Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hradčanská bude od září zase pro lidi, ne jen pro bagry

Po dlouhém roce a půl se vrátí pražské tramvaje na Hradčanskou. Okolí stanice metra začne 1. září opět fungovat. Tramvaje však stále nepojedou přes Prašný most až k ulici U Brusnice a auta tudy projedou jen směrem do centra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_xprim01_

Rychlodráha vs. podchod

Praha se stále více zadlužuje, ale bude se ještě stavět rychlodráha? Doufám, že kvůli tomu nesmyslu nebudou zbytečně prodlužovat dostavbu podchodu, protože ten je mnohem důležitější.

0/0
29.8.2010 18:54

VentreSaintGrisX1

Re: Rychlodráha vs. podchod

To není kvůli rychlodráze, na kterou se v dohledné době rezignovalo. Možná tak za 10 let. Mimochodem, to by byl projekt Středočeského kraje a ne Prahy.

Důvodem, že není dosud otevřen podchod pod stávající železniční tratí je ten, že pozemek (bývalé stavebniny na Dejvické), kde má ústit na povrch, je v konkursu a jsou tam klasické soudní tahanice, co to zdržují. Dokonce je ten podchod v části vedoucí pod  železniční tratí už postaven. Chybí jen samotný výlez na povrch. Takže až se jim podaří vykoupit ten pozemek a zbourat stavebniny, tak může být podchod celkem rychle dobudován. S rychlodráhou z Kladna to nemá opravdu nic společného.

0/0
29.8.2010 19:17

_xprim01_

Re: Rychlodráha vs. podchod

Ale má to dost společného, díval jsem se urbanistickou studii, která obsahuje vše dohromady. Jinak by šel udělat podchod i na více místech. Viz http://mo.ttnz.cz/staveniste/hradcanska/

0/0
29.8.2010 19:37

VentreSaintGrisX1

Re: Rychlodráha vs. podchod

Snad jsem to napsal jasně...

Rychlodráha z Kladna je odložena k ledu, ta studie na kterou odkazujete dávno neplatí, už dnes nově vybudované výlezy z metra a vedení vozovek je jinak a důvodem proč dosud není dobudován podchod pod tratí je ten, že pozemek bývalých stabebnin, kde má výlez za tratí na Dejvické ústit, se dodud nepodařilo vykoupit.

Ale zřejmě do toho vidíte více.

0/0
29.8.2010 20:08

tučňák na útěku

Re: Rychlodráha vs. podchod

Problém je, že vzhledem k dosavadní historii může už za rok být zase od ledu vytažena - uložena a znovu vytažena už byla asi tak 5x za 10 let ;-)

0/0
29.8.2010 21:02

VentreSaintGrisX1

Re: Rychlodráha vs. podchod

To sice teoreticky může,nicméně pořád to v současné době nemá nic společného s s výstupem z vestibulu metra na Dejvickou ul. Jak píšu- Ten podchod je totiž z části už vybudován! (v části pod stávající žel. tratí). Z vestibulu metra je dočasně zaslepen zdí a čeká se na zbourání toho objektu bývalých stavebnin, kde se dobuduje.

Ano, pokud by se jednou vytáhl na světlo projekt rychlodráhy, tak by se částečně předělával. Ale s tím souvisí i další stavby, jako je například výsvaba eskalátorů z metra Hradčanská i na druhou stranu (na Dejvické náměstí), obchvat Kulaťáku, vedení vozovky po části bývalé trati, výstavba na povrchu atd.. A protože tohle všechno je daleká budoucnost, tak ten podchod, tak jak je navržen nyní,s tím vůbec nesouvisí a stojí pouze na nedořešeném soudním sporu o ten pozemek v konkursu, jinak by byl vybudován (dobudován) současně už nyní.

0/0
30.8.2010 1:49

Králík z klobouku

Páté přes deváté

Paní redaktorka zjevně neví, o čem píše. Napřed napíše, že se tam bude jezdit jen směrem do centra, a o pár odstavců dál najednou jen směrem z centra. A kde má ulice Milady Horákové křižovatku s ulicí Milady Horákové, nad tím se asi taky nezamyslela.

0/0
29.8.2010 17:20

Parcival

Re: Páté přes deváté

Všude!

0/0
29.8.2010 23:33

xrobocop

ad. podchod

Já nevim jak vy, ale já tam ten podchod prostě vidim, jenom je posunut o pár metrů směrem na Dejvickou:

http://www.tunelblanka.cz/images/sekceb/vizualizace/23.jpg

0/0
29.8.2010 16:19

VentreSaintGrisX1

Re: ad. podchod

Ta viualizace už dávno neplatí. Je to celé trochu posunuté. Problém s podchodem pod železnicí je v pozemku bývalých stavebnin na Dejvické, který je  konkursu a soudní spor se vleče. Pod smotnou železniční tratí je již vybetonován v předstihu tunel, ale výlez z něj na Dejvickou čeká právě na zbourání těch bývalých stavebnin.

0/0
29.8.2010 17:17

znalecvina

SPARTA

A bude nejake parkovani na Letne, kdyz pojedu na Spartu?

0/0
29.8.2010 16:03

VentreSaintGrisX1

Re: SPARTA

Na Letné, podzemní garáže.

0/0
29.8.2010 17:18

Stojan Jakotič

*

zrušení podchodu pod tratí je na přes držku Rv

0/0
29.8.2010 14:37

xrobocop

Re: *

A to jste vyčetl kde, že bude zrušen?

0/0
29.8.2010 16:13

Englishman

Re: *

Není tam.

0/0
29.8.2010 16:39

xrobocop

Re: *

Bude.

0/0
29.8.2010 17:06

VentreSaintGrisX1

Re: *

jj, bude viz výše proč není již nyní.

0/0
29.8.2010 17:18

brita

Jsem pro petici za obnovení podchodu

už jsem přemýšlela, že se tam tak v půlce září postavím k Hradčanské a začnu sbírat podpisy. Špatně dopravně obslužnou situaci vylepšuje jen mírně 131 a bezmocně zírat na přechodu, jak mi ve chvíli, kdy běžím pozdě do práce, odjíždí spoj, je fakt výhra.

0/0
29.8.2010 13:58

popizu

Re: Jsem pro petici za obnovení podchodu

Když běžíte pozdě do práce,tak Vám ani podchod nepomůže.Rv

0/0
29.8.2010 14:20

brita

Re: Jsem pro petici za obnovení podchodu

ale pomůže - buď jedu 131 nebo cválám pěšky.

0/0
29.8.2010 18:25

Parcival

Re: Jsem pro petici za obnovení podchodu

Stejně je to přes koleje rychlejší:-)

0/0
29.8.2010 23:34

kalifkaca

Re: Jsem pro petici za obnovení podchodu

podpisy Vám budou na p.r.d.  Jestli jste ten článek dobře četla, tak ten podchod tam má být, je již i částečně postaven, ale kvůli problémům s výkupem pozemku bývalých stavebnin se to nepodařilo. Jak ty Vaše podpisy urychlí soudní jednání, to jsem tedy zvědavá.

0/0
30.8.2010 16:50

topič elektrárenský

Pane Poláku,

pokud vy osobně z metra vylézáte (po čtyřech?), tak ostatní cestující včetně mě na ulici z podchodu vycházejí. A zrušení podchodu pod tratí je opravdu velmi hloupé, trať na Kladno je dost frekventovaná. Navíc je tam přestup z metra na autobus 131, takže pěší provoz poměrně značný a riziko přebíhání cestujících přes trať velké.

0/0
29.8.2010 12:51

Druhý jezdec apokalypsy

Článek je tu hodinu a půl.

A ještě žádný příspěvek od kosmopolitního Moraváka nebo Slováka o tom, jak je to na Hradčanské strašné.

Že se ztratil kvůli špatné navigaci, nemohl si koupit lístek v automatu (moc složitá obsluha nebo neměl drobné a karty to nebere), SMS jízdenka mu nepřišla, chytil ho agresivní revizor, špinavé, hlučné, pomalé metro atd. ;-D

0/0
29.8.2010 12:31

yan007

Re: Článek je tu hodinu a půl.

hmm, čo Vy máte za psychické problémy? ;-) na hradčanské je to strašné pre každého a keď musím na kulaťák tak radšej od Smíchova ako od Letné - autom. Tak už tu je ten príspevok aby si bol spokojný ;-)

0/0
29.8.2010 13:01

SocPredator

To je ale dementní nadpis

Chudáci bagry ;-(

Uspořádal bych sbírku - také mají svá práva!

0/0
29.8.2010 12:28

_xprim01_

Přestavba vestibulu metra Hradčanská je zrůdnost

Místo dříve bezpečného podchodu pod železniční tratí budou nyní lidé nuceni přecházet železnici s frekventovaným provozem. Zrušení podchodu je naprosto zcestné, nelogické a nebezpečné. Rv

0/0
29.8.2010 11:37

Aqua

Re: Přestavba vestibulu metra Hradčanská je zrůdnost

Psali tam, že se to zatím nepodařilo.. takže se třeba v budoucnu dočkáme podchodu tak, jak byl dřív.

0/0
29.8.2010 12:00

_xprim01_

Re: Přestavba vestibulu metra Hradčanská je zrůdnost

Zřejmě půjde o machinaci s pozemky, protože frekventované místo u metra je velmi lukrativní. Místa, které patří městu, je tam dost, ale stavět se jim nechce.  :-/

0/0
29.8.2010 13:01

tučňák na útěku

Re: Přestavba vestibulu metra Hradčanská je zrůdnost

Jde o machinaci s rychlodráhou, pokud někdy bude. Na Dejvicích má vést pod zemí a to by se s podchodem tak trochu tlouklo ;-)

0/0
29.8.2010 13:26

brita

Re: Přestavba vestibulu metra Hradčanská je zrůdnost

To jako že by vedla tak blízko vestibulu a tak mělko pod povrchem??? Po zkušenostech s propady Blanky - no potěš!!!

0/0
29.8.2010 14:01

tučňák na útěku

Re: Přestavba vestibulu metra Hradčanská je zrůdnost

Je jedno, jak blízko vestibulu by vedla, ale určitě by vedla blízko podchodu stávající tratě, protože jaksi půjde po stejně trase.

A mělko by být měla, pokud vím, ani se nepočítá s ražením, ale se zahloubením.

0/0
29.8.2010 14:52

milla

Re: Přestavba vestibulu metra Hradčanská je zrůdnost

Jo jo, nelogické. Ale jak  se to  vezme. když  došly  prachy, je každá  výmluva dobrá. Jak  dlouho  se  to  staví? A jak dlouho  se to připravovalo? A nikoho  nenapadlo, že  podchod bude potřeba? Ty vlaky jezdí  každých  deset minut, možná  i  častěji. Na takové  křižovatce nemít podchod je na pěst. Jenže  když  se prošustruje, není z  čeho  brát. 

0/0
10.9.2010 23:26





Najdete na iDNES.cz