- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No já nevím, Bo105 je dobrý stroj, ale. Leží již několik let v hangáru bez jediné nalétané hodiny. Měl se prodat už dávno, ale policii zřejmě nevadí, že má v hangáru hromadu strojů, které nepotřebuje. Navíc jsou to stroje s "pochybnou" minulostí - Provozované mimo civilní rejstřík, s údržbou, která patrně nebude mít ty správné standardy. Všichni víme, jak je na tom policie s dodržováním čehokoliv závazného - kde není žalobce není soudce. Domnívám se tudíž, že by asi byl dost velký legislativní problém použít ty stroje k leteckým pracem, snad možná jako soukromý vrtulníček. Ale na to bohatě stačí jednomotorové R22 nebo R44 s levnějším provozem. Takže jedině hodně pod cenou a to je raději nechají hnít dalších 10 let a pak je pošlou do kovošrotu, stejně jak dopadnou již několik let "zakonzervované" alky. V Policejních vrtulnících se prošustrovalo takových peněz, až se člověku chce brečet.
Jak to že jsou policejní vrtulníky mimo civilní rejstřík? Když už dávno nemají B......, ale OK.------.A na rozdíl od armády musí být k pilotování civilní pilotní průkaz (min. obchodní pilot). Kdo dělá u těch vrtulníků imatrikulace? Nepamtuji, že by rozsušili vrtulník kvůli technickým problémům.
Škoda na dvůr se mi nevleze, ale uprostřed kruháča by byl super heliport.
Pisálek zase perlí
na celoroční provoz plus technický servis( v Německu) cca 300 letových hodin ročně = 1 milion korun a to je pouze odhad.generálka motoru cca. 2 miliony.letecké palivo ani raději nepočítám.no, nekupte to po 18 letech provozu
Asi aby az to spadne mohli jen clanek aktualizovat...
Ne, protože nejvýše přihazující je Al-kajdá...
Hned bych si jeden koupil, ale když jsem přeměřil zahradu, tak mi chybí 20 cm, abych na ni mohl parkovat. No na ulici bych raději neparkoval, protože tam mám zákaz stání
na ten kašli. s botičkou se létat dá a odtáhnout to nedokážou