Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Sarkozyho potíže. Prezidentovo Waterloo se začíná blížit

Není nic horšího než špatně pojmenovaný problém. A v případě vysídlování Romů z Francie jde o všechno jiné než o tuto komunitu. Sarkozy vede svůj předvolební boj. Tou hlavní bitvou je obhajoba úřadu, která jej čeká za dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlastimil.Kornas

Waterloo?

To spíš vypadá na Slavkov u Brna.

0/0
20.9.2010 19:53

mihel

Ale přece

všichni jsme si rovni, jen někteří si jsou rovnější. Česko není Kanada a Rumunsko není Francie. Tak už si to jednou musíme uvědomit, že žádná rovnost mezi velkým a malým státem neexistuje. A je úplně jedno, zda to je ve světě, nebo v EU.

0/0
19.9.2010 22:15

Vlastimil.Kornas

Podivnost

Čím to,že Arabáči vypalující po městech auta Francouzům nevadí a pokojně kočující Romy šupem posílají do jejich vlasti Románie?

0/0
19.9.2010 21:28

Fai Rodis

Re: Podivnost

To bude asi tim, ze ti Arabasi a Africani uz maji franc. obcanstvi, takze to opravdu nejde.

Ale Romove jsou porad jeste Rumuni nebo Bulhari, tak proc si je sakra jeste brat na triko?8-o

0/0
19.9.2010 21:31

Vlastimil.Kornas

Re: Podivnost

Jsou občany EU,takže volný pohyb lidí a zboží...

0/0
19.9.2010 21:34

Fai Rodis

Re: Podivnost

A on je taky nejaky volny pohyb lidi za kriminalitou a socialkou?

0/0
19.9.2010 21:35

Vlastimil.Kornas

Re: Podivnost

Není to nijak specifikováno,tedy za čímkoliv.

0/0
19.9.2010 22:08

V rampa

To Jekkal:

Někde jsi tady psal,že cikáni byli po staletí utlačováni,vyvražďováni a já nevim co všechno ještě.Možná smutný,otázka ale zní,proč tomu tak bylo?Myslim,že tomu tak bylo hlavně proto,že cikáni nebyli pro žádnou společnost nikdy žádným přínosem,nikdy po celý ty tvoje staletí z nich nevzešlo nic pořádnýho,vždycky se chovali jako vši a ty nikdo nemá rád,kromě tebe,ty jich máš plnej kedluben.;-€

0/0
19.9.2010 18:37

Leninovo pravé ucho

Re: To Jekkal:

;-DR^

0/0
19.9.2010 21:40

rebel 008

???

Nikdo nikde nechce cikány, ale všichni všechny obviňují z rasizmu k této kleptoparazitické menšině. Číst a ani psát neumí ale kolik má dostat sociálky ví přesně. Proč neemigrují tam odkud přišli jejich předkové?

0/0
19.9.2010 16:16

Vlastimil.Kornas

Re: ???

Protože tam by nedostali nic.

0/0
19.9.2010 22:10

biggles

No to čumím

Tohle napsal politolog, znalec Francie... ;-D ;-D ;-D

Měl by si tam raději někdy zajet... ;-)

0/0
19.9.2010 1:47

boruvka

Re: No to čumím

R^    

0/0
19.9.2010 13:58

VB158

Lidi milí

svět se blíží k velké změně, ato rozpadem EU a světovou konečnou válkou. Jen doufám že to bude rychlé aby člověk nestačil zajistit nové osídlení.

0/0
18.9.2010 22:43

miluji japonské školačky

:)

No nestává se mi to často, že bych byl názorově na stejné vlně jako většina diskutujícíh, ale jsem potěšen, že zde se tomu tak stalo.

S panem politilogem mohu souhlasit pouze v několika málo bodech, proti zbytku mám vážné výhrady ne-li dokonce opačný názor.

Asi nemá smysl psát důvody proč tomu tak je, protože to už napsali mnozí dřív.:-)

0/0
18.9.2010 17:52

Mallinali

Inu

Nechci přijít o dukáty, proto napíšu jen velmi jemně: Nesouhlasím s autorem, opravdu velmi nesouhlasím s autorem ;-). Snad jen s tím, že je to zástupný problém...ale trochu z jiného důvodu. Skutečný problém jsou totiž momentálně muslimové, ale na řešení tohoto zhruba dvacetinásobného a ozbrojeného problému není odvaha...a lidé se smýšlením jako autor tohoto článku se zasazují o to, aby to byl také definitivně poslední problém evropského státu jménem Francie...

0/0
18.9.2010 16:34

Sladek

Re: Inu

Souhlasim, ze islam a jeho zfanatizovani nasledovnici jsou momentalne svetovy problem.  Ns co se ceka, na dalsi 9/11?

0/0
19.9.2010 17:13

Fai Rodis

Re: Inu

Nicmene, atentatnici z 9/11 byli vzdelani v Evrope a pochazeli ze Saudske Arabie, ktera je prece nas kamos, ne?

0/0
19.9.2010 21:26

Vlastimil.Kornas

Re: Inu

No někteří byli z Egypta.Řízení Al kajdou z Afghánistánu.Takže za ty atentáty může Saddám z Iráku...

0/0
19.9.2010 21:33

Sladek

Re: Inu

Saudska Arabie je teoreticky kamos, ale jen odsud posud.  Porad to tam ridi King, ten si urcuje co se mu libi a co ne.

0/0
19.9.2010 21:33

Fai Rodis

Re: Inu

To si urcuje. A taky sponzoruje vystavbu mesit v Evrope. A v tech mesitach se vykladaji misty velmi zvlastni veci... ale, jak rikam, Saudi jsou kamosi.

Sice tam, pravda, zenske nesmeji samy ridit auto a taky tam semtam nejaky taticek utopi nezdarnou dcerenku v bazenu jejich luxusni vily, ale to neresime. Jsou to kamosi... Na kritiku nam bohate postaci Iran.

0/0
19.9.2010 21:39

Oerteplur

ČR zřejmě zůstane ve svém boji osamocena

ale alespoň bude moci poskytnout azyl spoustě potřebných lidí, kteří mají v ČR spoustu přátel. Předpokládám, že zrovna oni, stejně jako autor půjdou jako první příkladem a vezmou si tyto diskriminované občany EU do svojí péče R^

0/0
18.9.2010 16:08

cenzorova strážní věž

Ne více a ne méně: bída současné Evropy!

Naprostá pravda,na pseudohumanistické gesta jednou Evropa šeredně dojede.

0/0
18.9.2010 15:31

rugerforever.2

Docela se bavím, pan autor zde nemá právě

mnoho zastánců..;-D;-D;-D

0/0
18.9.2010 15:31

rugerforever.2

K ampaň v rámci předvoleního boje?OK

JINAK JE ALE AUTOR ZCELA MIMO MÍSU.

Mám v poslední době ohavný pocit, že  univerzitní  zařízení, vyučující politologii u nás po hříchu ovládli levicové a meanstreamové a politickou korektnost prosazující jedinci ála Pithart, Pehe, Uhl a spol.

Díky tomu  jsou vyjádření většiny našich politologů, zvláště pak nejmladší generace nevěrohodné a rudě zabarvené.

Výše komentovaná rádoby "ANALÝZA" je toho  zářným příkladem. Velice mne pobavilo, jak to autor nevydržel, aby se neotřel o Jocha, kterému se svým mravenčím  rozhledem a intelektuální kapacitou bohužel nemůže ani přiblížit.

Jen by mne zajímalo, zda si pan  "politolog"  jen  náznakem uvědomuje, že jeho MANTRA JE NEOBHAJITELNÁ,  a drtivou většinu  přemýšlejících lidí svět politické korektnosti  a zářných multikulturních zítřků i za cenu destrukce  tradičních  hodnot krutě štve.

0/0
18.9.2010 15:29

Fai Rodis

Re: K ampaň v rámci předvoleního boje?OK

No, multikulturismus a podobne ideologie ovladly jez od sedesatych let i americke humanitni katedry. Jo, diky, Frankfurtska skolo...

0/0
18.9.2010 21:02

slusnak25

Nemohu s autorem souhlasit,

jako by snad žil v jiné zemi a neviděl, že problémy s touto komunitou máme také a víme o ní své. Akorát se někdo první otevřeně vyjádřil, to jestli kvůli volbám či nikoliv je až druhotné, předně by měl být tento problém řešen a EU by se konečně měla zabývat azylovou politikou nejen vůči Romům, ale všeobecně!!

0/0
18.9.2010 15:19

navsteva po socialistovi kamenem

Evropa nema ani tak dost nejakeho multikulti

jak se tomu modne rika, ale evropane maji dost arabaku, cikanu a mnohych dalsich, kteri se prijeli zadarmo nebo jestel lepe diky trestne cinnosti najist.

Amerika je multikulti taky dostatecne a pritom tam takove problemy alespon zatim nemaji. Jenomze holt tam kdo nepracuje a neuzivi sebe a svou rodinu, tak konci na ulici a pod mostem.

0/0
18.9.2010 13:59

zeolit

Re: Evropa nema ani tak dost nejakeho multikulti

S tím spaním pod mostem to snad není tak horké. Nevím, jak je to v současné době v USA, ale v roce 1968 jsem s kamarádem nestandardním způsobem přejížděli z východní pobřeží do Kalifornie, spali jsme různě. Ustlali jsme si v Portlandu v otevřeném kostele. Odtud jsme byli odvezeni do domu /asi Armády spásy/, který podstatně převyšoval úroveň našich ubytoven. Mohli jsme se osprchovat, vyspat a ráno jsme dostali kávu a vločky polité marmeládou. Takže nikdo tam tehdy pod mostem spát nemusel. Vzpomínám na tu úroveň toho zařízení do dneška...

0/0
18.9.2010 15:11

Vlastimil.Kornas

Re: Evropa nema ani tak dost nejakeho multikulti

A kolik Cikánů jste cestou potkali?

0/0
19.9.2010 21:30

VB158

Re: Evropa nema ani tak dost nejakeho multikulti

je to tím že lidi se nemusí stydět za svou identitu jako v EU.

0/0
18.9.2010 22:45

lombardie

To je zase agitační MC PC komentář

RvRv8-o

0/0
18.9.2010 13:35

Nemesiss

...ne pane autore, NEBUDE TO DOBRÁ ZPRÁVA PRO EVROPU...!!!

...dobrá zpráva by byla tato:"Vedoucí představitelé EU se dohodli, že budou následovat postup Francie a že ve všech státech Evropské unie budou pro všechny obyvatele platit stejné zákony, pravidla a povinnosti. Dále se dohodli, že ten kdo nepracuje, se nebude podílet na využívání sociálního sociálního státu podle hesla "Kdo nepracuje, ať nejí"...!!!...Volný pohyb po státech EU bude možný jen pro toho, kdo dodržuje zákony konkrétní členské země a má dostatek vlastních prostředků k obživě...a jen tak mimochodem - Francie tzv."deportuje" cikány ze země už třetím rokem - to jste asi nepostřehl, stejně jako ti samozvaní multikulti bojovníci...takže asi nejde o recept na zvýšení prezidentovy popularity...v Kanadě se volby nechystají a postupují tam podobně...RvRv

0/0
18.9.2010 13:28

whocares

Re: ...ne pane autore, NEBUDE TO DOBRÁ ZPRÁVA PRO EVROPU...!!!

R^R^

0/0
18.9.2010 13:29

lombardie

Re: ...ne pane autore, NEBUDE TO DOBRÁ ZPRÁVA PRO EVROPU...!!!

R^R^

0/0
18.9.2010 13:35

tromoua

Re: ...ne pane autore, NEBUDE TO DOBRÁ ZPRÁVA PRO EVROPU...!!!

R^R^R^

0/0
18.9.2010 14:18

jurnecka

Re: ...ne pane autore, NEBUDE TO DOBRÁ ZPRÁVA PRO EVROPU...!!!

R^R^R^

0/0
18.9.2010 14:22

zeolit

S největší pravděpodobností i ve Švédsku

v nedělních volbách, dají voliči najevo, že pseudohumanismu multikulti mají lidé v Evropě plné zuby.!

0/0
18.9.2010 13:00

lombardie

Re: S největší pravděpodobností i ve Švédsku

R^

0/0
18.9.2010 13:36

Xcv

Pomatenec

Naprosty nesmyslny blabol multikulturalisty. Alespon je videt kam EU smeruje pod vedenim takovych "komentatoru"Obzvlast dojemna je pasaz o kolebce lidskych prav ve Francii, tim se asi mini krvave besneni Jakobinu a jim podobnych po tzv.revoluci 1789. Volnost rovnost bratrstvi pod gilotinou. Ten komentator je naprosto mimo!!!Rv

0/0
18.9.2010 13:00

zeolit

Re: Pomatenec

R^R^R^

0/0
18.9.2010 13:02

zeolit

Z jakých ideových pozic vychází autor článku?

Iniciátorem akce Děkujeme, odejděte! byl novinář Josef Brož a svolal své přátele do kavárny Slávia... Pravda a láska atd. zvítězí! Jenom se divím, že prezident Havel se k francouzské ubohosti ještě nevyjádřil.8-o

0/0
18.9.2010 12:50

killy

Asi je v článku chyba. Jedna věta je obráceně.

Správně má být:

"Problém totiž není evropské svědomí , ale Romové."

0/0
18.9.2010 12:47

Ludekakat

Re: Asi je v článku chyba. Jedna věta je obráceně.

R^

0/0
18.9.2010 12:50

zeolit

Re: Asi je v článku chyba. Jedna věta je obráceně.

R^R^R^

0/0
18.9.2010 12:51

akiller

re

Kamkoliv tohle etnikum přileze, má se s ním jednat jako v rukavičkách a živit z daní daňových poplatníků? To, že je někdo příslušník jiného státu, porušuje zákony, krade, nemá základní hygienické návyky, není důvod k tomu, aby ho někdo vystěhoval?

Pochopil jsem to dobře?

0/0
18.9.2010 12:43

radio_svobodna_evropa

jekkal tvrdi

Jekkal tvrdi, ze se co se tyka romu, jedna se o soustavnou rasovou diksriminaci, nekdo to take nazyva xenoxobii. Ja rikam, ze to je blbost. Stejne jako jsou me odporni nepracujici , spinavy a rekl bych vizuelne nesvepravni romove jsou me odporni i bezdomaci, fetky a jine individia (nahlizim na obe rasy stejne, tudiz nerasove). Pokud se bavim z jakehokoliv duvodu s cistym pracujicim neormalne se chovajicim vietnamcem a cinanem (cernosi jsou u nas spise vzacnosti) bavim se s nimi stejne jako s bilym (opet nahlizim na obe rasy stejne, tudiz nerasove). Takze o co se tu jedna? co nam tady jekkale podsouvate? ja vam na to abych nekoho vodil za rucicku vite co ( a nejsem sam), me za ni take nikdo nevodi a vsechno co mam sem si musel zaslouzit. Presne to same ocekavam od kohokoliv bez rozdilu rasy ... Ja nejsem rasista!

0/0
18.9.2010 12:43

zeolit

Re: jekkal tvrdi

R^R^R^

0/0
18.9.2010 12:53

jekkal

Re: jekkal tvrdi

nic nepodsouvám , to že v ČR latentní rasismus je je realita 

0/0
18.9.2010 13:13

paxxtor4u

Francouzská ubohost

Nechápu lidi, kteří mohou vychvalovat francouzskou imigrační politiku jenom proto, že se ubližuje Romům. Romové jsou  jenom mocensky bezvýznamné etnikum bez jakéhokoliv politického nebo náboženského vlivu, na kterém si maďarský ubožák, tč. hlava státu, léčí svůj jakýsi napoleonský komplex. Proč Francie a další evropské země podobně neřeší přistěhovalé a špinavé muslimy, kteří jsou reálnou hrozbou pro náš styl života, našeho právního systému, nemluvě hrozbou civilizační???

0/0
18.9.2010 12:40





Najdete na iDNES.cz