Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slováci šli k urnám zbytečně, referendum za miliony je neplatné

Slováci vyhodili oknem přes sedm milionů eur. Právě tolik stálo referendum, které mělo rozhodnout o šesti tématech, například o zrušení koncesionářských poplatků či omezení poslanecké imunity. Do volebních místností totiž přišlo jen necelých 23 procent voličů, spočítali předběžně statistici. Hlasování tak bylo neplatné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Peter41

Co sme ocakavali?

Cele referendum v danej forme bolo nanic

1. Obcania boli demotivovani vyhlaseniami, ze vysledok referenda stale nemusi byt pre poslancov zavazny

2. Dve silne politicke strany od ucasti svojich volicov intenzivne odhovarali

3. Odmietavy postoj zaujal aj prezident republiky

4. V 50 percentnu ucast nedufali ani najvacsi optimisti, takze ludia isli radsej na pivo

0/0
21.9.2010 8:54

praoteckelt

Slováci

se nemůžou sejít v dostatečném množství k referendu, protože víc než polovina z nich žije a pracuje v Čechách.!!

0/0
20.9.2010 1:01

jmhad

Re: Slováci

Špatně počítáš - u nás je jen jedna třetina a té další,co je zejména na východě ve slumech,to nikdo nevysvětlil,resp. oni jaksi neví o co jde.No a skoro třetina přišla:-P

0/0
20.9.2010 6:54

Jordan717

Re: Slováci

My sa tu už od roku 1918 pokúšame nájsť ten pupok sveta. Zatiaľ sa to nikomu z nás nepodarilo, ale tí u nás doma neveria, že by NEBOL V ČESKU, tak sem prichádzajú ďalší a ďalší....

0/0
20.9.2010 14:17

Durika

Re: Slováci

Mozno to vyplyva z toho Cesi vzdy robili na Slovakov. Pre istotu vam posielame novych ludi do zasoby, keby sa ti povodni Cesi nahodou zodrali;-)

0/0
20.9.2010 19:14

petacx

a co udelat referendum zda se maji zrusit dane nebo zrusit p

a co udelat referendum zda se maji zrusit dane nebo zrusit platy politikum a statni sprave :-)))  ;-D

napr. TV by mel platit ten kdo se na ni diva  - proc by za ni mel platit treba i ten kdo ji nema? (viz ta herecka z Sex ve meste - tv nesleduje ma jen dvd a kazety) 

NIKDY by nemel byt tunelovan statni rozpocet cimkoliv  ;-€

-

to by se priste mohl treba chleba platit take z dani ;-D

0/0
19.9.2010 21:57

LUBr.doktorka_bačkorka

Lidé u nás by měli pochopit, že volby je lépe bojkotovat

Tedy myslím ty podzimní do místního zastupitelstva. Má to tu ohromnou výhodu, že stát bude muset správce obci přidělit a místní šizunkové utřou nos. Nebudou moci obec zadlužit, či vymýšlet nové poplatky. Na to státem přidělený správce nemá mandát. Potom teprve může občan jít svobodně se hlásit o svá práva a požadavky a nemusí se cítit být zavázán nějakému místnímu KADLOVI a jeho famílii.

0/0
19.9.2010 21:34

vítek z prčice

A Kefalín ..

 .. čo je to také - to referendum ? :-)

0/0
19.9.2010 19:57

pletiplot

Ten nadpis je blbost

Ti Slováci, kteří tam šli, tam nešli zbytečně. Ti nepromrhali ty miliony. Ti kteří tam nešli, je promrhali.

0/0
19.9.2010 18:52

julo

Som Slovák a nešiel som k referendu.

Bola to nezmyselná propaganda plešatého Sulíka a tak aj dopadla.. A vyprosujem si aby na mňa niekto hádzal premrhanie spoločných peňazí. Tieto prachy úplne jasne vyhodil do ľuftu Sulík. Tp referendum bolo od samého počiatku iba propaganda jeho osoby a strany - nech to ten žebrák zaplatí zo svojho a neokráda ostatných. :-)

0/0
19.9.2010 19:19

CCIR

Re: Som Slovák a nešiel som k referendu.

A čo si dokázal ty? Bol si hnilý ísť aj k tomu referendu! Kritizovať vie každý, že? Vyjadruj sa tu slušne a nikoho neurážaj aj keď nemá zrovna taký istý názor k danej veci ako ty!

0/0
20.9.2010 9:29

brkowycz

Re: Som Slovák a nešiel som k referendu.

Ty jsou nejlepší. Lidi co jsou strašně chytrý a maj 100 důvodů, proč nejít k volbám nebo k referendu,načež výsledek voleb/referanda chytře kritizujou. Nikoho nevolí, občanskou povinost nekonají, jsou líný zajít na pět minut o víkendu na úřad a pak ponižujou všechny, kdo tam šli. Rv

0/0
20.9.2010 9:37

12mmmm12

Tady by to dopadlo stejně.

Všichni řvou kvůli imunitě poslanců atd, ale kdyby balíci  měli zvednout zadel, tak radši budou pucovat králikárnu ;-D;-D;-D

0/0
19.9.2010 17:14

holkazdaleka3

Re: Tady by to dopadlo stejně.

asi tak, kdyz ma lid moznost zmenit zakony, tak na to kasle....

0/0
19.9.2010 18:55

DIVIX

Nechal by som

rozhodnúť toľko ľudí, koľko ich prišlo hlasovať. Tí čo sa im nechcelo by mali smolu. Myslím si, že keby rohodovala jednoduchá väčšina bola by účasť vyššia lebo by sa politici obávali o svoje korytá. Burcovali by voličov aby išli hlasovať.

0/0
19.9.2010 15:07

Mitchell

Re: Nechal by som

Pak by se ale klidně mohlo stát, že by pouhých 8 nebo 10 procent oprávněných voličů rozhodlo o něčem docela důležitém. Pak by ses možná rozčiloval naopak.

0/0
19.9.2010 18:48

Lokýt

Re: Nechal by som

Proč?! Všichni, co nepřišli, tím dobrovolně prohlásili, že za ně mají rozhodnout ostatní. Takže všechno v pořádku...

0/0
20.9.2010 14:10

s(h)arka

a čekali jste něco jiného?

to je vidět,jak jim to je jedno.....tak ať pak neremcaj, mají co chtěli!

0/0
19.9.2010 15:01

Linde CZ

Referenda maji nekolik nedostatku...

Je to drahe, neni to moc rychle, je to nepohodlne, je to zneuzitelne, je to populisticke a lidi jsou vesmes prilis hloupi na to, aby mohli suplovat odborniky na danou problematiku.

Tak to vidim ja :-)

0/0
19.9.2010 14:33

juraj28

Re: Referenda maji nekolik nedostatku...

Ano, az na to, ze ani tych 150 ludi v parlamente by som nepovazoval za odbornikov...

0/0
19.9.2010 15:48

CCIR

Re: Referenda maji nekolik nedostatku...

Referendum je vlastne hlas ľudu a je dobré poznať občas aj názor ľudu! Referendum je dobrá vec! Referendum pomáha zapojiť sa každému aktívne do politiky, bežného života v obci, meste, štáte a vysloviť si svoj názor! Tí odborníci by mali na základe referenda zasa zistiť čomu ľud nerozumie alebo rozumie a tak sa aj k danej veci vedieť potom postaviť.

0/0
19.9.2010 18:44

Total Volkermord

...

Ja som to hovoril vzdy, Slovaci su narod ktory si nezasluzi samostatny stat. Podiskutovat pri pive, pridat sa do skupiny na facebooku a tym cela obcianska aktivita konci.

0/0
19.9.2010 13:15

CCIR

Re: ...

To tu opisuješ seba a svoje postoje? 8-o

0/0
19.9.2010 13:17

Total Volkermord

Re: ...

Ne, ja som sa zo Slovenska odstahoval ked som mal 18

0/0
19.9.2010 13:35

CCIR

Re: ...

Tak potom teda mudruj tam kde žiješ či potrebujú samostatný štát alebo nie! Tam je teraz Tvoje doma a nesúď to čo ťa už nepáli! Ak nechceš pomôcť Slovensku a Slovákom, tak ich aspoň nepotápaj! Kritizovať je to najľahšie ... Načo to robíš, nehanbíš sa? 8-o

0/0
19.9.2010 13:48

Total Volkermord

Re: ...

Komu niet rady, tomu niet pomoci... akakolvek pomoc alebo aktivita v state kde tri stvrtiny ludi nie su ochotne ani zdvihnut zadok a ist na kus papiera zakruzkovat odpovede na 6 jednoduchych otazok je len zbytocnym mrhanim casu.

0/0
19.9.2010 15:21

CCIR

Re: ...

Podľa Tvojho nicku usudzujem že žiješ niekde v nemecky hovoriacich krajinách a aj význam Tvojho nicku v slovenčine hovorí dosť. Určite si si ho nevybral náhodou. Ani v nemecky hovoriacich krajinách tie referendá nedopadajú inak!!! Možno ti ušla podstata že 4 otázky referenda má súčasná vláda v svojom vládnom programe!!! Toto referendum vôbec nebolo mrhanie času, má svoj význam aj úspech. Buď trpezlivý a zistíš že trpezlivosť ruže prináša. Toto referendum bude aj rada aj pomoc ako píšeš, to mi ver!

0/0
19.9.2010 18:52

pavel64

Re: ...

Prostě Slovák, co se stydí za to, že je Slovák. Jinak ovšem bych nemluvil o tom, zda si zaslouží či nezaslouží samostatný stát. Tak malé národy jako jsme my by samostatný stát mít neměly.

0/0
19.9.2010 13:54

CCIR

Re: ...

Malých štátov ako je Slovensko je aj v Európe veľa. Prosperujú dobre a vôbec nemajú ten pocit že by nemali existovať, skôr naopak! Nevidím ani najmenší dôvod aby malé národy nemohli mať svoj vlastný štát!!!

0/0
19.9.2010 18:37

CCIR

Re: ...

On nepíše že by sa za Slovensko hanbil, len ho kritizuje a to je rozdiel.

0/0
19.9.2010 19:11

ZX Spectrum+

Re: ...

chvalabohu, gratulujem, prasivy emigrant

0/0
19.9.2010 14:22

Total Volkermord

Re: ...

Lod sa potapa, kapela hraje, ludia tancuju a ked si niekto vezme plavaciu vestu a skoci cez palubu tak na neho este zacnu nadavat ze sa od nich distancuje a kazi im zabavu...

0/0
19.9.2010 15:25

CCIR

Re: ...

Veľmi zavčasu si si vzal tú "plávaciu vestu" a išiel ujedať blaho cudzím národom! Tomu sa tiež hovorí vypočítavosť!! Hotové má každý rád!

0/0
19.9.2010 18:58

krepajana

Re: ...

zas nejaký vševediaci emigrovaný slovák.... hlavne, že volíte v zemi, kde možete a máte občianstvo... vystahovali ste sa, tak čo teraz...

0/0
19.9.2010 14:08

criticafacilis

Re: ...

z toho si nic nedelej, v cesku je to velmi obdobne, vlada se citi jako slechta a obcany povazuji za nevolniky. tak to bylo a jak koukam jest dlouho bude. kraje, mesta i obce si delaji co chteji, korupce na kazdem rohu a jestli ti nejaky prazak rekne ze ne, tak se zrovna ho zeptej na opencard, v ostrave je to same v smogo modrem. a lidi jen kecaj nebo jako krysy jdou za zvukem pistaly

0/0
19.9.2010 14:45

mugabeho_brat

Re: ...

Tak sa odstahuj do tvojho vysnivaneho Hungaristanu. A zober celu rodinu aj susedov.Rv

0/0
19.9.2010 17:49

LUBr.doktorka_bačkorka

U nás jsou po zklamání nálady podobné.

Odnesou to podzimní volby do obecního zastupitelstva. Také nevidím důvod pomáhat někomu ke korytu. Volím běžně komunisty, ale tentokrát budu raději, když se s tou tragédií nebudou kolaborovat.

0/0
19.9.2010 12:59

holkazdaleka5

Re: U nás jsou po zklamání nálady podobné.

to je dobre, ze nepujdes k volbam R^

0/0
19.9.2010 13:10

Lokýt

Re: U nás jsou po zklamání nálady podobné.

Tak tak, tím se opravdu všemu pomůže... :-/

0/0
19.9.2010 13:40

Morgaine

Re: U nás jsou po zklamání nálady podobné.

No konec konců lepší nejít jak volit ty komunisty :-( to je hnus :-(

0/0
19.9.2010 15:04

Mitchell

Re: U nás jsou po zklamání nálady podobné.

0/0
19.9.2010 18:44

Mitchell

Re: U nás jsou po zklamání nálady podobné.

Chyběl tam R^

0/0
19.9.2010 18:49

holkazdaleka3

Re: U nás jsou po zklamání nálady podobné.

ty beres urbancovou vazne? ja ne, je to provokater ;-D

0/0
19.9.2010 18:59

zupad

To referendum bolo síce iniciované stranou

ale nie v parlamente. Petíciu za vypísanie referenda podpísalo okolo 400 000 občanov (potrebných 350 000) . Čo je skoro 10% zo všetkých právoplatných voličov

konkrétne znenie 6 otázok

http://www.referendum2009.sk/?m=3&mS=0

Problém bol v tom , že skoro všetky ostatné strany ho buď odignorovali, alebo rovno neodporučilo ísť (Smer, SNS).

0/0
19.9.2010 12:53

CCIR

Re: To referendum bolo síce iniciované stranou

Taktiež treba poznamenať že 4 otázky z referenda má súčasná vláda v svojom volebnom programe!

0/0
19.9.2010 13:18

Rajon-KTS STB

napařit slovákum referendovou daň

že si péče své nové vlády o své blaho neváží.....

0/0
19.9.2010 12:53

Doubin

Je zajímavé - že volby do parlamentu a senátu

jsou platné i kdyby přišli z 10ti mil jen 3 voliči, ale referendum ne. Jaký je v tom rozdíl??:-)

0/0
19.9.2010 12:51

Lokýt

Re: Je zajímavé - že volby do parlamentu a senátu

Taky nechápu, proč by o platnosti hlasování měl rozhodovat počet zúčastněných. Zúčastnit se mohl každý a kdo to něudělal, dobrovolně nechal rozhodnutí na ostatních - tak proč by měl být jeho názor ignorován?

0/0
19.9.2010 13:43

kajencik

referendum za miliony

Tož dobré, pořád lepší než ty naše silnice nebo předseda vlády zázračně spekulující s akciemi.

0/0
19.9.2010 12:50

WegaCZ

Referendum? Nesmysl

Tady se ukazuje jaký je nesmysl referendum v zastupitelsé demokracii. I přímá volba prezidenta je nesmysl - při pravomocích prezidenta a také z důvodu, že by tato sranda stála 2,5 miliardy korun. Ale zeptejte se českého člověka - s největší pravděpodobností je pro přímou volbu prezidenta, ale také s největší pravděpodobností volit nepůjde.

0/0
19.9.2010 12:42