Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svobodův vyhazov od lidovců vyřeší místní buňka. Tím se neočistí, opáčil

Bývalý šéf lidovců Cyril Svoboda bude muset své členství v KDU-ČSL hájit při jednání místního sdružení strany v Praze 4. "Rozhodně ho k odchodu z KDU-ČSL vyzveme," řekla iDNES.cz šéfka lidovecké buňky Monika Pálková. Ve hře bude i návrh na jeho vyloučení. Lidovci míní, že je ničí Svobodův soudní spor o dům v Praze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

reem

Vysocí funkcionáři musí ...

... ručit osobní odpovědností. Zatím berou královské osobní platy a za špatná rozhodnutí (například státní dluh) nejsou pohnáni k odpovědnosti. Kdyby to tak bylo, tak by pominul zájem neumětelů o správu naší země. Dávat jim prachy za kecy je luxus, na který se již nedostává. Hlavně tady jsou skryty ony žádané úspory.

0/0
25.8.2010 5:56

pletiplot

Re: Vysocí funkcionáři musí ...

Ale on už není funkcionář. Jen řadový člen. O to tu jde.

0/0
27.8.2010 15:10

DanSed

Lidovci měli obrovskou šanci

Po odchodu Kalouskovy kliky se očistit a stát se skutečně silnou stranou hájící slušné a odpovědné lidi. Svoji šanci promarnili, protože v jejich vedení není jediný člověk, kterému by to strategicky myslelo.

0/0
24.8.2010 22:08

Toicem

Re: Lidovci měli obrovskou šanci

Přesně tak. Což je škoda, zvláště s ohledem na tu spoustu poctivých a slušných straníků a zastupitelů na místní úrovni (např. starostové), kterým to dlouhodobě podráží nohy. :-(

0/0
27.8.2010 13:36

pivovarský chasník

Lidovci

se nemohou očistit tím, že vyhodí Svobodu. Svoboda sám je totiž "neumazal". Po odchodu Josefa Luxe nemají co nabídnout, zejména lidský potenciál blížící se nule.

0/0
24.8.2010 18:24

shane

lidovci

se teď už nehodí, mouřenínskou práci už udělali a tak je média vynulují.

Volby jim neprohrál jenom Svoboda / i když taky/, ale především Kalousek, který v předminulé vládě otrocky sloužil oDS. Po jeho odchodu ty prorodiní lidovci nikoho nezajímají. Vždyť přece hlavní je ždímat děti a jejich rodiče, z těch se daně dostanou nejlépe ty neumějí lobovat. Napříklat zvýšení nižší sazby u DPH zatíží 4 členou rodinu dvojnásobně než samostatně žijící lidi, kteří si jen užívají mejdanů. A navíc ty děti budou později ze svých daní platit dluhy i za bezdětné. Prostě děti a jejich rodiče je potřeba potrestat. Máte nosit gumáky:-P8-o

0/0
24.8.2010 17:22

shane

Re: lidovci

například:

0/0
24.8.2010 17:23

krueger

Cyrilek

Cyrilek se nam vybarvuje.... nejdriv utece z Prahy do vychodnich Cech, ohlasi, ze se nebude soudit s cirkvi. I tak lidovce dovede k nepostupu do PS (pokud si nekdo mysli, ze lidovcum prohral volby Svoboduv spor o barak, tak je naivni), coz znamena ze jistota poslaneckeho/premierovskeho platu vyprchala, tak hura zpatky do sporu. Pak Cyrilek ceri vody, ze ma "narok" na diplomaticky misto. A ted ze nikdo nema pravo ho vyloucit ze spolku... Cyrile, Cyrile, co krestansky hodnoty - laska, rodina, pomoc bliznim... prdlajs prachy az na prvnim miste ;-D

0/0
24.8.2010 15:58

komentator-1

zkusit to samozřejmě můžou

ale je to zoufalý pokus, který nic nepřinese. Svoboda je tak bezvýrazný politik, že straně nemůže nějak uškodit, ale ani ji nemůže vůbec nikam vytáhnout. Je zřetelné, že lidovci jsou skutečně vyhořelá strana, která už nemá v našem ateistickém národě komu co nabídnout.

0/0
24.8.2010 15:54

God bless the Czech republic

Re: zkusit to samozřejmě můžou

S první částí věty souhlasím, s tou druhou nikoliv. Možná nemá co nabídnou aktuální složení KDU-ČSL, ale trvám na tom, že právě nějaká strana s prosazováním křesťanských hodnot jako protiváha současného tvrdého kapitalismu (rozuměj nezájmu o druhé) tu je třeba. Ale jen ne prosím Cyrila....

0/0
24.8.2010 16:04

zberanek

Je to pěkná sebranka

Lidovci věří na středověká strašidla. Mezi s sebou se rvou, protože se nedostali do Parlamentu. Už je veřejnost nechce. Někteří z nich to na čas vyřešili tím, ž přešli do jiné strany, ale i ta nakonec skončí, i když se dnes hlásí k pravici. Lidovcům bylo a je lhostejné, kdo je u moci, ovšem pokud se s nimi o tu moc dělí.

0/0
24.8.2010 15:28

Lara X.

Svoboda místo Whoopi Goldberg!

Navrhuju natočit novou verzi filmu Duch a do role hrané Whoopi Goldbergovou obsadit našeho rádoby Mirka Dušína - Svobodu, který jenom bere všechno tak přesně podle práva....

Kultovní scénu s předáváním šeku na balík peněz, ve které excelentní Whoopi předvádí sérii trpitelských obličejů svědčících o obrovském duševním boji, by jistě zahrál ještě o dva řády líp...

Protože Whoopi to jen hrála, ale Svoboda by v tom byl zcela opravdovej... ;-)

0/0
24.8.2010 13:55

pteryx

Obětní beránek

To je absurdní, ta představa že Svoboda je viníkem neúspěchu KDU a že jeho vyhozením se tam něco změní k lepšímu. Vadí snad někomu že TOP09 vede Kalousek, který má pravděpodobně na triku kde co? No tak vede Svoboda soudní spor. Opravdu nevím, jestli na ten dům má nebo nemá právo Svoboda nebo charita, to by měl rozhodnout soud. Doby, kdy jsme měli povinnost odevzdat majetek na obecně prospěšné účely snad už skončily? V ostatních stranách je spousta "křišťálově čistých" jako Gross a. p., vyhazovat Svobodu, no to je opravdu úsměvné ...

0/0
24.8.2010 13:43

čombák

Re: Obětní beránek

ANO, MĚ VADÍ kalousek víc než cyril ! ;-€  Jenže tady je debata o sporu cyrila o dům charity!

0/0
24.8.2010 13:44

Přátelský

Re: Obětní beránek

Kalousek je opravdu jiný případ, ale umí v tom "dobře chodit". Ten dům měl být možná C. Svobody, ale nikdy nepatřil dříve charitní organizaci, ale staré paní Kaprálkové se kterou bylo možná podvodníky manipulováno. Údajně jsou na to i svědci ! Tak nevím? ???

0/0
24.8.2010 14:46

Lara X.

Re: Obětní beránek

Svoboda není jediným viníkem neúspěchu, určitě ne, ale má na tom (i díky tomu sporu) svůj řádný podíl...

A ostatní strany by udělaly jedině dobře, kdyby se všech svých Grossů a jim podobných taky zbavily...

0/0
24.8.2010 14:01

Přátelský

Re: Obětní beránek

Souhlasím, je to velmi směšné, že si někdo může myslet, že za neúspěch KDU může Svobodův soukromý soudní spor. Kdo má pravdu ať rozhodne soud. U nás je přece podvodníků dost a zálusk na veliký majetek zesnulé paní Kaprálkové mohl mít kdokoliv. Aby mu to prošlo, tak do toho mohl klidně přimotat i charitativní organizaci. Nejedná se přece zdaleka jenom o ten jediný dům. Vlastně byl případně neplatnou novou závětí poškozen hlavně náš stát, tedy vlastně my všichni !!!!!!

0/0
24.8.2010 14:41

čombák

Ano, cyrilku, právo soudit se samozřejmě máš

! :-)  "... Já přece vedu soukromý spor u soudu a na to mám podle Listiny základních práv a svobod právo," prohlásil dnes bývalý šéf lidovců..."

Ovšem otázkou je, jestli máš i PRÁVO být členem nějakého spolku, byť musím říct, že tě teda pánbíčkářům přeju ...! :-P

0/0
24.8.2010 13:42

zrzecek

Když už budete řešit Cyrilka....

tak si k tomu přibalte i pan Gen. ředitele NKÚ. A pokud tam máte ještě v té vaši

"slavné" KDU-ČSL další podobné fištrony tak i ty. Al eto vám stejně nic nepomůže -vy už jste odepsaní.Rv;-ORv

0/0
24.8.2010 13:42

čombák

Re: Když už budete řešit Cyrilka....

ano, jistě, dohnala taky! R^   no, a ještě bych navrhnul, aby se zrušili KOMPLET! R^   Ikdyž, on čas udělá své, za čtyři roky (když nemaj možnost sliby podpořit penězma) si na ně nikdo nevzpomene ...R^ ;-D             ;-)

0/0
24.8.2010 13:44

Ajvn

:-)

Jak ho nemam rad a mam ho za krivaka, tak tou replikou na rozvedene me pobavil a musim pripustit, ma naprostou pravdu a tal do ziveho. :-) For je ale v tom, ze lidovci jsou tak nejak bez sebereflexe obecne, takze si to zadny z nich, at uz rozvedeny, nebo s milenkou ci milencem, verejne k srdci nevezme a neposype si popel na hlavu. Podle hesla, ze je sice dulezite byt verici, ale jen odsad podsad. :-)

0/0
24.8.2010 13:41

Janhura

Před volbami Paroubek "účastně" litoval chudáka Topola,

když v TV vyprávěl, jak se s ním kdesi sešel aby mu pomohl v jeho situaci najít práci.

Dnes se bývalí předsedové můžou opět sejít, přibrat Cyrila a dumat společně. Třeba ve třech něco vymyslí ;-D

0/0
24.8.2010 13:31

Karel48

Nezapomeňte !

Husa upálili katolíci !

0/0
24.8.2010 13:25

Black Dragon

Re: Nezapomeňte !

Navrhujete podobné řešení s panem Svobodou? :-)

0/0
24.8.2010 13:26

Rebe

Tu KDU-ČSL nezničil spor o dům!

Ale, co to jen bylo???;-D;-D;-D

0/0
24.8.2010 13:19

_M_

Re: Tu KDU-ČSL nezničil spor o dům!

Že by Cyril?

0/0
24.8.2010 13:35

Black Dragon

Kodex správného křesťana

Na prvním místě peníze, dlouuuuho nic a pak se někde v rožku krčí ta křesťanská víra ;-D

0/0
24.8.2010 13:15

Rebe

Re: Kodex správného křesťana

Křesťané mají vztah k víře stejný, jako kterýkoliv bezvěrec. Nevěří tomu, ale doufají, že příslušností získávají na poctivosti.

0/0
24.8.2010 13:18

Black Dragon

Re: Kodex správného křesťana

No, nemusí to býti pravidlem, ale takový pan Svodoba to má vyloženě jako "štít"

0/0
24.8.2010 13:22

bednakytu

Vždy jsem si myslel,m že je to zoufalec, ale.....nyní...

Copak Svoboda nepochopil za ta léta v politice, že lidé se ve volbách nerozhodují podle práva, ale podle dojmu, který vytváří představitelé strany? Jestli ne, tak je zcela nekompetentní a měl by (z hlediska strany) :-/ zmizet co nejrychleji....

0/0
24.8.2010 13:13

tommy008

Lidovci ...

... si z nas delali "Dobry den" az do voleb 2010. Je dobre ze skoncili.

0/0
24.8.2010 13:13

Earl.Hickey

To je ten barák, co si ho vymínil jako honorář,

za zastupování majitelky u soudu, že jo?

0/0
24.8.2010 13:10

Black Dragon

Re: To je ten barák, co si ho vymínil jako honorář,

A ta dáma ho nakonec dala někomu, komu uznala za vhodné, ale někomu se to hold nelíbí

0/0
24.8.2010 13:13

_M_

Re: To je ten barák, co si ho vymínil jako honorář,

Za zastupování dostal 1M korun. Tohle měl být "bonus".

0/0
24.8.2010 13:37

al.mucha

Proč?

Čunek,Svoboda,Parkanová,Kalousek

Hrobníci strany Lidové!!

Tento příspěvek byl smazán.

24.08.2010 11:49fanfan tulipan

0/0
24.8.2010 13:09

DanSed

Re: Proč?

Jsou tam 4 sprostá slova.

0/0
24.8.2010 22:06

Brůžek

Svoboda se drží zuby nehty,

jako ta pověstná tchyně okraje balkonu. Bohužel je však v roli zhrzeného milence, který se domáhá lásky ženy, která ho  n e m i l u j e. :-P 

0/0
24.8.2010 12:53

tuan

Re: Svoboda se drží zuby nehty,

...máš ho rád?že píšeš-bohužel-.;-D

0/0
24.8.2010 13:03

Brůžek

Re: Svoboda se drží zuby nehty,

Bohužel pro něj, pochopitelně. :-)

0/0
24.8.2010 13:04

libl3

Když nejsou koryta, zbývají hádky.

Tak se klidně uhádejte, my vás nepotřebujeme.

0/0
24.8.2010 12:52

FreeBird

Kdo ho bude postradat?

Vlastne, celou stranu.

0/0
24.8.2010 12:50

josefm

Pěkná blbost, že lidovce ničí nějaký spor o dům;

lidovce zničil pan Svoboda. Systematicky se přiživoval na politice, nechal se od KDÚ-ČSL pěkně platit. A teď to všechno vrátil...

Tak školácké chyby v předvolební kampani nepředvedla žádná politická strana! ;-O

0/0
24.8.2010 12:49

jellymonkey

Ha

Kdo chtěl víc, nemá nic. Dům nedostane, bratři a sestry ho vyloučí... to aby se přidal do úspěšnější TOP09... to je jak loterie. :-)

0/0
24.8.2010 12:48

Rebe

Nechtějí Vás C. Svobodo,

proč?? Zkuste je poprosit. Nebo Paroubka, s tím jste byl ve vládě.

0/0
24.8.2010 12:45

Sickland

Po mne potopa aneb když už jdu ke dnu,stáhnu s sebou všechny

typický křesťan ten Cyril Svoboda. Ta hrstka voličů KDU může dumat nad tím, proč jejich bývalý předseda,který se řadu let nepřetržitě objevoval ve vládních funkcích a finančně se zajistil do konce života, chce svou stranu-které by měl být vděčný za svoji karieru-potopit. Rv

0/0
24.8.2010 12:45

tuan

Tak tenhle člověk

mi může (cenzurováno),protože (cenzurováno)a za tohle bych mu (cenzurováno).Ještě bych dodal,že tenhle (cenzurováno)

(cenzurováno), a kvůli takovým (cenzurováno)se mi můžeme třeba(cenzurováno) a stejně se nic nezmění.

Uf,to jsem si ulevil a přitom nepřišel o dukáty.;-D

0/0
24.8.2010 12:38

nestačimsedivit

Re: Tak tenhle člověk

R^;-D!

0/0
24.8.2010 12:44

nestačimsedivit

?

... taky bych se nebál...;-D

0/0
24.8.2010 12:36

Glock Mark VIII.

Hrobař Cyril

90% českých obyvatel mu děkuje. Konečně Luxovi hadi zmizí ;-)

0/0
24.8.2010 12:21

mstitel_vysehradskeho_jezdce

víra je víra, ale majetek je majetek

;-O;-O;-O

0/0
24.8.2010 12:13





Najdete na iDNES.cz