Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kubišová nedluží Vondráčkové za odřeknuté turné, rozhodl soud

Vrchní soud v Praze se zabýval odvoláním v kauze zrušeného turné kapely Golden Kids. A rozhodl, že Marta Kubišová nemusí platit Heleně Vondráčkové a jejímu manželovi Martinu Michalovi 1,3 milionu korun jako odškodné za to, že odřekla vzpomínkové koncerty tria Golden Kids.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chanuka

Na Novinkách dnes píšou

že MM vyhrožuje Martě, že ji to bude stát peníze - že prý lhala na veřejnosti. Neměl by už na něj někdo hodit síť??????;-O

0/0
20.9.2010 13:29

stev

Vondráčková mne přestala zajímat. Je to nula.

U Vondráčkové jsem si cenil po několik desítek let její pěvecké výkony. Přehlížel jsem její loajalitu s komunistickým režimem, protože holt žila v té době, a pokud nechtěla ztratit svůj na tomto světě krátký vymezený čas, nic jiného jí de facto nezbývalo. Bohužel tato kauza mne utvrdila v tom, že skutečně nemá charakter. Je to nula.Rv

0/0
18.9.2010 11:41

godycz

helena

pry chysta remake hitu od skupiny cranberries Zombies ????

0/0
18.9.2010 8:58

uzycek

at pro nas havel udelal co chtel

do medialniho ovlivnovani soudu se poustet nemel, mel zavolat vondrackove a obvolat ty "signatare".. a ti meli zavolat vondrackove..

ale to oni ne, oni to musi vyblit verejne

mimochodem... kdyz se domluvi kamaradky, ze budou spolu vystupovat, jedna do toho vrazi prachy a ta "chudobnejsi" z toho vycouva, tak ja vidim problem jinde nez pani umelci

0/0
17.9.2010 14:00

kremsa

Re: at pro nas havel udelal co chtel

¨Pan prezident Havel nebyl autorem toho otevřeného dopisu, ani organizátorem té podpisové akce. Pokud to u něj probíhalo stejně jako u paní Bílé, tak jej zřejmě navštívil manažer paní Kubišové pan Milan Hein (nebo přímo paní Kubišová nebo snad spoluautor dopisu pan Fenič) a požádal jej o podpis s vysvětlením, že ten dopis bude poslán pouze HV a nikoliv poskytnut médiím, že má HV pomoci a nikoliv jí ublížit, a že jeho cílem je dosáhnout smíru mezi HV a MK. Při takovémto "vysvětlení" se podpis jen těžko odmítá. Je pravděpodobné, že takovýmto způsobem autoři dopisu oblafli mnohé ze signatářů, nejen paní Bílou a pana prezidenta Havla.

0/0
17.9.2010 14:16

captain cook

vedle jak ta jedle

prestoze se to omila ve zpravach a v diskuzich ve dne v noci uz kdovi jak dlouho, je nesmirne prekvapive jak malo o tom malo vis a ani tomu malu mas potize rozumet....postradas i tak zakladni informace jak k tomu vycouvani a neshode vubec doslo.

0/0
17.9.2010 15:46

uzycek

Re: vedle jak ta jedle

dal sem si tu praci, prohledal net a mimo me dezinformace, ze havel je autorem dopisu, tam nemam jedinou nepresnost.. 

za trapnym podepisovanim a zverejnovanim v "pravy" cas si stojim...ale muzes mi to vyvratit pomoci argumentu, ne pokusu o urazky.. jsou zbytecne

.. a kdyz to vezmes kolem a kolem, informace z bulvaru jsou vzdy prikreslene a seriozni zurnaliste o teto kauze neinformuji. muj prispevek formou diletantskeho blabolu poukazoval na nesmyslnost nejen teto kauzy, ale i cele diskuze.

0/0
17.9.2010 21:26

captain cook

Re: vedle jak ta jedle

1) volat Vondrackove neni vzdy mozne. Kdyz si umini, nezveda telefon nebo se vymlouva, ze 'zapomnela doma mobila". Viz kauza.

2) Tve tvrzeni "kdyz se domluvi kamaradky, ze budou spolu vystupovat, jedna do toho vrazi prachy a ta "chudobnejsi" z toho vycouva, tak ja vidim problem jinde nez pani umelci" je BLUD.

Najdi si detaily jak k tomu vycouvani vlastne doslo, protoze je jasne, ze nevis a pises pod naprosto mylnymi domnenkami.

Pokud mas zajem, najdi si debatu pod clankem o Chape Vondrackova obsah dopisu?

Nedivam se na to z hlediska politiky ani minulosti, ale ciste z hlediska pravniho a proto, ze mam plne zuby ruznych ceskych sibalu a makleru, kteri jeste 20 let po sametu berou lidi na hul pomoci pochybnych obchodnich postupu a pravnickych klicek.

0/0
18.9.2010 12:51

nols

Nejsou Vondráčková s manželem antisemité?

Proč by jinak pronásledovali Židovku Kubišovou a ne Neckáře?

0/0
17.9.2010 12:31

vovov

Re: Nejsou Vondráčková s manželem antisemité?

Nevěřím tomu, že by si příslib koncertu Vondráčková s manželem vymysleli.

0/0
18.9.2010 1:38

roby

pokud toto soudní rozhodnutí

přispěje k tomu, že se Vondráčková bude méně ukazovat na veřejnosti, je to jen dobré. Je totiž již delší dobu ve své beznadějné snaze ze sebe dělat mladici stále víc trapná

0/0
17.9.2010 12:27

vsemocny skalpel

me zajima,proc honili k soudu jen kubisovou?

proc ne i neckare?to je nejaky divny celyRv

0/0
16.9.2010 18:15

Draggo

Re: me zajima,proc honili k soudu jen kubisovou?

Protoze se MM chtel Kubisove pomstit. Ona to byla, kdo se mu vzeprel. Je to holt duchem maly clovek. :-P

0/0
17.9.2010 11:01

uzycek

Re: me zajima,proc honili k soudu jen kubisovou?

bo neckar mel v te dobe mozkovou a nevyflakl se na to z vlastni vule

narozdil od kubisove, ktera zacala chtit vic

0/0
17.9.2010 13:57

captain cook

Re: me zajima,proc honili k soudu jen kubisovou?

zase jenom hloupe kecy, jako obycejna pavlacova drbna. Jak videt, na nic jineho se nezmuzes. Fakta jsou na internetu. Najdi si je a prestan placat broskvoviny..

0/0
17.9.2010 15:50

Marik admin 0:9

Hádám , že

po rozsudku měli M+H Dlouhou noc ;-D

0/0
16.9.2010 18:10

Marik admin 0:9

Milá Helenko...

co je psáno to je dáno. To jste si s manželem opravdu myslela že je to jinak ?

Potom jste naivní asi jako paní Pomeje ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
16.9.2010 18:01

MG42

ostuda

jen doufam ze tento pripad Vondrackovou profesionalne zcela znici; nic jineho si za takovou nehoraznost nezaslouzi

0/0
16.9.2010 16:58

aksura

Re: ostuda

R^R^R^

0/0
17.9.2010 19:58

jekkal

A má pravdu

Bratr zpěvačky Heleny Vondráčkové ostře kritizoval svou sestru kvůli soudu s bývalou kamarádkou Martou Kubišovou. "Už se dostala do stádia, kdy má vymyto a vůbec neví, co je realita, a co je pravda," pronesl Jiří Vondráček na adresu Heleny Vondráčkové pro zprávy TV Prima.

Vondráček se tvrdě vyjádřil i o manželovi Heleny Vondráčkové Martinu Michalovi: "Gigolo si zkrátka našel stárnoucí zpěvačku, tu okouzlil tím, co všechno pro ni udělá, a dělal to samozřejmě pro sebe," řekl bratr zpěvačky. Už od svatby Vondráčkové s Michalem spolu sourozenci komunikují pouze přes média.

0/0
15.9.2010 14:02

vsemocny skalpel

Re: A má pravdu

hele jekky,ta babrle si rozkmotrila celou familii od doby, co je s tim manageeerem:-P

0/0
16.9.2010 18:16

frnis

Nestojím na straně paní Vondráčkové...ale...

Pan Havel s paní Kubišovou podstatnou část svého života věnovali boji proti komunismu a nastolení kapitalismu v této zemi,který se vyznačuje tržními principy hospodaření,kde hlavním cílem je sedřít kůži i ze svého nejlepšího přítele...proto nechápu nenávistnou reakci pana Havla a dalších rádoby celebrit vůči paní Vondráčkové i ztrátu soudnosti paní Kubišové...RvRv.

0/0
15.9.2010 11:23

captain cook

Re: Nestojím na straně paní Vondráčkové...ale...

asi jsme cetli dva uplne jine dopisy. To bych rad vedel co jsi cetl ty, protoze ja videl dopis napsany ve smirlivem duchu, ktery apeloval na Helenino lepsi ja a vyzyval ji, aby si to soudeni rozmyslela v ramci normalni lidske slusnosti.

0/0
15.9.2010 11:30

frnis

Re: Nestojím na straně paní Vondráčkové...ale...

ale nečetli..ale musíš umět číst mezi řádky...cílem tohoto dopisu nebylo toliko apelovat na Helenino lepší já,ale poštvat proti ni valnou část společnosti /což se zdařilo/ a nepřímo ovlivnit rozhodnutí soudu ...což se též podařilo...to že šlo o smluvně tržní vztahy bylo jaksi všemi opomenuto....:-)

0/0
15.9.2010 11:57

Chanuka

Re: Nestojím na straně paní Vondráčkové...ale...

Mýlíš se, veřejnost byla pohoršena už dávno před napsáním otevřeného dopisu. Podívej se třeba pod starší články, kde lidi podporují M. Kubišovou, která je skutečnou ikonou morálky, protože se nikdy nezaprodala bývalému režimu....navíc je celkem známo, že není nijak majetná a díky přerušené kariéře zpěvačky moc koncertů už nemá a věnuje se charitě (adventní koncerty) a podporuje zvířecí útulky.

Myslím si, že dost lidí ji obdivuje, v bulváru o ní nevycházejí žádné pohoršující články - vlastně skoro žádné články. Narozdíl od HV, která se např. rozhádala s celou rodinou a nemluví s vlastním tátou, vdala se a posléze se začalo psát kolikrát  "to" doma s MM dělají a  v jakých polohách, kolikátý drahý hausbót si koupí a kolikrát pojedou na Floridu. Takhle to vnímám já, obyčejný posluchač a čtenář všehomožného tisku.....:-/

0/0
15.9.2010 13:07

uzycek

Re: Nestojím na straně paní Vondráčkové...ale...

kubisova ikonou moralky.. to me fakt rozesmalo

0/0
17.9.2010 14:01

captain cook

Re: Nestojím na straně paní Vondráčkové...ale...

je videt, ze ze si beres k srdci doporuceni pana doktora smat se a hodne. Smich leci, vid?

0/0
17.9.2010 15:54

aksura

Re: Nestojím na straně paní Vondráčkové...ale...

R^R^

0/0
17.9.2010 19:59

Leninovo levé ucho

Re: Nestojím na straně paní Vondráčkové...ale...

já zase vůbec nechápu váš příspěvek;-D;-D

0/0
15.9.2010 21:36

Vrah

Re: Nestojím na straně paní Vondráčkové...ale...

A to já zase chápu – chce si plivnout naq Havla a „další rádoby celebrity“. Rv

0/0
16.9.2010 19:45

Jan Teplý

Hon na čarodějnici

Ten Havel si nedá pokoj. A většina se nechá strhnout stejně, jako když se popravovala Horáková.;-€

0/0
15.9.2010 10:50

Draggo

To prirovnani je hloupe.

Je rozdil, jestli nekoho popravi nebo jestli jeden podvodnik nedostane penize.:-P

0/0
15.9.2010 11:29

frnis

Re: To prirovnani je hloupe.

Máte pravdu-je opravdu rozdíl někoho popravit nebo když nějaký podvodník připraví někoho o jedenapůl melouna....;-D

0/0
15.9.2010 12:05

captain cook

Re: To prirovnani je hloupe.

oprava- kdyz si nejaky sibal nevysoudi jeden a pul melouna. V tom pripade vime, ze justici bylo ucineno zadost.

0/0
17.9.2010 15:57

jrozec

no tož asi tak

Když si to člověk veme kolem a kolem tak zjistí.

1. Nějaká dohoda zřejmě existovala (to ani jedna strana v podstatě nepopřela)

2. p. Kubišová z nějakého důvodu z toho vycouvala

3. Místo aby nad tím "někdo" mávl rukou, a ukázal tak nadhled, hnal to k soudu. (většina to přisuzuje nejmenovanému "managerovi")

To druhé nebylo pěkné, a to třetí bylo vyloženě "na palici". Udivuje mě jen, že z jednoho aktéra/ky děláte mrchu a z druhé anděla. A že se tu všichni ohání politikou, která s tím nemá co dělat...

0/0
15.9.2010 9:37

captain cook

samozrejme, ze by s tim politika nemela co delat

...pouze fakta souvisejici se smlouvou a stanovisko ceskeho prava.

K bodum 1-2) podle ruznych detailu zde napsanych:

Ustni dohoda byla sjednana. Kubisova a Neckar to ale chteli na papire. Kdyz byl papir predlozen k podpisu, obsahoval nove podminky, ktere nebyly soucasti puvodni ustni dohody a ktere byly pro Kubisovou (nepamatuji si zda i pro Neckare) nepriznive a tedy neprijatelne. Proto MK nepodepsala a rekla, ze z toho vystupuje. Nepodepsal ani Neckar.

Potiz je v tom, ze pisemna smlouva byla predlozena pozde, jen par tydnu pred koncertem. To znamena, ze manager a organizator (MM) A)je bud chaoticky, ma v tom bo*del a nema poneti o organizaci, nebo naopak B)zpozdil predani smlouvy k podpisu umyslne. B) by platilo pokud doufal, ze Kubisova se neodvazi z turne odstoupit tak kratce pred zahajenim a on ji "na fofr" primeje k podpisu i za pro ni nepriznivych podminek. Proste usita habadura, na niz Marta neskocila..

0/0
15.9.2010 10:52

captain cook

Re: samozrejme, ze by s tim politika nemela co delat

Me osobni stanovisko je, ze co kdo delal za totace je ve sporu naprosto bezpredmetne. Ucelem soudu je urcit jestli se pri formulaci smlouvy postupovalo ferove nebo jestli nekdo sil na druheho habadury, ktere by my vynesly nespravedlive a podvodne nabyty zisk.

Ohledne tzv. "ovlivnovani soudu" jsem uz dost napsal. Soudce -profesioanl je vycviceny nevsimat si medii ani verejnych debat v souvislosti s kauzami, ktere projednava. To je otazka jeho profesionalni cti.

Pokud by nekdo nahodou poukazoval, ze ceska justice je nadale castecne ovlivnovana soudci prezivajicimi z totality, pak by takova skutecnost jedine prospela Vondrackove, ne Kubisove. Pro mne je skutecnost, ze vyhrala Marta dukazem, ze soudce byl ferovy a profesionalni jak mel byt.

0/0
15.9.2010 11:00

vsemocny skalpel

Re: samozrejme, ze by s tim politika nemela co delat

zdravim na jv;-)kez bys mel pravdu.ja osobne se domnivam,ze soudce dal na tlak verejnosti,nebot kubisova nic nepodepsala,soud s ni byl velmi odsuzovany a mam dojem,ze toho manzela cesi radi nemaji...tezko se to z dalky posuzuje;-)

0/0
16.9.2010 18:28

Chanuka

Re: samozrejme, ze by s tim politika nemela co delat

Já to od začátku chápu velmi dobře, jen doplním: ten nejmenovaný manager předtím "podnikal" v nějakých letadlech a lítá mu kolem toho nějak hodně dluhů. Takže mně jako nestranného pozorovatele ani neudivuje, že jeho managování je chaotické a má v tom guláš. Navíc je to myslím patologický sudič.......protože má jakýsi policejní rychlokurz lžidoktora práv.

0/0
15.9.2010 11:03

rebereb

Je neuvěřitelné, kam až může člověk klesnout.

Myslel jsem, že Štrougal byl vrchol, ale spletl jsem se.

0/0
15.9.2010 2:36

kk33

Re: Je neuvěřitelné, kam až může člověk klesnout.

A koho máš na mysli - Helenu , Martu nebo obě?

0/0
15.9.2010 9:53

kremsa

Re: Je neuvěřitelné, kam až může člověk klesnout.

Co to pořád máte s tím Štrougalem? Každý snad už dávno ví, že ta nepravdivá fáma vznikla tak, že Štrougal má dceru, která byla Vondráčkové velice podobná. A když lidé viděli Štrougala s jeho dcerou, tak si mysleli, že je to Vondráčková. Loni byl s tou dcerou pana Štrougala dlouhý rozhovor v MFD, kde o tom mluvila; Vy jste jej nečetl?

0/0
15.9.2010 12:45

katango

Re: Je neuvěřitelné, kam až může člověk klesnout.

I kdyby měl deset dcer a všechny byly celá Helena,tak pořád ještě může mít s helenou techtle i mechtle.Prostě někdy byl viděn s dcerou a jindy s Helenou.

0/0
15.9.2010 13:06

experience

Re: Je neuvěřitelné, kam až může člověk klesnout.

R^R^

0/0
16.9.2010 14:52

rebereb

Manžel paní H.V. v TV prohlásil, že se jedná

o ohrožení demokracie v ČR a vlastně EU. Já bych doplnil, že tím dopisem prakticky končí život na této planetě!

0/0
15.9.2010 2:24

chepos

Re: Manžel paní H.V. v TV prohlásil, že se jedná

Velmi zajímavé hodnocení od toho pána.I jeho názor na ohrožení demokracie je také svérázný.Zajímalo by mne čí a čím byl a kde byl před více než dvaceti léty.

0/0
15.9.2010 8:51

luki

Re: Manžel paní H.V. v TV prohlásil, že se jedná

;-DR^ Amen.

0/0
15.9.2010 21:27

robin.ibler

Zásadní problém paní Vondráčkové

Paní Vondráčková si sebou nese povest milenky bývalého komunistického předsedy vlády pana Štrougala.Tedy ženy,která se zapletla s vrcholem komistické elity a to pro svůj vlastní prospěch a vysoce pohodlný život.Na rozdíl paní Kubišová počítala každou korunu,aby vůbec přežila,neboť komunisté jí nezapoměli co dělala v roce 1968.A za strany paní Vondráčkové je drzostí vůbec někoho jako je paní Marta Kubišová napadat a posílat k soudu.A hlavně se divit,že jí lidé nemají rádi.

0/0
14.9.2010 22:57

VLAKR

Re: Zásadní problém paní Vondráčkové

To, že Helena Vondráčková byla kdysi milenkou komunistického funkcionáře Lubomíra Štrougala, to opravdu nejspíše fáma, kterou Helena i Štrougal už mockrát vyvraceli (Štrougal i v těch svých memoárech z konce minulého roku). Prý to vzniklo tím, že Štrougal má blonďatou dceru, která kdysi nosila podobný účes jako Helena a trochu se jí i podobala. Někdo pak zahlédl Štrougala s dcerou a vznikla fáma, že s ním byla Helena. Proto bych tohleto nevytahoval, to je nejspíše jen pomluva.

0/0
15.9.2010 7:49

lrklo

Marta Kubišová by měla být prohlášena za svatou

!!

0/0
14.9.2010 21:53





Najdete na iDNES.cz