Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Ústavní soud rozdělil Čechy na dvě kategorie - soudce a ty ostatní

Ústavní soud svým rozhodnutím o protiústavnosti snížení platů soudců rozdělil české občany na dvě kategorie - soudce a ty ostatní. Tak okomentoval verdikt ÚS prezident Václav Klaus. Prezident si prý nedovede představit obhajobu takového verdiktu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zoli

proč se klous boji soudcu

od 90let se v armadě krade začal to klous kalosek parkanova topolanek a dalši topaci a odsaci a ted je chce umlčet ,tyto megazloději už davno mněli sedět kvuli nim jsou krvave škrty 21.9 vzhuru do ulic a ukazat těmto mocipanum že pravo existuje ,volte čssd a komouše ti aspon trochu mysli na normalni lidiEUEUEUEU

0/0
12.9.2010 9:34

roby

S prezidentem se ztotožnil předseda Senátu Přemysl Sobotka.

No tak sláva, už s tím konečně pánové něco udělejte, žvanění už bylo dost

0/0
11.9.2010 21:44

zberanek

US to nezvládl

Tentokrát to US nezvládl. Soudci pracují špatně a jsou za tu špatnou práci ještě placeni, a to královsky. Snížení platu o pár procent je nemohlo nijak poznamenat.

0/0
11.9.2010 20:12

trojuhelník

http://www.youtube.com/watch?v=oVFK32He3VM

myslím, že Marek Daniel to vysvětlil dost dobře

0/0
11.9.2010 18:47

toufee

Re: http://www.youtube.com/watch?v=oVFK32He3VM

R^

0/0
12.9.2010 0:56

opportunity

Ústavní soudci

jsou tak úplatní, že pár tisíc dolů by zničilo jejich nezávislost? 8-o8-o8-o

0/0
11.9.2010 14:47

roby

Re: Ústavní soudci

zaručeným prostředkem proti uplácení soudců by bylo, kdyby pánové pracovali bez nároku na plat, zdarma. Všichni již mají dostatečně velký majetek aby si to  mohli dovolit

0/0
11.9.2010 21:46

scabies

nemam rad ani soudce ani Klause, pricemz Klause vic

proto jsem rad, kdyz se trochu porezou vzajemne. :-)

0/0
11.9.2010 14:38

roby

Re: nemam rad ani soudce ani Klause, pricemz Klause vic

oni se nepořežou. Soudci svůj nález ubrání, platy se jim opět zvednou. Psi štěkají, karavana jde dál...

0/0
11.9.2010 21:48

vítek z prčice

Ústavní soud

.. je nejvyšší autoritou ve věci práva v této zemi. Nikdo nemá právo Ústavní soud zpochybňovat a ústavní činitelé zejména ne. Komu se tento princip nezdá, nemůže mluvit vážně o demokracii. Soudci nejsou obyčejní úředníci, jejich nestrannost musí být stabilně zajištěna i hmotně. Stát který utráci miliardy jinde, musí mít na platy soudců.

Samozřejmě - nepohodlný Ústavní soud je možno rozpusit a jeho soudce zavřít. Ovšem ve státě jiného typu - v diktaturách nejrůznějšího druhu. !!!!!!

0/0
11.9.2010 13:42

837

Jestli tady někdo ohrožuje

demokracii tak je to tento ústavní soud, který se dokonce postavil nad ústavní většinu nebo referendum. Jak je vidět tak právní verbež už ztratila elementární morální zábrany a znova přetrapně rozhoduje ve prospěch svých soukmenovců z mafie a nemravně nám tvrdí že toto je prý podle práva.

Pokud se dají takovéto nepřiměřené pravomoci mravně nejpokleslejší části populace tak to opravdu jinak dopadnout nemůže.

Ono stačí se zamyslet nad tím kdo a s jakými ideály tak chodí studovat na práva, to povětšinou nebudou ideály o právu a spravedlnosti to budou  evidentě "ideály" o snadné obživě tedy nemravném parazitování a okrádání druhých.

Tady nás opravdu může zachránit jen nějaký osvícený generál co by tuhle pakáž co se chová jak ajatoláhové někde v Iránu vysvlékl z těch talárů a vyhnal do fabriky k užitečné práci.

0/0
11.9.2010 14:08

The last boy scout verze 1.4

Re: Ústavní soud

Co fetujes?? Ustavni soud je prospikovanej bolsevikama a uz sveho zalozeni nedela to, co ma...RvRv

0/0
12.9.2010 11:54

sombreri

Je to proste kraasa..

O tom jestli je to ustavne spravny si rozhodnou soudci sami....taky chci mit tu moznost, kdyz me bude chtit zamestnavatel z jakyhokoliv duvodu snizit plat, abych mohl rict to teda ne a ridilo se vsecko podle me....Nehlede na to, ze nasi radobysoudci si nezaslouzi za jejich vykony ani polovinu toho co maji...Pomaly, nesmyslny rozhodnuti a este se budou takhle vymezovat od ,,obycejnych lidi,, nechutny kam to spejem...

0/0
11.9.2010 12:43

Vins

Je zvláštní, kolik

 lidí mají mindráky ze silných osobností jako je Klaus a vůbec nevidí přínos takovéhoto charakteru ve společnosti.

0/0
11.9.2010 11:37

vítek z prčice

Re: Je zvláštní, kolik

No z Klause mindrák opravdu nemám. Znám jeho začátky ...... a v současné době je hnán nezměrnou ješitností, která, bohužel formuje jeho stanoviska více, než jeho inteligence. Opravdu nevidím nic obdivuhodného.  Vidím ovšem zcela jasně, že měl být zvolen Švejnar. !!

0/0
11.9.2010 13:46

toufee

Re: Je zvláštní, kolik

souhlasR^ senilní ješita je již stejný jako husák....bohorovný;-D

0/0
11.9.2010 18:02

roby

Re: Je zvláštní, kolik

souhlas

0/0
11.9.2010 21:50

noorange

Re: Je zvláštní, kolik

jsii v Prčicích i se Švejnarem, naštěstí...., tak ten měl začátky  jako prominentní synek papínka přímo excelentní,.... To je opravdu boreček.....už jeho "útěk" z čssr byl užasnej...

0/0
12.9.2010 1:50

sten46

kdo to rozděluje?

Jen co jsem v televizi viděl debatu s ministrem práce, tak nevim kdo tady někoho rozděluje, jak jsem zjistil, třeba takový poslanci by si taky rádi snížili platy o 10% a ne jen o 5%, jenomže když by jim to ale asi nedovolili, podle vyjádření ministra.

0/0
11.9.2010 9:06

oracle29

Rychlost soudů u nás byla vždy nízká

tak proč by měli mít vysoké platy. Nejdřív zrychlit pak platit víc.;-)

0/0
11.9.2010 8:25

luckyboy20

Ó velký Klaus promluvil

A vůbec, zrušte soudce, zrušte stát, všechno vyřeší neviditelná ruka trhu.;-D

0/0
11.9.2010 2:09

wolfskin001

Re: Ó velký Klaus promluvil

Ano, souhlasím. Promluvil prezident Václav Klaus. A promluvil správně, řekl bych. [>-]

0/0
11.9.2010 7:25

MiroTR

Re: Ó velký Klaus promluvil

Jenomže zde se o trh nejedná.  Klaus to ví, Vy zřejmě ne.

0/0
11.9.2010 8:16

žluto

sebranka

Je to SEBRANKA:-(Rv!!

0/0
11.9.2010 0:49

poberta

demagogicke deleni spolecnosti

deleni to tady predvadi hlavne pan klaus uz dvacet let, ktery neustale vymysli nove anove nepratele se, kterymi jako blanicky rytir bojuje nejdriv nemci pak komunisti pak ekoteroristi pak socani pak klimatologove a nyni i soudci ale on je soliter nikdy se k zadne skupine nepripojil vzdy solo a hlavne ja jsem buh a kdo je vic jojo nezvladnute ego to je previt

problem je ze momentalne jsou u lizu jeho nekdejsi zaci necas, kocourek, kalousek atd. atd. a on na hrade takze to jeste chvilku potrva tady ten maras moralky a mezilidskych vztahu (novodoba normalizace-klepacky o mista neb vsichni mame hypoteku) ale nic netrva vecne a zadny strom neroste do nebe      

0/0
10.9.2010 23:22

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Oh, ty srandisto. Nebuď pořád naštvaný, zkus víc pracovat a budeš se mít dobře.

0/0
10.9.2010 23:30

poberta

Re: demagogicke deleni spolecnosti

z ceho usuzujete ze se mam spatne a ze nepracuji nebo pracuji malo

0/0
10.9.2010 23:34

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Ze všech článků, které jsem si od Vás přečetl. Jakeš by z Vás měl radost.

0/0
10.9.2010 23:37

poberta

Re: demagogicke deleni spolecnosti

tak aspon vim jak na tom jsem diky a az nebudu vedet tak se Vas zeptam protoze jste zjevne obdaren mimoradnymi vlastnostmi

0/0
10.9.2010 23:41

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Nemám mimořádné schopnosti. Pracuju, snažím se, beru čím dál víc a jsem s prací i svou odměnou úplně spokojen. Vadí mi pouze zdraví lidé, kteří se o sebe neumí postarat.

0/0
10.9.2010 23:43

poberta

Re: demagogicke deleni spolecnosti

neznam pana jakese osobne ale myslim si ze nejvetsi radost z toho jak to tady vypada ma momentalne prave klaus a hlavne komunisti takze jsem rad ze Vy jste taky velmi spokojen aspon dalsi z tech nemnoha

0/0
10.9.2010 23:46

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Já si myslím, že těch spokojenějších je tady mnohem víc, než jich bylo za bolševika. Obráceně je mi líto těch, kteří chtějí pracovat, skutečně pracují a jejich mzda je nízká. Podtrhuji však to "skutečně pracují".

0/0
10.9.2010 23:55

poberta

Re: demagogicke deleni spolecnosti

bohuzel bude pribyvat lidi rodin kde oba pracuji ale nebude jim to stacit ani na vychovu jednoho ditete a mohout to byt i vysokoskolaci s praxi - priklad ucitel na zakladce a rehabilitacni pracovnice ve statni nemocnici a to se jeste budou klepat aby je nekdo nevyhodil a po ctyricitce se budou bat dvakrat tolik protoze dle trendu nad 35let veku jste stary

0/0
11.9.2010 0:04

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Ten učitel na základce bude příští rok mít 300 tis./rok, při 840 hodinách. Přitom bude pracovat polovinu času co já. Až odpracuje za rok 1870 hodin, tak může mít klidně 60 tis. A já mu je nebudu závidět.

0/0
11.9.2010 0:13

poberta

Re: demagogicke deleni spolecnosti

tak tomu neverimco tady pocitate  to jsou pocty jak kupte si dve rakve a budete je mit s 30% slevou ale Vas mozna tato nabidka oslovi protoze jste jiste rovnez zdatny obchodnik

0/0
11.9.2010 0:25

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Učitel 90hod./měsícx9měsíců - dnešní noviny cca 840hod./rok. 25 tis./měsíc x 12 měsíců je 300 tis. Můj otec byl kantor, sestra i švagrová kantorky. Vím jak to tam chodí. Otec učil na jednotřídce pět oddělení týdně 30 hodin!!! Ne 20jako dnes.!!!!

Už je to jasné?.

0/0
11.9.2010 0:32

MiroTR

Re: demagogicke deleni spolecnosti

;-D;-D;-D  Mašinfíra, nebo řidič jsou placení jen za dobu jízdy ?  Víte, kdybyste byl opravdu z kantorské rodiny, věděl byste, že kantořina není jen odučení těch hodin ve třídě. ;-)  Anebo je další možnost - že Váš otec byl velice špatný kantor.

0/0
11.9.2010 7:44

Dr. Chocholousek

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Muzete se mit extremne dobre a stejne jste porad nastvany, a opacne, zalezi na povaze cloveka.

0/0
10.9.2010 23:45

scabies

Re: demagogicke deleni spolecnosti

kdy uz si tam k vam odvezete pana prezidenta?

0/0
11.9.2010 0:22

Kocourek-69

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Souhlas. Klaus je exibicionista a má neustálou potřebu se proti někomu vymezovat. Chce se předvádět a dělá mu to dobře na duši. Apropo: Onehdá jsem slyšel trefnou scénku od našich herců na Klausův účet. Už si ani nevzpomínám které hlasy jí namluvily, ale utkvělo mi nesmazatelně v paměti: Zakážeme všechny ekoteroristy, občanské iniciativy, soudce, odboráře, studentská hnutí a jejich tiskoviny atd...

Zakážeme všechny kteří mé maličkosti netleskají a neprovolávají slávu

0/0
10.9.2010 23:54

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Ale tady přece nejde o Klause. Tady jde o klan soudců.

0/0
11.9.2010 0:15

poberta

Re: demagogicke deleni spolecnosti

ku klux klan nebo bratrstvo male a velke privatizace to mate na mysli pane pracante?

0/0
11.9.2010 0:29

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Vy znáte někoho z KKK nebo z nějakého bratrstva? Pokud ano a tito členové se chovají v rozporu se zákonem, tak byste je měl ohlásit policii a udat co provedli.

0/0
11.9.2010 0:35

poberta

Re: demagogicke deleni spolecnosti

mel bych ale co kdyz mi vyhrozovali ze mne zabiji nebo moji rodinu jsem tak statecny musim to dobre promyslet  

0/0
11.9.2010 0:40

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Vy určitě. Já Vám věřím.

0/0
11.9.2010 0:49

poberta

Re: demagogicke deleni spolecnosti

ale kdyz to nahlasim tak jsem odepsanej protoze mne vyhodi z prace s §55 a muzu se jit sam soudit jestli tobylopodle prava nebo ne tak co by jste udelal vy pane pracante nahlasil na policii protipravni jednani sveho zamestnavatele diky za odpoved 

0/0
11.9.2010 0:53

mihel

Re: demagogicke deleni spolecnosti

Já nekradu, já pracuju. KKK mne nezajímá a proto se nemám čeho bát. Pokud se bojíte vyhazovu, běžte dělat něco jiného. Nikdo Vám v tom dnes nebrání. Můžete i podnikat a pak už Vás nikdo nemůže vyhodit. Stačí?

0/0
11.9.2010 1:11

scabies

Re: demagogicke deleni spolecnosti

R^

0/0
10.9.2010 23:59

Brkleš

Návrh

Podle téhož výroku Ustavního soudu by přece při zvyšování platu všem jiným státním úředníkům měli být soudci z tohoto navýšení vyloučeni? Bylo by to uplatnění stejného principu.

Co Vy na to, pane Rychetský?

0/0
10.9.2010 23:22

poberta

Re: Návrh

tahle situace (zvysovani platu) nastane az uz zadny stat nebude

0/0
10.9.2010 23:24





Najdete na iDNES.cz