Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bárta a Kalousek zastiňují předsedy svých stran. Ti se až jako druzí necítí

Petr Nečas, Miroslav Kalousek a Vít Bárta. Už po krátké době úřadování vlády to vypadá, že právě tato trojice hraje prim. Ministr financí Kalousek tak trochu zastiňuje předsedu TOP 09 Karla Schwarzenberga a ještě více je to patrné v případě Věcí veřejných, kde jako šéf vypadá spíš Bárta než ministr vnitra Radek John.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

membro

chemik

zneužil Karla k založení strany a chlapák Bárta zase použil RaJona jako známou tvář. Lihový bratr vlastně vede vládu, Nečas mu dělá jen poskoka....Rv

0/0
29.9.2010 10:53

marcik123

Re: chemik

nevím jak ho mohl použít chlapák Bárta, když šlo o demokratickou volbu příznivců strany, navíc Bárta v té době ve straně tolik ani nepůsobil, teď je prostě hodně vidět, je ministrem a dělá docela zásadní kroky a Kalousek zakládal a řídí stranu spolu s Schwarzenbergem už od začátku, tak nevím proč je to teď takové překvapení

0/0
29.9.2010 11:06

Vítek Procházka

Re: chemik

Přesně tak tohle se nedá srovnávat u VV šlo o přímou volbu, ovšem u TOP09 je tato skutečnost do očí bijící, ale na to se poukazovalo již před volbami do PS.

0/0
29.9.2010 12:50

pakostič

a tomu se dá věřit

"Stojím za předsedou Věcí veřejných. Velmi si ho vážím, a proto o ničem

takovém neuvažuji," odvětil Bárta na dotaz, zda se nechystá k tomu, že

by se jednou pokusil Johna v čele Věcí veřejných vystřídat.

0/0
29.9.2010 10:25

marcik123

co má popularita s vedením?

popularita přece není o tom kdo stranu vede, je to o tom koho maj lidi jak rádi, holt právě ty šéfové a ti co řídí většinou nebývají popuklární, protože musí řešit i věci které se nelíbí, nemyslím, že by to Klousek s Bártou někjak vedli, prostě jsou jenom vidět a lidi je víc sledujou

0/0
29.9.2010 8:29

Hi203

Je to jasné

Však je to jasné, Kalousek nalákal voliče na Karla, Bárta zase na Radka. Ale už je vidět, že nejen v pozadí těchto stran jsou Kalousek a Bárta, ale je to již plně veřejné a vidí to i snad slepý... Prostě to bylo dobře spočítáno a jako volební tah super, že lidi budou spíš volit Karla než Kalouska, a Radka než Víta. Jednoduché jako facka...

0/0
28.9.2010 23:25

Galanthus nivalisL

Re: Je to jasné

Když se všichni báli aby nevyhrál a ČSSD ;-)

0/0
29.9.2010 0:02

pakostič

Re: Je to jasné

důležité pro ně je asi to, že nyní jsou se svou volbou spokojeni. Tak si vážení užívejte

0/0
29.9.2010 9:51

Tomík777

Popularita

Ukazuje se, kdo je (ne)schopný, nejen populární, navíc popularita je věc nestálá, jednou jste nahoře, podruhé dole, tím bych to asi uzavřel!:-)

0/0
28.9.2010 20:56

sejmito

Popularita

Ukazuje se, kdo je (ne)schopný, nejen populární, navíc popularita je věc nestálá, jednou jste nahoře, podruhé dole, tím bych to asi uzavřel!:-)

0/0
28.9.2010 19:09

pakostič

Re: Popularita

není náhodou Tomík777 váš bratr?

0/0
29.9.2010 9:54

krupacek

Logické množství osobností

Myslím, že je zcela normální, že mají politické strany několik vůdčích osobností, vypovídá to o otevřené názorové platformě, kdy to není diktatura názoru jednoho muže a více schopných osobostí ve vedení politických subjektů.

0/0
28.9.2010 19:05

martin_simek

Co je na tom zvlastniho ?

0/0
28.9.2010 18:12

martin_simek

Re: Co je na tom zvlastniho ?

v podnicich jsou take ruzne jednicky a dvojky a autority oficialni a neoficialni ....

0/0
28.9.2010 18:13

ZaTOP_VeVerkám

Re: Co je na tom zvlastniho ?

Njn, máme teď takovou oficialitu co se bude bít za svou lež a lumpárny až do konce.

Představuje si jak za tisíc let bude v Praze na Miroslavovém náměstí tam

kde stával kůň, sedět na Panduru s minometem v ruce a s padákem na

zádech. A katedrála název měnit nemusí.

0/0
28.9.2010 18:22

Jasanek

Re: Co je na tom zvlastniho ?

máte bujnou fantazii, ale můžu vás uklidnit - nic z toho se nestane.

0/0
28.9.2010 18:28

Kormidelník

zastiňují tak jejich mediální obraz

Předseda nemusí být ten, který je nutně nejvíc v médiích. "Výraznost" je více odvozená od postavení ve vládě, než od postavení ve straně.

0/0
28.9.2010 18:12

Theurbanek

pro krupacka

Zaměstnanec Bártovy ABL: Dávali nám peníze načerno!http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/138712/zamestnanec-bartovy-abl-davali-nam-penize-nacerno.html stačí?

0/0
28.9.2010 17:37

krupacek

Re: a důkazy?

Určitě, zajímavý názor jednoho křiklouna v Blesku. Bohužel tento plátek nepovažuji za nejserioznější a hlavně, pokud tento pán chtěl své tvrzení něčím podložit, měl podat trestní oznámení, pokud si myslí, že ho ABL nějak poškodila v té době. Ale jsem rád, že tak hltáte ty drby Bleskovinky;-D

0/0
28.9.2010 17:43

sejmito

Re: a důkazy?

I kdyby to byla pravda, tak nejdřív vyinkasoval peníze od ABL (nezdaněné) a pak ještě od Blesku (třeba taky nezdaněné), prostě koumák!:-)

0/0
28.9.2010 17:46

Theurbanek

Re: a důkazy?

Chtěl jste příklad, a když ho předložím, zase špatně. Psalo se o tom nejen v blesku, ale proběhlo to jinými médii. Fakt modrý zákal a hlavně, že jdeme po modré ...

0/0
28.9.2010 17:49

krupacek

Re: a důkazy?

Nemodráte nám nějak sám?;-D Tak pokud považujete nějaký nepodložený drb z Blesku za důkaz, tak se na mě nezlobte, ale asi moc rozumu nemáte...:-)

0/0
28.9.2010 17:55

Lafarg

Re: a důkazy?

Generální ředitel ABL zdůraznil, že firma nikdy nebyla, není a nebude sponzorem VV. Společnost je prý apolitická a vždy tak bude vystupovat....;-D

České noviny, 7.7.2010

0/0
28.9.2010 18:05

Lafarg

Re: a důkazy?

Společnost ABL se nebude účastnit tendrů v resortech, které budou spadat pod správu strany Věci veřejné (VV). Novinářům to  řekl Matěj Bárta, generální ředitel společnosti a bratr pravděpodobného příštího ministra dopravy Víta Bárty...;-D

České noviny, 7.7.2010

0/0
28.9.2010 18:07

ekrasit II

Re: a důkazy?

viz: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/170811.aspx

0/0
28.9.2010 18:14

krupacek

Re: a důkazy?

A co Vám na tom přijde k smíchu?:-)

0/0
28.9.2010 18:07

ekrasit II

Re: pro krupacka

Pokud se pana policejního akademika týče, zajímavé věci se dočtete např. zde: http://domaci.ihned.cz/c1-46514290-necas-kalousek-barta-klicovi-muzi-vlady-o-majetku-moc-mluvit-nechteji

0/0
28.9.2010 17:44

Theurbanek

Re: pro krupacka

Ani jste to sem menusel dávat, stejně se dozvíte, že je to vlastně v pořádku, když se finanč zabezpečení muži hrnou do politiky, aby se jí zabezpečili ještě více. Řebíčku, vrať se, vše odpouštěnoR^;-)

0/0
28.9.2010 17:51

krupacek

Re: pro krupacka

No tak pokud člověka hodnotíte podle výše jeho majetku, tak asi jste příznivcem minulého režimu a opravdu to nemá cenu se o tom dále bavit...:-/Rv

0/0
28.9.2010 17:57

ekrasit II

Re: pro krupacka

To, zda se někdo nechá korumpovat nezávisí na jeho hmotné situaci ale na jeho charakteru.

0/0
28.9.2010 18:16

krupacek

Re: pro ekrasita

Správně, souhlasím s Vámi. Bohužel mi z minulého příspěvku přišlo, že diskutující hodnotil jen podle množství nažitého majetku, a to ještě nikoli z peněz daňových poplatníků...

0/0
28.9.2010 18:30

ekrasit II

Re: pro ekrasita

Tvrzeníá pana policejního akademika o tom, že svůj podíl v ABL prodal za 130 milionů je silně podivné, pokud má tato firma majetek 22 mil. a roční zisk 2 - 3 mil. Kč. Vypadá to, že pan policejní akademik má buď bujnou fantasii anebo falšuje účetní evidenci firmy ABL.

0/0
28.9.2010 18:37

krupacek

Re: pro ekrasita

Majetek společnosti se mění, není konstantou neměnnou nějakou, u ročního zisku platí totéž, přičemž musí se započítat vždy jak příjmy, tak výdaje. Není to tak jednoduché, jak vždy vydávají novináři, protože oni většinou sami nikdy nepodnikali....;-)

0/0
28.9.2010 18:56

ekrasit II

Re: pro ekrasita

To máte sice pravdu, nicméně v případě firmy ABL by se tyto základní parametry musely měnit o několik řádů, což je takřka vyloučené.

0/0
28.9.2010 19:02

krupacek

Re: pro ekrasita

Tak myslím, že to vyloučené nemůže být nikdy, jelikož právě u společností, které operují s většími zakázkami se zisk rok od roku mění ve větší míře než u malých firmiček, které mají stálý obrat z menších zakázek. Jedna velká zakázka může samozřejmě zvýšit momentální zisk společnosti i o několik řádů, v tom žádný rozpor nevidím.

0/0
28.9.2010 19:07

ekrasit II

Re: pro ekrasita

Ano, taková zakázka od státní firmy ČEZ bude pro ABL významná. Ale ani ta nezvýší tržní hodnotu podílu pana policejního akademika na 130 mil. Kč. Je od vás hezké, že s takovou zarputilostí hájíte své ikony.

0/0
28.9.2010 19:16

Vítek Procházka

Topka

Že by (ne)poluárního Schwarzenberga poslali v přímé volbě na hrad a předsedou TOPky její zakladatel Kalousek, který se stejně stará o sponzoring?!?:-)

0/0
28.9.2010 17:33

krupacek

Čez, ABL a nesmysly "Theurbaneka"

Theurbanek: Pane, bohužel je vidět, že Vaše znalosti podnikání jsou mizerné, jinak byste totiž věděl, že každá společnost si v rámci velké zakázky najímá subdodavatele, samozřejmě z řad kvalitních a větších firem, které jsou schopny dodávku včas splnit. Veřejnou zakázku na hlídaní budov ČEZu vyhrála švédská společnost a ABL je pouze jednim ze subdodavatelů, kterých tam bude více. To, že si tato společnost vybrala jednu z nejúspěšnějších bezpečnostních agentur v zemi, není nijak překvapivé, mnohé jiné společnosti zkrátka nemají dostatečnou kapacitu na to, aby tuto zakázku zvládly. Pán ministr Bárta nemá žádné zastoupení ve vedení společnosti ABL a tudíž nevím, v čem vidíte problém. To, že tu společnost svého času spoluzaložil a řídil, svědčí o tom, že je úspěšný manažer, na tom nic špatného rovněž nevidím.:-) To, že to vlastí někdo z jeho rodiny, je věc toho člověka z rodiny.

0/0
28.9.2010 17:11

Lafarg

Sněmovna 23.9.2010 - Vít Bárta

.....mě tady někdo vyzývá, abych prosil svého bratra o to, že se nebude hlásit do žádné veřejné zakázky. Já vám upřímně říkám, že ho o to žádat nebudu. Přesně z toho důvodu, že je správné, aby se podnikatelé přestali bát sponzorovat politiku. Přesně z toho důvodu, aby si podnikatelé řekli: ano, je tu společnost ABL, ano, je tu několik podnikatelů, kteří transparentně sponzorují politické strany a nemusí se za to stydět, nic se jim za to neděje a je to prospěšné České republiky. Je to prospěšné České republice, protože transparentní sponzoring znamená, že je na nás na všechny vidět....;-D;-D;-D

0/0
28.9.2010 17:17

intalex

Re: Sněmovna 23.9.2010 - Vít Bárta

Přesně, tohle obhajuje třeba politolog Petr Robejšek, prostě aby do politiky chodili úspěšní podnikatelé, kteří na ní nemohou zbohatnout, to je i případ třeba pana Bernarda (pivovar) nebo Fischera (cestovka)!:-)

0/0
28.9.2010 17:22

Theurbanek

Re: Sněmovna 23.9.2010 - Vít Bárta

Fischer je opravdu dobrý příkladR^

0/0
28.9.2010 17:25

Lafarg

Re: Sněmovna 23.9.2010 - Vít Bárta

Cui bono? ;-D

0/0
28.9.2010 17:45

krupacek

Re:

A kde jste viděl sponzoring politické strany od ABL? Pokud vím, sponzoring byl pouze osobně od pana Bárty a nikoli od společnosti ABL a na rozdíl od nejasného financování jiných stran ( typu různých pochybných bankovních darů od Fio soc. dem. aj. ) mi to příjde jako naprosto transparentní. Jen více úspěšných a finančně zajištěných lidí do politiky! Místo různých Dluhoslavů, co si kupují byty za poslanecké náhrady, nebo Vlčků, co běhají a lobbují za nesnižování platů poslancům, aby měli na zaplacení hypotéky;-D...

0/0
28.9.2010 17:22

lavelle

Re: Re:

Ať mi někdo poví, kde třeba vzala TOP 09 30 milionu (oficiálně, neofiko sam. víc) na kampaň, o sponzoringu různých modrých strana ani nemluvím...:-(

0/0
28.9.2010 17:25

Theurbanek

Re: Re:

Ale taťka Calous je čistý....;-)

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=648970

0/0
28.9.2010 17:31

Vítek Procházka

Re: Re:

Ja vím, čistý jako neposkvrněná lilie, na min. obrany vubec nikdy nebyly žádný podivný zakázky...:-)

0/0
28.9.2010 17:41

Lafarg

Re: Re:

Pro vás je nepochopitelné, že firma ABL by neměla vstupovat nikam do veřejných peněz, a že firma ABL by se neměla ucházet o zakázky, ve kterých na konci někde jsou veřejné peníze ? Tohle je totiž úplně základní předpoklad civilizovaného fungování státu...

0/0
28.9.2010 17:29

Theurbanek

Re: Re:

Tak bylo by sopravedlivé říci, i jak přišel k bytu např. Calous, od svého mafiáínského švagra atp. Ale to jsme odbočili od tématu. Vy máte jiný názor, že Bárta to myslí upřímně a je to v podstatě světec, já stejný názor nesdílím;-)

0/0
28.9.2010 17:33

Theurbanek

Re: Čez, ABL a nesmysly "Theurbaneka"

Že si každá společnost najímá na větší zakázku subdodavatele ví snad malé dítě, s tím bych se tady moc nepýřil. Pro modrý zákal přehlížite pointu. Ten člověk veřejně přizná všem zaměstnancům, že jde cíleně do vlády za účelem zisku státních zakázek a vy to tady popíráte. Že jako manažer vyplácel svým zaměstnancům část mzdy na dlaň, která nebyla zdaněna vám taky nevadí? No hlavně, že jdeme po modré, že...R^

0/0
28.9.2010 17:22

krupacek

Re: Čez, ABL a nesmysly "Theurbaneka"

A kdy něco takového přiznával?:-) Nebo kde je psáno, že vyplacel část mzdy na dlaň?:) Pokud to někdo někdy tvrdil, tak měl podat trestní oznámení, já si také mohu vymyslet spoustu veselých historek, zvlášť na tak neoblíbené "boháče," že jo;-D Trochu mi ty Vaše komentáře připadají jako nadávání babky kořenářky někde na tržnici...:-) hlavní je napsát s co největší afektovaností...

0/0
28.9.2010 17:27





Najdete na iDNES.cz