Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Herec a bývalý ministr kultury Martin Štěpánek spáchal sebevraždu

Herec a exministr kultury Martin Štěpánek spáchal sebevraždu. Podle prvních informací se zastřelil. Ministrem byl necelý rok v Topolánkově vládě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pete24

Je hnusné, že chybí informace o rakovině, zato pěkně

ční info o údajném alkoholismu, který pokud vím byl už minulostí. Česká média se fakt umí chovat hodně hnusně. Pana Štěpánka, Martina si velice vážím a také způsob řešení jeho odchodu zaslouží plnou úctu. Byl to chlap a odešel kdy chtěl a jak chtěl.

0/0
18.9.2010 13:59

Tectosagos__

když se ODS snažila ovládnout státní televizi

a porušit ústavní práva občanů na svobodu slova a necenzurovanost informací R^

a občané protestovali klidnými demonstracemi (a byli to zejména intelektuálové), R^

tak je Štěpánek označil za "luzu", čímž se kvalifikoval jako fanatický ódeesák. :-/

"Luza" v pokřikování pravičáků je ten (včetně milionářů, doktorů a inženýrů ;-D ) kdo nejde s totalitou ODS a vůdce zlodějů. Pravičáci musí řvát a osočovat ostatní ze "závisti a luzovitosti" protože vyznávají klausíčkovu doktrínu o přijatelnosti špinavých peněz a praktikují to při obživě.

Holá FAKTA se tady ale nesmí připomínat, admin je maže.

0/0
18.9.2010 9:17

L. Matějka

Re: když se ODS snažila ovládnout státní televizi

..koukám, že ač se snažíte sebevíc, ač jste se tu třikrát "vyblil", nikdo nereaguje. Dokonce ani administrátor nemaže... Inu lidi jako vy je nejlepší ignorovat...;-):-)

0/0
18.9.2010 10:09

úsporný balíček

Re: když se ODS snažila ovládnout státní televizi

hanba mu !!!

0/0
18.9.2010 12:23

Profík

Re: když se ODS snažila ovládnout státní televizi

Možná i v iDnes se po zkušenostech s podporou čerta v podobě ODS a pekelnou odměnou Marka Bendy v podobě náhubkového zákona nebudou chovat až tak tvrdohlavě jako ovce.

0/0
18.9.2010 18:15

modrý ptáček

asi z toho neusnu

0/0
17.9.2010 23:59

libynn

Nedá to sem a nedá!

0/0
17.9.2010 21:11

libynn

Re: Nedá to sem a nedá!

Pak že to nejde!;-DR^

0/0
17.9.2010 21:12

libynn

Nemyslím,

že to smáznuté porušovalo kodex! Na mě to dělalo dojem, jako "pochopení až spříznění"!

0/0
17.9.2010 20:15

falm

Zednář Štěpánek

Současný postoj katolické církve ke svobodnému zednářství je obsažen v deklaraci Kongregace pro nauku víry Declaratio de associationibus massonicis z roku 1983.[5] Tato deklarace byla vydána v reakci na skutečnost, že nový Kodex kanonického práva výslovně svobodné zednářství nezmiňoval. Deklarace uvádí, že katoličtí křesťané náležející ke svobodnému zednářství se nacházejí ve stavu těžkého hříchu a nemohou přistupovat ke svatému přijímání.

- zdroj Wikipedie

0/0
17.9.2010 16:43

oticek

Re: Zednář Štěpánek

A co jako?

0/0
17.9.2010 20:05

lordbyrd

Proboha!

0/0
17.9.2010 16:28

PDW

To je zvláštní, kolik

se najednou vyskytne rádců! Přece odchod ze života je každého věc a kdy se k tomu rozhodne, je jen a jen jeho věc! Toto nezvratné rozhodnutí se určitě nedělá z legrace! Proto nechte tyto lidi být! Čest jeho památce!:-(

0/0
17.9.2010 15:32

Kimi.Rsen

udělám to také

deprese, kdo nezažil, nepochopí

0/0
17.9.2010 14:37

wiliam.blake

Re: udělám to také

Venlaflaxinum 75mg ráno a  večer, a pulku mirtazapinu 30mg večer v deset...;-D;-D;-DR^R^

Učinky se dostaví při přísné abstinenci cca po 6 měsících

0/0
17.9.2010 18:26

ábeles11

Re: udělám to také

a napiš nám posmrti SMS!;-D

0/0
18.9.2010 0:47

bulbik

minuly tyden

Minuly tyden jsem sla k lekari, tesne pred zavirackou, nechtela jsem nekolik hodin cekat mezi nemocnymi, az na me prijde rada...no nic, kratce po me vejde clovek, na prvni pohled uplne mimo, cely se klepe a pak sestre zacne vykladat jak si v poslednich tydnech podrezava zily a krk a nekdy ma pak strach tak vola zachranku, pak rika ze uz to chce ukoncit, no radeji jsem ho nechala jit pred sebe, vypadal, ze trpel dost silnou depresi, buh vi, zda mel jeste jine zdravotni problemy. Evidentne chlap potreboval i moralni podporu, pokec, vypovidat se. Takze nechci hodnotit, jsou lide, kteri opravdu v nejakem momentu usoudi, ze nemohou dal, otazkou je, jak moc sobecke rozhodnuti je to vuci okoli (blizkym)....takova sebevrazda matky maleho ditete je asi jineho kalibru nez pripad pana Stepanka.

0/0
17.9.2010 14:31

wiliam.blake

PROBOHA!!!

Pokud se chce člověk zabít, tak opravdu ale opravdu neřeší, jak je to pro okolí sobecké!!!!

A není to nijak odsoudihodné.....proč okolí spíše nepomůže mu???

To se potom vedou rádoby generálovské kecy až na pohřební hostině typu:Měli sme mu pomoct, šlo vidět, že je nešŤastný "..a podobný hovadiny...

0/0
17.9.2010 17:38

bernys2

vztah obou bratrů

Nevíte jaký měl vztah se svým bratrem Petrem. Martin odešel kvůli nátlaku aby vstoupil do KSČ do emigrace a jeho bratr Petr byl tuším předseda partaje v divadlu (Rokoko). To musel být velký blok mezi nimi, ale třeba to překousli, nevím....

Jinak čest jeho památce, vzácný člověk, mimořádný charakter [>-] a formát chlap.R^

0/0
17.9.2010 13:10

Lapan

Re: vztah obou bratrů

No nedávno sjem o nic něco četla a jejich vztah byl v pořádku a ty záležitosti z minulost si už taky vyřikali,prostě pasn Štěpánek  udělal co udělal z jiného důvodu - v TV ve zprávách říkali,že měl rakovinu v konečném stádiu a k tomu stále bojoval s alkoholismem takže věděl co dělá - už nechtěl dál trpět ;-(

0/0
17.9.2010 16:23

Vevoda z Valdstejna

Re: vztah obou bratrů

tak moment, byl proti KCS a hral v Majoru Zemanovi???

Hmmm....

0/0
18.9.2010 11:37

Bílý rytíř

Re: vztah obou bratrů

Brojil proti opakování Zemana, prý je to zločin, dávat na obrazovku totalitní seriál a své účinkování v něm obhajoval tím, že díl, ve kterém hrál, se natáčel v okolí Rostocku, kam se chtěl prý podívat8-o

0/0
18.9.2010 14:40

barbud o

Martin Štěpánek zemřel ...

0/0
17.9.2010 12:35

tacco

Ministr kultury - nebezpečný job

Tigrid - sebevražda

Štěpánek - sebevražda

Kdopato tam fčil šéfuje...?

0/0
17.9.2010 12:11

sluny

Re: Ministr kultury - nebezpečný job

Nevím, ale v tom případě bych to svěřil Kalouskovi...

0/0
17.9.2010 14:47

modra_kravka

Re: Ministr kultury - nebezpečný job

No já nevím, ale Kalousek na rozdíl od těch dvou nedělal ve Svobodné evropě!

0/0
17.9.2010 19:20

Bílý rytíř

Neměl jsem ho rád,

ale jeho čin neodsuzuji. Kdo tvrdí, že sebevražda je zbabělost, je hlupák. Nikdy nevíte, co se vám přihodí a lidská mysl je tak složitá, že nikdo nemůže tvrdit - "to bych nikdy neudělal". Člověk, který se rozhodne odejít ze života, se prostě dostane do bodu, kdy jiné řešení nevidí. S tím nic nenadělá. Mozek prostě řekne konec. Ve chvíli, kdy si přiloží pistoli k hlavě nebo utahne smyčku kolem krku, je sám, strašně sám. Před sebou má zeď a za ní už není nic. Proto vidí ukončení života, jako jediné řešní. Nesuďte, když nechápete.

0/0
17.9.2010 11:54

hasmen - náhradní nick

Re: Neměl jsem ho rád,

Měl jsem dva kamarády,jeden spáchal sebevraždu a ten druhý se o to pokusil,no stačili ho ještě odříznout ... Ten mi vždycky říkal - už NIKDY bych to neudělal,to je ti něco tak hroznýho...

0/0
17.9.2010 12:25

KMJ

Re: Neměl jsem ho rád,

Je dost lidí co se o sebvraždu pokoušejí opakovaně až se to povede . Taky se říká , že kdo prožil klinickou smrt  už se smrti nebojí .

0/0
17.9.2010 12:33

brezinka1

Re: Neměl jsem ho rád,

R^

0/0
18.9.2010 9:51

Bělovousý děd

Re: Neměl jsem ho rád,

Ano, rika se, ze sebevrazda je zbabelosti k zivotu, ale odvahou ke smrti..

0/0
17.9.2010 12:27

Sa+an

Re: Neměl jsem ho rád,

to su moc odvažne tvrdenia. dokonca aj katolicka cirkev uznava niektore okolnosti kt. mozu z samovrazdy urobit iba lahky hriech, napr. strach pred mucenim a ine

0/0
17.9.2010 13:49

lost

byl těžce nemocen

..nedivím se mu, jen je mi divné, že moji oblíbenci končí podobně V

0/0
17.9.2010 11:52

ibaba

Nikdo neví jak skončí

Asi už byl na pokraji sil s krutou nemocí a nepříl si zůstat bezmocným.Bla to jeho vůle,ale je líto rodin musí to být těžký šok.Budiž mu země lehká.

0/0
17.9.2010 11:46

mutantmutant

pěknej motýlek :)

R^

0/0
17.9.2010 11:16

KMJ

Asi tak .

Dost tady čtu kritiku a odsuzování  a hodnocení " slaboch" a pod . To je naprostý nesmysl . Sebevražda je svobodné rozhodnutí každého a výraz jeho vůle . Jako slabošství bych naopak charakterizoval zoufalou snahu se držet každé minuty života i když bych věděl že nemá východisko  a jedná se jen o prodlužování utrpení ať takového nebo onakého . Žít má význam jen pokud nás život těší . Pokud ne , význam to nemá . Pokud p. Štěpánek dospěl k názoru , že žít dál nemá význam , pak to bylo jeho rozhonutí a to je třeba respektovat  ne odsuzovat .

0/0
17.9.2010 10:39

mr.cert

Re: Asi tak .

Souhlasím.

0/0
17.9.2010 10:43

hufik

Re: Asi tak .

nesouhlasím :-)

0/0
17.9.2010 14:41

Dyna

Re: Asi tak .

R^Máš recht. Dodala bych jen , že projev slabošství je i to, když se někteří "rádoby" diskutéři,  vyjadřují k hodnocení situace s povrchním a pohrdlivým názorem ač toho člověka znají jen z televizeRv 

0/0
17.9.2010 10:49

hasmen - náhradní nick

Re: Asi tak .

Takže to byl naopak frajer,že ti vystřelil mozek z hlavy?

0/0
17.9.2010 10:52

hasmen - náhradní nick

Re: Asi tak .

.. že SI

0/0
17.9.2010 10:54

Dyna

Re: Asi tak .

Napsala jsem snad něco takového?

0/0
17.9.2010 10:55

hasmen - náhradní nick

Re: Asi tak .

Ne,moje reakce byla na KMJ...

0/0
17.9.2010 10:59

Dyna

Re: Asi tak .

to jo ;-)

0/0
17.9.2010 11:06

KMJ

Re: Asi tak .

Ani frajer ani zbabělec . Pokud ho k tomu nikdo nedonutil pak udělal to co považoval za správné a pokud tím nikoho nepoškodil tak nám to nepřísluší odsuzovat .

0/0
17.9.2010 11:27

R66

Re: Asi tak .

Pokud berete život sobecky, jen o sobě, tak pak máte pravdu, ale na světě nejsme jen kvůli sobě !!!!

0/0
17.9.2010 10:58

Dyna

Re: Asi tak .

nesouhlasím, pokud neprožiješ, nemůžeš hodnotit.

0/0
17.9.2010 11:07

EMS

Re: Asi tak .

netvrdím, že s vámi zcela nesouhlasím, ale na druhou stranu - když mám právo na dobrovolný odchod, mám u toho alespoń trochu přemýšlet a pozůstávajícím to usnadnit. Uklízení manželova mozku v bytě mi moc parádní nepřijde.....

0/0
17.9.2010 11:12

Dyna

Re: Asi tak .

Jasně, nezapomeň ale, že myšlení člověka se v takové situaci markantně mění. Jinak uvažuješ a máš svá jasná přesvědčení pokud jsi v pohodě a zdráv a jiné je pokud se dozvíš, že ti do konce života už moc nezbývá. Na víc pokud se ti nemoc začne rapidně shoršovat.

0/0
17.9.2010 11:30

garii v14.0

Re: Asi tak .

No, nastavil jsi určité limity. Jen mi tedy pověz, jak dlouho musíš dospívat k tomu názoru, kdy nejdříve k němu můžeš dospět. Stačí mi nějaký věk člověka (třeba 30 let).

 

Díky.

 

Protože pokud napíšeš, že se jedná o striktně individuální pocit člověka a není závislý na věku, je právě z důvody jakékoli absence konkretizace hloupé, abys takhle generalizoval. Naopak, většina lidí končí se životem právě proto, že mají pocit, že by mohli dál, kdyby se něco nepokaziloa už neřeší objektivní či subjektivní příčiny.

0/0
17.9.2010 11:24





Najdete na iDNES.cz