hnůj? Nebyli to VV, kteří nechtěli dinosaury a teď se paktují s desítkami zkompromitovanců... Nebyli to VV, kteří nechtěli poplatky ve zdravotnictví atd. atd... A teď se všem voličům směje Bárta svým skřehotavým smíchem .

A na webu VV píšou anonymní pomluvy , ti lidé se stydí podepsat .......a Nazývají to komentáře a analýzy. To nedělá ani ČSSD, ODS ani TOP09 , VV=  firma zbabělých demagogů.Asi to tam píše Duch Veřejnosvatý

Z webu VV  smazali všechna svá konfrontační vyjádření vůči dinosauru Kalouskovi vč, složenky na 23 mld. Kritická vyjádření ani na jednom z vwebů ostatních stran vydrží min 5 let . Zde ani ne půl roku .

Proč. Vrozená ulhaná křivárna Džonovina.

0/0
3.10.2010 12:09

Jasanek

Re: VV klikači=sekta co věří na Ducha Veřejnosvatého

Vy jste neskutecne nenavistny clovek..8-o8-o

0/0
3.10.2010 12:13

Lajos Bacs - Budapest

bárto nedej se dej mu plat jako měla Nečasova sekretářka

At ODSáci puknou závistí......

Nečas své nejbližší spolupracovnici na ministerstvu práce a sociálních věcí Janě Nagyové, o které média spekulovala jako o jeho milence, zařídil skandálních 577.000 Kč odměny a průměrný měsíční čistý plat 178.761 Kč

1. v březnu 2009 povýšena v platové třídě ---2. v dubnu 2009 povýšena podruhé v platové třídě---3. v dubnu 2009 mimořádná odměna 67.000 Kč4. v květnu 2009 mimořádná odměna 510.000 Kč---

5. dne 8. května 2009 odchází z MPSV Petr Nečas---6. J. Nagyová je MPSV placena až do srpna 2009 ve výpovědní lhůtě---7. v srpnu dostává, i přes plný plat ve výpovědní lhůtě, regulérní odstupné---8. čistý příjem za 8 měsíců práce na MPSV je 1.430.091 Kč, tedy měsíčně 178.761 Kč

0/0
3.10.2010 11:38

krupacek

Re: bárto nedej se dej mu plat jako měla Nečasova sekretářka

Necas je asi dobrej kanec.. Tohle neni malo penez.. To musela byt pracicka!:-)))

0/0
3.10.2010 11:40

maharal1

Re: bárto nedej se dej mu plat jako měla Nečasova sekretářka

teď už se snad nedivíte, proč se pan Čistý tolik bojí praštit do stolu a za kauzu ABL vyvést sekuriťáka i s bulvárem za uši z vlády, bůhví kolik pikantních záběrů mají v trezoru, pan Cistý je pokakánkovaný strachy, protože jeho stará by ho asi umlátila válečkem

0/0
3.10.2010 13:33

magnus84

Už by jim měl někdo zatnout tipec...

Tihle všichni ekoteroristi a ekoblbové mě už rozčilují. Někteří z nic jsou dotování z Rakouska za to, že budou bojovat proti Temelínu a ono za dva a půl roku dostat 180 000 €, jako třeba sdružení v havarijní zóně JE Temelín, to není špatné, ne? Jenom za to, že budu otravovat vzduch. To samý Jihočeský matky, calla, hnutí duha a jim podobní. Kdo nevěří: http://www.csvts.cz/cns/news10/100414j.htm

Tyhle děti země, to je taky něco, ať se zeptají lidí kolem Teplic, jak jsou tomuhle blbovi vděční, za to, že výstavba dálnice stojí, všude jsou zácpy. V zimě se to ucpe úplně, to je ekologie, vyděli jste ty zničený silnice a kruháky od tiráků, co by jinak jeli v pohodě po dálnici? Kdo tohle zaplatí? Vy? Ekohňupi? A to nemluvím o celospolečenských šílenství po Eku, vždycky někdo vymyslí něco eko a musí to být, jako fotovolataika, úsporný žárovky. Bože.. Akorát to jsou hovadiny, co stojí peníze, snižují konkurenceschopnost ČR a životnímu prostředí houby pomůžou...

A Bursík a biomasa tomu taky dali.

0/0
3.10.2010 11:00

silný kuřák

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

Naprostý souhlas. Všimněte si, kolik lidí tady Bártu opěvuje, jaký to je vychytralý politik. Prostě jsou určité existence - dle biologů bych je nazval parazitickými, s nimiž by se slušný člověk neměl stýkat.

0/0
3.10.2010 11:07

krupacek

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

to svedci o vasem vychovani.. Obecne msi libujete v paranoidnich fantaziich a jedine ceho jste schopen je urazeni ostatnich, kteri maji jine nazory a hodnoty..

0/0
3.10.2010 11:09

silný kuřák

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

Nikoho neurážím jen proto, že má jiné názory. Jestliže ale někdo používá metodiku jako např. Děti Země či jiné podobné organizace, které problémy neřeší, ale naopak eskalují, tak by nemělo docházet k sestoupení na jejich úroveň. A pokud Vám to není jasné, tak si přečtěte ten příspěvek, na nějž jsem reagoval.

0/0
3.10.2010 12:09

intalex

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

Aha a vy asi patříte mezi ten typ existencí které neumí nic jiného než urážet ostatní. Bártu tady nikdo neopěvuje. Glorifikace jeho osoby tady určitě neprobíhá:) Upřít se mu ale nedá že něco, narozdíl od jiných, dělá. Samozřejmě, že se objevily nějaké zmatky, ale je vidět že ho problematika rezorty zajímá a snaží se. Ono je to pořád lepší a snesitelnější než u některých politiků, kteří se řídí heslem kdo nic nedělá, ten nic nezkazí.

0/0
3.10.2010 11:15

silný kuřák

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

Jste poněkud chytlavý. Vždycky se snažím, abych nikoho neurážel. Stejně jsem učinil i ve své poznámce, která ani tak nesměřovala proti Bártovi, jako spíše proti organizaci, jejíž představitel se vetřel do blízkosti ministra. Nebo Vám připadá, že teroristické metody ekologistů jsou ty pravé?

0/0
3.10.2010 12:12

magnus84

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

Osobně mi pan Bárta nevadí. Těžko může vědět o každém všechno. Popravdě v dnešní době nevím kolikrát čemu věřit a čemu ne, když jedna strana tvrdí to a druhá to. Ale co se nedá popřít, že pan Bárta vody politiky rozvířil a za to mu dík.

Pravda, že peníze nebere je taky o něčem svědčící, minimálně mi je příjemnější, jak Sobotka, který v životě nemakal, po škole do politiky a dělá ze sebe chudáčka s límcem na krku a myslí si, že ho budou lidi litovat, je to ubohý.

Ale jak to tu doopravdy je, kdo tahá za nitky, kdo je s kým kamarád a proč, to se lidi stejně nikdy nedoví. Můžeme jenom soudit z výsledku pro nás. A třeba v případě Fotovoltaiky, co nám zdraží elektřinu se stačí podívat na hlasování. Pro byli ČSSD, KSČM a proti jenom ODS. Elektřina je základní komoditou a její ceny budou mít vliv na nás všechny, tak na to myslete. [>-]

0/0
3.10.2010 11:19

krupacek

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

nepsru se s vami, ale mam pocit, ze s angazovanim aktivisty na MD to uplne nesouvisi. Az se ukaze, ze ministerstvo je servilni vuci temto lidem, ci ze z toho aptrik neco ma, tak se k vam velmi rad v kritice pripojim, ted se vsak bojim, ze to proste neni na miste..

0/0
3.10.2010 11:21

brain18

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

Do zákulisí nikdo 100% vidět nebude. je dobře, že novináři upozorňují na různé kauzy, ale tohle mi přijde přehnané. Bárta má určitě poradců několik a jedním z nich je i Patrik. No a? Jedná se o externí spolupráci, která bude jistě pečlivé sledovaná investigativními novináři z MF DNES, takže nemám strach, že by se dělo něco nekalého;-)

0/0
3.10.2010 11:26

maharal1

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

tak mu běžte poděkovat a propos, děkoval byste mu stejně nadšeně, kdyby šmíroval vás a vaše děti?;-D;-D;-D

0/0
3.10.2010 13:35

marcik123

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

a já ho teď budu opěvovat dál,

Bárta ho chytře najal, rozhodně i z důvodů o kterých mluvíte, nebudou se zbytečně rozjíždět stavby, které se pak hned zastaví právě kvůli ekologii a už se nic neděje,

Bárta ho má přesně proto aby mu poradil, co kde jak stavět aby k tomuhle nedocházelo, ne že si někdo řekne, že mu vadí že tam má hodně kamionů ve městě (a že to vadí znám to!!!) tak postavím nějakou silnici třebaaa... tady, to je jedno co to je oblast, okruhy, silnice i dálnice se musí stavět s rozmyse, už ted máme jen 30% přírodní a zemědělské plochy, to jich chcete ještě míň?

ekologie a příroda jsou důležité, díky tomu máme vůbec co dýchat, ale tím nebráním žádné ekology, podle mě to jsou magoři a já rozhodně do přírody ani nechodim, mám na takové věci docela radikální názory, ale proto musejí být odborníci co to budou hlídat

0/0
3.10.2010 11:20

magnus84

Re: Už by jim měl někdo zatnout tipec...

No, jenomže právě lidi jako tenhle Patrik podle mě nejsou rozhodně odborníci. Je to takový typ sektáře. Víte.. Ono když vám navrhnou jinou variantu, že má dálnice vést podzemí a místo 2 miliard bude stát 20, myslíte, že to je ekologické? Stejně, tak jak biomasa a jiné? Kde např. biopaliva vyrobená v jižní Americe mají v celkovém důsledku 3x horší vliv na životní prostředí, jak to, kdyby se jezdilo na normální naftu.

Není to odborník, ale zaujatý ekoterorista. Ekologie se musí brát v širším měřítku a důsledcích a ono tihle Ekoteroristi tomuto nerozumí.

0/0
3.10.2010 12:16





Najdete na iDNES.cz