Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Perte použité obvazy, radí pacientům VZP. Aby ušetřila pár korun

Všeobecná zdravotní pojišťovna šetří a tak radí pacientům, aby si přepírali obvazy jako za války. Podle odborníků jsou takové rady nepřípustné. Svaz pacientů VZP je navíc přesvědčen o tom, že svým jednáním neplní povinnost, kterou vůči svým klientům pojišťovna má.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JJJaaajjjaaa

Aha! a Blesk jsou proti idnes seriózní noviny.

Bombastický titulek "Perte použité obvazy, radí pacientům VZP" uvozuje článek který říká, že JEDEN ouřada něco řekl JEDNOMU pacientu. A čert ví v jakém kontextu to bylo. MFD + idnes.cz RvRvRv

0/0
28.8.2010 11:18

myryjam1

Re: Aha! a Blesk jsou proti idnes seriózní noviny.

Zcela souhlasím, ale přečti si diskusi, i čtenáři jsou stejní

0/0
30.8.2010 6:58

JJJaaajjjaaa

Re: Aha! a Blesk jsou proti idnes seriózní noviny.

Souhlasím. Ovšem s dovětkem, že někteří jsou nebezpečnější, umějí totiž i psát. Často sice bez myšlenky ale přece jen.

0/0
30.8.2010 7:35

pletiplot

Čtou to ti redaktoři po sobě?

Nebo je jeden odstavec dvakrát v normě.

0/0
27.8.2010 15:47

vsemocnycenzor

Re: Čtou to ti redaktoři po sobě?

to nevíte, jsou placeni od odstavce, Rv

0/0
27.8.2010 20:28

???...!

Na jedné straně se bude šetřit pár drobných paním obvazů...

na druhé straně se budou vyhazovat obrovské částky nákupem předražených přístrojů, zmanipulovanými výběrovýni řízeními, atd....

.

Kdyby to nebylo smutné, tak by se to dalo brát jako docela dobrá sranda z Kocourkova.:-P

0/0
27.8.2010 14:58

JJJaaajjjaaa

Re: Na jedné straně se bude šetřit pár drobných paním obvazů...

Daleko smutnější je, že někdo bere novinářské bláboly a kachny vážně.

0/0
28.8.2010 11:20

ELAPHURUS

Vláda TROJPYTLÍKŮ

To je oD(B)vaz.......R^

0/0
27.8.2010 14:53

ELAPHURUS

Dámské vložky se taky kdysi praly

RvRvRv

0/0
27.8.2010 14:52

l.g

No a co?

0/0
27.8.2010 14:01

l.g

Re: No a co?

Šéf té pojišťovny ho akorát jinými slovy poslal do háje. Lékař to není, takže si může klidně dovolit dávat takové "rady". Netřeba se nad tím pozastavovat. Konečně alespoň vidí pacient, že ve zdravotnictví peníze nejsou. Normálně to totiž funguje tak, že v takovýchto případech zaplatí obvaz lékař ze svého...

0/0
27.8.2010 14:04

JJJaaajjjaaa

Re: No a co?

R^R^R^R^R^

"...zaplatí obvaz lékař ze svého.." máš pravdu a toto ví jen málokdo. Např. soukromý chirurg to při převazech nemá vůbec jednoduché.

0/0
28.8.2010 11:23

umělec

Je to nehygienické

Jak může nškdo radit pacientům v 21. století takovou blbost. V době, kdy se vyskytují stále nové nemoci je to naprosto nehygienické. Za chvíli budete radit všem aby prali a sušili toaletní papír a aby si ženy praly menstruační vložky. A VZP bude rozhazovat miliony za zbytečnosti, místo aby šetřila sama u sebe. Vracímne se o 100 let zpátky.

0/0
27.8.2010 13:28

barbud o

Re: Je to nehygienické

... menstruační vložka bude nahrazena menstruační šerpou ...

0/0
27.8.2010 13:30

???...!

Re: Je to nehygienické

;-D

0/0
27.8.2010 14:59

JJJaaajjjaaa

Re: Je to nehygienické

Než začneš mudrovat tak si to ještě jednou přečti a zamysli se, proč ten pacient nekomunikoval s OŠETŘUJÍCÍM LÉKAŘEM. Píšou o nějakém ouřadovi.

0/0
28.8.2010 11:26

rakoska

nic noveho pod sluncem

v nemocnici Ml.Boleslav je to normalni, ze kazdy ma mit svuj toaletak a co se tyce prani obvazu, i to jsem zazila pred par lety.....jak ale vyprat od mastí/kožní odd./ to uz nikdo neporadil....hnus;-O

0/0
27.8.2010 13:20

barbud o

A což teprv až pojišťovnám někdo prozradí ...

... že se drahé léky vylučují močí ...

0/0
27.8.2010 11:52

regina1

Re: A což teprv až pojišťovnám někdo prozradí ...

;-DR^

0/0
27.8.2010 12:05

???...!

Re: A což teprv až pojišťovnám někdo prozradí ...

;-D

0/0
27.8.2010 15:00

Rubik1

Re: A což teprv až pojišťovnám někdo prozradí ...

:-P;-D;-DR^R^;-D

0/0
27.8.2010 15:07

danny47

Svaz pacientů...

Tak to máme Svaz pacientů VZP, Svaz pacientů ČR ..... v kolika dalších Svazech pacinetů  se dobře živí nejrůznější nemakačenkové?

0/0
27.8.2010 11:43

regina1

Re: Svaz pacientů...

A kdo je platí ty chytráku?

0/0
27.8.2010 11:49

Cocotus______Interruptus

Nemilá VZP, s podobnou radou si rač vytřít anus

Viz např. nedávný článek o zakázce 430 mega pro justičního mafiána Němce na vymáhání pojistného, desítky milionů na nesmyslný potištěný papír (letáky, časopisy) atd. atd.

;-€;-OX

0/0
27.8.2010 11:41

PavelRuzicka

Jedinou cestou

z tohoto ven, je zrušit povinné zdravotní pojištění, a zavést odvody zcela dobrovolné, formou účtu, kdy má pacient jasný přehled, která věc kolik stojí, a kolik na účtě zbývá peněz. Dokud jsou tyto platby povinné, jsou pojišťovny v klidu, jejich měsíční renta jim spadne do klína, bez jakékoliv námahy, je to přeci povinné.

0/0
27.8.2010 10:54

Darik H

Re: Jedinou cestou

Drive pojistovna, alespon VOZP na pozadani vystavila prehled platem, ktere za pojistence mela, nyni za to chteji tusim 400 Kc.

Coz myslim, ze by mela byt povinna informace, na kterou ma pacient pravo zdarma.

0/0
27.8.2010 11:30

lůvejroznec

A nemysleli elasťáky?

Ty pereme běžně.

Stejně jako jsem si po výronu kotníku za své koupil na netu stahovací ortézu.

0/0
27.8.2010 10:51

opportunity

Re: A nemysleli elasťáky?

Tu si můžeš koupit i běžně v obchodě a ani bych nepředpokládala, že je na jedno použití.

0/0
27.8.2010 11:51

Vorel46

Vlastní pleny...

Já už se ani nerozčiluju.Jsem muž středního věku,směnař a potenciální kandidát na kardiostimulátor,takže klídek a klídek (když to jde).

Meritum mého příspěvku je však jinde.Mám plně invalidní ženu,po těžké mozkové příhodě,hospitalizovanou nyní v LDN,dokud se mi nepodaří sehnat místo v rehabilitačním ústavu.Na pojišťovnu není volného nic,( v soukromých ústavech je teď taky plno).V LDN je stanovena norma, v jaké výši má inkontinenční pacient právo na proplácení plen z pojištění. A když to nestačí,tak pacient má prostě smůlu.Léčebna nemá dost peněz....

Takže měsíčně mne stojí nákup plen (kromě julínkovného - 1860Kč) ještě dalších 1500Kč.Koupím je vždy,protože bych v podobné situaci být nechtěl a vím jak se moje "pacientka" musí cítit. ALE KAM POTOM KRUCINÁL PADAJÍ TY PRACHY KTERÉ NA ZDRAVOTNÍ POJIŠTĚNÍ OBA DVA CELÝ PRODUKTIVNÍ ŽIVOT PLATÍME??? (a není to zrovna málo);-€

0/0
27.8.2010 10:40

lůvejroznec

Re: Vlastní pleny...

Koukni na nejbližší golfofé hřiště ;-)

0/0
27.8.2010 10:52

JaJaMilan

Re: Vlastní pleny...

R^R^R^

0/0
27.8.2010 18:41

Dan63

Jenom platit

Neléčit se, ale jenom platit pojišťovnám, aby mohli plýtvat, a my si pořídíme z Ameriky šamany, ono by to bylo pro nás asi to nejlepší, nic jiného si ani nezasloužíme-  LIDI. ;-(Rv

 

0/0
27.8.2010 10:39

Rixo

pan reditel

Panu ředitel přeju, aby si na otevřenou rán zkusil dát už použitý obvaz. Odvážil by se? Když to doporučuje jiným. A jestli žádnou otevřenou ránu nemá, tak za tyhle tvrzení mu ji určitě někdo rád udělá ;-D

0/0
27.8.2010 10:32

marmota

No

to se nám to hoduje, když nám to lidi platějí. ZP a jejich sídla. Ředitel ZP a jeho prebendy. Rád se nechám poučit.

0/0
27.8.2010 10:19

Radiozurnal

Kapitalistické zdravotnictví

Neskutečné, co si pacienti a občané nechají líbit, a vláda i EU to ví. Pokud budou i nadále občané neteční, a nepřistoupí k celostátním neomezeným stávkám, bude ještě hůře. Krize žádná není, ta je vyvolaná uměle. S těmi obvazy, VZP zkouší kam až může jít, a hlavně jak může lidi ještě více okrádat. Za chvíli bude   problém léčit i chřipku, a posléze i zánět plic. Nejduležitější co lékaře nejvíc zajímá je třicetikorunový poplatek. A to je špatné zdravotnictví. Zdravotnictví které jsme měli za socializmu, nám záviděli i v USA. To sme se dočkali věcí a nejistot v životě. Všechno je vývoj, chvíli bude trvat, než lidé výjdou do ulic, aby jasně řekli o co jim jde, a vládnoucí strany a jejich členy dali do vězení. Myslím že to už není šetření, ale okrádání. A zloděj patří pod zámek, a skonfiskovat veškerý majetky které nabyli za vládnutí nebo politické kariéry.

0/0
27.8.2010 10:13

kuttna

Re: Kapitalistické zdravotnictví

U nás bych nemluvil o zdravotnictví kapitalistickém, ale postkomunistickém. Víte o někom v USA, kdo nám záviděl socialistické zdravotnictví? Moji příbuzní, obyčejní to občané USA, jistě ne. My jsme jim záviděli to jejich.

0/0
27.8.2010 10:20

Pilát

Re: Kapitalistické zdravotnictví

a proc vlastne reagujes na pacienta ustavu ? ;-D

 

 

 

 

0/0
27.8.2010 10:37

lůvejroznec

Re: Kapitalistické zdravotnictví

;-D;-D;-DR^

0/0
27.8.2010 10:53

opportunity

Re: Kapitalistické zdravotnictví

No zrovna Ameriku, která má problém s množstvím lidí bez pojistky nebo s minimální (nemají na to), bych sem netahala).

0/0
27.8.2010 11:52

Ti-Li-Ling

Re: Kapitalistické zdravotnictví

S těmi občany USA, rozličných států, jsem dost ve styku. Nejsou to žádné socky, ale zdravotní i důchodové pojištění, zděděné po komouších, by brali všema deseti. Tak nelži. Tys politruk, či student soukromé školy?

0/0
27.8.2010 12:20

marmota

Re: Kapitalistické zdravotnictví

Nemlácejte. Vyjděte klidně do ulice, dejte si za tři pětky pivka v kelímku a zavažte si nohu mulem z NZ. Aby to bylo bolševicky hlavně úderné. O takové lékařské péči se Vám za bolševika ani nesnilo, tady budete brblat o třech pětkách. Konfiskace se Vám zachtělo. Já bych s Vámi zatočil jako s třídou, po bolševicku, Poňátno? Takaja malenkaja revolucia.

0/0
27.8.2010 10:33

Vorel46

Re: Kapitalistické zdravotnictví

Pane kolego, jest mi dlužno konstatovati, že jste s odpuštěním v ů l. Přál bych Vám, abyste se v podobné situaci, popisované v článku, ocitl na pár měsíců i Vy. A potom budete mít právo na podobné názory. Pokud je ještě ovšem budete mít.

0/0
27.8.2010 10:43

PavelRuzicka

Re: Kapitalistické zdravotnictví

Toť ten nej-stupidnější komentář. Reakce p. marmota patří ke komentáři , nikoli ke článku. O tom, že zdravotní "pojištění" a jeho správci, tedy pojišťovny, jsou zloději , o tom není sporu. Je mi líto, vaší situace, nicméně současná pravidla jsou nastavena pro všechny stejně, a proto vás nebudu litovat. A o tom, že pro lepší lékařskou péči, se za komunismu jezdilo na západ, také není sporu. Jen tam jezdily pouze prominenti.

0/0
27.8.2010 11:03

šampion

Re: Kapitalistické zdravotnictví

Čo bolo, to bolo. Ale svět jde kupředu a ne zpátky ( jako zdr.pojišťovny). Jinak bychom poslouchali ještě krystalky a nevěděli, co je to internet a televize např.;-D

0/0
27.8.2010 11:17

ODSakEda

Zdravotní dan jen zvaná "pojištění"

V čR neexistuje zdravotní pojištění ani pojištovny! Je to jen další daň a "pojištovny" jsou rozdělovny,  kdy jim (i doktorům i soukromým!) ceny určuje po socialisticku politik a úředník (PS a ministerstvo zdrav.) - čili stát! Až po extrém, dle stále platné úhradové vyhlášky Dr Ratha - nehrazeno vůbec!!!!!

0/0
27.8.2010 10:11

Téma

z

z vlastní zkušenosti vím jak je na tom zdravotnictví blbě, ale jen díky nezodpovědným lidem kteří využívají pohotovosti naprosto zbytečně (jdou tam s teplotou!!), lidem kteří se nechaj propustit na reverz ze špitálu a za tejden jsou tam zase, nebo simulanty kteří si vymýšlejí nemoci aby nemusel makat. To jsou maličkosti které ubírají nám slušným.Proč zrovna já který jsem byl v nemocnci jednou a to ještě ne svou vinou bych si měl přepírat obvazy a nosit vlastní hajzlpapír?

0/0
27.8.2010 10:07

kuttna

Re: z

Píšete "z vlastní zkušenosti" a "jsem byl v nemocnici jednou". Tak jak je to. Máte nějakou vlastní zkušenost?

0/0
27.8.2010 10:11

Bojinek

Re: z

Třeba to je zdravotnický personál...

0/0
27.8.2010 10:25

Téma

Re: z

rodič je lékař

0/0
27.8.2010 10:59

zdeseny obcan

Re: z

To je nic v porovnani s velkotunelari.

Kuprikladu nedavno zakoupeny pristroj v Ostrave. Bezne prodavany za 100 milionu, my zaplatili 200 milionu. Na to se ptejte, tady zadejte tresty.

0/0
27.8.2010 10:12





Najdete na iDNES.cz