Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf odborů hrozí generální stávkou, když projde výpověď bez udání důvodu

Odbory přitvrdily. Šéf Českomoravské konfederace odborových svazů Jaroslav Zavadil vládě pohrozil, že odbory jsou připraveny sáhnout ke generální stávce. Důvodem k ní by podle Zavadila bylo, kdyby se do nového zákoníku práce dostala možnost výpovědi bez udání důvodu nebo neomezené řetězení smluv na dobu určitou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

puk

Zavadile, jak tak koukám

na tvoje ruce, celej život jsi makal na valcverku. Naposledy ještě včera na noční. Nebo se pletu a ty posledních 30 let jsi jen tlučhuba, co nesáh na práci? jak tak koukám, asi bude pravda to druhé. Tak zkus pro změnu to první.

0/0
27.9.2010 10:06

ZaTOP_VeVerkám

Re: Zavadile, jak tak koukám

Děda se ho zastal, dělal s ním v kolbence.

0/0
6.10.2010 16:37

prorok.pravejj

Béčko ČSSD tj odbory nezajímá budoucnost..

Odbory v dresu ČSSD nabízí stejné řešení jako sockomunisti a to zvýšení daní! Pokud se nesníží výdaje stejně nemohou stačit vyšší daně bohatých, museli by více zdanit všechny kromě nemakačenků, aby celou nenažranou státní mašinerii uživili.Proč? Máme snad za to,že polovinu roku makáme na stát, švédský finský státní servis??

0/0
27.9.2010 7:47

Moravian

Socialisticky pracovat, Kapitalisticky zit!!

To by tak hralo aby zahnivajici burzoazie mohla propoustet pracujici lid bez duvodu!  Vyjdeme do ulic a zatocime s vami, holoto jedna kapitalisticka! Mame pravo na praci, kde vezmete penize na vyplatu burzousti jedni nas vubec nezajima! Nakonec jeste bude chtit abychom opravdu pracovali, ne? Chamradi jedna zahnivajici, at zije delny lid, s otroky ruku v ruce prapory revoluce po cele zemi rozvinem!!! !!V;-€

0/0
27.9.2010 2:33

vlmach

Re: Socialisticky pracovat, Kapitalisticky zit!!

Máte pravdu.

0/0
27.9.2010 9:44

šedý vlk1

Re: Socialisticky pracovat, Kapitalisticky zit!!

;-D;-D;-D...jo jsou to zloduši..

0/0
27.9.2010 13:15

mihel

Já takyhrozím.

Když sem přiletí Marťani a nebudou se mnou chtít uzavřít pracovní smlouvu, tak budu stávkovat. A běda, kdyby mnw propustili, tak budu stávkovat až do smrti.

0/0
26.9.2010 23:28

papazian

Konečně odbory se probouzí ze zimního spánku!

To to trvalo než lidé začínají chápat, že se musí sami postarat o své živobytí, že se od pánů Kalousků nikdy ničeho dobrovolně nedočkají! Máme holé ruce, ale přesto se musíme bránit, není možné jen kývat jako slepé ovce, tupé stádo! Pokud stávající vláda chce být pouze protilidová, nehájící objektivní zájmy českého národa, tak se nedá nic dělat, budeme častěji stávkovat a tlačit i na předčasné volby a změny ve vedení státu. Lidová kontrola je nedílnou součástí demokracie a nemohou si Kalouskové myslet, že si tady budou vládnout jak nějaký car a že demokracie bude jen jednou za čtyři roky, kdy se konají další řádné volby. Právo na stávku je legitimní těžce vybojované právo, které by pracující lidé měli častěji využívat při prosazování svých oprávněných požadavků! Ani nebyla stávka, stačila demonstrace a hned drzé změny v tarifech týkající se stovky tisíc lidí národa českého se zrušilo. Nebojme se ani my ostatní!

0/0
26.9.2010 23:16

Qíteček s modrým naslouchátkem..

Re: Konečně odbory se probouzí ze zimního spánku!

Po slovo "živobytí" s tebou souhlasím, zbytek je blábol.

0/0
26.9.2010 23:24

mihel

Re: Konečně odbory se probouzí ze zimního spánku!

R^

0/0
26.9.2010 23:29

Nemesiss

Re: Konečně odbory se probouzí ze zimního spánku!

...pro slušné lidi by bylo lépe, kdyby odbory spaly alespoň tak kvalitně, jako spí bývalý odborářský boss Falbr v evropském parlamentu...:-)Rv

0/0
27.9.2010 1:38

libynn

Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Proto potřebují ochranu! Co je na tom divného, chránit slabšího?:-)

0/0
26.9.2010 18:51

ichabod.crane

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

a za jaký jiný než ten kratší by měli zaměstnanci tahat? copak jim ten podnik patří? ať si koupí nebo vybudují svůj a budou tahat za jak velký konec budou chtít.....

0/0
26.9.2010 19:02

libynn

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

A protože toho nejsou schopni (druhá část), potřebují ochranu! Vždyť proto o tom mluvím!

0/0
26.9.2010 19:08

ichabod.crane

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

ne, ty ses zacyklil....zaměstnanci tahají za kratší konec, což je v pořádku, protože to není jejich podnik...nikdo je zároveň v tom podniku nenutí dělat...to je celé

0/0
26.9.2010 19:32

libynn

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Kratší konec je samozřejmě v pořádku. Nepopírám! Mluvím o potřebě chránit zaměstnance před tím, aby nebyli nuceni do moc nevýhodných pracovních podmínek! Společnosti totiž neprospívá, když cinká v kapse jen úzké skupině vyvolených

0/0
26.9.2010 19:54

ichabod.crane

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

ano...a to je přesně ten problém vás sociálních inženýrů.......nechal bych na "úzké skupině vyvolených" aby se rozhodovala, co se svými penězi udělá...jestli je bude chtít znásobit a využít k tomu pracovní síly bude jenom dobře.....jaké podmínky si "vyvolený" se zaměstnancem dohodne je jenom na nich dvou, když se nedohodnou, nic se neděje....byl bych první, který by se ozval proti "všeobecné pracovní povinnosti".

0/0
26.9.2010 19:59

libynn

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Já se snažím dohlédnout dál, než jen k nejbližšímu daňovému přiznání! Dokáži si představit, jak dopadnou příští volby, pokud se k zaměstnancům bude každý zaměstnavatel chovat podle vašeho ber, nebo nech být!

0/0
26.9.2010 20:10

Yurek

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Kdy konečně pochopíš, že si s tou fabrikou prostě nedokážeš poradit, i když ji tomu kapitalistovi sebereš?

On sbalí prachy a půjde jinam, pro něj to není existenční záležitost, jenže vy, soudruzi, prostě nemáte na to, abyste cokoli dokázali ukočírovat jinak, než terorem. A to prostě fungovat nebude nikdy.

0/0
27.9.2010 21:33

Bery

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Problem je, ze aby bylo v demokraticke spolecnosti mozno uzavrit smlouvu, musi si byt smluvni strany rovny... tedy nemuze byt jedna strana v nevyhode a druha strana jednat z pozice sily. ;-)

0/0
26.9.2010 21:10

Yurek

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Proto je potřeba posílit práva zaměstnavatelů.

0/0
27.9.2010 21:34

marian-

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

ať si koupí nebo vybudují svůj podnik? Problém je že u nás nikdo podnik nevybudoval ale ukradl, když přitom zneužil velké nezkušenosti mladé demokracie a nedokonalosti zákonů. U nás nejsou podnikatelé, kterým jde o rozvoj rodinného podniku a s tím i spokojenost zaměstnanců, jsou jen zbohatlíci, kteří si jen na podnikatele hrají

0/0
27.9.2010 8:39

šedý vlk1

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!..

..seš nějakej chytrej...tohle Ti nakukal kdo?... čičinka čiči?...nebo jsi to vymyslel sám?

0/0
27.9.2010 13:18

kverulant01@seznam.cz

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Zn.marian- S vaším názorem mohu naprosto souhlasit, protože v této zemi je velice málo podnikatelů, kteří buď rodinný podnik restutuovali a nebo řádně koupili! Většina velkých národních podniků byla v období po r.1990 tvrdě "vykradena-nyní se říká vytunelována", když vedení se vždy podařilo výrobu snižit,rozprodat strojní zařízení,zaměstnance postupně propouštět, tak se snížila finanční hodnota a nakonec jej vždy někdo z býv.vedení koupil za velmi nízkou cenu. Mimo tu byli také podnikateké, kteří věděli, že je vhodné si vzít milionové úvěry,jako na rekonstrukci různých firem, tyto úvěry dodnes nebyly bankám vráceny.Mnoho lidí se tímto způsobem obohatilo a nakonec banky musel dotovat stát!Tak jsme to dopracovali téměř ke dnu za celých 20 let ! Nechápu, jak někteří diskutující kritizují odbory-vždyť se podívejte do zemí EU, všude fungují odbory,proč by neměly být u nás,naši někteří podnikatelé jsou skuteční vykořisťovalé,to už v zemích EU není vidět! Přece si nelze nechat vše líbit. 

0/0
7.10.2010 13:32

Qíteček s modrým naslouchátkem..

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Taky su zaměstnanec, ale rozhodně nechci, aby mě "chránily" vyžírky z ROHKSČSSD!!;-€

0/0
26.9.2010 19:29

libynn

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Komu ještě, v této společnosti, záleží na názoru jednotlivce?

0/0
26.9.2010 19:45

pták2

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

no a to je právě chyba, která se jednou nevyplatí, protože společnost se sestává vždy jen z jednotlivců

0/0
26.9.2010 20:29

libynn

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Jednotlivce považuji za individualistu a jako takový nemá v žádném společenství šanci! Fungování společnosti, sestavené z individuálních jednotlivců, no nevím nevím, jak to jde dohromady

0/0
26.9.2010 20:37

kverulant01@seznam.cz

Re: Zaměstnanci tahají za kratší konec!

Zn.Qíteček s modrým naslouchátkem-Váš názor je opravdu na "úrovni". Mohl byste sdělit v této diskuzi vysvětlit, jací "nevyžírkové" by bylo pro Vaší ochranu nejvýhodnější? Je mi Vás opravdu moc líto, jste  totiž duševní naháč!

0/0
7.10.2010 13:36

pták2

konečně

moudrý nápad, jak zrušit nesmysl v zákoně, kdy zaměstnanec může, ale zaměsnavatel nesmí, dát výpověď bez uvedení důvodu. Mohlo to vést ke zrušení onoho nuceného dohodnutého rozvázání prac.poměru. Dnes, když se prosadí, že dohoda snižuje dávky v nezaměsnanosti a výpověd ne, je opět vidět onu moudrost odborů, které vždy myslí jen na své, ale o lidi jim skutečně vůbec nejde, vždyt to vždy byli aparátčici.

0/0
26.9.2010 18:21

prorok.pravejj

Odbory po boku ČSSD zadlužily zemi...

V době celosvětové konjuktury socbolševici nejen prožrali přebytky, ale ještě zemi stamiliardami zadlužili.Za souhlasného mlaskání soudruhů odborářů.Dnes by se rezerva a nižší dluhy hodily.Levý sockomunista si nemůže pomoci, vše prožrat a ještě si půjčit....kolik takových kolem sebe znáš?!:-/

0/0
26.9.2010 18:10

Nemesiss

Re: Odbory po boku ČSSD zadlužily zemi...

R^R^R^

0/0
27.9.2010 1:39

libynn

Už nevím kdo to napsal,

ale prý při socialistickém přerozdělování zbyde na chudé méně, než když se nechají natvrdo okrádat pravičáky!

0/0
26.9.2010 18:05

prorok.pravejj

Odbory - Béčko ČSSD!

Sockomunisti umí jen utrácet přerozdělovat a hrabat peníze druhých.Přes téměř lidovou či dělnickou až rovnostářskou rétoriku jsou socbolševici se svojí vyžírkovskou odnoží tj odbory milovníci bohatství a mamonu přepychu.Stačí sledovat jejich vedení.Všichni soudruzi z vedení odborů jsou členy ČSSD, často i bývalí komunisti, viz Falbr,Štěch,Dušek....a současně velmi zámožní soudruzi.Stejně jako např.Gross,Tvrdík,Paroubek a další.Samozřejmě nezbohatli svojí pílí a genialitou.Stačily hlasy a záda tupých levicových voličů.

0/0
26.9.2010 18:05

kverulant01@seznam.cz

Re: Odbory - Béčko ČSSD!

A je Vám pane "proroku pravejj" známo, kolik že je bývalých komunistů právě v ODS?Máte Vy vůbec představu, kolik členů KSČ tam honem nalezlo, aby se dostali opět k různým "korytům"? Vaše jednostranná kritika ČSSD je velmi nízká a ubohá.Žádné z těchto velkých stran nefandím a byla jsem moc zklamaná,že tyto strany byly vůbec voliči voleny,po těch 20letých zkušenostech s oběma těmito stranami,když nyní vidíme, kam to tito politici dotáhli.Tito lidé již vůbec neměli vstoupit do politiky, protože oni zavedli tuto zem téměř ke zkáze a zmaru!

Jenomže občané jsou nepoučitelní-a Vy patříte mezi ně,Vám připadá normální,že pan Klaus jako vysoce hodnocený ekonom tvrdí,že nezná pojem "špinavých peněz?"Mě tedy  to normální nepřipadá a kolik těch odeesáků bylo v kandidáty a nebo členy KSČ, to jsme se nikdy nedozvěděli, protože oni sice měli  stanovy,že člen ODS nesmí být bývalým členem KSČ, ale vůbec  toto se nikdy nezkoumalo!

0/0
7.10.2010 13:48

LUBr.doktorka_bačkorka

Je to taková trojčlenka. Z vlády pravice vznikají krize

a katastrofický stav financí. Ta toho chce zneužít k ožebračení zaměstnanců a v tu chvíli se ujímají akce odbory a tím prokáží svou nezastupitelnost. Přestaňte pravičáci ničit svou hladovostí ekonomiku a odbory můžeme rozpustit. Stejně tu jsou jen kvůli vám.

0/0
26.9.2010 15:22

krupeto

Re: Je to taková trojčlenka. Z vlády pravice vznikají krize

Omyl příteli, je mi 54 let a celý profesní život jsem byl a dosud jsem zaměstnancem.  Za celou tu dobu nevím o ničem, co by odbory udělali prospěšného pro zaměstnance( mimo rozdávání kolekcí, které si lidé svými příspěvky několikrát přeplatili). Vždy a všude byli odboráři v podnicích ti největší vlezdoprdelisté a převodové páky ze strany vedení proti zaměstnancům.;-D

0/0
26.9.2010 16:54

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Je to taková trojčlenka. Z vlády pravice vznikají krize

Jinou úlohu měly odbory za socializmu a jinou v kapitalistické společnosti. Za socializmu měli úlohu kulturní starosti o zaměstnance a kromě těch marginálních kolekcí, měli své tábory a kempy i u moře, v kulturních domech ROH se pořádaly od estrád až po taneční zábavy. Organizovali se zájezdy na kulturní akce i jen rekreační výlety. 99% prosťáčků by nikdy nespatřili Národní divadlo. V současné době bys místo sobecké kritiky jim měl pomáhat aspoň účastí na jejich akcích. Jak jsou svým členům platné si lidi uvědomí, až když jim hrozí, že se ocitnou na dlažbě.

0/0
26.9.2010 17:40

pták2

Re: Je to taková trojčlenka. Z vlády pravice vznikají krize

to se ocitnou stejně, jen jde o to, že půjdou "dohodou"! a odstupné, když zaměstnavatel nebude mít na mzdy, tak anbi na odstupné, takže je to jedno

0/0
26.9.2010 18:24

prorok.pravejj

Re: Je to taková trojčlenka. Z vlády pravice vznikají krize

;-DR^

0/0
26.9.2010 18:05

l.g

Re: Je to taková trojčlenka. Z vlády pravice vznikají krize

Hezký levicový názor. :-)

Za vlády levice kriza nevzniká zato vzniká hladomor, neboť levice ožebračuje celou společnost ve jménu sociálního smíru.

0/0
26.9.2010 18:14

zlatyrasty

A zase škrty a utahování opásku

To první bylo za bývaleho ODEsaka předsedy vlády Klause,teď nám to da spapat Nečasova vláda,která má zalibu ve škrtání a která zrovna nehyří dorými nápady.

Za čtyří roky by to měla být vzájmu obyvatelstva,vláda co neví co to jsou vládni škrty a umí s veřejnými financemi dobře hospodářit a hlavně si je uhlídat[>-]EU[>-]

0/0
26.9.2010 15:05

krupeto

Re: A zase škrty a utahování opásku

Kdyby se vše za vlády KČSSD neprožralo, nemusel si dneska brečet, soudruhu;-D

0/0
26.9.2010 16:56

prorok.pravejj

Kde byli soudruzi odboráři v době 6-8% přebytků??

Ještě nedávno ekonomika světa rostla, ta naše o 6-8%, vlády ČSSD společně s "Béčkem"ČSSD, tj odbory nejenže stihly veškeré přebytky prožrat, ale ještě zemi zadlužit dalšími stovkami  miliard.Kde byly tehdy vyžírkové z odborů v drahých autech a oblecích???:-/

0/0
26.9.2010 14:26

zlomená lopata

Re: Kde byli soudruzi odboráři v době 6-8% přebytků??

R^

0/0
26.9.2010 14:48

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Kde byli soudruzi odboráři v době 6-8% přebytků??

Doba, kdy tady byly přebytky, protože vládla ČSSD jsou pryč. Možná by nastala šance, kdyby vládla zase.

0/0
26.9.2010 15:11

sent_items

Re: Kde byli soudruzi odboráři v době 6-8% přebytků??

Bože, blbost jako Vaše a navíc napsaná mne dojímá :-)

0/0
26.9.2010 16:05

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Kde byli soudruzi odboráři v době 6-8% přebytků??

Reakce jak děcko. Ještě napiš, že jsem eaná...

0/0
26.9.2010 17:48

Qíteček s modrým naslouchátkem..

Re: Kde byli soudruzi odboráři v době 6-8% přebytků??

Seš eaná.

0/0
26.9.2010 19:34

Nemesiss

Re: Kde byli soudruzi odboráři v době 6-8% přebytků??

...ne - ty jsi jen obyčejná ía...RvRv

0/0
27.9.2010 1:40





Najdete na iDNES.cz