Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zastavte kampaň s „národnostní většinou“, vyzval Sobotka mosteckou ČSSD

Mosteckou kampaň by měla místní ČSSD změnit, uvedl úřadující šéf strany Bohuslav Sobotka. Ještě včera mu přitom slogan o národnostní většině nevadil. Reakce na kontroverzní předvolební billboard lídra mostecké ČSSD Karla Novotného tak na sebe nenechala dlouho čekat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roby

kontroverzní?

"Kontroverzní předvolební billboard mostecké ČSSD, který někteří kritizují pro jeho nacistickou rétoriku."

Titulek pod obrázkem tvrdí, že je kontroverzní. Proč? V čem?

0/0
15.9.2010 9:54

naruzichapodnebesy

Tak si ten plakát čtu poněkolikáté....

Tak nevím. Rozumím tomu tak, že před zákonem jsme si všichni rovni. Myslím, že rovnost před zákonem je dána ústavou. Nechápu, proč z toho dělat volební heslo. Je rovnost před zákonem dána ústavou? Není? Pokud je, tak co je na tom špatně? Jakože správně by tam mělo být: "Jeden stát, různá pravidla" ???:-/

0/0
14.9.2010 22:21

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Tak si ten plakát čtu poněkolikáté....

Rozumíš tomu velmi správně, akorát, jsi se tím pádem stal fašistou.

0/0
15.9.2010 6:00

nestačímsedivit

Re: Tak si ten plakát čtu poněkolikáté....

S tou Ústavou (píše se s velkým!!) by to ještě bylo v pořádku. V reálném životě tu ale zákony platí všelijak. Bez toho prvního souvětí by to heslo bylo nenapadnutelné! Měl vynechat utiskovanou národnostní většinu a bylo by to průchodné!

0/0
15.9.2010 7:53

motorová myš - mám navrch

Zase pastička

Nedám !!!! Sám mám málo!;-D

0/0
14.9.2010 21:58

naruzichapodnebesy

Re: Zase pastička

Přesně :-) A to můj příspěvek pouze říkal, že podle ústavy jsme si rovni před zákonem. Jsme, cenzore? Nebo ne?R^

0/0
14.9.2010 22:31

naruzichapodnebesy

Re: Zase pastička

No páni, zmizel a za chvíli se zase objevil. Tak mne těší, že neporušuju...

0/0
14.9.2010 22:32

Hrdý Budžes

Hmmm co je na tom spatneho ze socialni demokrati luxuji

projednou volice ne KSCM ale jiné levici - DSSS. :)

0/0
14.9.2010 21:28

Tryskomys Muf

Na tom vyroku

Na tom vyroku neshledavam nic spatneho, krome toho, ze s ohledem na predchozi politiku CSSD jde o ciry populismus, a ze tato totalne prazdna proklamace je pouze levny vykrik do tmy, ktery nevypovida nic o tom, co bude dany politik, po pripadnem zvoleni, cinit za prakticke kroky. 8-oRvRv

0/0
14.9.2010 20:18

Tryskomys Muf

Re: Na tom vyroku

Krome toho je zajimave jak se CSSD potaci od naprosto nezodpovedny proklamaci za ery mistra Paroubka, az po nechutnou pokryteckou politickou korektnost pod taktovkou mistra Sobotky. Snad jen populismus a prazdne tlachani zustava na svem miste. RvRv

0/0
14.9.2010 20:22

Velkopop. Černý kozel cenzorem

Re: Na tom vyroku

R^R^ Taky jsem na to koukal, socky jdou tímto plakátem naprosto proti své předchozí rétorice.. Asi jim STEM řekl, že víc hlasů dostanou od lidí kterým cikáni škodí než od cikánů samotných:-).

0/0
14.9.2010 22:18

motorová myš - mám navrch

ach......................................bóóóže

pštrosi zase strkaj hlavu do Písku;-D

0/0
14.9.2010 20:04

kvaks

osvěta

;-Dmáme stejná práva,

mějme stejné povinnosti.

komu se to nelíbí, nechť zamíří do světa.;-D

0/0
14.9.2010 18:55

Roko Blábola 7

Socan sobotků si zase utvářel názor podle nějakého

STEMU. Jen mu zapomněli říct, že průzkum proběhl v Chánově:-P

0/0
14.9.2010 17:27

1_135_202_130

Dluhoslave - a tuhle pamatuješ?

„Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur, už tu pak zůstanou. Naučí se jazyk, mají děti a je z toho etnický problém".

0/0
14.9.2010 17:12

Bobrufka

A zářivá hvězda vítězství pohasíná...

a pohasíná...a pohasíná.....;-D

0/0
14.9.2010 17:10

1_135_202_130

Re: A zářivá hvězda vítězství pohasíná...

A vzniká tzv. oranžový trpaslík....

0/0
14.9.2010 17:12

Bobrufka

Re: A zářivá hvězda vítězství pohasíná...

;-DR^

0/0
14.9.2010 17:13

čombák

Ty bilboardy jsou absolutně pravdivé, absolutně korektní ...

! R^  V žádném případě neposlouchat Sobotku, v tomto případě se naprosto mýlí a je mimo mísu! Rv

Tomuto nasvědčuje i fakt, že "natali" už není na listu diskuzí! 

0/0
14.9.2010 16:56

akrosob

Re: Ty bilboardy jsou absolutně pravdivé, absolutně korektní ...

sohlasR^ !!

0/0
14.9.2010 18:35

iBLEJU

ČSSD opravdu nemá jednoho jediného lídra,

který by byl schopen nejenom stranu někam dotlačit, ale svými rozumnými názory i získat pro ni popularitu a hlasy. Je vidět, že současná vedoucí garnitura, která vládně této straně již několik let napáchala na této větší škody, než se voliči domnívají.

Jsem tomu rád.

0/0
14.9.2010 16:43

avlida

Re: ČSSD opravdu nemá jednoho jediného lídra,

A kam nás dostala modrá ODS a co napáchala? O tom raději nepíšete. Tak můžete začít privatizací a pokračovat. Ale to by bylo dlouhé, nechte tedy být. Každý si obrázek udělá sám. Práce není, zdravotnictví, školství, zemědělství atd. stojí za h... Velké majetkové a finanční propasti mezi lidmi, přemrštěné platy některých lidí (nejmenuji) , prostě bo... kam se člověk koukne. Snad jen cikáni si v tomto režimu polepšili - nemusí do práce, děti do školy a peněz mají víc než ten, kdo denně maká. A to je 20 let po sametové!Rv

0/0
14.9.2010 16:54

akrosob

Re: ČSSD opravdu nemá jednoho jediného lídra,

avlidaR^přesně tak!!

0/0
14.9.2010 18:37

Zac me trestas

Do haje

To ze nekdo napise, ze vsem jednim metrem a je hned nucen to stáhnout?

Kde to jsme lidi, tohle jste chtěli !?

;-O

0/0
14.9.2010 16:39

iBLEJU

Re: Do haje

Nerozčilujte se, ale zúročte tyto poznatky u voleb.

Buďme rádi, že nám "vyvolení" takto napovídají!

0/0
14.9.2010 16:44

iBLEJU

Politik, kterému vadí slogan:

"Jeden stát, jedna pravidla." se snaží zničit demokracii a jako takový by měl být co nejpřísněji souzen!

Stát, kde platí: "Jeden stát, různá pravidla" není o demokracii, ale o tyranii nebo absolutismu.

Podle článku jsem pochopil, že panu Sobotkovi vadí demokratické principy v tomto státě!Rv

0/0
14.9.2010 16:34

1_135_202_130

Jako zástupce těch OBYČEJNÝCH LIDÍ,

které ČSSD podporuje, říkám vám, kteří jste jiní, že ČSSD nikdy občany nerozdělovala

0/0
14.9.2010 16:17

iBLEJU

Re: Jako zástupce těch OBYČEJNÝCH LIDÍ,

jsem jiný a říkám Vám - ČSSD rozděluje občany už jenom snahou o kastování na "obyčejné" a ty druhé.

0/0
14.9.2010 16:36

Bobrufka

Re: Jako zástupce těch OBYČEJNÝCH LIDÍ,

souhlas

0/0
14.9.2010 16:39

qwerty1234561

sobotko

odstup, ty se na to nehodíš...... konečně má někdo v čssd dobrý nápad a ty se do toho cpeš....... nejsi osobnost.

volič čssd

0/0
14.9.2010 16:06

Alekks ban

Re: sobotko

pravda, sobotka neni osobnost. sobotka je ozubená pleš. to už ale víme dávno.

0/0
14.9.2010 16:07

iBLEJU

Re: sobotko

Za pleš a rovnátka nemůže. Za to ostatní ano.

0/0
14.9.2010 16:37

hahaha

pane Sobotka

tímto jste tedy přišel o můj hlas ve volbách,jsem váš volič,tedy nejsem,ale mohl jsem být,vlastně nemohl a nebudu,ale stejně jste o něj přišel.:-)

0/0
14.9.2010 16:04

danny47

Bohuš Sobotků...

zřejmě dostal do ruky výsleky nějakého průzkumu veřejného mínění .... ;-D že zase otočil...

0/0
14.9.2010 16:03

Alekks ban

Re: Bohuš Sobotků...

kdyby dostal do ruky výsledky průzkumů, tak už tady máme otevřený lágry....

0/0
14.9.2010 16:04

Alekks ban

josef tancoš

je zajímavý, že u něj to prošlo....

0/0
14.9.2010 15:57

babacek

Bohuslav Sobotka

Bohoušek dostal obavu, že ČSSD přijde a většinu svých voličů. :-)

Teplice jsou v nejlepší ekonomické kondici. ( http://www.novinky.cz/ekonomika/211148-teplice-jsou-v-nejlepsi-ekonomicke-kondici-ze-vsech-mest-cr.html ) To asi díky svému novému obyvateli. ;-D

Jedna obyvatelka na dotaz médií, co na to říká, odpověděla.

Cituji: Moc tomu nevěřím, je to zde samej nepracující cikán který chodí jen na úřad pro peníze. Konec citace.

0/0
14.9.2010 15:39

Aiscis

Re: Bohuslav Sobotka

citaci nutno uvádět v uvozovkých s nápisem CITACE, jinak by to mohl být rasizmus neobt bylo použito kouzelné slovíčko;-€

0/0
14.9.2010 15:45

Homer _15

Re: Bohuslav Sobotka

Citoval jsem mnohokrát, vždy jsem to pro sychr opakovaně uvedl aby i cenzor pochopil.

Nepochopil... :-P

0/0
14.9.2010 15:50

babacek

Re: Bohuslav Sobotka

Dobře, příště.

0/0
14.9.2010 15:51

Alekks ban

Re: Bohuslav Sobotka

teplice jsou na tom dobře hlavně díky kuberovi. jeden z mála lidí, kterej mi připadá, že má rozumnej přístup ke komunální politice a nebere se tak zatraceně vážně.

0/0
14.9.2010 16:00

kerrry

..

"Politika ČSSD není a nebude založena na sociálním či národnostním rozdělování společnosti," uvádí Sobotka v tiskové zprávě.

Tak to jsem rad pane Sobotko, ze to vim - chtel jsem volit CSSD ted v komunalnich volbach, ale vasim postojem davate jasne najevo, ze zadne socialni rozdily trpet nebudete - TZN. ze budou mit stejne jak lidi, co nemakaj a jsou na socialnich davkach, tak ja, kterej ma dve zamestnani a maka od rana do noci.. Takze zadnej muj hlas a pokud jste chytrej - tak vam dojde, co lidi opravdu trapi a ze ROVNOST neni vzdy uplne spravna..

0/0
14.9.2010 15:35

Michal-Kometa

DSČSSD

stejná pravidla pro všechny. to mě nepříjde jako nacismus. bylo to hlavní moto DS, ted je to moto DSSS. rozpustí soud i ČSSD?

0/0
14.9.2010 15:31

babacek

Re: DSČSSD

Pokud by i byla ČSSD rozpuštěna posílí to řady KSČM. Tedy žádná změna by se nekonala.

0/0
14.9.2010 15:41

navsteva po socialistovi kamenem

Re: DSČSSD

ale na polickem kolbisti by bylo hned jasneji. Stejne se KscSSd personalne i nazorove prekryva a prolina.

0/0
14.9.2010 15:44

babacek

Re: DSČSSD

To ano, tedy je nutno zrušit první komunisty a až následně další. Jenže jak to dopadlo u svazu mladých komunistů? Soud je zrušil a ÚS v součastném složení rozsudek zamítl jako nedůvodný. Když se na to podívám ještě z jiné strany tak exekutoři zde nahání občany pro pakatel a dřou z nich kůži zatímco klidně nechávají v klidu naprosto zadluženou ČSSD, to je ta rovnost. Rv

0/0
14.9.2010 15:49

roby

Re: DSČSSD

to, že je někdo zadlužen ještě neznamená, že se o něj musí nutně zajímat exekutor. Dost důležité je, zda svůj dluh řádně splácí a pochybuji, že ptávě vy babacek byste byl o této věci informován

0/0
15.9.2010 10:01

babacek

Re: DSČSSD

Kolik již splatila ČSSD JUDr. Altnerovi ???8-o

0/0
15.9.2010 10:05

Alekks ban

Re: DSČSSD

proč jasněji? každej ví, že v ódées je spousta socialistů, stejně jako v socdem je spousta tuhejch kapitalistů. jde o kamarádšoft a přesvědčení jde stranou.

0/0
14.9.2010 16:02

vandor

Ehmmm...

...   že jsem tak smělý    ...   je nějaká reálná šance naplnění té části první věty mezi slovy byla a posílí?   ...:-)...

0/0
14.9.2010 16:03





Najdete na iDNES.cz