Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pirát z D1 míří k soudu za vytlačení auta z dálnice do pole

Středočeské krajské zastupitelství předalo soudu případ čtyřicetiletého řidiče, který je podezřelý, že v březnu vytlačil pomaleji jedoucí vozidlo z dálnice D1. Podalo na něj obžalobu z pokusu o těžké ublížení na zdraví, hrozí mu až 12 let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bert1

To jsou mi úvahy

Tak on na ní nejdříve bliká, aby uhnula, protože spěchá a pak se mu spěchajícímu prý náhle vyleje kafe a on na ní nechtíc najede. A tím pádem se mu úmysl nedokáže. Co má co pít kafe za jízdy atd. Jenom doufám, že soudce není blbec. Protože jakmile ho na základě takových přiblblých vysvětlení osvobodí, dá tím povel k dalším agresivitám. Každý, kdo spěchá, má právo toho pomalejšího vyhodit ze silnice, má právo skopnout důchodce o holi z chodníku, protože spěchá na Prazdroj, vyhodit z chodníku maminku s kočárkem, protože si nedojednal posunutí schůzky atd. Co já vím, tak na dálnici je nejpomalejší 80Km a nejrychlejší 130 Km. A  s tímto rychlostním rozpětím musí každý počítat a přizpůsobit svoji jízdu. Také mi někdy občas někdo vjede do pruhu při předjíždění ale s tím se halt musí počítat. Vadí mi dost tito "polobozi", kteří se domnívají, že nad jejich starosti není. Silnice jsou pro každého řidiče ať horšího nebo lepšího. To si musí Lacina uvědomit. Doufám, že si to soud také uvědomí.

0/0
28.9.2010 23:50

zabili black_jacka, parchanti

Re: To jsou mi úvahy

co ja vim, tak na dalnici rozhodne neni nejpomalejsi 80 a uz vubec ne 130....

0/0
28.9.2010 23:52

zabili black_jacka, parchanti

Re: To jsou mi úvahy

a kde se ma clovek najist, x hodin jedu po dalnici, mam hlad, tak si neco dam...  a kdyby buh chtel, abychom neridili kolenama, tak by nam je nedaval....

0/0
28.9.2010 23:53

luban12

Občas je to i dálnici na nervy.

Všichni by měli jezdit v rozsahu svých možností a hlavně ohleduplně.Je dost nepříjemné,když vám někdo vyloženě pomalý neumožní předjíždění.Jsou i řidiči,kteří se na dálnici lekají každého předjíždějícího auta , přitom jedou těch svých 70-80 Km/hod.

0/0
28.9.2010 21:46

.palič_

-

Dalo to ale právi, než jednoho toho "piráta" konečně vyhrabali. Strašák je třeba vždy pro prosazování buzerací všech ostatních. bububu piráti, bububu kriminalita, bububu teroristi, bububu oteplování.......a dál už to známe.

0/0
28.9.2010 13:28

Winston77

Bezohlední závodníci

Často jezdím po dálnici a potkávám spoustu podobných bezohledných závodníků. Jezdím předpisově ( na tachometru 140), když předjíždím levým pruhem rozjedu to někdy  i  na 160, abych náhodou někoho nebrzdil. Občas mě také zabrzdí nějaký pomalejší (120 km) řidič v levém pruhu (většinou žena), což mi samozřejmě také vadí, někdy si i trochu ponadávám. Nejvíc mi ale vadí, když mě někdo přede mnou brzdí (což nemůžu ovlivnit) a v tom se zezadu přiřítí nějaký závodník a začne mi najíždět na kufr, blikat na mě a troubit jako kr*tén. To mám opravdu 100 chutí prudce zabrzdit, vždy ale naštěstí zvítězí  zdravý rozum.

0/0
28.9.2010 10:22

Knize Ignor

Re: Bezohlední závodníci

Tak si rozum udrzte. Po narazu do vaseho kufru v rychlosti se  roztocite jako camrda; nasledky obvykle fatalni. Narazit nekomu do kufru je celkem v pohode i ve vysoke rychlosti, nebot po tomto celnim kontaktu vuz zpravidla zustava ovladatelny.

0/0
28.9.2010 21:33

ruda281

To honzaf

PISETE:"I kdyby nebyl dohledatelný a majitel vozidla odmítl vypovídat, navrhovaná změna ohledně trestání přestupků by nic neřešila. Zavřít majitele vozidla za čin, který spáchal někdo jiný, to snad ještě nenapadlo nikoho. Nebo se pletu?"

ANO PLETETE SE. MAJITEL VOZIDLA MUSI MIT PREHLED, KDO VOZIDLO POUZIVA. V PRIPADE ODCIZENI JE TAKE POVINNEN TO OHLASIT POLICICI. DALE JE NA MAJITELI VOZIDLA, V PRIPADE , ZE NEPOUZIVA AUTO SAM, ABY SI VEDL KNIHU JIZD A JE TAKE jeho problem,  JESTLI BUDE MLCET A TIM SOUHLASIT SE SVOU VINOU. NEVIM PROC S TIM CR MA TAKOVY PROBLEM, V CIVILIZOVANE EVROPE TO FUNGUJE A NIKDO TO JAKO PROBLEM NEVIDI. SOUCASNY ZAKON S MOZNOSTI VYMLUVY NA OSOBU BLIZKOU JE VYSMECH VSEMU CO SE NAZYVA PRAVEM!!!

0/0
28.9.2010 8:14

Knize Ignor

Re: To honzaf

Pletete se vy. Vymluva na osobu blizkou neexistuje. Existuje - a to opet ve vsech civilizovanych state - pravo nevypovidat, pokud zpusobim vypovedi ujmu sobe ci osobe blizke.

0/0
28.9.2010 8:57

zákazník

Re: To honzaf

ovšem v Holandksu dostanete pokutu za to, že jste umožnil aby vaším vozem byl spáchán přestupek. Klidně si nevypovídejte, ale pokutu zaplatíte. A na české vykuky by mělo platit, že při recidivě by se výše pokuty násobila. Možná by pak lidi tadyna silnicích trochu zkrotli.

0/0
28.9.2010 10:59

Knize Ignor

Re: To honzaf

V danem pripade nejde o prestupek, ale trestny cin. V takovem pripade je nutne prokazani viny a nelze aplikovat pravni fikci "za prestupek zodpovida majitel".

0/0
28.9.2010 21:26

.palič_

Re: To honzaf

Tohle je práce médiálních onucí. Už se jim povedlo pomocí lží a manipulací přesvědčit stádo nejen k tomu, aby označilo své ústavní právo za "výmluvu", ale dokonce i tomu aby stádo radostně hýkalo, když je mu to právo odebráno.

0/0
28.9.2010 13:29

Knize Ignor

Re: To honzaf

Presvedceni pulky naroda, ze na prechodu ma absolutni prednost a ergo pro ne neplati zakony fyziky bylo ovsem mnohem fatalnejsi. Doslova.

0/0
28.9.2010 21:27

2kedar

Dostane maximálně podmínku..

A nebo... "Ty, Ty, Ty,," Na tři měsíce!..... Zákony v této zemi  jsou pro bohaté a pro srandu králíkům!....Ti, co na to mají, si "spravedlnost" klidně zaplatí!Mezi spravedlností a právem, je propastný rozdíl.Problém je v tom, že justice si to vůbec neuvědomuje! :-( :-/

0/0
27.9.2010 23:33

lolek77

Re: Dostane maximálně podmínku..

Proč myslíte? Je to nýmand a nikdo za ním stát nebude. Bude ho to stát hodně peněz a tím se vykoupí z trestu. Naše právo to umožňuje.

0/0
28.9.2010 0:12

Kqubi

Re: Dostane maximálně podmínku..

ani jeden ani druhej..bude ho to stát max 100 tisíc(70 už zaplatil a dle jeho právníka zbývá doplatit pár tisícovek) - tím vyřeší občansko právní spor. Trestně právní jde k řešení nyní. Zde se mu budou snažit "přišít" záměr..a to sem zvědavej jak to udělaj..když bude tvrdit, že se polil kafem a strhnul řízení tak je v klidu..spravedlnost je slepá - dyk to víme..

0/0
28.9.2010 7:54

MerlinMagic

Inkvizice

na iDnes funguje bezvadně.

0/0
27.9.2010 22:57

jarda

ODEBRAT ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ I AUTO

Jsem moc zvědavý jak tento pirát skončí a skončit by jednoznačně měl !!

0/0
27.9.2010 21:36

MerlinMagic

Re: ODEBRAT ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ I AUTO

Pirát? On někoho oloupil na moři?

0/0
27.9.2010 23:00

petr_kkk

Re: ODEBRAT ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ I AUTO

Jazyk je krásný v tom, že se vyvíjí, což se o některých osobách říci nedá.

0/0
28.9.2010 13:01

car_director

Re: ODEBRAT ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ I AUTO

Neboj se, skončí dobře !

0/0
27.9.2010 23:13

Prngr1

náraz?

proběhlo někde, jak moc narazili - boční poškození aut?

0/0
27.9.2010 21:06

HLNOCD6

Re: náraz?

dle setreni se zjistilo, ze se auta nedotkla nebo dotkla tak, ze nedoslo k zadne skode

0/0
28.9.2010 8:26

Prngr1

Nízký trest

Nemohu si pomoci, pokud se sám nepřizná, že to udělal naschvál, nemůže dostat nijak zásadní trest.

.

Šimůnek zabil v opilosti snad 2 nebo tři lidi a dostal snad tři roky.

.

Tady to bylo jen zranění - pokud nepřizná úmysl, který nejde dokázat, tak je to na podmínku a ztrátu papírů. Ale zase manažer - přitěžující okolnost - tak max rok na tvrdo.

0/0
27.9.2010 20:38

Kqubi

Re: Nízký trest

jak jako manažer = přitěžující okolnost? co to je za nesmysl???

0/0
28.9.2010 7:56

Prngr1

úmysl? třeba ne

Nemohu si pomoci, podle toho videa bych se neodvážil prohlásit, že to byl úmysl

.

Samozřejmě nejsem odborník na nehody, ale to auto vylétlo skoro samo - jako kdyby to řidička strhla doprava

0/0
27.9.2010 20:29

honzaf

Re: úmysl? třeba ne

Řidička to mohla strhnout sama, ale otázka je, z jakého důvodu, že? Nepochybuji o tom, že existují ještě další důkazy, ale jestli jsou natolik průkazné, aby z nich šel dovodit úmysl, to si netroufám tvrdit. Pokud ale došlo ke kontaktu vozidel a podaří se prokázat, že o ní věděl, neměl by to být problém.

0/0
27.9.2010 20:32

medved.m

Re: úmysl? třeba ne

No nevím, jestli jsme viděli stejný záznam.

Auto A vybočí do pravého jízdního pruhu až za stopu, ve které jede auto B - téměř na krajnici - a vrátí se zpět.

"... jako kdyby to řidička strhla doprava." Fakt dobrý R^

To asi strhla jen tak z plezíru. By mě fakt zajímalo, co by bylo, kdyby to i nestrhla. To jako že by se se superbIbem nějak přetlačovali, jo? ;-D;-D;-D

0/0
28.9.2010 0:23

HLNOCD6

Re: úmysl? třeba ne

no tak v prvni rada zenska nema jezdit jako prasatko a nemyskovat ostatnim ridicum. Naprosto chapu cloveka, kteremu nekdo behem peti minut dvakrat udela nakou prasarnu, jak je jeste v CR dobrym zvykem misto omluvy dostane vynadano tak se to v nem proste kousne a konci to takto. ja jsem klidas a taky me dokaze poradne vytocit, kdyz mi nekdo neda prednost a pak jeste nadava.

0/0
28.9.2010 8:29

Bertak22

Re: úmysl? třeba ne

jojo ten jel zcela jiste 130 celou cestu. Musel být chudák celý vystresovaný a cítil se hloupě a pokořeně. Zvlášť když si to ráno naleštil a vyjel o půl hodiny později než měl, aby to stihnul do Brna včas.

Někdo holt neumi zajet pod napravu kamionu jak by sis to třeba představoval.

To bylo naposledy v kině.

Tak se nad tím třeba zamysli.

0/0
28.9.2010 11:17

Iwan

Re: úmysl? třeba ne

To: HLNOCD6, že ty jsi klidas a přitom  nervák? Na to, celkem spolehlivě, pomáhá si říkat: "Jezdím mezi blbcema a musím s tím počítat."  Stoupne tím tvé sebevědomí (za blbce se málo kdo počítá) a blbec tě přece Tebe  nemůže vytočit. A podvědomě se budeš chovat na silnici jako neblbec. ;-D

0/0
28.9.2010 16:02

johankaplicka

zavřít ho, až zčerná!

Neslýchaná bezohlednost, doufám, že soud má dobrou paměť a zrak. Video je průkazné ažaž. Těch mizerných 70 táců obětem nehody je ubohý úplatek! Doufám, že si to od něj nevzali!!RvRv

0/0
27.9.2010 20:20

honzaf

Re: zavřít ho, až zčerná!

Ze samotného videa nikdo úmysl neprokáže.

0/0
27.9.2010 20:33

Blackhawks

Re: zavřít ho, až zčerná!

kdyby v tom aute sedela vase zena a dite budete tvrdit totez????

0/0
27.9.2010 21:01

honzaf

Re: zavřít ho, až zčerná!

To nevím. Ale to nic nemění na tom, že ze samotného videa nejde úmysl prokázat. Doufám ale, že existují další důkazy, s jejichž pomocí to prokázat půjde. I když, jak znám policajty, bývají na tom s důkazy u soudu často bídně. Takže se to pak musí svést na justiční mafii a je to.

0/0
27.9.2010 22:07

mrmelnik_resuscitated

jakto, že

v nějakých článcích se píše celé jméno (např. články o tomto případu - Luboš Lacina) ... a v nějakých článcích se píše "mladíci" ?

0/0
27.9.2010 19:39

honzaf

Re: jakto, že

Jsou dvě možnosti. Buď jsou mladíci neplnoletí nebo tmavější než je obvyklé u zdejší národnostní většiny.

0/0
27.9.2010 20:25

habr

Pokud si pamatuji, pomoc volala

posádka jiného vozidla, řidič Superbu až po nějaké chvíli.

A pro ty co si spojují reakci veřejnosti s pracovním zařazením řidiče Škkody - tak reakce byla tenkrát jednooznačná . s viníkem se nemazlit ještě v době kdy nebyla zveřejněno jeho jméno a pracovní zařazení. Myslím, že jmenovitě byl tento řidič představen veřejnosti asi druhý  či třetí den po nehodě.

0/0
27.9.2010 19:33

KarelV

MLÉKO - zlodějina !!!

koupili jsme si mléko z Kunína - polotučné... Chybělo v něm nejméně 50 ml !!!

Odměřovali jsme to. Rv

0/0
27.9.2010 18:00

KarelV

Re: MLÉKO - zlodějina !!!

A pak že kradou jen hospodští !!! ;-D

0/0
27.9.2010 18:00

datel.gambler

Re: MLÉKO - zlodějina !!!

hospodští pronikli do mlékáren ;-D

0/0
27.9.2010 18:46

vandor

Re: MLÉKO - zlodějina !!!

...   co se divíš když kupuješ POLOtučné?   ...8-o...    kdybys kupoval PLNOtučné, tak bys problém něměl   ...:-)... 

0/0
27.9.2010 21:46

MG42

zavrit

a na 12 let. maximum. pouzil auto jako zbran, tak jaky okolky kolem toho. aleson ze ty lidi v tom voze co havaroval to prezili. tenhle gauner patri za mrize a ne na silnici.

0/0
27.9.2010 17:17

nazdravi

Re: zavrit

Moje rec. Ale urcite si pan Lacina koupi nasi justici. Ma na to a my se budeme divit, jak lehce z toho vysel.;-O

0/0
27.9.2010 20:11

medved.m

Heleďte, nemohli bychom se shodnout alespoň na jednom,

- my všichni, co toho o věci zas tak moc nevíme - 

že ADEKVÁTNÍM OPATŘENÍM (nikoli trestem) by bylo pozastavení platnosti řidičského oprávnění přinejmenším do nových zkoušek, pokud se v řízení prokáže jeho psychická či jiná nezpůsobilost k řízení?

No já jen, že s lidmi, kteří nezvládají předjíždění, jízdu v pruzích nebo pravé zrcátko při zařazování apod., moc netoužím jezdit po jedné silnici :-/

0/0
27.9.2010 17:12

tonny.p2

Re: Heleďte, nemohli bychom se shodnout alespoň na jednom,

souhlas, staci se podivat tady na priciny nehod... polovina nehod by ubyla, kdyby se delaly povinny psychotesty a zdravotni prohlidky....

!

http://www.sportovnivozy.cz/dopravni-nehody  

Rv

0/0
27.9.2010 17:16

Kaaarloos

TTRX

musim smeknout, kvalitni prispevky, pane

0/0
27.9.2010 17:03

Nahlas se ti směju

Re: TTRX

Nemístná ironie...;-)

0/0
27.9.2010 18:41

tenkdovideldozadu

Re: TTRX

Já s ním taktéž souhlasím. Tohle je čistá mediální manipulace, kde média chtějí "urvat" skandál, na druhou stranu by mne takovéto jednání u této skupiny lidí(manažerů) nepřekvapilo, takže si v klidu počkám na výrok soudu.

0/0
27.9.2010 18:49

Nahlas se ti směju

Re: TTRX

Člověka, který jako argumenty používá oslovení typu "ubožáčku" nebo komentuje "mozeček" druhých lidí, nemůže nikdo rozumně uvažující brát jakkoliv vážně. A zvlášť, když je schopen napsat například, že "Takže nemůžeš chtít dát tomuhle člověku větší trest než někomu kdo zabije tři lidi.".

.

Proč by ne? Pokud je jeho jednání u soudu prokáže jako úmyslné, proč by nemohl dostat výrazně vyšší trest než někdo za NAPŘÍKLAD nedbalostní neúmyslný trestný čin, při kterém zemřeli 3 lidé?

0/0
27.9.2010 19:01





Najdete na iDNES.cz