- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, občas ta větší adresnost fakt chybí. Já vím, že speciálně v jižní Francii je asi potřeba brát jízdní řády silně s rezervou, ale přeci jen, když "příměstský" bus dorazí o 5 minut pozdě a řidič následně místo aby jel dál, si v klidu zapálí cigaretku a jde pokecat s kolegou, takže odjíždí se čtvrthodinovým zpožděním, tak je to docela na zabití - zvlášť, když jsem pak (teda podle řádu) měl na přestup na vlak 10 minut... ale je fakt, že jsem na tom nakonec ušetřil docela dost peněz - na nádraží jsem doběh na poslední chvíli, nestih si koupit lístek a průvodčí pak nepřišla, i když jsem ji to (že nemám lístek) při nástupu ve dveřích říkal
Určitá potíž tady podle mě tkví v tom, že lidi si sice rádi zanadávají, že bylo něco v nepořádku, ale kvůli pochvale se nebudou obtěžovat volat.
hm, a jel jste někdy MHD na Kubě?
že mi dneska ujela šalina a řidič nepočkal a jel o celou půlminutu dřív!!
a nebyla to ta předchozí, o 9,5 minuty zpožděná?
ale hlásit se to musí. Nakonec na tom byla postavena existence KSČ
Hloupé.
Takává hodnocení dnes používá spousta firem
(operátoři mobilních sítí. Teď byl u mne od zdr. pokjišťoven a při rozloučení mi oznámil, že můžu očekávat další návštěvu, která se bude ptát, jak jsem byl s ním spokojen)
Naštve vás doktor, úředník, exekutor, zaměstnavatel? Proč si nezchladit žáhu na řidiči. Konečně těch se stále hlásí více, než dopravní podnik potřebuje, takže čert je vem. Tohle mně připomnělo časy schůzí ROH. Schůze končila a předseda zoufale potřeboval nějaký podnět od pracujících. Tak naléhal a ptal se třeba na sprchy, jestli sprchují dobře. Vždy se našla nějaká Andulka, která si vzpomněla, že "tůdle" jedna sprcha nějak tekla stranou. Předseda ji pochválil a dal do zápisu, že "Soudružka Andulka, dělnice do 25 let snesla kritiku na adresu údržby a tímto se dává za úkol hospodářské správě budov její podnět prošetřit a zjednat nápravu". Rozchod a domů!!!.
V Brně taky hlásali do médií, že jim máme hodnotit řidiče, ale realita je taková, že jsem se zatím ze tří pokusů nikdy nedovolal na příslušné oddělení. Dvakrát mi to pro jistotu nezvedali a potřetí mě přepojili kamsi do ztracena. A to jsem přitom nechtěl nikterak zlověstně žalovat na řidiče. Jenom jsem je chtěl upozornit na jisté okolnosti u zastávek, vedle nichž teď probíhají stavební práce. Nevím, jestli jsem měl vážně 3x takovou smůlu a nebo to tady fakt neřeší.
redaktor to asi nerozlišuje. Zpátky do školy!
Já jsem pro - tedy co se týká Prahy. Bydlím na okraji a děti dojíždějí do ZŠ. Cca jedou do měsíce se stane, že přijedou pozdě, protože řidič profrčel zastávku (která NENí na znamení!), takže buď nenastoupily a musely čekat na další, nebo naopak přejely a musely cca 15 min.pěšky. Jezdí k nám jedna linka a mimo špičku 2x do hodiny, takže pro malé děti žádná legrace... Cestu na zastávku s těžkou aktovkou si urychlují na skládací koloběžce a synovi (10 let) se dokonce stalo, že řidič mu nedovolil nastoupit se slovy "když máš koleběžku, jezdi si na ní!" Kde si můžu na takového hulváta postěžovat?
No - překvapivě nejspíš asi na firmě, která zmíněnou linku provozuje, řekl bych.
........ale protože spěchám.............................
Někdo se ti znelíbil ? Někdo ti vadí ? Udej ho úřadům ( v t.p. MHD ) !