Diskuze

Vnitro ve skutečnosti neřídí John, ale Bárta, tvrdí úředníci

Jak se jmenuje člověk, který řídí ministerstvo dopravy? Vít Bárta. A jak se jmenuje člověk, který řídí ministerstvo vnitra? Vít Bárta. Členové vlády i úředníci přímo z ministerstva říkají, že faktickým vládcem na vnitru není Radek John, ale jeho stranický kolega.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KarlKubrt

4. 9. 2010 1:20
..a

..dyk je to jedno;-D

0 0
možnosti

Klapacius

3. 9. 2010 19:25
Nevěřím

Nevěřím, že vnitro řídí nějaký kecal z televizní zábavy.

0 0
možnosti

sámvelkýmao

2. 9. 2010 20:25
no

john,nebo bárta?je v tom nějaký rozdíl?spíš ne,než ano..........klika si stejně rozdá karty,jak se to hodí jim..................

0 0
možnosti

Poslední slušný občan

2. 9. 2010 19:22
Ach ta média...:)

To, že někdo může řídit fiktivně celé ministerstvo je zajímavé sci-fi. Navíc když si uvědomím, že pan Bárta už jedno ministerstvo řídí a prozatím zrovna nepatří k pasivním ministrům. Je vidět, jak média mají sklon k vymýšlení nemyslitelného...

0 0
možnosti

hoří

3. 9. 2010 9:09
Re: Ach ta média...:)

ach ty naivové, že cjtěl Bárta vnitro neví už jenom novorozenec

0 0
možnosti

weeeeew

2. 9. 2010 7:21
John

Jonh nemá na ministerstvu, co dělat. maximálně jako reportér. Mít ho za ministra považuji za národní katastrofu a ohrožení země.

0 0
možnosti

Václav Dobrák

1. 9. 2010 23:01
Celostátní pátrání

Pátrám

po složence na 23 mld co John nechal udělat pro Kalouska a záhadně se z

webu VV ztratila. Neviděl jste ji někdo, nebo nedej bože nezcizil aby

jste ji za Kalouska zaplatil ???

0 0
možnosti

weeeeew

2. 9. 2010 7:22
Re: Celostátní pátrání

nezývá Ti, než doufat v nemožné;-DBuď, že ji někdo zaplatí nebo se zloděj sám dobrovolně přihlásí:-))))

0 0
možnosti

Turzin

1. 9. 2010 21:28
John nejhorší

John je zjevně nejhorší ministr této vlády. Pokud se nevzpamatuje, měl by ho premiér vyhodit. Aby mu koncepci dělal Bárta a odboráře za něj žehlil sám premiér?

Vláda není místo, kde může být kdokoliv s tím, že se to možná za 2 roky naučí a bude slušný ministr. Tam se musí umět už odzačátku.

0 0
možnosti

lakar

5. 9. 2010 21:27
Re: John nejhorší

Televizní reportáže na Nově - ideální kvalifikační předpoklad pro práci ministra. Dnes v tý diskusi v TV byl ale i tak totální MIMOŇ. KATASTROFOU však  JE, že  už zase v Česku   k vedoucímu postu stačí jen stranická legitimace...

0 0
možnosti

halalik

1. 9. 2010 6:21
bez komentáře, podobnost čistě náhodná

Napoleon Bonaparte byl francouzský císař a vojevůdce, jenž je dodnes považován za klíčovou osobnost moderní historie. Po smrti otce, ve svých 16 letech, převzal starost o rodinu, přerušil studia a vstoupil jako podporučík do armády. Strmý vzestup jeho kariéry nastal ve chvíli, kdy se jako dělostřelecký důstojník zasloužil o dobytí pevnosti Toulon a byl povýšen na brigádního generála. Když pak potlačil royalistické povstání, stal se v pouhých šestadvaceti letech divizním generálem a převzal velení nad armádami vnitřní a pařížské oblasti. Následujícího roku byl pověřen velením nad francouzskou armádou v Itálii. Zde se chopil nabízené příležitosti, tehdy nejhorší evropské vojsko proměnil v kvalitní údernou sílu a spolu s ním vykročil na devatenáct let trvající dráhu vojevůdce a dobyvatele. V roce 1799, po ne příliš vydařené vojenské kampani v Egyptě, se postavil proti moci Direktoria a stal se čelním ze tří vládnoucích konzulů. V roce 1804 jej senát zvolil francouzským císařem.

0 0
možnosti

charvi007

1. 9. 2010 1:10
Možná je Bárta právě tím dobrým, skeptici

Měl jsem z počátku z Bárty strach, protože se doopravdy naplnily obavy jedinců, kteří tvrdili, že John bude figurka a Bárta, protože si jako podnikatel zaplatil volební kampaň, bude ministrem. Ale když se podívám zpětně na vize politiků, tak nejvíc se mi líbí právě ty Bártovi. Konečně se mluví o smlouvě zajištující nesmyslně velký zisk z mýtného pro firmu, která ho zřizuje. Dalším dobrým návrhem je pokutování bohatších řidičů většími sazbami. Pokuta má být trest, proč by teda bohatí řidiči měli za přestupky trpět mnohem méně, nebo vůbec? Pro někoho kdo bere nad 100 000 měsíčně je 5000 pokuta legrace, ale pro někoho s průměrným platem je už bolestivá. Má teda platit pravidlo: "Nejezdi rychle, když na to nemáš"? Dalším šikovným tahem byl audit na ministerstvu dopravy, například proč bychom měli platit umytí auta za 500Kč 38x měsíčně za jednoho ministra? Tedy i 2x denně? Sám se svým autem jdu do myčky 2x do roka a stojí mě to 60Kč.

0 0
možnosti

danax

1. 9. 2010 0:36
nevím, jestli mu závidět

nebo mu  nadávat .... zlatá monarchie, tam vládu jednoho muže nezastírali

0 0
možnosti