Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Extrémní pravice v Evropě sílí, pohání ji boj proti multikulturalismu

Xenofobie, šovinismus a populismus nabývá v Evropě na síle. Potvrdil to i historický úspěch extrémní pravice v nedělních volbách ve Švédsku. Nacionalisté na celém starém kontinentu slaví úspěch s programem, který podle agentury AFP může rozbít ideál Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slon75

Multikulturalismus je mrtev

a politické myšlení se od opojení levicovým hnutím 60. let konečně vrací k normálu, kterému v té době vystudovavší marxisté bůhvíproč říkají "extrémní pravice".

0/0
26.9.2010 1:13

StanleyP

Zrušili diskuzi

Zrušili diskuzi ke článku: Kdysi verbež, teď Romové, tak se vyjádřím tady. Plně chápu postoj Sarkozyho.  Vzpomeňte si jak se vloni v Čechách utopil cikánský "princ" z Rumunska.

Soukmenovci tady tábořili pouze týden, ale svinčík jaký nadělali byl

děsný.

0/0
25.9.2010 13:30

vytažený trn

Re: Zrušili diskuzi

a ty se nechceš nechat obohatit? třeba ztrátou peněženky nebo příjmem svrabu, vší, žloutenky a tak???? nejsi náhodou xenofobní rasista;-€?

0/0
25.9.2010 13:41

StanleyP

Re: Zrušili diskuzi

Ne, nejsem rasista. Mne barevní nevadí, ale pijí mi krev individua co dělají bordel hulákají, kradou a přiživují se na úkor ostatních, co musí do práce, aby měli na jídlo, nájemný a zachovali si tak životní standart. Ne, nechci se kulturně nechat obohacovat a vzájemně okrádat od "nepřízpůsobivých", ale trvám na tom, že nejsem xenofobní rasista. Mám několik "barevných" přátel a nevadí mi, že mají jinou barvu kůže, naopak - vážím si je pro jejich pracovitost a slušnost. Ti ale nepostávají u hracích automatů a nesypou tam sociální dávky, oni totiž těžce pracují a prací vydělané peníze si na rozdíl od "nepřizpůsobivých" váží.

0/0
25.9.2010 14:47

slon75

Re: Zrušili diskuzi

Přesně tak! A dodám, že mě nedávno překvapil jeden kamarád - imigrant, který byl pro ještě tvrdší postupy proti nepřizpůsobivým imigrantům, než já. Pro pseudohumanisty zřejmě "extrémní pravičák" :-P

Prostě multikulti se jako každá rigidní ideologie dostálo do izolace od reality a proto se stalo zcela nedůvěryhodným.

0/0
26.9.2010 1:19

Kaaac

?

nacionalismus = radikální pravice? 8-o a to od kdy?

0/0
25.9.2010 12:24

slon75

Re: ?

Od konce šedesátých let, kdy levice obsadila většinu vysokých škol a z multikulturalismu, politické korektnosti a dalších vynálezů udělala v podstatě standard.

0/0
26.9.2010 1:10

Kolokol

Zapoměli jste na

homofóóóbii

0/0
24.9.2010 15:10

acotakhle

Chcete aby vaše děti měly krásnou školku?

Buďte multikulti!!!!!!!!!  8-o http://www.youtube.com/watch?v=6WHdWgES-Uw&NR=1&feature=fvwp

0/0
24.9.2010 15:01

Enix

Koniec Eú!

Európsky zväz dlho nevydrží, Európania sa začínajú spamätávať s manipulácie a klamstiev. Multikulturalizmus skončí ako komunizmus!

0/0
24.9.2010 14:46

Mad89

To sa dalo cakat

No ja osobne pred asi 1-2 rokmi som raz cital clanok o islame v europe , zistil som si fakty a nemal som ani sajnu ze vo francuzsku je asi 5 mil mozno aj 10 !! mil cernochov arabov... a aj v inich krajinach. Ostal som v soku , vtedy mi zasvietilo v hlave ako sa hovori, a uvedomil som si tu hrozbu. Od tohto dna som sa zacal o to zaujimat a povedal som si ze ci su vsetci taky slepy a o xvilu o tom budu pod tlakom uvedomelich obcanov informovat aj media. Dnes neprejde den keby som nevidel hocikde ci na webe alebo v tv clanok , reportaz o islame a aj jeho zlocinoch. Apsolutne ocakavana a prirodzena vec ze ludom nezacina byt lahostajni tento problem , je nevyhnutne aby sa konecne zmenili zakoni v celej eu ale , uz vstupom do eu smme si vsetci zaradili, ako som uz niekde cital eu je v podstate oligarchicka organizacia ktora vyuziva paky pre jednotlive staty aby si sli za vlastnym cielom vytvarit tento hnus multikulti , ktory NIKDY nefungoval nefunguje ani nikdy fungovat nebude.

0/0
21.9.2010 17:29

Mad89

Re: To sa dalo cakat

Ale to sa tyka mimo europanov. Europania su si blizky a navzajom zviazany , nikdy som nepocul a nevidel aby talian mal problem s bulharom cechom polakom anglicanom .. atd inac by to bolo ako v afrike. Nech si kofolaci laskavo ostanu tam kde sa evolucia rozvoja zastavila v afrike niekde pred nasim letopoctom. Som zvedavy co sa z toho vykluje ak v kazdom state eu je dnes cim dalej silnejsia anti multi kulti nalada a strany bohuzial aj fasisticke sa dostavaju k moci .

Ak sa co len niekto ozve tak eu hned vas nazve fasistom , rasistom a hlavne xenofobom , ale kazdy vie ako to o par rokov dopadne... Eu vyuziva politicku korektnost . Ak sa nic nezmeni tak je vysoko pravdepodobne ze sa este aj ja dozijem mozno 3 sv vojny...

0/0
21.9.2010 17:32

jayvee

Nic než národ

Stovky let chránili naši předkové zbraněmi svůj národ. Chránili jej před zhoubou. Zhoubou v podobě cizích lidí jež se drali do jejich domovů, protože se tam žilo lépe než u nich. Je to naprosto přirozené. Jak migrovat, tak bránit se. Dějiny jsou v podstatě o migraci a honbou za štěstím. My, evropané, jsme byli v tom bránění vždy úspěšní. Násilně měnit lidskou povahu, identitu a vytvářet umělé kamárádství zkrátka nejde. NEJDE NEJDE NEJDE. A u těch hrdých z nás, hrdých na to co vytvořil bílý člověk, přibýá. Nemám nic proti lidem kteří se sem podívají na pár dnů, týdnů, A VRÁTÍ SE ZPĚT. Tešte se narušitelé [>-][>-][>-]

0/0
21.9.2010 15:47

vasek001

Re: Nic než národ

On je jeste rozdil mezi pristehovalce a pristehovalcem ;) Jeden je schopny pracovat, akceptovat a respektovat kulturu , pravo a zvyky lidi v zemi do ktere se pristehoval. Takovy si myslim nema problem a splyne s ostatni spolecnosti. Jsou pak jini kteri si mytsli ,ze si svoji vlast privezli i do cizsi zeme a ze maji pravo pozadovat vsechno to na co byli zvykli doma...s takovymi je tezke porizeni a jedine reseni je poslat je zpet :p

0/0
22.9.2010 9:30

kapitán karotka

Re: Nic než národ

Jasně jasně těšte se narušitelé kteří jsem jdou za prací a naopak zlepší naší kultůru a otevřou zde své restaurace se různými Indickými,čínskými,africkými….Pokrmy které jsou mnohdy lepší než ty naše.A vždy se nebránilo proti těm kteří jsem přicházeli třeba při velkém stěhování národy i ve středověku.Jelikož ti co sem přicházely uměli řemesla která tu nebyla…Tak přestaňte s těmi rasistickými kecami.Ale jak užtu bylo řečeno.Někteří jsem přichází a chtějí pracovat ti já vítám ale ti kteří nechtějí pracovat tak ti by jsem klidně poslal zpět.

0/0
22.9.2010 9:43

Eureka!!!

vyhledej komu slouzi globalizace

a najdes vinika multikulti,vinen neni ten ceroch, ci arab co prisel za skrojkrem chleba, vinny je ten ktery jim dovolil prijit za ucelem promichani ras a ztraty identity. Neobvinuj araba, ze je arabem, ci cernocha, ze je cernochem. Obvimuj toho, kdo po tobe chce aby tva dcera lehala s cernochem ci arabem. :-)

0/0
21.9.2010 14:07

Saarinen

Re: vyhledej komu slouzi globalizace

Jdu zvracet;-OEURv

0/0
21.9.2010 15:23

Fai Rodis

Re: vyhledej komu slouzi globalizace

Toz, propagace exotickych parecku je v posledni dobe domenou MTV.

Od te doby, co se uz muzikou moc nezabyvaji...;-D

0/0
21.9.2010 19:16

Yurek

Poznejte krásy Vídně...

http://www.youtube.com/watch?v=B2LYaZUu4C0

Není nad multikulturní obohacení.

0/0
21.9.2010 11:29

brkowycz

Neuvěřitelné

Snad ještě nikdy jsem nesouhlasis v diskusi s 99% příspěvků. Jen se ukazuje, že jde o skutečný problém - nikoliv v růstu moci pravice, ale v tom, že vlády EU nejsou schopné dlouhodobě a účinně řešit problém přistěhovalců a nepřizpůsobivých menšin! Co neschopnost rešit, to by snad ještě šlo, problém to není malý. Ale hlavně oni kamenují každého, kdo se tuto problematiku snaží řešit a soudili by kteréhokoliv člena, který by třeba na Romech vyžadoval dodržování platných zákonů (jako Francie).

0/0
21.9.2010 11:22

REDD-Grrr

Že by svítalo na lepší časy?

všechno je v pohodě do té doby, než se začnou protěžovat "konečná řešení." S nima bych nesouhlasil, ale jinak jsem rád, že se tohle děje. Není to nic jiného, než konečně pořádný důkaz pro byrokratické EU, že se nám to, co dělá, nelíbí. A zároveň si myslím, že je to i pořádná páka. Ideální by bylo, když by se všechny nepřizpůsobivé vystěhovali mimo hranice EU, ať si pak dělají co chtějí a klidně exnou hlady, když si nedokážou sami na sebe vydělat. To je to nejhumánější, co pro ně můžem udělat, i když je to spíš takový pokrytecký humanismus. ...

0/0
21.9.2010 11:21

brkowycz

Proč lidé volí extremistické strany

Protože tyto strany jediné nabízí odpovědi na otázky, které normální strany nejsou schopny léta letoucí vyřešit.

0/0
21.9.2010 11:05

Saarinen

Re: Proč lidé volí extremistické strany

co je na nich extrémistického-toje MCPC kec

0/0
21.9.2010 13:44

Fai Rodis

Re: Proč lidé volí extremistické strany

Ne ze nejsou schopny - ony nechteji. A doufaji, ze si lidi zvyknou.

0/0
21.9.2010 19:17

753BC

bohužel

ale za to mohou politici propagující nesmysl multikulturalismu a protěžující nepřizpůsobující se imigranty. Proč proboha zřizovat úřady pro menšiny? Nemáme dost starostí sami se sebou? Buď se přizpůsobí, nebo je zde nikdo nedrží. Právo mají stejné jako všichni ostatní, tak proč jim dávat výhody?

0/0
21.9.2010 10:40

zdeseny obcan

Re: bohužel

Neprizpusobi se, to ani nejde. Tam kde se dostanou dve znacne odlisne kultury na stejne misto vypukne po nejakem case valka.

0/0
21.9.2010 10:56

blastula

Hrajeme si na humanisty a řežeme si větev

Necháváme své lidi dřít do konce života, abychom  mohli krmit obrovské rodiny  z nekompatibilních kultur s  hordami dětí- všechny závislé na sociálním systému. Posíláme tzv  humanitární pomoc ( ale taky zbraně aj. ) do Afriky ( i jinam), kde opět- přibývají hory dětí, které jejich rodiče nedokážou - a ani nemají snahu uživit, roztáčíme kolotoč bídy a válek pro zisk pár jedinců- a malí blbové na to skáčou.

Muslimům nechat jejich kulturu a zvyky u nich, je to jejich věc, ale tady si tvrdě bránit svoje.

0/0
21.9.2010 9:17

islandan

Re: Hrajeme si na humanisty a řežeme si větev

A kdo z našich "demokraticky zvolených" politiků není ochoten to naše tvrdě bránit, tak ať jde rychle z politiky do pryč !

0/0
21.9.2010 9:48

Artiles

Extrémismus

Ještě před prázdninama jsem poslouchal v radiu názor Petra Justa na vzmáhající se pravicový extremismus v Evropě (ikdyž diskuze byla o jiněm tématu). Podle jeho mínění stojí za tímto vzestupem především neochota evropských politických elit nejen danou situaci řešit , ale vůbec o ní připustit fundovanou diskuzi o což v demokracii běží především a obyčejné občany se snaží svým způsobem zastrašit a ovlivnit psychologickým působením, které vnucuje lidem představu, že nějaké jiné smyšlení o dané problematice než to oficiální je extrémistické ne-li přímo rasistické.

0/0
21.9.2010 9:14

mtd

Re: Extrémismus

ano. pricemz bych doplnil, ze oficialni smysleni = neomarxisticke.

0/0
21.9.2010 11:00

blastula

Co nabídli muslimové politikům za likvidaci bílé Evropy?

Jinak totiž jejich destrukční  počínání  nelze chápat.

0/0
21.9.2010 9:06

bitkar

Re: Co nabídli muslimové politikům za likvidaci bílé Evropy?

R^

0/0
21.9.2010 9:12

Roger Wilco Sr.

Re: Co nabídli muslimové politikům za likvidaci bílé Evropy?

Že by 12 pannen a hromadu peněz?

0/0
21.9.2010 9:40

Saarinen

Re: Co nabídli muslimové politikům za likvidaci bílé Evropy?

72 panen

0/0
21.9.2010 13:40

vidocqcz

Re: Co nabídli muslimové politikům za likvidaci bílé Evropy?

60 si nechali pro sebe :-)

0/0
21.9.2010 14:40

medved_cz

Re: Co nabídli muslimové politikům za likvidaci bílé Evropy?

Dejte nám prachy, vzývejte s námi Alláha a možná vám nezabijeme děti.

0/0
21.9.2010 10:35

Toho_bohda_nebude

Re: Co nabídli muslimové politikům za likvidaci bílé Evropy?

R^

0/0
21.9.2010 11:37

acpu

Křišťálová lupa

Normálně se dost divím, iDnes v boji o Křišťálovou lupu snad dala cenzorům dovolenou, či co...;-D

0/0
21.9.2010 8:30

Zirkon

rozbít ideál Evropské unie !?

Ideálem Evropské uni je  import  maximálního počtu  imigrantů  s mimoevropským původem a  s nepřátelským postojem k  Západním hodnotám ?

Takovou unii nechci !

0/0
21.9.2010 8:21

blastula

Re: rozbít ideál Evropské unie !?

R^R^R^ Doslova jsi napsal přesně to , co jsem chtěla napsat také! Dík!

0/0
21.9.2010 9:02

islandan

Re: rozbít ideál Evropské unie !?

R^R^R^

0/0
21.9.2010 9:05

bitkar

Re: rozbít ideál Evropské unie !?

R^

0/0
21.9.2010 9:12

Roger Wilco Sr.

Re: rozbít ideál Evropské unie !?

R^

0/0
21.9.2010 9:41

Rotoped64

Re: rozbít ideál Evropské unie !?

R^

0/0
21.9.2010 10:02

Saarinen

Re: rozbít ideál Evropské unie !?

R^R^R^R^

0/0
21.9.2010 13:41

vidocqcz

Re: rozbít ideál Evropské unie !?

Maximální počet imigrantů, velký nárůst nepokojů a s nimi spojené "protiopatření" typu jedné vlády, policejního státu, ztráty svobod a podobně. Nic překvapivého.

0/0
21.9.2010 14:41

jayvee

Re: rozbít ideál Evropské unie !?

R^

0/0
21.9.2010 15:12

í-mejlka

Xenofobie, šovinismus, populismus ..

Naši rodiče byli dělníci a vychovali nás, pět dětí. Všechny jsme v souladu se zákonem vychodily základní školu. Všechny jsme vystudovaly a odmaturovaly na střední škole. Tři z nás vystudovaly vysokou školu. Máme práci, postavení, rodiny, přiměřený osobní majetek a určité zabezpečení na důchod; známe svoje povinnosti a zodpovědnost.  A já v poslední době pozoruji, že pokud se nahlas ptám - proč tohoto nejsou schopni Romové, mohu být jistou agresivní skupinou, k níž se v poslední době přidává i hodně žurnalistů,  označena za xenofoba, šovinistu a populistu; a stejní lidé se snaží ve mně vyvolat pocit studu, že my tohle máme a Romové nemají, a že je to i moje vina, že tohle nemají.  

Někdo je tady asi hodně zmatený, nezdá se vám? 

0/0
21.9.2010 8:13

MiroTR

Re: Xenofobie, šovinismus, populismus ..

R^

0/0
21.9.2010 8:23

Zirkon

Re: Xenofobie, šovinismus, populismus ..

Máte pravdu. zmatení , nebo dokonce nepřátelští vůči občanům, jsou multikulturní  žurnalisté, politici, úředníci a  aktivisté.

Majorita, která  platí daně  a nedělá problémy  nikoho nezajímá. 

0/0
21.9.2010 8:24





Najdete na iDNES.cz