Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Účastníků odborové demonstrace stále přibývá. Do ulic vyjdou i zpěváci

K demonstraci, kterou 21 září pořádají policejní odbory, se hlásí další odborové svazy. Kromě policistů a hasičů se tak zúčastní zdravotníci, pracovníci ve školství, vojáci, civilní zaměstnanci armády, pracovníci finančních úřadů nebo zaměstnanci v dopravě a kultuře. Přidal se i odborový svaz profesionálních zpěváků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Walker-W3

Dnešní demonstraci si budou pochvalovat jak

odboráři tak i kapsáři.   Kapsáři jedou do Prahy pracovat, ne stávkovat.;-D

0/0
21.9.2010 10:24

furtspolu

Bude přímý přenos ?

Velice se těším na vystoupení  mistra Gotta . A co herci ? Bude tam i Jandák ? Lihový dům má pohotovost.;-D;-D;-D  

0/0
21.9.2010 10:09

xal

po mejdanu kocovina

Mejdan byl velkolepý, někteří - většina, která nevidí neslyší - uvěřila, že je to takovej nekonečnej večírek na konci vesmíru.... Ale není. Teď přichází kocovina a lidi se divěj? Divěj se, kde se to probudili a je jim blbě... Zachovejte paniku, zase bude líp, jen už to nebude takovej vodvaz jako po tý tunelářský revoluci...Nastanou nám všední dny... Vystřízlivíme a najdeme nějakou rozumnou střízlivou všední cestu. Doufám. Jinak nám bude hůř a hůř...

0/0
15.9.2010 9:51

xal

tolik zbytečných výdajů, kde by se dalo šetřit..

prý budeme mít nové občanky s čipem. to bude stat taky nejakou kačku... Je asi dost zbytečných výdajů, kde by se dalo ušetřit. Je jediným nástrojem uspory snižování platů? A není snad rodíl mezi zdravotníkem, hasičem či policajtem a zkorumpovanou kancelářskou myší někde na úřadě?

0/0
15.9.2010 9:38

lofasisko

zpěváci

;-D;-D To asi každého strašně trápí, že demonstrují zpěváci;-D

0/0
15.9.2010 9:26

Šerlok Homeless

A co pouliční kejklíři?

???

0/0
15.9.2010 8:57

Bojovnik proti zlu

tato demonstrace

je fraška obludných rozměrů

0/0
6.9.2010 12:07

denny2006

dobrý lov!

spoluobčané tmavší pleti,"turisté z Rumunska a Bulharska-bděteR^!

0/0
6.9.2010 12:01

Philosopher

Otázečka

Když neprosperuje firma, tak se někdy sníží platy, že ? A když neprosperuje stát, tak se s platy státních zaměstnanců nemá dělat nic ?

0/0
6.9.2010 11:42

denny2006

Re: Otázečka

platy se zvýší,zvedne se spotřeba-DPH a státní dojná kráva začne prosperovat.Alespoň takový názor mají naši soudruzi;-D!

0/0
6.9.2010 11:57

xal

Re: Otázečka

to by ale nesmělo existovat tolik kanálů, kterejma peníze odtékají mimo tento stát. Tady ten stát je plnej nenažranejch lidí, kteří nevědí, kdy mají dost... a plnej pijavic, který čerpají, odnášejí ale nedodávají...

0/0
15.9.2010 9:40

H8USuckers Reloaded

Vážení

Hasiči, policisté, doktoří a sesřičky, neuživí Vás nové platy? Udělejte to jako politici, najděte si sponzora! jasně pak nebudete hájit práva a zájmy občanů ,ale svých chlebodárců, ale co, u nás se to stává standardem a ani snad už to nemůže být trestné, když se stát nedokáže postarat o potřebná zaměstnání, bude do toho muset sáhnout  neviditelná ruka trhu. :-)

Je nesmysl šetřit na zaměstnáních jako doktor, policista, učitel atd. to už je lepší zrušit černou díru armádu. Stejně jsme ji nikdy nepoužili......

0/0
6.9.2010 11:37

xal

Re: Vážení

nebýt v NATO, už by asi byla zrušená - od dob palcátů už se nám moc bojovat stejně nechce..

0/0
15.9.2010 9:42

Brůžek

Vždycky jsem si myslel, že v opeře zpívají pěvci

a ne zpěváci. :-P

0/0
6.9.2010 10:32

masterlob

Zajímavé

že se spousta chytráků rozčilovala kvůli takové "banalitě" jako jsou režijky u drah. Teď třeba zdravotní sestře klesne plat z 24000 na 14000. Je vidět, že spousta lidí tomu vůbec nerozumí a jen melou nesmysly. A ministr Drábek by měl jít zpět do sborovny, protože tímto způsobem opět nažene lidi ke komunistom. Fuj.

0/0
5.9.2010 22:50

suchar

Re: Zajímavé

ale to klesá tzarifní složka mzdy

0/0
6.9.2010 10:07

denny2006

Re: Zajímavé

"Je vidět, že spousta lidí tomu vůbec nerozumí a jen melou nesmysly";-D. Tak to tedy  sedí popleto,nevíš,o čem mluvíš:-/!

0/0
6.9.2010 11:53

HopTrop TOP srandovní

jaképak demonstrace ....stávka a generální

to ubohé slovenské šičky se nedyly a tady žlutácké odbory 20 let ustupují ...

Zvládli to! Šičky z Hencoviec (okr. Vranov nad Topľou) porazili talianskych veľkopodnikateľov.

http://www.cas.sk/clanok/178677/strajkujuce-sicky-dosiahli-zvysenie-platov-nastupili-do-prace.html

0/0
4.9.2010 22:38

libynn

Takže jediný, kdo chce šetřit,

je tato vláda?8-o

0/0
4.9.2010 20:50

JAR-47

JE ZAJÍMAVÉ

že nikdo z těchto ,,odborníků ekonomů,, z odborů neprotestoval že se špatně hspodaří a prožírá budoucnost, nyní ti kteří většinou na tom mají podíl se ozývají ??  neměli by jít po svých šéfech, náměstccích apd :  nebo je jen jednodušší vyjít a řvát na ulici ?

0/0
4.9.2010 17:59

seznamjaro -

Re: JE ZAJÍMAVÉ

Budou platit cigany za nicnedělani Rv

0/0
4.9.2010 19:01

xal

Re: JE ZAJÍMAVÉ

Přesně tak!

0/0
15.9.2010 9:43

igamenir

Prostě Jistě, pane ministře zase boduje

"Principielně s tím souhlasím, ale v našem resortu to není možné a potřebujeme tedy vyjímku."

Volby ukázaly, že všichni vědí, že se musí šetřit, a souhlasí s tím. Ale v žádném případě se nesmí šetřit právě na nich. Jak krátkozrací ti lidé jsou. Plně souhlasím s Kalouskem, když říká, že snižují platy zaměstnancům, aby zůstali zaměstnanci a nemuseli je vyhodit. Copak to nevidíte? Prostě se někde šetřit musí.

Pak je totiž jenom jedna jiná možnost - zvyšovat a zvyšovat daně. Ale to by byly demonstrace stejně. Rv

0/0
4.9.2010 16:10

Theurbanek

Re: Prostě Jistě, pane ministře zase boduje

Těch tipů, jak ušetřit je spousta. Rozhodně si ale nemyslím, že je dobré prioritně odsoudit jednu skupinu(hasiči,policisté,atd.), která se odsune snížením jejich mezd do potřeb sociálních dávek, na úkor druhé skupiny(učitelé). Takže stále vám přijde, že platí - když snížit, tak všem?!Vy si skutečně myslíte, že za plat 15tis.Kč/měs. budete chtít po policistovi z ulice, aby byl aktivní?:-/V tom případě mě napadá jedno slovo - naivita;-)Očekávám odpovědi typu - když se mu to nelíbí, může jít jinam...;-)

0/0
4.9.2010 16:30

klatu

Re: Prostě Jistě, pane ministře zase boduje

Když se mu to nelíbí,může jít jinam.

0/0
4.9.2010 16:44

Bílý rytíř

Re: Prostě Jistě, pane ministře zase boduje

Typicky ubohá reakce člověka, pro kterého je práce jenom nutným zlem, aby přežil. Pochopíte, že existují lidé, kteří mají svou práci rádi? Jenom tím ale rodinu neuživí, proto bojují za důstojné podmínky, aby mohli své povolání vykonávat.

 

0/0
4.9.2010 18:57

anaximandros

Jak jinak se bránit?

Když se hospodář nestará o své stádo, statek nestojí za nic, ovčácký pes stádo neochrání ani neusměrní a nakonec se vše rozpadne. Stejně je to se státem. Zaplacený úředník i policista budou v dobře fungujícím systému s jasnými a přísnými pravidly užiteční všem lidem. Jsem pro to, aby byli dobře zaplaceni a aby se s nimi nikdo nepáral, pokud selžou. Nedávno vzal policista od mojí známé "gastroturky" místo pokuty-jestliže nechci, aby u policie sloužila dementní individua bez vlastní cti a důstojnosti, musím přeci nabídnout lákavé podmínky a zároveň mohu nastavit laťku pracovních výkonů velmi vysoko.Jen hlupák by mohl chtít, aby policisté sestávali z morálně i profesně podprůměrných lidí. A že se dá zkorumpovat každý? To je ale věc systému, nikoli výše platu.

0/0
4.9.2010 16:08

Theurbanek

Re: Jak jinak se bránit?

Po dlouhé době opravdu rozumný příspěvekR^

0/0
4.9.2010 16:20

Bílý rytíř

Re: Jak jinak se bránit?

R^

0/0
4.9.2010 19:09

Theurbanek

Co na tom není k pochopení?

Nakonec by mohli policisté, soudci,aj. dělat třeba i zadarmo. Buď prostě budou nezávislí, nebo ne. Pokud se někdo stane soudcem, policistou, hasičem pak na sebe přijímá určitá omezení. Podle toho si uspořádá svůj život. Ví, že je to jeho jediný příjem, že si nemůže nikde přivydělávat jako jiní činitelé. Potřebujete mít nějaké profesionální svědomí, opřené i o ten plat, abyste věděl, že dokážete odmítnout jakýkoli nátlak, jakoukoli nabídku korupce. Lze namítnout – každý je zkorumpovatelný, i když bude brát půl miliónu, je to otázka osobní integrity. Ale potřebujete mít nějakou jistotu.

0/0
4.9.2010 15:23

fichifi

Proč se zúčastním demonstrace

Protože pracuju dvacet let jako porodní asistentka.Protože umím dělat práci, kterou neumí a nemůže dělat každý a už teď je finančně podhodnocena. Protože pracuji v noci o víkendech a svátcích dvanáctihodinové směny. Protože pracuji nad rámec svých povinností.Když budu chtít pracovat jen ve dne a jen osm hodin denně a mít volné víkendy, nedosáhne můj plat ani výše mzdy prodavačky v Kauflandu. A protože když mi z mého platu uberou i jen těch 10%, nebudu práci, kterou umím a mám ji ráda,už moci dělat.

0/0
4.9.2010 15:19

Theurbanek

Re: Proč se zúčastním demonstrace

R^R^R^R^

0/0
4.9.2010 15:24

Bílý rytíř

Re: Proč se zúčastním demonstrace

Ano, souhlasím s vámi. Mnoho lidí nechápe, že někdo může mít svou práci rád, ale chce ji dělat za důstojných podmínek a ne jako nevolník. Jejich odpovědi, že když se vám to nelíbí, můžete jít dělat něco jiného, svědčí o tom, že jim je jedno, co dělají, hlavně že to sype. To je dost ubohá náplň života a podle toho také naše společnost vypadá.

 

0/0
4.9.2010 15:33

Václav Dobrák

Re: Proč se zúčastním demonstrace

VVVVVVVVVV

0/0
4.9.2010 17:28

seznamjaro -

Re: Proč se zúčastním demonstrace

VR^R^

0/0
4.9.2010 19:00

suchar

Re: Proč se zúčastním demonstrace

takže radši budete nezaměstnaná?? zaměstnanci v nestátním sektoru ví své buď se uskromníš nebo prostě půjdeš, taková je realita

0/0
6.9.2010 10:13

banánový huffnagelův duch

Pro všechny, kdo se tady rozohňují, jak budou

mít úředníci málo...Buďte rádi, že se na tyhle lidi šlape, jinak ten aparát rozbují jako v Řecku, jestli už se nestalo. A že budou stávkovat zpěváci? No a??? Já bych zrušil veškeré peníze pro divadla, protože divadlo, které si na sebe samo nevydělá, je k ničemu. Nebudu sponzorovat "umělce", kteří zpívají poloprázdnému hledišti. Když šetřit, tak i státní zaměstnanci. Nevím, proč by to měli odnášet pořád jen zaměstnanci v soukromém sektoru!!!!!!!

Stávku rozehnat!!!!!;-€

0/0
4.9.2010 15:01

Theurbanek

Re: Pro všechny, kdo se tady rozohňují, jak budou

Tahat sem stále jako příklad Řecko je zbabělost počínaje Al Calousem konče jeho kamarádem Slotou(Nečasem). Ta demonstrace se týká i hájení práv zaměstnanců v soukromém sektoru, nebo jste si nevšiml Nečasova návrhu zákoníku práce? Vážně vám to je jedno? p.s.nejedná se o stávku;-)ale demonstraci a rozežene to jako kdo? ABL? Na konci roku 2001 se konala masová demonstrace četníků ve Francii a byla úspěšná např. odkaz zde : http://translate.google.cz/translate?hl=cs&langpair=en|cs&u=http://archive.thepeninsulaqatar.com/component/content/article/343-restof-theworldarchive/117842.html

0/0
4.9.2010 15:14

igamenir

Re: Pro všechny, kdo se tady rozohňují, jak budou

Trochu se mýlíte, Národní divadlo a Státní opera je pokud vím vždy natřískaná k prasknutí a sehnat lístky je vždy problém... Nebýt to "státní" a "národní", už se to dávno zprivatizovalo a mají se tam bezvadně, protože si na sebe určitě vydělají.

0/0
4.9.2010 16:03

denny2006

Re: Pro všechny, kdo se tady rozohňují, jak budou

Trochu se mýlíte,Národní divadlo v Praze a Státní opera dostávají od státu dohromady roční dotace ve výši 650 -700 miliónů Kč:-P!

0/0
4.9.2010 20:45

denny2006

demonstrace? Ano!

bývaly krušné časy,kdy se demonstrovalo tak akorát proti americkému imperialismu a za světový mír,to bylo ovšem na povel a taktéž k zblití. V současné,konečně svobodné ,demokratické společnosti si může demonstrovat kdo chce, za co chce a tak to má být.

0/0
4.9.2010 11:55

Theurbanek

Re: demonstrace? Ano!

R^R^R^viz. Francie, Anglie aj.

0/0
4.9.2010 14:55

12mmmm12

Nakopal bych je do zadnic,

od toho jsou volby, kam se má směřovat a ne demostrace ;-D;-D;-D Zajímavé by bylo zjistit jak ti dovedové volili ;-D;-D;-D

0/0
4.9.2010 11:34

Bílý rytíř

Re: Nakopal bych je do zadnic,

A koho bys chtěl volit? Vždyť jsou všechny partaje stejné. Jde jim jen a jen o koryta. Na politické scéně se objevila nová strana V V a řekni mi, v čem je jiná než ty ostatní? Myslím dokonce, že je ve lhaní předčí. Prostě u nás není z čeho vybírat.

0/0
4.9.2010 14:56

Theurbanek

Re: Nakopal bych je do zadnic,

R^

0/0
4.9.2010 14:57

vokroj

Re: Nakopal bych je do zadnic,

VV všechny předčí neznalostí politické práce, o organizaci řízení ani nemluvě. a samozřejmě ve lži jsou přeborníci, více než ODS, ale ta už asi ani neexistuje ...

0/0
4.9.2010 17:22

Theurbanek

Re: Nakopal bych je do zadnic,

Hádejte...;-) Al Calous a jeho kmotří bratři to zřejmě nebyli:-)

0/0
4.9.2010 14:56

jamski

Je pochopitelné

že by se nikomu nelíbilo, kdyby mu zaměstnavatel oznámil, že bude za stejnou práci dostávat méně peněz.Pravdou však  také je, že  - až na vyjímky - jsou úředníci ve státní správě placeni víc než královsky. A teď nemluvím o částce, ale o množství práce, kterou musí za svou mzdu vykonat. Měl jsem tu vzácnou možnost porovnat pracovní náplně úředníků, kteří vykonávají stejnou práci, - jedni pro stát, druzí pro soukromou firmu.

Srovnání je tristní, na práci, kterou pro firmu vykonává jeden úředník, potřebuje stát  ... tři.

A přitom všichni mají stejnou mzdu, jako ten u firmy.

Nezdá se vám něco v nepořádku ?

Takže se nedivte, že já tedy rozhodně za zachování výše mezd ve státní správě demonstrovat nepůjdu, a naopak podporuji snahu vlády, která chce tuto neudržitelnou situaci konečně řešit.

0/0
4.9.2010 11:21

maddok

Re: Je pochopitelné

No jo, jenže kvůli takovému úřednickému šimlu to pak odskáčeme třeba my, zdravotnící. Tady nejde o nějakých 10% z platu. Léjaři a sestry mají přijít o 14-43%. Stávky fakt nemusím, odbory taky ne ale tahle akce stojí za zamyšlení.

0/0
4.9.2010 12:16

MiroTR

Re: Je pochopitelné

Pak demonstrujte za to, aby se dobře hospodařilo.  Neschopné propustit a schopným můžete plat zachovat, nebo i zvýšit.  Nejde o to, aby se každému ubralo 10%, ale o celkový objem mezd.  Toto lze splnit i snížením počtu zaměstnanců.

0/0
4.9.2010 13:01





Najdete na iDNES.cz