Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaderná velmoc, ale Beethoven je podle americké mládeže pes, běduje Castro

Někdejší kubánský vůdce Fidel Castro se pustil do kritiky amerického školství. Prý ho děsí, že země, která vlastní jaderné zbraně, vychovává děti jako nekulturní barbary. Mladí Američané prý neumějí hodiny a nevědí, co bylo Československo. A Beethovena údajně nová generace považuje za psa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lobo se (z)vrací

Michelangelo

Pro nás to byla želva ninja:-P

0/0
1.9.2010 22:55

Isabelle

Re: Michelangelo

Jste si jisti, ze vy vite vsechno ?

0/0
1.9.2010 22:56

Lobo se (z)vrací

Re: Michelangelo

Ne, spíš naopak.

0/0
1.9.2010 22:58

Isabelle

Re: Michelangelo

;-) to pochopim, taky vim, ze nic nevim ...

0/0
1.9.2010 23:00

pes Muki

no jo

To mi pripomina kdyz si mldsi komuniste udelali se senilniho Jakese legraci a nechali ho mluvit o hloupostech co mu nakukali, aby ukazali, ze je jiz neschopny vladnout. Ted nejaci zlomyslni kubansti soudruzi mu podstrcili neco o tom serialu o psu Beethovenovi, a on jim na to skocil. To same asi se jmeny virusu s computeru. On asi o tech computerech moc nevi.

0/0
22.8.2010 2:47

modrá_krkavka

Ani se těm umytejm rusákům nedivím že nic neznají!

Už jsme mysleli, že nás z vrátí z letiště zpět do Polska (před 2 léty,když jsme letěli s LOTem.Již jsem byli v NATO a EU). Zpocená afroameričanka hledala naší důležitou velmoc pod Jugoslávií. I když jsme měli víza, a ještě pozvání od amer.administrativy. Jen  opakovala " ó mein gott", a neustále třískala do klávesnice. Po nějaké době už nás hlídalo pár panů v civilu, s lehce odstávající paží. Naštěstí za námi přiletěla Lufthanza, tak nás zachránili nějací vojáci  ze zákl v SRN . Nějakému veliteli směny zřejmě vysvětlili kde je Evropa a Česko. Pán který na nás čekal v hale, se nám se studem omlouval ještě při odletu.

0/0
20.8.2010 23:21

kuttna

Re: Ani se těm umytejm rusákům nedivím že nic neznají!

Znalosti Čechů o Americe (kontinentě) nestojí za nic. Tak si aspoň léčíme vlastní komplex nadáváním na Američany.

0/0
22.8.2010 3:10

Deleter

Re: Ani se těm umytejm rusákům nedivím že nic neznají!

Mluvte za sebe, Rosenheime!

0/0
2.9.2010 8:46

Wabo

Ani se jí nedivím

Jestli si sama pro sebe fakt mluvila německy, jak vyplývá z vašeho příspěvku, tak šlo o mimořádně vysoce vzdělanou Afroameričanku. Naučila se i řeč, kterou s pravděpodobností blížící se jistotě nikdy v životě nebude potřebovat. Ovšem ona si spíš říkala ´oh my god´a vzdychlala si nad tím, že z vás nebyla schopná vytáhnout těch pár odpovědí na otázky, které podle předpisů z každého přilétajícího vytáhnout musí.

0/0
1.9.2010 22:49

Deleter

Z diskuse.

>>>Jak to, ze ti blbi a tupi americane maji nejvice patentu a vynalezu na svete<<<

a) protože patentujou každou pitomost b) protože jsou ochotni zaplatit ty, kteří ty vynálezy vymyslí (oboje myšleno pozitivně).

Nicméně, ohledně třeba Nobelových cen (laureátů na milion obyvatel):

Švýcarsko 3,3 Švédsko 3,0 Rakousko 2,5 UK 1,9 Německo 1,3  USA 1,0 (což není špatné, ale není to nejlepší :-))

0/0
20.8.2010 21:27

Infidel

Re: Z diskuse.

A ani v těch patentech na tom nejsou lépe, než součet patentů zakládajících zemí EU. O současné rozšířené EU ani nemluvě.

0/0
20.8.2010 22:30

tenosten

Re: Z diskuse.

 S  tím počtem nobelových cen, bych tak neoperoval. Již dávno, dávno, je jejich udělování převážně buď  zájmová, nebo přímo politická záležitost.......

0/0
21.8.2010 3:11

kuttna

Re: Z diskuse.

To je v pořádku, vyplývá to z přání zakladatele.

0/0
22.8.2010 3:11

Lobo se (z)vrací

Re: Z diskuse.

Politika je akorát nc za mír a literaturu.

0/0
1.9.2010 22:58

pes Muki

poznamka

Hlavne, at ten rezim na Kube jeste nejaky cas vydrzi, ten zmatek co by nasledoval, kdyby tadle zajeta diktatura padla, nikdo nepotrebuje

0/0
20.8.2010 20:52

josef_spejbl, esq.

Re: poznamka

nepřeháněj. Když svět přežil pád šťastné a veselé RVHP, tak se snad dokáže vyrovnat i s takovým kolosem světového významu, jako je Kuba.......:-)

0/0
20.8.2010 20:55

poiuyt

Re: poznamka

Kubanci nejsou hloupi,aby se za 20let  museli hadat,zda jejich zivot by byl lepsi ci ne .

0/0
21.8.2010 0:27

modrá_krkavka

Re: poznamka

Čenichale, doporučuji ti  podívat sejak žije lůza na Cubě a v jiho - středoamerických státech.Jaké mají pro ně školství a zdravotnictví! Pak tady ňafej! A to na ně není žádná blokáda, a  v USA hrdelní zločin kouření doutníku z Cuby ( flastr větší než u trávy )!

0/0
21.8.2010 8:52

pes Muki

Re: poznamka

;-DR^ napis jeste neco, prosim.

0/0
22.8.2010 2:49

kuttna

Re: poznamka

Ty iluze o kubánském zdravotnictví by Vás na Kubě rychle přešly. Ale jistě byste to rychle svedl na blokádu. Za dob RVHP byla Kuba opravdu jakousi výkladní skříní socialismu - to je už pryč. S názory na tu "lůzu" by se asi dalo souhlasit.

0/0
22.8.2010 3:14

josef_spejbl, esq.

Vzhledem k tomu, že Beethoven je skutečně pes

je otázka zodpovězena správně.

0/0
20.8.2010 20:42

pes Muki

Re: Vzhledem k tomu, že Beethoven je skutečně pes

ve kterem to bylo serialu, jak se pes tak jmenoval? Jiz sem zapomel.

0/0
20.8.2010 20:46

josef_spejbl, esq.

Re: Vzhledem k tomu, že Beethoven je skutečně pes

byl to tuším film, v několika řadách dokonce. Beethoven, Beethoven 2 atd...

0/0
20.8.2010 20:48

pes Muki

Re: Vzhledem k tomu, že Beethoven je skutečně pes

Jo jiz si vzpominam, byly to velice oblibene filmy. jenze vysvetluj to Castrovy

0/0
20.8.2010 21:48

POToole

Re: Vzhledem k tomu, že Beethoven je skutečně pes

Velice populární film i seriál pro děti, což zase neví ani Castro ani kubánské děti... :-) A evidentně ani dost velká část diskutujících. Ony ty diskuze zde jsou vůbec dost poučné... ;-D

0/0
20.8.2010 22:26

pes Muki

Re: Vzhledem k tomu, že Beethoven je skutečně pes

To je, kdyby clovek soudil jen s prispevku a nazoru k jednotlivym clankum, tak by dosel k nazoru, ze inteligence naseho naroda dost upadla. Samozrejme to neni pravda je dano tim, ze tyto mista takove lidi primo lakaji

0/0
21.8.2010 0:04

Wabo

Re: Vzhledem k tomu, že Beethoven je skutečně pes

Castro zapomněl sdělit, že kromě amerických dětí, které nevědí, co bylo Československo a kdo byl Beethoven, to už nevědí ani pohrobci bývalého Československa. Jak jen vidět z této diskuze.

0/0
1.9.2010 22:51

pes Muki

souhlasim

Castro ma pravdu, zeme kde novinari neustale uverejnuji a casto czvelicuji jeji vlastni chyby, neni tak vyrovnana jako diktatura, kde to neni dovoleno a sutecnost je popisovana, jak si to zrovna vladnouci garnitura vynysli. Tim padem jse lidi citi spokojenejsi, ze vse co vlada dela je pro jejich dobro.

0/0
20.8.2010 20:39

poiuyt

Re: souhlasim

Cuba se by meli ucit demokracii od pratelu Ameriky jako Saudi Arabie,Kowait,Jordan...Rv

0/0
21.8.2010 0:38

pes Muki

Re: souhlasim

Tak vidis, ty si tu muzes psat co chces a kubancum to neprejes.

0/0
21.8.2010 5:13

kuttna

Re: souhlasim

R^

0/0
22.8.2010 3:16

tenosten

on Comandante asi moc neběduje.

 To jen lokajové Frau Ringier - redaktoři Ringierpresse  MF Dnes, fantazírujou ve své slovní haťmatilce........

0/0
20.8.2010 20:32

POToole

Je to o úhlu pohledu...

Kolik mladých Kubánců má mobil, a kolik jich zná počítačové viry, o používání internetu nemluvě? K čemu jim jsou na ostrově svobody kulturní znalosti dobré?

Nebo zeměpis, když mohou maximálně cestovat prstem po glóbusu? :-) 

0/0
20.8.2010 20:27

kladivar2

Re: Je to o úhlu pohledu...

my sme za mlada taky nemeli mobily ani pocitace a dokazali jsme se bavit daleko lip nez dokola posilat MSM nebo klapat do klavesnice a byt zavesenej na facebooku. Mas to hochu asi dost nuznej zivot, ale prot gustu.....:-P

0/0
21.8.2010 2:38

POToole

Re: Je to o úhlu pohledu...

Proč já, vždyť o mně ani nic nevíte... Říkám jen, že znalosti a vědomosti jsou relativní, nic víc... ;-)

0/0
21.8.2010 3:29

underdog

Cuba see, Yankee NO

Kuba -  gramotnost 98%., US 68%. Lekarske pojisteni a vzdelani vcetne vysokoskolskeho, ZDARMA. Zadni hladovi ani bezdomovci, coz se o US rict neda!

O to je Kuba NADALE (Proc? Protoze se ovobodial od pijavic?) pod economockym embargem USA.

Porovnejte si zivotni standard kubancu s kteroukoliv jinou zemi v Karibiku! Kubanci jsou na tom nesrovnatelne lepe! A podivejte se na historii Kuby od 16. stoleti! Kuba byla az do revoluce a vlady Fidela Castra vdy kolonii s kubanci co by otroky. Naposled Spojenych Statu (pod rouskou pro-americkeho diktatora. Tomu jako cesi rozumime, nebo ne?)

Svoboda? Kubanci, hlavne Ti kreri prisly o obchody a take mladi, protoze nemohou cestovat do zahranici, reptaji. Nemaji dost "volnych" penez na cestovani, jelikoz velkou vetsinu utrati za jidlo a bydleni.

Kubanci jsou inteligentni a kulturni. (Jako konecne vsem jiznanum, jim ale fyzicka prace nevoni. Na druhe strane jsou velmi hudebni, radi tancuji a umeji se smat! Je radost byt mezi nimi.

0/0
20.8.2010 19:25

pes Muki

Re: Cuba see, Yankee NO

Vidis a o vsechno dobre co nam daval komunismus nas pripravilo par nerozumnych lidi zvonicich klici. Na a tak nas presel smich

0/0
20.8.2010 20:42

josef_spejbl, esq.

Re: Cuba see, Yankee NO

na ostrově s klimatickými podmínkami jako je Kuba může hladovět jen ten, kdo nemá rád jídlo. ;-D

0/0
20.8.2010 20:50

POToole

Re: Cuba see, Yankee NO

Co je to zase za blbost? Gramotnost na Kubě je 99.8%, v ČR a USA 99.0%, Kuba navíc nemá imigranty nebo etnické skupiny, které jinak gramotnost snižují... A zdravotnictví ZADARMO? Opravdu to existuje, nebo jde jen o formu, jak se platí, a zároveň to ovlivňuje kvalitu a přístupnou technologii?

Kubánci v Miami by se Vám dost zasmáli... ;-)

0/0
20.8.2010 21:05

pes Muki

Re: Cuba see, Yankee NO

No jak ja je znam spise by mu dali do huby, jsou na to stale citlivi. Nezapomen, ze na Floride zije Castrova sestra, jeho synovec je vyznacny politik a pak dalsi pribuzanstvo, kterym dovolil emigrovat, Takze to mel pojistene na obe strany, kdyz by to nevyslo na Kube, dozil by u pribuznych na Floride. Nakonec slavny vudce revoluce, ktery mel stejnou hodnost jako Castro, Marcos Huber zije take tam, ale pro nej je Castro zradce revoluce.

0/0
20.8.2010 21:54

POToole

Re: Cuba see, Yankee NO

No do huby by mu dali jen ti, co by ho brali vážně... ;-)

0/0
20.8.2010 22:18

Larry Matejka

Všeobecný problém a úmysl?

Z trochou nadsázky lze říci, že zatímco populace roste, IQ planety je konstantní... 

Jak říkával Nick Rockefeller: Byli jsme to "my," kdo v minulém století (dnes předminulém), založili ženské hnutí, aby ženy, co začaly "emancipovaně" chodit do práce musely dříve odevzdat své děti školskému systému, abychom je mohli co nejdříve infiltrovat.... Do jaké míry je to pravdivé tvrzení nevím. Lze však vypozorovat, že soudobé školství má základní úkol, totiž naučit člověka poslouchat rozkazy, odnaučit jakékoli kreativitě, individuálnímu a nedejbože analytickému myšlení  a vybavit absolventy základním datasetem informací, nutných pro práci systémových idiotů.

Jedině snad záměrně rozbíjená rodina a démonizované domácí školství by bylo schopno zastavit tento trend...

Nebo, že by se uskutečňovaly plány Aldouse Huxleyho na Brave New World?

http://www.youtube.com/view_play_list?p=0A4A7A493E5EEA09

0/0
20.8.2010 18:58

Sagittarius29

Má ...

Má pravdu ten chlapec ...

0/0
20.8.2010 18:53

Lady Humussprey

Američani jsou svojí pologramotností přímo

proslulí. Ptali se v anketě jednoho bodrého farmáře, kdo vyhrál 2. světovou válku. Bez váhání odvětil, že samozřejmě stát Texas. Když videl udivené tváře reportérů, připustil, že je možné, že Texasu v tom někdo pomáhal. ;-D

0/0
20.8.2010 18:26

pes Muki

Re: Američani jsou svojí pologramotností přímo

Snad jenom jeste omezenejsi jsou cinani, kteri se snazi co nejvice svych studentu posilat do podradnych americkych skol, kde se nic nenauci.

0/0
20.8.2010 20:45

Lady Humussprey

Re: Američani jsou svojí pologramotností přímo

No tak pár univerzit, kde budou studenti i profesoři při smyslech tam asi bude, ale opravdu jen pár. Na to, aby se náš člověk stal po emigraci za pár roků duševně mongoloidem, stačí málo. Já osobně se navrátilcům z USA vyhýbám. Jednou jeden takový kritizoval úroveň našich hospod a žvanil, jaká je tam u nich zábava. Jen litoval, že do nejbližší to měl 170 Km a jinak kolem byly samé pouhé žrádelny.

0/0
20.8.2010 20:55

pes Muki

Re: Američani jsou svojí pologramotností přímo

takze ti blbi a neschopni se museli vratit do ceska.;-D

0/0
20.8.2010 23:56

Beldor

hmm..

Tak kdyz se u nas chytrost pomeruje nabiflovanymi znalostmi...Taky to pak vypada jak to vypada.A priznejme si , k cemu je cloveku vedet kdo to byl Beethoven. Jak to, ze ti blbi a tupi americane maji nejvice patentu a vynalezu na svete a jeden z nejvetsich HDP na hlavu?.... Proste jejich vzdelavaci system stoji na jinem zakladu nez nas a ja si nejsem vubec jisty ktery je lepsi......:-PRv

0/0
20.8.2010 16:04

unbreakable debater vol.10

Re: hmm..

Nehledě na to, že téměř všechna mládež vyspělých států je schopna během vteřin najít v mobilu s internetem informace, na které Castrol div nepotřebuje rozvědku. ;-D

0/0
20.8.2010 16:08

Nenic mi me triangly

Re: hmm..

tim ovsem rozhovor s nim nenabere intelektualnich otacek :-)

0/0
20.8.2010 17:04





Najdete na iDNES.cz