Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Bosně tajně vyfotil popravu muslimů, srbský velitel za to chtěl pít jeho krev

Na jaře 1992 se o etnických čistkách na Balkáně proslýchaly jen matné zvěsti. Jeden z prvních důkazů přinesl americký fotograf Ron Haviv. Kvůli snímku, který zachycuje běsnění srbské polovojenské jednotky Arkanovi tygři v bosenské Bijeljini, riskoval život. Vůdce gerily mu hrozil, že si pochutná na jeho krvi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

802

Jo, jo tenkrát jsme ještě byli v nevědomosti

a věřili jsme těm mohamedánským báchorkám o tom že Islám znamená mír.

Od té doby už jsme mnohé pochopili tedy hlavně to že ten "mír" je islámský dům "míru" což pro nás znamená "mír" hřbitovní.

Dneska už ty Srby osobně i dost chápu ono to jednou takhle může dopadnout i jinde v Evropě až ty původní Evropani zjistí že už jde o holý život jejich žen a dětí a odmítnou se řídit těmi sebevražednými návody těch pahumanistických žvanilů.    

0/0
29.9.2010 10:52

Eman__1981

Co dodat?

Jsi totální magor.

0/0
1.10.2010 13:45

paltt

to je pekny clanek

A jeste lepsi by byl, kdyby pan fotograf udelal nejake zabery z Kosova. Treba nejake pekne momentky, kde by zachytil pristehovale Albance do Srbskych domu, pred kterymi jeste lezi v krvi jejich puvodni majitele. Zrovna ti troubelini, kteri neuposlechli dobre minenou radu Albancu, kosovskych albancu - chceteli, aby si zbalili par svestek a vypadli, protoze Kosovo pry neni Jugoslavie, ale Albanie.

UCK, s rudym praporem nad hlavou a s Koranem za opaskem, hned vedle granatu. :-/

A nebyl se nahodou tento skvely fotograf mrknout na vysledky humaniotarniho bombardovani? To by poridil jeste pusobyvejsi zabery.

Ach jo, hlavne ze existuje vyvazene zpravodajstvi.

0/0
29.9.2010 10:15

paltt

Re: to je pekny clanek

Humanitarniho bombardovani - samozrejme (chybka se vloudila).

0/0
29.9.2010 10:17

Eman__1981

Re: to je pekny clanek

Není nad to ochutnat trošku vlastní medicíny. Taky si myslím, že měli použít spíše kobercové bombardování.

0/0
1.10.2010 16:20

Thyronx1

To vse ve Vasi vzdelane

To vse ve Vasi vzdelane a kulturni Evrope na prahu 21. stoleti.  Vrahove, etnicke cistky, vyvrazdovani zen i deti natoz muzu.. nadherna ukazka snasenlivosti a rasove a narodnostni nenavisti.

Musel bych na Evropu PLIVNOUT! I na to, ze meli Bosnaci v cistkach podporu Holandske vlady.

EU

0/0
29.9.2010 0:53

Deleter

---

No tak na americký vrahy dětí v Iráku rozhodně nemáme, to máš recht.

0/0
29.9.2010 7:56

SvatyAntonin

Haviv

Škoda, že neexistují také záběry albánských hrdlořezů a mafiánů. Jinak opravdu velká odvaha.

0/0
26.9.2010 21:55

captain cook

Re: Haviv

ruzni hrdlorezove se postarali o to, aby nezustali zadni svedkove. Jako napr Oric, ktery spolu se svymi pobocniky byli znami peclivym zametanim po sobe. Proto se nenasli svedkove, kteri by byli mohli proti Oricovi svedcit v Haagu.

Arkan zrejme nemel stejne dusledne pobocniky.....jak dokazuje existence fotografii.

0/0
29.9.2010 4:09

mp8

Ten fotograf má odvahu.

Já fotil na parkovišti ze svého auta jak gang krade luxusní auto. A byl jsem posranej až za ušima.

0/0
23.9.2010 12:43

barabura

Re: Ten fotograf má odvahu.

;-D

0/0
3.12.2010 15:07

toono

a co treba..

Srbové porušili tvrdým útokem na muslimy lidská práva, soudí Haviv

0/0
23.9.2010 7:38

BaraniskoDyskoteka

Heh

Já jsem vám jenom chtěl říct, že mám v sobě srbskou ledvinu, slezinu, slinivku, pravou plíci, oko, ucho, játra, žlučník, brzlík a štítnou žlázu :-P

0/0
23.9.2010 2:36

Taras Bulba

Re: Heh

To je sice hezký, ale o mozek sis evidentně říct zapomněl. ;-)

0/0
23.9.2010 10:55

Blackhawks

Re: Heh

prece zadny nemaji.....

0/0
26.9.2010 21:37

nexus99

Re: Heh

Dáme si na tebe pozor!;-D

0/0
23.9.2010 11:05

kaktusak

Etnicky vyčištěná je celá Bosna

Stačí se podívat na etnickou mapu. Zločiny páchaly všechny strany. Ovšem "svobodná a nezávislá média" vymývají lidem mozky jednostrannou antisrbskou propagandou.

0/0
22.9.2010 23:39

The last boy scout verze 1.4

Re: Etnicky vyčištěná je celá Bosna

Z nekoho toho zleho udelat musi. Po valce to byli Nemci, zatimco Stalin likvidoval svoje vlastni obyvatelstvo daleko efentivneji, nez Adolf v koncentracich..8-o8-o

0/0
22.9.2010 23:42

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: Etnicky vyčištěná je celá Bosna

... takže když se na iDnesu objeví článek ve prospěch Srbů, třeba o kosovskoalbánském obchodování s orgány (mimochodem stále nedoloženém a v jen rovině tvrzení Srbů), tak tady všichni srbomilové unisono nadšeně hýkají, jak pravda konečně vyplouvá na povrch ...

... a když si tady redakce dovolí zveřejnit fotografie srbského vraždění, tak se hned jedná o vymývání mozků antisrbskou propagandou ... ;-)

0/0
23.9.2010 1:52

Davidxyz

Re: Etnicky vyčištěná je celá Bosna

Vzhledem k zastrašování a vraždění svědků, silným nacionalistickým vášním atd., považuj za skutečnost to, co žalobce v Haagu byl ochoten žalovat .... a z výše uvedených důvodů ne vždy unesl důkazní tíhu tak, aby to skončilo rozsudkem "vinen".

.

Carla del Ponte jako hlavní žalobce se na téma kosovskoalbánského obchodování s orgány vyjádřila jasně - ale skončila ve funkci dřív, než stihla zrovna tohle žalovat. A protože seznam jak Srbů, tak ostatních, které žalovala je dlouhý, tak to určitě není z její strany nějaká prosrbská zaujatost. Ostatně tato dáma je stejně "oblíbená" u nacionalistů všech 4 národů.

0/0
23.9.2010 2:13

captain cook

Re: Etnicky vyčištěná je celá Bosna

Carla del Ponte je srbomil??? Boze, jake nesmysly se vyvinuji pod tvou zasazenou mozkovou kurou, fuldo.

0/0
29.9.2010 4:12

Vanes Sirac

neuvěřitelná lehkost vraždění

Nejvíc mě na tom děsí ta lehkost, s jakou zkorumpovaný vůdce najme partu sviní aby napáchali co největší zvěrstva. A jakkoli civilizovaná je druhá strana, určitě bude mít pár extremistů co se "pomstí" odpovídajícím způsobem. Situace se hrotí a do toho tuny propagandy o křivdách a než si normální lidi pořádně uvědomí co se vlastně děje, jsou pokrk v bratrovražedný válce. Pak jde o kejhák a lidi udělají cokoli aby si ho zachránili. Zkorumpovaný vůdce najednou na vlně zoufalého patriotismu nemusí nikomu nic vysvětlovat a má se fajn a je hrdina. Já vim že "Jugoši" jsou horký hlavy, ale ruku na srdce, nenašlo by se pár extremistických hovad i u nás v Česku, v Maďarsku, v Polsku nebo kdekoli jinde? Když si tohle uvědomim, tak mám husí kůži.

0/0
22.9.2010 22:34

dresdener

Re: neuvěřitelná lehkost vraždění

Chlape, obávám se, že lidi jsou v principu všude stejný... kdyby tu televize, rozhlas a noviny taky propadly tý nechutný propagandě a štvanici, jakou předváděly v rozpadající se Jugoslávii v té době, tak se vsadím, že se to tu do půl roku rve plzeňskej kraj proti budějovickýmu a ústeckej proti libereckýmu.... a z různobarevnejch menšin je ornamentální výzdoba pouličních svítilen skrz celou ČR.

0/0
22.9.2010 22:47

pes Muki

Re: neuvěřitelná lehkost vraždění

Blbost. Jen kdyby se rpzpadu pokusila zabranit armada jako tam, tak asi ano

0/0
23.9.2010 7:43

Kosatka Dasha

ve valce vzdy vladne zlo a zlo plodi zase jen zlo

tady je tezke hazet viny a hledat vinika.to je ztrata casu.lepsi by bylo je zamestnat,necim,cimkoliv,at nemaji choutky rezat se dal:-/klid tam ale nebude,na to zapomente

0/0
22.9.2010 21:15

Vlk_bílý

Nechápu ...

Že se Srbové chovali jako dobytek, o tom se snad nemusí polemizovat. To je prostě fakt. Že druhá strana dělala podobná zvěrstva, no tak o tom také není pochyb. Celý konflinkt bylo jedno velké svinstvo, spíše jest otázkou, co vede lidi, žijící x let vedle sebe, že zblbnou, jednou večer se seberou a jdou pozabíjet, znásilnit,  ...... své sousedy. Nechápu. ...

0/0
22.9.2010 20:58

K?avinkin

Re: Nechápu ...

"Zabili jste mně strejčka, tak tu máte přes hubu" :-)

0/0
22.9.2010 21:00

martin_simek

Re: Nechápu ...

to, co se tam delo, vazne neni na smajlika tohoto typu, kolego ;-(

0/0
22.9.2010 21:03

K?avinkin

Re: Nechápu ...

Dobrá, nahrazuji: :-/

0/0
22.9.2010 21:05

Vlk_bílý

Re: Nechápu ...

no právě .... děsná logika.

0/0
22.9.2010 21:04

Davidxyz

Re: Nechápu ...

Právě, že ne logika. Oni si dokážou vyčítat věci nejen z WWII, ale i několik století starý. Oni si dokáží ale taky považovat za důvod k vzájemnému zabíjení (skutečně či domněle) špatné dělení peněz za federativní Jugoslávie. Četba nacionalistických webů (jedné či druhé strany) je z hlediska myšlení Středoevropana dost šokující.

0/0
22.9.2010 21:28

Mallinali

Inu

To je zas diskuze. :-/ 

0/0
22.9.2010 20:49

petrucciani

Re: Inu

A co jsi ocekaval, nackove maji sraz, tak je nerus. ;-)

0/0
22.9.2010 20:51

Fakyr

Chudaci srbi

Jsou to normalni lidi jen je tam utlacuje etnikum .Akorat oni se snazi s tim neco delat!!

0/0
22.9.2010 20:17

jbee77

Re: Chudaci srbi

..co tu bleješ za nesmysly?..podívej se na tu fotku pořádně..;-ORv

0/0
22.9.2010 20:37

petrucciani

Re: Chudaci srbi

Mas pravdu s tim utlacovanim, i tenisova raketa pred par dny utlacovala Srba Djokovice, a ten se s ni vyporadal podobne.

0/0
22.9.2010 20:45

VB158

Jeto katastrofa pro lidi

oko za oko zub za zub a to povede k nekonečné spirále kruhu v obilí.

0/0
22.9.2010 20:10

cenzorova strážní věž

Jak se tak muslimáci roztahujou po Evropě možná

za pár let budou podobný fotky i od nás.

0/0
22.9.2010 19:31

VB158

Re: Jak se tak muslimáci roztahujou po Evropě možná

seš vubec normální? Kdyby toto se dělo v čr. si mrtví nato nezapomeň. ti co tě znají tvé okolí si pro tebe i tvou rodinu přijdou a popraví to by si chtěl? Jestli ano nejsi normální.

0/0
22.9.2010 20:08

cenzorova strážní věž

Re: Jak se tak muslimáci roztahujou po Evropě možná

Jsem normální,nejsem muslim.

0/0
22.9.2010 20:24

greenalien

Re: Jak se tak muslimáci roztahujou po Evropě možná

A teď šup do postýlky nebo tě sebere musulman!

0/0
22.9.2010 21:14

Kosatka Dasha

jak zacnou stahovat modre prilby,zacne to nanovo

:-/ Rv

0/0
22.9.2010 19:10

Davidxyz

Re: jak zacnou stahovat modre prilby,zacne to nanovo

Než začneš žvanit své moudra, nechceš se raději informovat? V Bosně už dávno nejsou žádné modré přilby. I EUFOR tam fakticky už není. Sice se místní moc nemilují, ale klid tam drží směs masivního přísunu peněz plus poznání z minulé války a chování tzv. mezinárodního společenství, že se lze sice vydatně navzájem vraždit, ale nic moc vybojovat tak, aby územní zisky trvale zůstaly.

.

Pokud máš na mysli Kosovo, tak článek je o Bosně. A ty vojáci v Kosovu už nejsou modré přilby.

0/0
22.9.2010 19:23

dresdener

Re: jak zacnou stahovat modre prilby,zacne to nanovo

Bohužel do "srbské" části tečou hlavně peníze ze Srbska a Ruska, do "chorvatské" od klérofašistů z Chorvatska a do "muslimské" ze Saúdské Arábie, protože Evropa přesně jako primitivové v týhle diskusi okamžitě vědí, že "mrtvej muslim, dobrej muslim", takže dělá, že BaH neexistuje. Přitom do roku 92 bylo náboženství pro 90% tamních "muslimů" mrtvá věc. Další věc, kterou čecháčkovští muslimobijci neskousnou a nepochopí, že se tam skutečně lidi nedají chováním, oblečením a mluvou odlišit na Srba, Chorvata, "muslima". Schválně si sedněte v Sarajevu na kafe a zkuste to. Proto srbský paravojenský jednotky za války "čistily" podle nápisech na zvoncích nebo podle občanek, prostě jste se blbě jmenovali po turecké prapraprabábě. Anebo oblíbená hra "gatě dolu" - kdo byl obřezanej, v lepším případě ji rovnou koupil do hlavy. Tím, že se v Bosně ofiko potvrdilo etnický čištění Daytonskou dohodou, že ji Evropa zavřela do vízovýho gheta a ponechala napospas Arabášům, se tam vytváří skutečnej problém.

0/0
22.9.2010 20:02

Davidxyz

Re: jak zacnou stahovat modre prilby,zacne to nanovo

Prdlačky o tom víš. Nejvíce peněz je EUropských a arabských, taky Američani, Japonci a Norové. Chorvati i Srbové investují jinde; příslušné vlády mají dost starostí se svojí poválečnou obnovou, kámošům v Bosně jen lehce odsypávají. Maximálně tam jdou peníze bosenských emigrantů příslušných etnik. "muslimům" se říká Bosňáci. Už dlouho. Poznají se navzájem slušně - časem jsem to uměl taky. U jména není klíčové příjmení, ale to první jméno. Na kafi jsem v Sarajevu proseděl dost času. A poznal dost lidí, co to neřeší ... i ty, co to řeší setsakramensky.

.

Pravdu máš v tom, že do 92 se Bosňáci k víře moc nehlásili .... ale změnu víc než Izedbegovič a mudžahedíni zavinili Srbové, když je za jejich původ začali zabíjet. Pravdu máš s Daytonem, který fakticky legitimizoval etnické čistky a vytvořil fakticky nefunkční stát, vše jen za cenu zastavení vraždění.

.

A současné Chorvatsko nazývat "klerofašistické"? Na ty musíš být expert!!!

0/0
22.9.2010 20:34

K?avinkin

Re: jak zacnou stahovat modre prilby,zacne to nanovo

No to zase naopak souhlasím. Ovšem Bosňákům se rovněž říká Muslimové s velkým M, za Tita to byla uznaná národnost.

0/0
22.9.2010 20:39

Davidxyz

Re: jak zacnou stahovat modre prilby,zacne to nanovo

"Muslimové" s velkým "M" je terminologický nesmysl, že se přirozeně opustil. Taky se jim říká Turci. Ale je to hodně politicky nekorektní. Doporučuji používat jen v 100% srbském prostředí.;-D

0/0
22.9.2010 20:50

K?avinkin

Re: jak zacnou stahovat modre prilby,zacne to nanovo

No minimálně do r. 1991 (sčítání lidu) se termín Muslim používal. Ale jinak souhlasím, že šlo o komoušský konstrukt.

0/0
22.9.2010 20:57

dresdener

Re: jak zacnou stahovat modre prilby,zacne to nanovo

Onda možemo neki drugi put malo da popričamo bosanski haha. Kao što vidim ekspert si u okviru balkanske problematike, svaka ti čast! Mimochodem Sarajevo a jeho okolí mám prolezlý možná líp než spousta místních. Ne moraš meni objašnjavati šta ili ko su bošnjaci. Já naštěstí znám z naprostý většiny s těma, co to neřeší, chtějí žít jako normální lidi v Evropě ve 21. století, bohnužel s obrovským břemenem uplynulejch událostí a postoje Evropy vůči nim, kterej se velmi podobá názorům zdejších diskutérů odchovanejch TV Nova a Bleskem.

Pokud jsem se vyjádřil ve smyslu Chorvatsko = klérofašistický, nebylo to tak myšleno, na druhou stranu pokud ten region znáš, víš moc dobře, že katolická církev se tam (stejně jako ve Slovinsku) snaží strkat prstíčky do všech oblastí života a má dost vlivné příznivce mezi politiky, přičemž většina Chorvatů pro flanďáky moc dobrejch slov nemá (mezi 4 očima). V Srbsku totéž s pravoslavnou mánií, bosenskou reislamizaci škoda zmiňovat.

0/0
22.9.2010 21:07

Davidxyz

Re: jak zacnou stahovat modre prilby,zacne to nanovo

Církve se tam vskutku hodně snaží - velmi mírně řečeno. U muslimů pak problém navíc je, že tam jsou Saudskoarabské peníze, které jsou úzce spojené s wahabismem. Což jak známo je stejně konzervativní výklad islámu jako má Taliban či Al-Kaida, akorát wahabističtí Saudové jsou spojenci, že. :-/

.

A pokud jde o lidi - mně business přivedl k diskuzi jak s těmi, co by z hlediska etnického smíru nejraději vrátili Titovu Jugoslávii, tak s těmi, jejichž fanatismus mně vyrážel dech. Nechci přijít o dukátky, holt nebudu citovat. Bylo to hodně drsné.

.

Mimochodem - fakt jsi v Sarajevu lez i mimo cesty? Mně dost varovali, abych se držel "civilizace", protože ty lesy, přes oficiální odminování, čistý nejsou.

0/0
22.9.2010 21:25





Najdete na iDNES.cz