Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S kapelou zpíval o bílé revoluci, ve vězení stráví tři roky

Za údajně rasistické texty českobudějovické kapely Imperium si její zpěvák Michal Moravec odpyká tři roky ve vězení. Moravcovo dovolání zamítl Nejvyšší soud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fai Rodis

Jen pockejte,

az budem taky chodit na skoleni o blahu diverzity:

http://www.guardian.co.uk/uk/2010/sep/28/hideously-diverse-britain-equalities

Prislusny skolitel si libuje, ze ted uz lidi tem "spatne smyslejicim" neprizvukuji, naopak se tvari nesouhlasne a je videt, ze uz si osvojili nazor spravny...

0/0
1.10.2010 18:16

JiriTP

Re: Jen pockejte,

8-oNo to je ale blabol ten clanek (taky co jineho cekat od Guardian), nastesti z komentaru je videt, ze si lide jeste zachovavaji zbytky zdraveho rozumu a svobodne mysleni...

Ale aspon jsem se nad tim slusne pobavil;-D

0/0
2.10.2010 15:03

cenzorova strážní věž

Re: Jen pockejte,

Tak to je slušná snůška nesmyslů,asi jako v některých multikulturalistických ódách na idnesu.

0/0
3.10.2010 14:44

Eddie00

...

abych trosku prispel do diskuse, tak tenhle clovek toho ma trosku vic na svedomi nez jen zpivanky atd...o tom se bohuzel  uz autor clanku nezminuje...

0/0
1.10.2010 16:04

David a Goliáš

Re: ...

Víš něco víc, nebo jen tak plácáš, aby sis připadal důležitý? Pokud máš lepší informace než redakce, sem s nimi, jinak raději mlč!

0/0
1.10.2010 16:48

Eddie00

Re: ...

Abych plácal a byl zajímavej nemam zapotřebí... Každej kdo je z CB, tak ví o co jde... navíc si stačí přečíst předchozí článek kde se dozvíme o napadení, řízení pod vlivem atd... řek bych že je toho ještě hodně málo...

0/0
1.10.2010 17:13

David a Goliáš

Re: ...

Nejsem z CB, tak nevím o co jde. Pokud by však byl souzen za něco jiného než za své texty, jak nekonkrétně naznačuješ, proč by to zrovna novináři tajili?

0/0
1.10.2010 23:46

Fai Rodis

Re: ...

Ano, to se zde uz diskutovalo. V tom pripade by mel byt spise popotahovan za tyto skutky, nez za to, co prozpevuje, ne?

0/0
1.10.2010 17:41

Eddie00

Re: ...

No jelikoz mel podminku, tak se neni cemu divit...pokud by slo jen o zpivani ( viz jeho obhajoba) tak by k tomu mozna soudce prihlednul pokud by byl jinak "cisty a cestny clovek" jelikoz je to recidivista opakovane pacha cinnost neslucitelnou s pravnim radem, tak myslim ze mu pobyt v chladku prospeje a plne si ho zaslouzi....

0/0
1.10.2010 18:21

Jan.Sochor

Re: ...

No a tak je třeba tajit odůvodnění rozsudku. Tady něco smrdí, viď Eddy a Ty to snad cítíš taky? Že by nějaká hniloba? Zatuchlina za dvacet let? Pravda, je to recidivista. On nezpíval jedenkrát. Ve zpívání by pokračoval, tak mu třeba zacpat hubu. Nic nového. Pamětníci ví o čem je tady řeč. Soudci mají zkušenosti. Pokud by šlo jen o nějaké letáky a nechození na lampionový průvod ale to je narušitel našeho socialistického zřízení, ohrožuje pracujícím vymoženosti socialistického dělníka a socialistickou společnost si rozvracet nedáme. Kdyby jenom zpíval ale on taky vedl protisocialistické řeči a podívejte se jak vypadá, ani se nesnaží před našim socialistickým soudem ukrýt to své tetování. Je to zvlášť nebezpečný recidivista a na to musí být vzat zřetel při stanovení rozsudku...;-O!

0/0
1.10.2010 22:45

hromobití02

3 roky na tvrdo???

To je vtip ne? Nácky nemusim, ale tohle mi teda přijde krapet přehnaný. Mě už je z toho fakt špatně. Až bude sedět a ostatní se ho budou ptát... Ty kámo, za cos vyfasoval tři roky? Neúmyslný zabití, loupěžný přepadení? Ne kámo, za písničky.

0/0
1.10.2010 15:49

Fai Rodis

Re: 3 roky na tvrdo???

Takhle nejak sedel na pranyri ve hre "Balada z hadru" Voskovec coby antousek Georges. Taky za pisnicku.

0/0
1.10.2010 15:57

kunta_kinte - sberatel BANu

No a

kdepak je asi konec "hvezd" z 90. let... Artaban, Branik Power....:-P

0/0
1.10.2010 14:36

Muci-Pucinek-v3.0

Re: No a

Artaban? To myslíte Operaci Artaban? to se asi hodně pletete....

0/0
1.10.2010 15:18

kunta_kinte - sberatel BANu

Re: No a

Mam za to ze do podobne "skatuleů patrili taky, ale je to uz dlouho co jsem to slysel a uznavam, ze se mohu mylit.

Ale Valasska liga je snad jasna. :-)

0/0
1.10.2010 15:58

Muci-Pucinek-v3.0

Re: No a

Operace do tehle "skatulky" nepatrila. Jako celek ne, to jestli nejaky byvaly clen presel na jinou stranu je zase vec jina.... ale OA byla vzdycky ciste skinheadska kapela, ne "neonacisticka", na druho ustranu diky bohu ani SHARPacka.

0/0
1.10.2010 16:30

zajtsef

Milovník zvuků!

Nejdřív si zazpíval a nyní bude bručet... ;-D!!

0/0
1.10.2010 14:16

12mmmm12

Já si myslím, že to musí být kontraproduktivní,

za prvé bude za mučedníka a za druhé vše zakázané automaticky táhne. Pokud jen zpívají a nic nedělají tak bych to neřešil.;-)

0/0
1.10.2010 14:12

JanP

Re: Já si myslím, že to musí být kontraproduktivní,

Kontraproduktivní, jak se to vezme. Je do hnusné, ale zase si snad několik dalších lidí uvědomí, že dnešní klaka se od komoušů vůbec neliší. Zavírat za slova, věty, názor, dyk jsme to tu měli 40 let...

0/0
1.10.2010 14:31

12mmmm12

Re: Já si myslím, že to musí být kontraproduktivní,

Tak nějak jsem to v podstatě myslel.

0/0
1.10.2010 15:03

Generál Ugarte - vivido

Nevýslovně odporné.

Jak texty, tak rozsudek.

0/0
1.10.2010 14:04

JanP

Re: Nevýslovně odporné.

Naprostý souhlas. Fašisty nemusím, a takový Joch je rozhodně nebezpečný a kandidát na zavření (nebo napřesdržku). Ale zavírat za slova písně - a pozor, na tři roky, to je opravdu odporné. Svoboda slova? Cha! Leda tak pro někoho.

0/0
1.10.2010 14:29

.palič_

Re: Nevýslovně odporné.

A Romana Jocha byste pro změnu zavřel zase za co?

0/0
1.10.2010 14:50

JanP

Re: Nevýslovně odporné.

já nevím, jestli jsou na to paragrafy, proto ta varianta s výpraskem, ale za přímé ohrožování demokracie, a za propagaci fašismu.

0/0
1.10.2010 17:06

kunta_kinte - sberatel BANu

A zelena

nebo ruda revoluce je OK ? Ja jen abych vedel..:-P

0/0
1.10.2010 13:57

František.Sokol

Každý režim, který ztratil svůj kredit u veřejnosti

musí svoji existenci hájit represemi vůči lidem ale taky umělcům. Žádný režim tento způsob vlády neudržel nadlouho. Stupňující represe byly vždycky písní k rozloučení s odcházející garniturou. Zbývá ještě zmlátit v Praze demonstranty pohotovostními pluky policie anebo co já vím co ještě a pak se bude předávat. Stejné chyby nedělejme. Nestačí jen vyměnit vládu. Třeba taky dosadit nové soudce až to přijde, jinak budeme přešlapovat stále jenom na místě a bude se opakovat ta chvíle iluze demokratického režimu s totalitní skutečností. Jinak komunismus u nás bude věčně.

0/0
1.10.2010 13:48

.palič_

Re: Každý režim, který ztratil svůj kredit u veřejnosti

No nejenom v Praze. Už před několika lety, když se v Bruselu konala demonstrace proti islamizaci Evropy, tak tam policie všechny zmlátila ve stylu czechteku a bylo jim fuk, kolik je tam starých lidí a žen. Aktuálně tam byla demonstrace tento týden, protože občané nechtějí platit za to, co eurosocialisti rozkradli a říkat tomu úsporná opatření. To se zase pro změnu zabarikádovali za protitankový ježky a ostnatej drát. No prostě demográcie.

0/0
1.10.2010 13:57

Billy77

V tomhle státě si můžeš říkat co chceš

ale počítej s basou od tří do deseti let. Ani komouši za normalizace nedávali za protisocialistický vystupování takový tresty. Co je špatně?

0/0
1.10.2010 13:48

1001010015

Re: V tomhle státě si můžeš říkat co chceš

vítej zpět v 50. letech:-)

0/0
1.10.2010 13:54

František.Sokol

Re: V tomhle státě si můžeš říkat co chceš

Co je špatně? Špatně bylo těch posledních dvacet let od minulé revoluce. Totalita pokrytecké pravdylásky, které už má veřejnost plné zuby. Lhaní které vychází na povrch a veřejnost si začíná uvědomovat své chyby a přehnanou toleranci k parazitismu, pozitivní diskriminaci která vždy znamená negativní diskriminaci někoho jiného. Projevuje se to na výsledcích voleb. Mění se politika ale soudní moc zůstává stejná. Proto takto přísné tresty a proč mám dojem že je pan Moravec neodsedí celé? Proč mám dojem že z vězení půjde rovnou do vrcholné politiky? Uvěznění je vstupenkou a není to poprvé v dějinách České republiky.

Totalita dostává strach a vystrašený totalitář vždycky dával přísné tresty.

0/0
1.10.2010 13:56

cenzorova strážní věž

Re: V tomhle státě si můžeš říkat co chceš

Po posledních volbách není moc patrné že se lidi dostatečně poučily. Parazity zvolily opět a tak budeme dál čekat co se stane.

0/0
3.10.2010 14:49

freak5

...

Hmm. Je načase si po dlouhé době pustit Orlík. A just si u toho otevřu okno, ať z toho něco má i veřejnost.:-)

0/0
1.10.2010 13:43

Cocotus______Interruptus

Re: ...

Raději si předem sbal zubní kartáček... :-/

0/0
1.10.2010 13:46

Fai Rodis

Re: ...

C'mon, to je jako kdyz si u nas v bloku uziva naplno svych lidovych songu jiste etnikum a taky si otevre okno, aby nas gadze kulturne obohatilo.

Nebudme jako oni ;-)

0/0
1.10.2010 13:47

kunta_kinte - sberatel BANu

Re: ...

Bacha na smejdy z OSA. Ti te stahnou vo autorsky poplatky a pak te nechaj zavrit.

 

Ale ten orlik bych mohl nekde najit taky .

0/0
1.10.2010 13:58

JanP

Re: ...

Dokonalé!

;-D;-D;-D

0/0
1.10.2010 14:33

Draggo

To se mi nelibi!

Sice mi ten clovek pripada mirne dementni, ale zavirat nekoho za nejake prihlouple pisnicky mi prijde takove bolsevicke. Nesoudi ho stejni soudci, co posilali do vezeni lidi za protisocialisticke pisnicky?

0/0
1.10.2010 13:40

freak5

Re: To se mi nelibi!

njn, co se v "mládí" naučíš ....

0/0
1.10.2010 13:44

JanP

Re: To se mi nelibi!

A kdo jinej? Proč myslíš, že si je tam ten vládnoucí ksindl podržel? Vždyť oni umějí tak krásně krotit masy...

0/0
1.10.2010 14:34

Fai Rodis

Re: To se mi nelibi!

Mno - soudce soudi podle zakonu, ktere mu vytvori parlament.

Takze bych stiznosti smerovala spis tam.

0/0
1.10.2010 15:58

dracekvo

texty

Proti nepřizpůsobivým občanům ať si zpívá co chce. Ale oslavovat "velkého otce", "sílu železného orla" a tak, to mi příde trochu a možná bych mu přidal i něco navíc.

SVII jsem sice nezažil, ale stačilo mi pár dokumentů a návštěva Auschwitz-Birkenau, abych si udělal hrubý obrázek, co to bylo za zvěrstva.

0/0
1.10.2010 13:30

František.Sokol

Re: texty

Proč vedete minulé války? Dnešní nepřítel už je někdo jiný ale ten je podporován:-(:-/

0/0
1.10.2010 13:36

marla

Vzhledem k tomu,

že komouši-stejní zločinci jako nacisti si klidně dřepí v parlamentu, mi zavírání za písničky(ať jsou jakkoli blbý), přijde hodně mimo.Rv

0/0
1.10.2010 13:15

absolvent ščukovy akademie IQ65

Nejsme jako oni

Tato věta zní teď ve světle tohoto případu tak nějak ehm divně že pravdoláskový Venco

0/0
1.10.2010 13:10

Cocotus______Interruptus

Re: Nejsme jako oni

Nojo, jsme podstatně horší. Za komunistů Plastici vyfásli 8, 12, resp. 18 měsíců. To je holt ten "pokrok".

0/0
1.10.2010 13:19

acvil

...to snad není pravda...!!!

...Byl hrozný tento stát, když musel jsi se dívat...jak zakázali psát a zakázali zpívat...!!!....RvRvRv

0/0
1.10.2010 13:04

javky

Re: ...to snad není pravda...!!!

jo, přesně tohle mě napadlo. "... a bylo jim to málo..."

0/0
1.10.2010 16:32

Vojta365

Novej prezident.

Kdoví, třeba tenhle pán bude novým prezidentem... Proč ne? Když se tady už zase zavírá za písničky.

Černoši všech odstínů zpívají často mnohem horší texty a nikdo to neřeší, proč asi.

0/0
1.10.2010 13:04

absolvent ščukovy akademie IQ65

Re: Novej prezident.

Bikóz voni sou správný gangsta nigga yeah, a určitě měli nelehké dětství samozřejmě vinou těch zlých bílých rasistů

0/0
1.10.2010 13:14

František.Sokol

Re: Novej prezident.

taky rasistické bankomaty třeba rozbít. Bílým dávají peníze a barevným akorát tak kulové;-D!!!

0/0
1.10.2010 13:34





Najdete na iDNES.cz